SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
Die gaat niet op hoor...quote:Op zondag 1 april 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
altijd weer die domme belgen die het niet snappen
het zijn altijd dezelfde die het niet snappenquote:Op zondag 1 april 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
altijd weer die domme belgen die het niet snappen
Volgens mij zijn er juist veel mensen zoals jij die mensen die zeggen dat ze niks zien gaan lopen betichten van grappenmakers. Een soort counter-counter-1-aprilgrap.quote:Op zondag 1 april 2012 18:37 schreef sinepedraap het volgende:
Volgens mij doet iedereen maar alsof ze er nog niks van gemerkt hebben. Een soort van counter 1 april grap.
Extreem lui. En hoeveel zouden ze die oorspronkelijke TS betaald hebben om dat topic de wereld in te sturen...quote:Op zondag 1 april 2012 18:34 schreef Knaller het volgende:
Ik vind het een hele luie 1 April grap van FOK!
Kut... dus ik trap er gewoon in....quote:Op zondag 1 april 2012 18:37 schreef sinepedraap het volgende:
Volgens mij doet iedereen maar alsof ze er nog niks van gemerkt hebben. Een soort van counter 1 april grap.
En dan zijn er nog die mensen die beweren het wel te zien, dus een soort van counter-counter-counter...ow waitquote:Op zondag 1 april 2012 18:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er juist veel mensen zoals jij die mensen die zeggen dat ze niks zien gaan lopen betichten van grappenmakers. Een soort counter-counter-1-aprilgrap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |