abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 april 2012 @ 02:09:24 #1
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_109752385
Beste fok forumnisten.

Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen. ;) en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden :D

Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.

Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever :D
  zondag 1 april 2012 @ 02:10:03 #2
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109752400
Twitter. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_109752410
Goede avatar, ik wil je graag verwelkomen bij de VI Hooligans.

Voetbal International #396 We hebben een topic nodig.
  zondag 1 april 2012 @ 02:11:09 #4
342722 ViaRegnum2
Audaces fortuna iuvat
pi_109752425
Eigenlijk is alleen klacht 4 terecht.
Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
EXA NTB. :@
pi_109752430
Wat mag je nog wel op Facebook zetten dan
pi_109752441
Een stuk ergerlijker zijn de mensen die dagelijks 20 updates posten over hunzelf en hun "sgatje" :')

Niemand behalve jullie 2 geeft ook maar een enkele neuk. Bel elkaar lekker of zo :')
  FOK!fotograaf zondag 1 april 2012 @ 02:12:10 #7
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109752444
Facebook is als een koelkast: Je kijkt telkens terwijl je toch weet dat er maar weinig echt interessants in zit.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zondag 1 april 2012 @ 02:12:19 #8
342722 ViaRegnum2
Audaces fortuna iuvat
pi_109752447
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 02:11 schreef Keselo het volgende:
Een stuk ergerlijker zijn de mensen die dagelijks 20 updates posten over hunzelf en hun "sgatje" :')

Niemand behalve jullie 2 geeft ook maar een enkele neuk. Bel elkaar lekker of zo :')
Dat soort mensen op Facebook hebben :')
Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
EXA NTB. :@
  zondag 1 april 2012 @ 02:12:48 #9
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_109752454
Facebook is een synoniem voor kanker.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_109752466
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2012 02:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:

[..]

Dat soort mensen op Facebook hebben :')
Ik blokkeer ze altijd gelijk als ik zoiets zie.

Ook diegenen die wel kunnen spellen.

Vandaag was er weer eentje hoor, heeft nu een week iets met een meisje en gelijk heel facebook vol met foto's waarin ze allerlei intieme dingen met elkaar doen en maar zeggen hoeveel ze van elkaar houden. Neger alsjeblieft :')
  zondag 1 april 2012 @ 02:15:27 #11
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_109752494
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 02:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
Facebook is als een koelkast: Je kijkt telkens terwijl je toch weet dat er maar weinig echt interessants in zit.
Precies!
pi_109752507
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 02:11 schreef DrDentz het volgende:
Dit:

pi_109752524
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 02:16 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dit:

[ afbeelding ]
Graag zelfs. Helaas heeft een groot deel van het Nederlandse vrouwvolk fatsoen en/of een kort, pittig kapsel.
  zondag 1 april 2012 @ 02:19:14 #14
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_109752562
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 02:11 schreef DrDentz het volgende:
Alles behalve die 10 punten, duidelijk toch?
pi_109752933
Gewoon één van de weinige terechte klachten hier wat geen gezeur is. Niet zo heel lang geleden een soort docu gekeken wat ging over socialenetwerksites.
Hierin werd ook mooi beschreven hoe deze ontwikkeling (dus sociaal zijn online) totaal niet aansluit bij het "normale" leven.

Het volk wat TS beschrijft in punt 1 werd ook mooi onderuit gehaald: over het algemeen waren dit de mensen die zich het meest ongelukkig voelden in het dagelijks leven. Punt 4 klopt ook wel. maar in vergelijking met de mensen uit punt 1 is dit maar een relatief klein groepje.
Men heeft over het algemeen de neiging dan zoveel mogelijk te laten weten wat voor leuke dingen hij/zij wel niet onderneemt en hoe interessant het leven is. Andere mensen die dit vervolgens lezen krijgen dus een heel verwrongen beeld van de werkelijkheid, immers lijkt het of deze mensen het continu leuk hebben, terwijl dit dus niet zo is. Toch heeft dit veel invloed; men vereenzaamd nog meer want het gras is altijd groener aan de overkant. Is serieus best wel een negatieve ontwilkkeling. Ben echt benieuwd hoe dit zich de toekomst verder uit zal breiden.
Overigens zullen de meesten hier wel zoiets hebben van: O rly? vertel is wat nieuws. Klopt, maar vond het wel leuk te vermelden aangezien dit in een wetenschappelijk jasje zat. Baal d'r alleen van dit ik echt niet meer weet hoe het programma heette.

En verder:
quote:
18s.gif Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever :D

[ Bericht 0% gewijzigd door meneertextiel op 01-04-2012 02:55:50 ]
pi_109753060
Waar het dus op neer komt is dat beide groepen mensen zich over het algemeen dus eigenlijk alleen maar slechter/minder gaan voelen dmv facebook, hyves twitter noem maaro p

Overigens alles wat TS in de andere punten beschrijft is eigenlijk terug te leiden naar punt 1 als je t even anders leest.
pi_109753106
Xarax is een palindroom, behalve als je de hoofdletter ook omdraait.
pi_109753117
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 02:19 schreef FRseezu het volgende:

[..]

Alles behalve die 10 punten, duidelijk toch?
Ik kan me geen voorbeeld bedenken
pi_109753139
Ik denk trouwens dat timeline dit alleen maar erger maakt. Je noemt namelijk wel kunnen laten zien wat voor bijzonders je allemaal al mee hebt gemaakt :s)
pi_109753228
Maar toch blijft facebook fijn om met mensen makkelijk in contact te blijven. Verder met zowat al het bovenstaande eens. Terechte Klacht!
pi_109753244
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 03:00 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik vind er toch een heel groot verschil in zitten in bv iemand die gewoon normaal meedeelt dat zijn broer of zus jarig is (noem maar wat), en iemand (in dit geval z'n typisch facebook wijf) die verteld dat zijn broer of zus jarig is en daarbij om het uur vermeld hoe de dag vordert. Denk aan: vanavond verjaardag broer! zin aan.. nu nog even wakker worden en dan schooltje :z Bijna vrij!!! Dan nog even stad met mijn beste vriendinnetjes cadeautje kopen voor mijn lieve broer. Zometeen naar verjaardag broer! Eerst nog even de hond uitlaten en mams meehelpen. Heerlijk gegeten zeg! #broerkangoedkoken. Nu even uitbuiken op de bank met cadeautjes #hoop dat hij het leuk vind. Avond was super gezellig! Lekker gegeten bij mijn broer en hij was erg blij met z'n cadeau. Helaas zo weer naar huis, morgen weer een lange dag voor de boeg #schooliskut. Weltrusten lieve mensen!! x

:X
pi_109753414
quote:

[..]

Dit:

[ afbeelding ]
Gadver :')
pi_109753424
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 03:17 schreef meneertextiel het volgende:

[..]

Ik vind er toch een heel groot verschil in zitten in bv iemand die gewoon normaal meedeelt dat zijn broer of zus jarig is (noem maar wat), en iemand (in dit geval z'n typisch facebook wijf) die verteld dat zijn broer of zus jarig is en daarbij om het uur vermeld hoe de dag vordert. Denk aan: vanavond verjaardag broer! zin aan.. nu nog even wakker worden en dan schooltje :z Bijna vrij!!! Dan nog even stad met mijn beste vriendinnetjes cadeautje kopen voor mijn lieve broer. Zometeen naar verjaardag broer! Eerst nog even de hond uitlaten en mams meehelpen. Heerlijk gegeten zeg! #broerkangoedkoken. Nu even uitbuiken op de bank met cadeautjes #hoop dat hij het leuk vind. Avond was super gezellig! Lekker gegeten bij mijn broer en hij was erg blij met z'n cadeau. Helaas zo weer naar huis, morgen weer een lange dag voor de boeg #schooliskut. Weltrusten lieve mensen!! x

Maar dan gaat het dus om "de vorm" en niet zozeer om de inhoud. Want het boeit me in beide gevallen niet dat de broer jarig is.
pi_109753926
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 03:00 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Komt er iemand mee naar plaats X vanavond?
Ga weg
pi_109753997
quote:

[..]

^^^ Dit schrijft ze, maar ondertussen:

pi_109755226
Status aandachtshoer:
'Ik voel me zo kut en ik weet nu niet wat ik moet doen vraag maar niet wat er is :'( '

Eerste reactie:
'Wat is er?'

Aandachtshoer:
'Zie chat :'( '
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109755274
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2012 09:51 schreef bijdehand het volgende:
Status aandachtshoer:
'Ik voel me zo kut en ik weet nu niet wat ik moet doen vraag maar niet wat er is :'( '

Eerste reactie:
'Wat is er?'

Aandachtshoer:
'Zie chat :'( '
Of.

"Ik wil er niet over praten"

HOU DAN IN EERSTE INSTANTIE GODDOMME JE SMOEL
pi_109755363
Wijf op mn facebook:

Maandag: Oh ik ben ziek, Grrr wat kut met dit mooie weer!
Dinsdag: Ziek zijn met dit mooie weer is zoo kut!
Woensdag: Pff Ik ben echt zooo ziek, koppijn en buikpijn niet normaal! x
Donderdag: Nog steeds ziek, word er echt gek van!
Vrijdag: Yes, ben eindelijk wat beter! Zo buiten even een rondje lopen..

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :( :(

Mooi ook dat ze echt 750 vrienden heeft ofzo, maar er maar 1 of 2 op haar statusupdates reageren oid..
  zondag 1 april 2012 @ 10:10:28 #29
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_109755451
Mensen zijn ook IRL beledigt als je ze weigert op FB of even unfriend :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  zondag 1 april 2012 @ 10:12:06 #30
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109755479
Facebook :')

voor de eckte
Mijn nieuwe ondertitel
pi_109755555
quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2012 10:10 schreef mymoodfentje het volgende:
Dat kan ik dan nog wel snappen... Wat is de moeite om ze te accepteren
pi_109755654
1. FOK!ers
2. Facebook :')
3. Klagen over Facebook :')
4. FOK!er & Social Network :')
pi_109755788
facebook :')
  zondag 1 april 2012 @ 10:32:41 #34
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_109755798
Je mist nog een paar puntjes.
1. Huisdieren
2. Mensen die samen met hun vriend/vriendin een facebook hebben
3. Mensen die denken dat facebook hetzelfde is als irl :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_109756475
4. Mensen die alleen maar foto's van hun baby plaatsen en updates als "net naar prenatal geweest om kleertjes te kopen voor mijn kleine prinsesje."
pi_109756509
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
4. Mensen die alleen maar foto's van hun baby plaatsen en updates als "net naar prenatal geweest om kleertjes te kopen voor mijn kleine prinsesje."
Zulke mensen heb ik gelukkig niet op facebook.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 1 april 2012 @ 11:12:57 #37
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_109756541
Mijn 10 facebook ergernissen:

1. Facebook
2. Facebook
3. Facebook
4. Facebook
5. Facebook
6. Facebook
7. Facebook
8. Facebook
9. Facebook
10. Facebook
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_109756557
Ik heb er helaas al een stuk of 5 die bewust kinderen hebben genomen. Misschien mijn facebook eens opschonen binnenkort.
pi_109756579
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 02:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
_O_
  zondag 1 april 2012 @ 11:19:17 #40
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109756679
Vind ik leuk.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 1 april 2012 @ 11:38:25 #41
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_109757098
Statusupdate gisteravond om 20:31: "in het donker!!"

lees: "kijk mij eens het beste voor hebben met de wereld en het mielejeu!!" :').
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_109757329
TS had er natuurlijk nooit aan gedacht dat je een twitter app op facebook kan zetten.

Oude mensen die social media niet snappen :N
pi_109757454
quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2012 11:38 schreef Garisson72 het volgende:

lees: "kijk mij eens het beste voor hebben met de wereld en het mielejeu!!" :').
Maar dan wel lekker je computer aan om op facebook posten natuurlijk :') .
pi_109757473
hoe kan je trouwens die ene shizzle doen van groepen dat j e bijv kan zorgen dat al je collegas niks kunnen zien van jou zonder dat ze dan dus boos worden omdat je ze niet accepteert
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_109757638
Dit had ooit iemand geschreven op Twitter dat je natuurlijk ook op Facebook kan zien:

"Ik sta nu in de winkel."

FANTASTISCH HOOR!!!!!
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_109757741
Ik zit altijd op die van me niffa want mijn ex heeft mij geblokt namelijk dus ken ik nog steeds op dr dinges gluren als ik op visite ben bij me neef en als ik dingen van anderen jongens zie staan ben ik weer van streek haha
pi_109757897
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:02 schreef Gulmez het volgende:
Ik zit altijd op die van me niffa want mijn ex heeft mij geblokt namelijk dus ken ik nog steeds op dr dinges gluren als ik op visite ben bij me neef en als ik dingen van anderen jongens zie staan ben ik weer van streek haha
de tering :')
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_109757956
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 11:59 schreef HSG het volgende:
Dit had ooit iemand geschreven op Twitter dat je natuurlijk ook op Facebook kan zien:

"Ik sta nu in de winkel."

FANTASTISCH HOOR!!!!!
Had je nog geretweet dat je jij achter je pc zat hihi :')

Tweet soms ook weleens dingen die alleen sommige mensen snappen.
pi_109758070
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:10 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Had je nog geretweet dat je jij achter je pc zat hihi :')

Tweet soms ook weleens dingen die alleen sommige mensen snappen.
Nee dat niet. Ik heb wel een keer reactie gestuurd op iemand die het volgende had neergezet:

"ben van 15 juni tot 28 juni op vakantie"

"weet ik ook wanneer ik moet inbreken"
  Forum Admin zondag 1 april 2012 @ 12:27:36 #50
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_109758492
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
Dit ga ik ook doen je moet die onzin ergens kwijt
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_109760723
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 11:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hoe kan je trouwens die ene shizzle doen van groepen dat j e bijv kan zorgen dat al je collegas niks kunnen zien van jou zonder dat ze dan dus boos worden omdat je ze niet accepteert
Op 'niet toegankelijk' zetten.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_109761359
Het vervelende van FB is dat het geen mentaliteit als FOK! heeft. Een sarcastische post in de trant van 'wat een enerverend leven heb jij toch, tell me more' kan niet want dan krijg je tig mensen over je heen. En die neiging heb ik soms sterk bij sommige mensen.
pi_109761461
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het vervelende van FB is dat het geen mentaliteit als FOK! heeft. Een sarcastische post in de trant van 'wat een enerverend leven heb jij toch, tell me more' kan niet want dan krijg je tig mensen over je heen. En die neiging heb ik soms sterk bij sommige mensen.
zo true _O_
moet ook zzeggen als ik eerst tijdje gefokt heb en dan even fb check dan heb ik dat helemaal extreem _O-
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Op 'niet toegankelijk' zetten.
thankssss moet lukken denk ik :@
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_109761767
quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2012 10:10 schreef mymoodfentje het volgende:
Klopt, ik heb een keer twee mensen eruit gegooid. Gezeik dat ik kreeg terwijl ik toch niks met ze heb hem bijna nooit met ze om ga :')

quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 10:16 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Dat kan ik dan nog wel snappen... Wat is de moeite om ze te accepteren
Waarom zou ik ze accepteren? Als je niks met ze hebt en verder nauwelijks kent...
pi_109762311
Dag 1: ik ben 1 dag zwanger
Dag 2: ik ben 2 dagen zwanger
etc

Of idd al die updates: "gezellig aan het genieten met mn sgatjuuuh" .

hebben die nog wel een leven offline? :'(
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_109762408
Ik ben het met TS eens, hoor. Maar... statusupdates werken als magneten >:)
  zondag 1 april 2012 @ 14:19:18 #57
297124 Darkbrowneyes
Darkbrowneyes
pi_109762499
'gezellig een wijntje drinken met me beste vriendin'

Waarop de desbetreffende vriendin zegt: 'het is echt gezellig nu, love you pop!'

Tha fuck?.. -O- die zitten dus beiden naast elkaar te praten met elkaar via facebook. Gezellig hoor :')
Till Lindemann.. &lt;3
  zondag 1 april 2012 @ 15:12:20 #58
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_109764782
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 14:19 schreef Darkbrowneyes het volgende:
'gezellig een wijntje drinken met me beste vriendin'

Waarop de desbetreffende vriendin zegt: 'het is echt gezellig nu, love you pop!'

Tha fuck?.. -O- die zitten dus beiden naast elkaar te praten met elkaar via facebook. Gezellig hoor :')
Jaa dit is ook zo tenenkrommend!
En dan ook nog iedereen taggen met wie je bent (kijk mij eens interessante vrienden hebben :') )
  zondag 1 april 2012 @ 15:41:20 #59
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_109765957
Mensen die laten weten dat ze bezig zijn voor school. Daar wordt ik altijd zo zenuwachtig van.
leuk
pi_109766379
Het ergste soort vind ik toch echt die mensen die hun twitter automatisch gekoppeld hebben aan FB. Kreeg ik dus een wedstrijdverslag op FB te lezen. 15 statusupdates in 2 uur. :') ____
pi_109766399
edit: verkeerde knop weer :')
  † In Memoriam † zondag 1 april 2012 @ 15:57:33 #62
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_109766732
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef Raap het volgende:
Mensen die laten weten dat ze bezig zijn voor school. Daar wordt ik altijd zo zenuwachtig van.
Snap ik wel in jouw geval... :')

Mijn FB-ergernis top drie:

1. Kutpoeziëachtige statussen vol spelfouten die, met spelfouten en al, door iedereen worden overgenomen. :')
2. Aandachtshoeren: "GODVERDOMME waarom doe je me pijn!!!" Vrienden: "Wat is er gebeurd?" Aandachtshoeren: "Ik wil er niet over praten." :') :')
3. Mensen die elke ochtend goedemorgen posten en elke avond aankondigen wanneer ze gaan slapen. :') :') :')
Are you fokking to me?
pi_109766897
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef Raap het volgende:
true. Net of lig ik mijlenver achter. Zal blij zijn als ik straks afgestudeerd ben.
  zondag 1 april 2012 @ 16:01:57 #64
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_109766949
Facebook is nog wel mooi. alleen de mogelijkheid om twiiter ermee te koppelen moeten ze eruit halen.
Sowieso, mensen die het nodig vinden om hun hersenscheten de wereld in te slingeren :'(
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 1 april 2012 @ 16:03:28 #65
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_109767026
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2012 15:57 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Snap ik wel in jouw geval... :')

Mijn FB-ergernis top drie:

1. Kutpoeziëachtige statussen vol spelfouten die, met spelfouten en al, door iedereen worden overgenomen. :')
2. Aandachtshoeren: "GODVERDOMME waarom doe je me pijn!!!" Vrienden: "Wat is er gebeurd?" Aandachtshoeren: "Ik wil er niet over praten." :') :')
3. Mensen die elke ochtend goedemorgen posten en elke avond aankondigen wanneer ze gaan slapen. :') :') :')
Maar de hamvraag: waarom laat je zulke mensen toe in je vriendenlijst als je - je er zo aan ergert.

Ik snap wel dat de meeste mensen een nep leven leiden op facebook waarin ze de.meest saaie dingen ophemelen als 'quality time', maar gelukkig heb ik daar weinig last van.
pi_109767154
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 16:03 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Maar de hamvraag: waarom laat je zulke mensen toe in je vriendenlijst als je - je er zo aan ergert.

Ik snap wel dat de meeste mensen een nep leven leiden op facebook waarin ze de.meest saaie dingen ophemelen als 'quality time', maar gelukkig heb ik daar weinig last van.
:Y
  † In Memoriam † zondag 1 april 2012 @ 16:06:10 #67
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_109767177
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 16:03 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Ik ben al redelijk selectief... maar heb al gemerkt dat mensen er barslecht tegen kunnen als je hun vriendschapsverzoek niet bevestigt. Bovendien die drie ergernissen gaan over mijn nichten... moeilijk te weigeren. :')
Are you fokking to me?
  zondag 1 april 2012 @ 16:14:57 #68
78918 SeLang
Black swans matter
pi_109767582
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 11:12 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn 10 facebook ergernissen:

1. Facebook
2. Facebook
3. Facebook
4. Facebook
5. Facebook
6. Facebook
7. Facebook
8. Facebook
9. Facebook
10. Facebook
11. Facebook :r
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 1 april 2012 @ 16:17:03 #69
78918 SeLang
Black swans matter
pi_109767661
quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2012 11:38 schreef Garisson72 het volgende:

Ja, lampje van 25 Watt uit, PC van 200 Watt aan om nutteloze status update op Facebook te posten :')
Mijn reisverslagen
pi_109767677
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 05:00 schreef Bitlord het volgende:

[..]

^^^ Dit schrijft ze, maar ondertussen:

[ afbeelding ]
:')
Roken is lekker
  zondag 1 april 2012 @ 18:00:19 #71
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_109771696
Ik heb iemand op Facebook die elke scheet deelt. En waag het niet te reageren, want voor je het weet krijg je om de 5 seconden een melding binnen van weer nieuwe reacties. :')
pi_109773161
Stoor me eigenlijk aan vrij weinig dingen op Facebook. Alleen wel es irritant die kinderfoto's met hoe kleine Sem zijn bordje leeg eet of hoe lekker Sopietje wel niet ligt te slapen :') Misschien leuk voor je eigen fotoalbum, maar verder boeit niemand het...
pi_109773238
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:00 schreef wolferl het volgende:
Ik heb iemand op Facebook die elke scheet deelt. En waag het niet te reageren, want voor je het weet krijg je om de 5 seconden een melding binnen van weer nieuwe reacties. :')
Hehe oja dat is helemaal irritant :') De Facebook-app op mn telefoon gaat dan ook piepen. Lekker irritant om 2:00 uur 's nachts :')
  zondag 1 april 2012 @ 18:51:23 #74
351780 Piye
King of Kush
pi_109773471
Dan zijn er dus een paar opties TS. Je kan stoppen met facebooken, die mensen uit je vriendenlijst verwijderen of stoppen met zeiken. Het hele doel van facebook is dat je jezelf kan profileren met foto's, oneliners en statusupdates die niet voor iedereen even boeiend zijn.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  zondag 1 april 2012 @ 18:52:37 #75
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109773528
Tja It's Complicated
pi_109773560
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:42 schreef Palomar het volgende:
Stoor me eigenlijk aan vrij weinig dingen op Facebook. Alleen wel es irritant die kinderfoto's met hoe kleine Sem zijn bordje leeg eet of hoe lekker Sopietje wel niet ligt te slapen :') Misschien leuk voor je eigen fotoalbum, maar verder boeit niemand het...
ach, af en toe kan t geen kwaad. Maar elke dag zulke fotos en updates vind ik wat teveel van t goede. Vraag me af hoe de kleine Sem of Sophie dat later gaat vinden, als heel hun levensgeschiedenis letterlijk in een tijdlijn staat uitgespeld online :|W
pi_109773822
TS denkt hij is gekke Jan Mulder fzo. =S
  zondag 1 april 2012 @ 19:02:27 #78
288016 ruub-ster
Mercedes roeleert wellicht
pi_109773901
quote:

[..]

Precies! spijker en koppen, je hebt er zojuist op geslagen.
Om te zeggen dat onze overheid ons leegzuigt, is een belediging voor de prostitutie..
ofzowiets
  zondag 1 april 2012 @ 19:03:35 #79
355874 IPA
Bitter en Fruitig
pi_109773946
Het ergste blijft toch, maar dat vind ik buiten facebook ook irritant, mensen die als reactie iets in volledig verkeerd Engels zeggen, waarop de ander dan net zo fout reageert.
  zondag 1 april 2012 @ 19:22:18 #80
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_109774647
Dit soort tekstjes :{w
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 1 april 2012 @ 19:22:33 #81
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_109774658
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 19:00 schreef Gramulanion het volgende:
TS denkt hij is gekke Jan Mulder fzo. =S
Ik kan me best vinden in Jan Mulder! :D

quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 19:22 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een soort punt nummer 2 uit mijn startpost ;)
pi_109776322
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 19:22 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik leuk
pi_109777040
Waar is de dan de "Don't care" knop op facebook?
Eerst denken, dan typen
pi_109777141
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 20:16 schreef Piger het volgende:
Waar is de dan de "Don't care" knop op facebook?
Negeer het berichtje. Moeilijk he.
  zondag 1 april 2012 @ 20:27:21 #85
371343 OBEYTHEGIANT
I have a posse
pi_109777541
quote:

[..]

Dit:

[ afbeelding ]
wtf zij heeft gespierde glutes
Obey the giant
  zondag 1 april 2012 @ 20:33:18 #86
78918 SeLang
Black swans matter
pi_109777848
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 20:18 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Negeer het berichtje. Moeilijk he.
Toch is een "don't care"-button wel een goed idee. Mensen zien de ontvriending dan beter aankomen dus dat bespaart weer op ruzies.
Mijn reisverslagen
pi_109778573
quote:
10s.gif Op zondag 1 april 2012 20:33 schreef SeLang het volgende:

[..]

Toch is een "don't care"-button wel een goed idee. Mensen zien de ontvriending dan beter aankomen dus dat bespaart weer op ruzies.
Hoezo ? Als je tv kijkt en een programma bevalt je niet, dan zap je toch ook verder.
pi_109778607
Terechte klacht, sowieso, vaker dan 1x per 2 weken iets posten op FB :') wordt toch alleen maar onzin
pi_109779399
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:51 schreef Piye het volgende:
Dan zijn er dus een paar opties TS. Je kan stoppen met facebooken, die mensen uit je vriendenlijst verwijderen of stoppen met zeiken. Het hele doel van facebook is dat je jezelf kan profileren met foto's, oneliners en statusupdates die niet voor iedereen even boeiend zijn.
Precies.
Better to reign in hell than to serve in Heaven...
pi_109779746
Als je je zo aan FB ergert kun je ofwel mensen onvrienden, blokkeren, je ont-abonneren op berichten etc. etc. En als je dan eens iets leest waarvan je denkt 'beuhhh.../care' (wat mijn inderdaad ook regelmatig overkomt bij vrienden die een kind hebben, een huisdier hebben, eten, koken en/of op dieet zijn, etc.), dan schud ik gewoon even mijn hoofd en ga verder met andere dingen. Bovendien voeg ik alleen mensen toe die ik ook IRL ken en aardig vind, en van wie ik dus ook wel wat kan hebben.
Better to reign in hell than to serve in Heaven...
pi_109779886
quote:
kopieer dit dan en post het op je prikbord als je ...
:r
pi_109779896
Terechte klachten,

Allemaal mongols, voor dat over die one-liners is zo hatelijk.
pi_109785477
living the #goodlife
  zondag 1 april 2012 @ 22:52:41 #94
363676 Avaron
Girl, interrupted.
pi_109786043
quote:
Precies dit. Dit topic. :D
We'll never be as young as we are tonight.
pi_109786106
Bestaan de krabbelplaatjes ook op Facebook, of zijn die samen met Hyves een stille dood gestorven?
pi_109786145

:')
pi_109786678
Zit te wachten op een download, nog 90%. -O-
  zondag 1 april 2012 @ 23:30:26 #98
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_109787839
Eens met de OP. Timeline is ook een klacht op zich trouwens.
  zondag 1 april 2012 @ 23:31:34 #99
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_109787904
quote:
Dit inderdaad. Soms heb ik ook de neiging om bij berichten als: 'vandaag is mijn lieve oma alweer drie jaar dood' om gewoon op 'vind ik leuk' te klikken.
  maandag 2 april 2012 @ 00:24:51 #100
370739 Het.Beest
Beter kijk je uit
pi_109790084
Ik erger mij vooral aan die humorloze kutjes die melden dat ze op een terras zitten of lekker een drankje doen in een of andere quasi-hippe ballentent. Nooit iets leuks posten, nooit iets geestigs, nee, altijd cyberbrandhout. Inhoudsloos gebrabbel. Gelul in de ruimte.

Dit zijn overigens dezelfde krengen die ons vervelen met amateurphotoshoots. Die leeghoofdige Gooische hockeytrutjes huren dan voor veel poen zo'n wannabe Anton Corbijn. Vervolgens maakt dat figuur de meest verschrikkelijke foto's en die zetten de meisies diezelfde dag nog online, enthousiast en smachtend naar 'likes' en liefdevolle comments. Die komen er dan ook. Op het moment dat ik zeg dat de fotoshoot een groot fiasco is, krijg ik zeven woeste kenaus achter mij aan, hetgeen best lollig, maar ook vrij hypocriet is.

Dat is mijn grote ergernis. Domme wijven op Facebook met ononteressante baggerberichten. 'Huis in de Pijp!' Fuck off.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')