Op 'niet toegankelijk' zetten.quote:Op zondag 1 april 2012 11:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hoe kan je trouwens die ene shizzle doen van groepen dat j e bijv kan zorgen dat al je collegas niks kunnen zien van jou zonder dat ze dan dus boos worden omdat je ze niet accepteert
zo truequote:Op zondag 1 april 2012 13:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het vervelende van FB is dat het geen mentaliteit als FOK! heeft. Een sarcastische post in de trant van 'wat een enerverend leven heb jij toch, tell me more' kan niet want dan krijg je tig mensen over je heen. En die neiging heb ik soms sterk bij sommige mensen.
thankssss moet lukken denk ikquote:
Klopt, ik heb een keer twee mensen eruit gegooid. Gezeik dat ik kreeg terwijl ik toch niks met ze heb hem bijna nooit met ze om gaquote:Op zondag 1 april 2012 10:10 schreef mymoodfentje het volgende:
Mensen zijn ook IRL beledigt als je ze weigert op FB of even unfriend
Waarom zou ik ze accepteren? Als je niks met ze hebt en verder nauwelijks kent...quote:Op zondag 1 april 2012 10:16 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dat kan ik dan nog wel snappen... Wat is de moeite om ze te accepteren
Jaa dit is ook zo tenenkrommend!quote:Op zondag 1 april 2012 14:19 schreef Darkbrowneyes het volgende:
'gezellig een wijntje drinken met me beste vriendin'
Waarop de desbetreffende vriendin zegt: 'het is echt gezellig nu, love you pop!'
Tha fuck?..die zitten dus beiden naast elkaar te praten met elkaar via facebook. Gezellig hoor
Snap ik wel in jouw geval...quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef Raap het volgende:
Mensen die laten weten dat ze bezig zijn voor school. Daar wordt ik altijd zo zenuwachtig van.
true. Net of lig ik mijlenver achter. Zal blij zijn als ik straks afgestudeerd ben.quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef Raap het volgende:
Mensen die laten weten dat ze bezig zijn voor school. Daar wordt ik altijd zo zenuwachtig van.
Maar de hamvraag: waarom laat je zulke mensen toe in je vriendenlijst als je - je er zo aan ergert.quote:Op zondag 1 april 2012 15:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Snap ik wel in jouw geval...
Mijn FB-ergernis top drie:
1. Kutpoeziëachtige statussen vol spelfouten die, met spelfouten en al, door iedereen worden overgenomen.
2. Aandachtshoeren: "GODVERDOMME waarom doe je me pijn!!!" Vrienden: "Wat is er gebeurd?" Aandachtshoeren: "Ik wil er niet over praten."![]()
3. Mensen die elke ochtend goedemorgen posten en elke avond aankondigen wanneer ze gaan slapen.![]()
![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 16:03 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Maar de hamvraag: waarom laat je zulke mensen toe in je vriendenlijst als je - je er zo aan ergert.
Ik snap wel dat de meeste mensen een nep leven leiden op facebook waarin ze de.meest saaie dingen ophemelen als 'quality time', maar gelukkig heb ik daar weinig last van.
Ik ben al redelijk selectief... maar heb al gemerkt dat mensen er barslecht tegen kunnen als je hun vriendschapsverzoek niet bevestigt. Bovendien die drie ergernissen gaan over mijn nichten... moeilijk te weigeren.quote:Op zondag 1 april 2012 16:03 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Maar de hamvraag: waarom laat je zulke mensen toe in je vriendenlijst als je - je er zo aan ergert.
11. Facebookquote:Op zondag 1 april 2012 11:12 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn 10 facebook ergernissen:
1. Facebook
2. Facebook
3. Facebook
4. Facebook
5. Facebook
6. Facebook
7. Facebook
8. Facebook
9. Facebook
10. Facebook
Ja, lampje van 25 Watt uit, PC van 200 Watt aan om nutteloze status update op Facebook te postenquote:Op zondag 1 april 2012 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
Statusupdate gisteravond om 20:31: "in het donker!!"
lees: "kijk mij eens het beste voor hebben met de wereld en het mielejeu!!".
quote:Op zondag 1 april 2012 05:00 schreef Bitlord het volgende:
[..]
^^^ Dit schrijft ze, maar ondertussen:
[ afbeelding ]
Hehe oja dat is helemaal irritantquote:Op zondag 1 april 2012 18:00 schreef wolferl het volgende:
Ik heb iemand op Facebook die elke scheet deelt. En waag het niet te reageren, want voor je het weet krijg je om de 5 seconden een melding binnen van weer nieuwe reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |