SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
Die gaat niet op hoor...quote:Op zondag 1 april 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
altijd weer die domme belgen die het niet snappen
het zijn altijd dezelfde die het niet snappenquote:Op zondag 1 april 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
altijd weer die domme belgen die het niet snappen
Volgens mij zijn er juist veel mensen zoals jij die mensen die zeggen dat ze niks zien gaan lopen betichten van grappenmakers. Een soort counter-counter-1-aprilgrap.quote:Op zondag 1 april 2012 18:37 schreef sinepedraap het volgende:
Volgens mij doet iedereen maar alsof ze er nog niks van gemerkt hebben. Een soort van counter 1 april grap.
Extreem lui. En hoeveel zouden ze die oorspronkelijke TS betaald hebben om dat topic de wereld in te sturen...quote:Op zondag 1 april 2012 18:34 schreef Knaller het volgende:
Ik vind het een hele luie 1 April grap van FOK!
Kut... dus ik trap er gewoon in....quote:Op zondag 1 april 2012 18:37 schreef sinepedraap het volgende:
Volgens mij doet iedereen maar alsof ze er nog niks van gemerkt hebben. Een soort van counter 1 april grap.
En dan zijn er nog die mensen die beweren het wel te zien, dus een soort van counter-counter-counter...ow waitquote:Op zondag 1 april 2012 18:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er juist veel mensen zoals jij die mensen die zeggen dat ze niks zien gaan lopen betichten van grappenmakers. Een soort counter-counter-1-aprilgrap.
Ik kom net terug van drie dagen Nederland, kan tien KLB-topics schrijvenquote:
Dat het in België veel minder goed is?quote:Op zondag 1 april 2012 18:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik kom net terug van drie dagen Nederland, kan tien KLB-topics schrijven
Een forum als een soort basis zienquote:Op zondag 1 april 2012 18:45 schreef RickoKun het volgende:
Willen jullie ONZ-ers even ophoereren uit KLB city?
bah
Reageer dan niet, dan laat je zien dat het ''niet boeiend'' isquote:
Grappig dat mensen het gewoon niet zien. Ik bedoel die blinde vlek truckjes zijn zo oud als de mensheid...quote:
kom spelen dan sletjequote:Op zondag 1 april 2012 18:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Reageer dan niet, dan laat je zien dat het ''niet boeiend'' is
skkltje ga buiten spele man
Over hoe kut België ten opzichte van NL? Zou het ook gedaan hebben als ik jou was.quote:Op zondag 1 april 2012 18:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
fok.be is weer down net als jij zekerquote:Op zondag 1 april 2012 18:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
quote:
Origineel weer jongens...quote:Op zondag 1 april 2012 18:50 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Over hoe kut België ten opzichte van NL? Zou het ook gedaan hebben als ik jou was.
Ga met je SOA's spelenquote:Op zondag 1 april 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
fok.be is weer down net als jij zeker
Allemaal trolls joh.quote:Op zondag 1 april 2012 18:48 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Grappig dat mensen het gewoon niet zien. Ik bedoel die blinde vlek truckjes zijn zo oud als de mensheid...
Ik vraag me af in welke resolutie ze draaien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |