dude, echt niet?quote:Op zondag 1 april 2012 17:06 schreef datisstom het volgende:
Hier verder met deze stomme grap die ik maar niet zie.
Maar je hebt hem dus wel nu?quote:Op zondag 1 april 2012 17:07 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja jezus, hij is niet zo duidelijk dit keer... ik had ook moeite hem te vinden...
nee, ok, maar als je ff moeite doet heb je hem zo gevonden?quote:Op zondag 1 april 2012 17:07 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja jezus, hij is niet zo duidelijk dit keer... ik had ook moeite hem te vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien, zei de blinde.
Ik zie em ook echt niet, zit al de hele dag te kijkenquote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, ok, maar als je ff moeite doet heb je hem zo gevonden?
waar de fuck moet je zoeken danquote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja maar dat is het probleem met de huidige generatie, ze doen geen moeite... zap gedrag, korte aandachts spanne dit en datquote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
weet je wat een blinde vlek is?quote:Op zondag 1 april 2012 17:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik weet niet eens waar ik op moet lettenTekst of een plaatje of weer heel iets anders.
quote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja maar dat is het probleem met de huidige generatie, ze doen geen moeite... zap gedrag, korte aandachts spanne dit en dat
Ja. Mijn probleem op dit momentquote:Op zondag 1 april 2012 17:09 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
weet je wat een blinde vlek is?
quote:
Ik kijk al sinds 00:00 en heb m nog steeds niet gezienquote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja maar dat is het probleem met de huidige generatie, ze doen geen moeite... zap gedrag, korte aandachts spanne dit en dat
Op welke afstand zit je van je scherm?quote:Op zondag 1 april 2012 17:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds 00:00 en heb m nog steeds niet gezien
Ditquote:Op zondag 1 april 2012 17:11 schreef Doodloper het volgende:
Er is gewoon geen grap en iedereen trololot er vrolijk op rond nu; allemaal bruinearmers die roepen dat ze hem weten
Godverdomme ik klikte weerquote:
Dat ja, ik zag het meteen vanmorgen, maar het is altijd zo dat als je iets zoekt je het niet kunt vinden, als je dan even stopt met zoeken dan zie je het opeens. Net als dat je bijvoorbeeld je sleutels kwijt bent en opeens zie je ze gewoon recht voor je neus liggen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:09 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
weet je wat een blinde vlek is?
Dat maakt niet uit, het is een functie geen beautysalon.quote:Op zondag 1 april 2012 17:11 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Op welke afstand zit je van je scherm?
precies, wtf is er leuk aan als je uren moet zoeken voor zo'n domme grapquote:Op zondag 1 april 2012 17:12 schreef Fopje het volgende:
Grap is toch misluktOf de bedenker begrijpt niet wat een 1 april grap is?
Ja dat dus, zo maf hoe hersens werken...quote:Op zondag 1 april 2012 17:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja, ik zag het meteen vanmorgen, maar het is altijd zo dat als je iets zoekt je het niet kunt vinden, als je dan even stopt met zoeken dan zie je het opeens. Net als dat je bijvoorbeeld je sleutels kwijt bent en opeens zie je ze gewoon recht voor je neus liggen.
Goeie zin.quote:Op zondag 1 april 2012 17:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het is een functie geen beautysalon.
Dat kan idd elke dag van het jaar.quote:Op zondag 1 april 2012 17:14 schreef Lehcimus het volgende:
Iets waar je naar moet gaan zoeken is dus geen 1 april grap maar een speurtocht
Soort easter egg is het danquote:Op zondag 1 april 2012 17:14 schreef Lehcimus het volgende:
Iets waar je naar moet gaan zoeken is dus geen 1 april grap maar een speurtocht
pm me maarquote:Op zondag 1 april 2012 17:13 schreef Faux. het volgende:
Blijven zoeken jongens, het is de moeite waard
Dan krijg ik Danny op m'n dakquote:
Je hoeft alleen maar te bukken, het is zo voorbij.quote:
zo'n 10cm nu, ik dacht eerst dat ik m zag, maar toen bleek die functie niet op mobiele fok te zittenquote:Op zondag 1 april 2012 17:11 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Op welke afstand zit je van je scherm?
10 cm???? ja dan zie je het nooit....quote:Op zondag 1 april 2012 17:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zo'n 10cm nu, ik dacht eerst dat ik m zag, maar toen bleek dat die functie niet op mobiele fok te zitten
Ik begon met 1m afstand he, toen zag ik het ook nietquote:Op zondag 1 april 2012 17:19 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
10 cm???? ja dan zie je het nooit....
Verder weg of juist dichterbij?quote:Op zondag 1 april 2012 17:19 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
10 cm???? ja dan zie je het nooit....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zondag 1 april 2012 17:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
NIET KLIKKEN IS VIRUS NIET DOEN MENSEN.
quote:Op zondag 1 april 2012 17:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
NIET KLIKKEN IS VIRUS NIET DOEN MENSEN.
Ja, kan het niet bezoeken. McAfee zet er dan zo een rood scherm: HO! WIL JE DAAR ECHT NAAR TOE???!!! en de hele boel blokkeert danquote:Op zondag 1 april 2012 17:28 schreef blup het volgende:
krijg je serieus een virusmelding van die website?
fok virus.quote:Op zondag 1 april 2012 17:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja, kan het niet bezoeken. McAfee zet er dan zo een rood scherm: HO! WIL JE DAAR ECHT NAAR TOE???!!! en de hele boel blokkeert dan
Wat zit er achter die link?
Dé hint naar de 1 aprilgrap natuurlijk.quote:Op zondag 1 april 2012 17:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja, kan het niet bezoeken. McAfee zet er dan zo een rood scherm: HO! WIL JE DAAR ECHT NAAR TOE???!!! en de hele boel blokkeert dan
De 1 april grapquote:[b]Op zondag 1 april 2012 17:29 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Ja, de hint natuurlijk.quote:Op zondag 1 april 2012 17:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dank nu weet ik hm eindelijkquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dé hint naar de 1 aprilgrap natuurlijk.
quote:
Leugenaarsquote:
Ah, jij bent zo iemand die al sinds gisteravond aan het zoeken is, het nog steeds niet gevonden heeft en nu boos op alles en iedereen is?quote:Op zondag 1 april 2012 17:32 schreef AdoraBelle het volgende:
De grap is dat er geen grap is. Tamelijk mislukt dus omdat niemand hem snapt, en er zelfs mensen zo zielig zijn dat ze doen of ze 'm snappen terwijl ze 'm niet snappen.
Ik heb gezegd OF het is een bug OF het is de grap, het werkt iig alleen mobiel.quote:Op zondag 1 april 2012 17:32 schreef AdoraBelle het volgende:
De grap is dat er geen grap is. Tamelijk mislukt dus omdat niemand hem snapt, en er zelfs mensen zo zielig zijn dat ze doen of ze 'm snappen terwijl ze 'm niet snappen.
quote:Op zondag 1 april 2012 17:33 schreef Fopje het volgende:
Al die mensen die zoeken naar ietsJe snapt toch zelf ook wel dat als ze een grap willen uithalen, dat ze niet iets verzinnen wat niemand kan vinden?
Heb de URL door Google gehaald. Wat is hier nu grappig aan...? Hoe oud ben je man?quote:
de grap is dat er geen grap is. nou ja slechte grap dus.quote:Op zondag 1 april 2012 17:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heb de URL door Google gehaald. Wat is hier nu grappig aan...? Hoe oud ben je man?
Hij heeft wel gelijk, hij komt heel de tijd met dat kutlinkje dat je een idioot bent, omdat je zoekt naar iets wat er niet isquote:Op zondag 1 april 2012 17:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heb de URL door Google gehaald. Wat is hier nu grappig aan...? Hoe oud ben je man?
Het is ook niet verstopt, het is gewoon zo duidelijk als het maar zijn kan, je moet het alleen zien...quote:Op zondag 1 april 2012 17:33 schreef Fopje het volgende:
Al die mensen die zoeken naar ietsJe snapt toch zelf ook wel dat als ze een grap willen uithalen, dat ze niet iets verzinnen wat niemand kan vinden?
Het geluid. Want dát is de hint.quote:
Nee hoor, ik ben niet aan het zoeken. Zoekdingetjes interesseren me sowieso niet echt.quote:Op zondag 1 april 2012 17:33 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo iemand die al sinds gisteravond aan het zoeken is, het nog steeds niet gevonden heeft en nu boos op alles en iedereen is?
Basisscholen zijn dicht vandaag.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 17:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de grap is dat er geen grap is. nou ja slechte grap dus.
True and true.quote:Op zondag 1 april 2012 17:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, hij komt heel de tijd met dat kutlinkje dat je een idioot bent, omdat je zoekt naar iets wat er niet is
Het is geen kwestie van vinden maar van zienquote:Op zondag 1 april 2012 17:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet aan het zoeken. Zoekdingetjes interesseren me sowieso niet echt.
Ik vind het alleen flauw dat iedereen er zo geheim over doet, genoeg mensen die 'm niet kunnen vinden namelijk.
ik ben blind. wat doe jequote:Op zondag 1 april 2012 17:37 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van vinden maar van zien
Je moet er eerst nog op klikken.quote:Op zondag 1 april 2012 17:37 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van vinden maar van zien
Alleen mobiel dus. Nou dan weet ik genoeg, ik FOK! niet mobiel namelijk.quote:Op zondag 1 april 2012 17:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb gezegd OF het is een bug OF het is de grap, het werkt iig alleen mobiel.
Absoluut niet waar, het helpt alleen welquote:Op zondag 1 april 2012 17:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alleen mobiel dus. Nou dan weet ik genoeg, ik FOK! niet mobiel namelijk.
Ik kwam dit tegen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En dan van de mods...
Heb jij een hintje, Tuxie? Of jij Dimens?
Goede grap ja als je nog twijfelt of het een bug is, jezemquote:Op zondag 1 april 2012 17:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb gezegd OF het is een bug OF het is de grap, het werkt iig alleen mobiel.
Dat was niet met 1 aprilquote:Op zondag 1 april 2012 17:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
True and true.
De aprilgrap van die KLB-user die half KLB naar hart van Nederland liet kijken was veel beter... Dat is een grap. Dit is...
Godver Dimensquote:Op zondag 1 april 2012 17:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kwam dit tegen.
[ link | afbeelding ]
Nee een hele slechte grap als hij alleen mobiel werkt.quote:Op zondag 1 april 2012 17:41 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Goede grap ja als je nog twijfelt of het een bug is, jezem
quote:Op zondag 1 april 2012 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
Highlights en borstvoeding
ik denk dat dit 'm is![]()
Als jij al weet wat het is, kun je het ook gewoon vertellen toch?quote:Op zondag 1 april 2012 17:39 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Absoluut niet waar, het helpt alleen wel
Héh? Wel op 1 april Brandweer heeft mijn auto opengeknipt, verzekering vergoedt niet ! #2quote:
lol paljasquote:Op zondag 1 april 2012 17:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kwam dit tegen.
[ link | afbeelding ]
Dat haalt de grap eruit. Je moet zelf zoeken. En dan dit gezicht trekken >quote:Op zondag 1 april 2012 17:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als jij al weet wat het is, kun je het ook gewoon vertellen toch?
Zo obvious is het blijkbaar niet.quote:Op zondag 1 april 2012 17:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat haalt de grap eruit. Je moet zelf zoeken. En dan dit gezicht trekken >< omdat het zo obvious is.
Ja weet ik. Maar heb hem echt al jaren niet gehoord johquote:Op zondag 1 april 2012 17:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Is niet kwaad bedoeld, meer zoiets als deugeniet...
Owwwquote:Op zondag 1 april 2012 17:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar heb hem echt al jaren niet gehoord joh
stuur ff een dm met wat je ziet.quote:Op zondag 1 april 2012 17:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zie wel iets wat ik nog niet eerder gezien had, maar lijkt me sterk dat dat de grap is.
Grapjesquote:
iddquote:Op zondag 1 april 2012 17:51 schreef stefanhaan het volgende:
Er is geen grap man, als er echt een grap was was het allang gelekt.
De meeste hebben hem ook al ontdekt. Jullie falen gewoonquote:Op zondag 1 april 2012 17:51 schreef stefanhaan het volgende:
zeg het dan stomme beerquote:Op zondag 1 april 2012 17:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
De meeste hebben hem ook al ontdekt. Jullie falen gewoon
Yep en dan zou ik mijn geld op Paul als eerste lekker zettenquote:Op zondag 1 april 2012 17:51 schreef stefanhaan het volgende:
Okeoke. Als er echt een grap is mag je mij klappen op de volgende meet. En als er geen grap is mag ik jou klappen met een kliko.quote:Op zondag 1 april 2012 17:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
lolquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 17:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En door zulke comments, van het blauwe legertje, ben ik alleen maar meer overtuigd dat er niets isquote:
ok, er is dus gewoon NIKSquote:Op zondag 1 april 2012 17:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
lol
[..]
[..]
En door zulke comments, van het blauwe legertje, ben ik alleen maar meer overtuigd dat er niets is
Dat is een deal die ik aan durf te gaan. Als enige voorwarde stel ik wel dat je je eigen kliko van huis moet meenemen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Okeoke. Als er echt een grap is mag je mij klappen op de volgende meet. En als er geen grap is mag ik jou klappen met een kliko.
Ja, ik ben een mod van GC. Wat moet ik dan doen? Niet reageren?quote:Op zondag 1 april 2012 17:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
lol
[..]
[..]
En door zulke comments, van het blauwe legertje, ben ik alleen maar meer overtuigd dat er niets is
haaaaaahahah godverquote:Op zondag 1 april 2012 17:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kwam dit tegen.
[ link | afbeelding ]
De stukjes varken in de header lijken op piemels.quote:Op zondag 1 april 2012 17:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn we op zoek naar een bloot wijf, een verstopte trollface, een pedobaer die ergens om een hoekje zit. VERTEL HET!!!111111
Die zie ik niet.quote:Op zondag 1 april 2012 17:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De stukjes varken in de header lijken op piemels.
Dus er is geen grap, anders was die kliko niet nodig...quote:Op zondag 1 april 2012 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is een deal die ik aan durf te gaan. Als enige voorwarde stel ik wel dat je je eigen kliko van huis moet meenemen.
Sssshtquote:Op zondag 1 april 2012 17:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet zo van vieze kliko's.quote:Op zondag 1 april 2012 17:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dus er is geen grap, anders was die kliko niet nodig...lees zijn voorstel maar eens opnieuw. Je onderbewustzijn heeft het verklapt.
Je mag je vooral gaan voorbereiden op die klap met de klikoquote:Op zondag 1 april 2012 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, ik ben een mod van GC. Wat moet ik dan doen? Niet reageren?
Gelul natuurlijk, als je er niet in geinterresseerd bent ga je hier ook niet reageren, uberhaupt het topic aanklikken.quote:Op zondag 1 april 2012 17:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet aan het zoeken. Zoekdingetjes interesseren me sowieso niet echt.
Ik vind het alleen flauw dat iedereen er zo geheim over doet, genoeg mensen die 'm niet kunnen vinden namelijk.
Lijkt me eerder een gebrek aan seks te zijn dan een aprilgrapquote:Op zondag 1 april 2012 17:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb niks te klagen hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 17:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een gebrek aan seks te zijn dan een aprilgrap
Jij lult, ik zoek ook niet, ik zie ooit wel.....of anders niet... lekker boeiend.quote:Op zondag 1 april 2012 17:58 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk, als je er niet in geinterresseerd bent ga je hier ook niet reageren, uberhaupt het topic aanklikken.
Ze waren te lui een degelijke grap te verzinnen, vannacht vlug een user opgestookt om het originele topic aan te maken...quote:
Primaquote:Op zondag 1 april 2012 17:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je mag je vooral gaan voorbereiden op die klap met de kliko
Dit bericht klopt niet.quote:Op zondag 1 april 2012 18:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ze waren te lui een degelijke grap te verzinnen, vannacht vlug een user opgestookt om het originele topic aan te maken...Creatief dat wel..
Dat dus.quote:Op zondag 1 april 2012 18:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ze waren te lui een degelijke grap te verzinnen, vannacht vlug een user opgestookt om het originele topic aan te maken...Creatief dat wel..
Ik heb even de virusscanner aangezwengeld, ik vertrouw het niet.quote:
Stookbeerquote:Op zondag 1 april 2012 18:07 schreef Oerbeer het volgende:
Ik dacht dat ik wel blinde mensen gezien had. Maar dit slaat alles.
Erg hequote:Op zondag 1 april 2012 18:07 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb mijn bril momenteel niet op.quote:Op zondag 1 april 2012 18:07 schreef Oerbeer het volgende:
Hey Faalbeer, wat stoer dat jij hem wel gevonden hebt. Je zult vast een geweldig leven hebben.quote:Op zondag 1 april 2012 18:07 schreef Oerbeer het volgende:
Anders zou het allang gelekt zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 18:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja. 80% heeft hem al. De enigste faalhazen roepen nu dat het nep is.
Dat is het allang. Dat jij nou geen DM kreeg kunnen wij niks aan doen he.quote:Op zondag 1 april 2012 18:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Anders zou het allang gelekt zijn.
Hou nou maar op met die hoaxen, het helpt niet meer hoor die leugens.quote:Op zondag 1 april 2012 18:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat is het allang. Dat jij nou geen DM kreeg kunnen wij niks aan doen he.
Mwah, ik denk dat ik het wel kan hebben.quote:Op zondag 1 april 2012 18:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als je me dmt wat de grap is, help ik de kliko af te weren...
Dan toch niet. Jouw feestje.quote:Op zondag 1 april 2012 18:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hou nou maar op met die hoaxen, het helpt niet meer hoor die leugens.
Echt héquote:Op zondag 1 april 2012 18:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hou nou maar op met die hoaxen, het helpt niet meer hoor die leugens.
Ok.quote:Op zondag 1 april 2012 18:15 schreef Doodloper het volgende:
Vrijwel alle berichten in dit topic zijn van mensen die roepen dat er geen 1 april grap is en blauwhelmen die lopen te verdedigen dat er wel een grap is.
Dan zijn er nog een paar berichten die overblijven, en dat zijn berichten van bruinarmen die ook maar wat meelopen en roeptoeteren. Als er echt wat was wat de moeite waard was, dan was dit topic veel voller.
Oh en nu gaan jullie me uitlachen omdat ik serieus op dit topic inga terwijl er niet eens een grap is, hihaho.
Volledig eens. Deze non-grap maakt me gek.quote:Op zondag 1 april 2012 18:15 schreef Doodloper het volgende:
Vrijwel alle berichten in dit topic zijn van mensen die roepen dat er geen 1 april grap is en blauwhelmen die lopen te verdedigen dat er wel een grap is.
Dan zijn er nog een paar berichten die overblijven, en dat zijn berichten van bruinarmen die ook maar wat meelopen en roeptoeteren. Als er echt wat was wat de moeite waard was, dan was dit topic veel voller.
Oh en nu gaan jullie me uitlachen omdat ik serieus op dit topic inga terwijl er niet eens een grap is, hihaho.
Ik heb meer het idee in een kleuterklas te zitten.quote:Op zondag 1 april 2012 18:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Volledig eens. Deze non-grap maakt me gek.
Ik heb hem ondertussen gevonden...quote:Op zondag 1 april 2012 18:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee in een kleuterklas te zitten.
Ik geloof er niks van.quote:
Het beste ga je op FOK! mobiel en dan als je lang genoeg kijkt dan zie je...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
quote:Op zondag 1 april 2012 18:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het beste ga je op FOK! mobiel en dan als je lang genoeg kijkt dan zie je...Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 18:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het beste ga je op FOK! mobiel en dan als je lang genoeg kijkt dan zie je...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@het blauwe leger: zoek een leven.
Je hebt erop geklikt, lul niet!quote:Op zondag 1 april 2012 18:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan jij toevallig Systeemnotificaties sturen? Want in dat geval trap ik er niet in.
Ga je gang met lekken hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 18:28 schreef KritischeMassa het volgende:
Nog steeds
[..]
Man ik wilde net gaan lekken... nou heeft iedereen hem door?
Geloof er niks van.quote:Op zondag 1 april 2012 18:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij was zo obvious dat ik er niet op geklikt heb.
Ja met je virus!quote:
Wel goed gevonden moet ik zeggen. Ik moet zeggen dat ik wel even schrok omdat ik dacht een ban te hebben gekregen voor het posten van die linkjes.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 18:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik voel mij nu wel genaaid ja. Het was zo simpel te zien dat het nep is en toch trap ik erin.
quote:
Ik voel mij nu wel heel stom.quote:Op zondag 1 april 2012 18:36 schreef blup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha geniaal dit, simpelste manier alsnog gelukt.. !
Hoax, niemand op FOK! heeft een vriendinquote:Op zondag 1 april 2012 18:42 schreef blup het volgende:
Vriendin vraagt wat ik zo dom zit te lachen achter de computer.![]()
Goeie 1 April grap.quote:Op zondag 1 april 2012 18:42 schreef blup het volgende:
Mijn personeel vroeg dat net ook aan mij.quote:Op zondag 1 april 2012 18:42 schreef blup het volgende:
Hoe kan je iets vinden wat er niet is, ben je para-abnormaal ofzo.quote:Op zondag 1 april 2012 18:49 schreef LompeHork het volgende:
Maar even? De meerderheid heeft hem toch al wel gevonden?
Doe eens DM'en danquote:Op zondag 1 april 2012 18:46 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik heb toch genoeg hints gegeven zonder te lekken... (ik heb geen zin in een ban namelijk)
Het is er wel degelijk!quote:Op zondag 1 april 2012 18:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe kan je iets vinden wat er niet is, ben je para-abnormaal ofzo.
Ik hoor net dat het in 3D is, dan val ik al af.quote:
Dat er niks is ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ebony Day O+
Bij dingen die jij zelf niet kunt vinden ga je altijd direct de ontkenningsfase in?quote:Op zondag 1 april 2012 18:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik krijg onderhand de slappe lach van mensen die zeggen dat het er wel is.
Is dat misschien wel de grap.quote:Op zondag 1 april 2012 18:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik krijg onderhand de slappe lach van mensen die zeggen dat het er wel is.
quote:
Wel, lag gewoon in mn bureaula. Laat die stomme telefoon overal slingeren. Domme ik.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 19:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wel, lag gewoon in mn bureaula. Laat die stomme telefoon overal slingeren. Domme ik.
Zit jij nog op school met speurtochten ofzo, oh wacht je hebt de baas gepijpt natuurlijk.quote:Op zondag 1 april 2012 19:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij dingen die jij zelf niet kunt vinden ga je altijd direct de ontkenningsfase in?
Welnee, een baas is voor honden. Zit je string verkeerd of ben je gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op zondag 1 april 2012 19:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zit jij nog op school met speurtochten ofzo, oh wacht je hebt de baas gepijpt natuurlijk.
Het wachten is nu op de persoon die dit ook echt gaat proberenquote:Op zondag 1 april 2012 19:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Hahaha als je 2x met je rechtermuisknop in een topic klikt zie je tubgirl.
Wij hebben allemaal oogkanker gekregen door deze non-humor grap. En door jou natuurlijk.quote:Op zondag 1 april 2012 19:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welnee, een baas is voor honden. Zit je string verkeerd of ben je gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
quote:Op zondag 1 april 2012 19:06 schreef Herpderphawk het volgende:
[..]
Het wachten is nu op de persoon die dit ook echt gaat proberen
Ik probeerde hetquote:Op zondag 1 april 2012 19:06 schreef Herpderphawk het volgende:
[..]
Komt er dan weer iets met een virus?quote:Op zondag 1 april 2012 19:06 schreef Herpderphawk het volgende:
[..]
laat me raden... lag in je schoentje?quote:Op zondag 1 april 2012 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eindelijk gevonden
Godverdomme zo obvious
ba dum tssquote:Op zondag 1 april 2012 19:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
laat me raden... lag in je schoentje?
Als ik aan PM ga beginnen is het einde zoek, plus dat dat ook onder de ban valt volgens mij... ik moet even die PM van Danny erop na lezenquote:
Een PM lezen die niet bestaat is ook knap!quote:Op zondag 1 april 2012 19:11 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Als ik aan PM ga beginnen is het einde zoek, plus dat dat ook onder de ban valt volgens mij... ik moet even die PM van Danny erop na lezen
quote:Op zondag 1 april 2012 19:11 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Als ik aan PM ga beginnen is het einde zoek, plus dat dat ook onder de ban valt volgens mij... ik moet even die PM van Danny erop na lezen
Die krijg je als je hem ziet, je snapt het wel als je link hebt gevondenquote:Op zondag 1 april 2012 19:12 schreef Fopje het volgende:
[..]net alsof Danny jou een PM gestuurd heeft. Nu verlul je jezelf een beetje.
Dus toch!quote:Op zondag 1 april 2012 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eindelijk gevonden
Godverdomme zo obvious
Precies, ik zei het al eerder, als je zoekt dan zie je het niet, dan kijk je er gewoon overheen.quote:Op zondag 1 april 2012 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eindelijk gevonden
Godverdomme zo obvious
Eigenlijk heb ik hem niet gevonden...quote:Op zondag 1 april 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, ik zei het al eerder, als je zoekt dan zie je het niet, dan kijk je er gewoon overheen.
Ik zoek niet, maar ik zit ook alleen in MyAT, dat moet voldoende zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, ik zei het al eerder, als je zoekt dan zie je het niet, dan kijk je er gewoon overheen.
JA!quote:Op zondag 1 april 2012 19:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je hem? Geloof die ja-roepers toch niet...
Ja ik vond hem ook echt knap gedaan, ik keek er sinds vanochtend overheen... echt ongelofelijk... Toen ik vanmiddag weer inlogde zag ik het ineens...quote:Op zondag 1 april 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook allang gestopt met zoeken.quote:Op zondag 1 april 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik blijf nogsteeds hangen bij de functie die op alleen mobiel is veranderd, maar die is zo slecht dat kan bijna geen grap zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 19:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je hem? Geloof die ja-roepers toch niet...
DM is dan wat er op mobiel is veranderd?quote:Op zondag 1 april 2012 19:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik blijf nogsteeds hangen bij de functie die op alleen mobiel is veranderd, maar die is zo slecht dat kan bijna geen grap zijn.Voor de rest weet ik het niet.
Hij is heel slim in ieder gevalquote:Op zondag 1 april 2012 19:31 schreef KritischeMassa het volgende:
Vaak als je iets kwijt bent en je zoekt het lang dan vind je het niet. Als je dan wat anders kwijt bent dan vind je ineens dat wat je eerder kwijt was.
Zoals ik al zei, die gast die deze grap heeft ontworpen moet psychologie gestudeerd hebben, het is een echte mindfuck, toen ik hem zag kon ik niet geloven dat ik het niet eerder zag
Ik vraag me af wat ze hem hebben betaald...
Waar zie jij reclame?quote:Op zondag 1 april 2012 19:32 schreef KritischeMassa het volgende:
Zo iemand moet goud verdienen met reclame's ....
Nee ik bedoel, als je op zo'n manier dingen weet te verstoppen in het openbaar, dan ben je echt goed in subliminal messages, dat levert goud opquote:
En zulke overdreven reacties bevestigen het nog eens. Er is geen grap.quote:Op zondag 1 april 2012 19:31 schreef KritischeMassa het volgende:
Vaak als je iets kwijt bent en je zoekt het lang dan vind je het niet. Als je dan wat anders kwijt bent dan vind je ineens dat wat je eerder kwijt was.
Zoals ik al zei, die gast die deze grap heeft ontworpen moet psychologie gestudeerd hebben, het is een echte mindfuck, toen ik hem zag kon ik niet geloven dat ik het niet eerder zag
Ik vraag me af wat ze hem hebben betaald...
of juist niet, want niemand ziet hetquote:Op zondag 1 april 2012 19:33 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, als je op zo'n manier dingen weet te verstoppen in het openbaar, dan ben je echt goed in subliminal messages, dat levert goud op
Goud verdienen met dingen die nieteens opvallen, sure.quote:Op zondag 1 april 2012 19:33 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, als je op zo'n manier dingen weet te verstoppen in het openbaar, dan ben je echt goed in subliminal messages, dat levert goud op
Ik dnek echt dat daar geld in te verdienen valt, misschien geen reclame dan... weet ik veel ik ben ook geen specialistquote:Op zondag 1 april 2012 19:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Goud verdienen met dingen die nieteens opvallen, sure.
Toevallig was dat van de week nog bij DWDD, het werd gebruikt in een spotje voor de presidentsverkiezingen, subliminal messages.quote:Op zondag 1 april 2012 19:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Goud verdienen met dingen die nieteens opvallen, sure.
Ja zoals die coca cola reclame's in nanoseconden tijdens films, mensen gingen gewoon meer cola drinken in de pauze...quote:Op zondag 1 april 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig was dat van de week nog bij DWDD, het werd gebruikt in een spotje voor de presidentsverkiezingen, subliminal messages.
thanksquote:Op zondag 1 april 2012 19:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was te proberen.
Ik vind die grap van blub toch wel de beste van vandaag.
Dan vast niet van de republikeinen, die roepen gewoon dat Obama een nigger isquote:Op zondag 1 april 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig was dat van de week nog bij DWDD, het werd gebruikt in een spotje voor de presidentsverkiezingen, subliminal messages.
Ik geloof echt niet in zulke dingen hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 19:37 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja zoals die coca cola reclame's in nanoseconden tijdens films, mensen gingen gewoon meer cola drinken in de pauze...
Als je dat op internet kan ben je echt binnen denk ik dan als simpele boer
Ik weet niet meer van wie het was, maar je zag een moslim en dan heel snel ertussendoor zag je het gezicht van Obama, alleen als het slow motion werd afgespeeld was het duidelijk te zien.quote:Op zondag 1 april 2012 19:37 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dan vast niet van de republikeinen, die roepen gewoon dat Obama een nigger is
Dat is hij toch ook.quote:Op zondag 1 april 2012 19:37 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dan vast niet van de republikeinen, die roepen gewoon dat Obama een nigger is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |