Of.quote:Op zondag 1 april 2012 09:51 schreef bijdehand het volgende:
Status aandachtshoer:
'Ik voel me zo kut en ik weet nu niet wat ik moet doen vraag maar niet wat er is'
Eerste reactie:
'Wat is er?'
Aandachtshoer:
'Zie chat'
Dat kan ik dan nog wel snappen... Wat is de moeite om ze te accepterenquote:Op zondag 1 april 2012 10:10 schreef mymoodfentje het volgende:
Mensen zijn ook IRL beledigt als je ze weigert op FB of even unfriend
Zulke mensen heb ik gelukkig niet op facebook.quote:Op zondag 1 april 2012 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
4. Mensen die alleen maar foto's van hun baby plaatsen en updates als "net naar prenatal geweest om kleertjes te kopen voor mijn kleine prinsesje."
quote:Op zondag 1 april 2012 02:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
Facebook is als een koelkast: Je kijkt telkens terwijl je toch weet dat er maar weinig echt interessants in zit.
Maar dan wel lekker je computer aan om op facebook posten natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2012 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
Statusupdate gisteravond om 20:31: "in het donker!!"
lees: "kijk mij eens het beste voor hebben met de wereld en het mielejeu!!".
de teringquote:Op zondag 1 april 2012 12:02 schreef Gulmez het volgende:
Ik zit altijd op die van me niffa want mijn ex heeft mij geblokt namelijk dus ken ik nog steeds op dr dinges gluren als ik op visite ben bij me neef en als ik dingen van anderen jongens zie staan ben ik weer van streek haha
Had je nog geretweet dat je jij achter je pc zat hihiquote:Op zondag 1 april 2012 11:59 schreef HSG het volgende:
Dit had ooit iemand geschreven op Twitter dat je natuurlijk ook op Facebook kan zien:
"Ik sta nu in de winkel."
FANTASTISCH HOOR!!!!!
Nee dat niet. Ik heb wel een keer reactie gestuurd op iemand die het volgende had neergezet:quote:Op zondag 1 april 2012 12:10 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Had je nog geretweet dat je jij achter je pc zat hihi![]()
Tweet soms ook weleens dingen die alleen sommige mensen snappen.
Dit ga ik ook doen je moet die onzin ergens kwijtquote:Op zondag 1 april 2012 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
4. Mensen die alleen maar foto's van hun baby plaatsen en updates als "net naar prenatal geweest om kleertjes te kopen voor mijn kleine prinsesje."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |