ja inderdaad, maar wat een pauperplek is dat zegquote:Op zondag 1 april 2012 00:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
Je UI, was je soms voor het eerst in Amsterdam dat je 'Gein' fotowaardig vond?
Ik ben er sinds 19 minuten geen inwoner meerquote:Op zondag 1 april 2012 00:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ja inderdaad, maar wat een pauperplek is dat zeg
Je hebt nog ruim 23 uur om 'm te vindenquote:Op zondag 1 april 2012 00:53 schreef Dimens het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie werkelijk niets.
Werkt het ook met een custom CSS? Ik heb wel een aantal elementen weggehaald dus misschien dat ik het daardoor niet zie.quote:Op zondag 1 april 2012 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt nog ruim 23 uur om 'm te vinden
Ik mag er niks over zeggen van opperhoofd Dannyquote:Op zondag 1 april 2012 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Werkt het ook met een custom CSS? Ik heb wel een aantal elementen weggehaald dus misschien dat ik het daardoor niet zie.
Dan doe je toch echt wat fout hoorquote:Op zondag 1 april 2012 00:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is erg moeilijk
Heb er echt lang naar gezocht
Ja hallo, het is niet mijn vakgebied ofzoquote:Op zondag 1 april 2012 00:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt wat fout hoor
Maar hij is leuk
quote:Op zondag 1 april 2012 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja hallo, het is niet mijn vakgebied ofzo
Je moet inderdaad wel tot een heel vreemd vakgebied horen wil je m vindenquote:
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 00:17 schreef Qunix het volgende:
Maar zoals in het bericht staat mag ik dit niet door vertellen. Heb jij de grap al gezien? Hij is dit jaar wel erg leuk!![]()
![]()
![]()
![]()
Arme Danny
Meld hier als je de grap gezien heb.
Kneus.quote:
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 00:17 schreef Qunix het volgende:
Maar zoals in het bericht staat mag ik dit niet door vertellen. Heb jij de grap al gezien? Hij is dit jaar wel erg leuk!![]()
![]()
![]()
![]()
Arme Danny
Meld hier als je de grap gezien heb.
Moah, vond m wel meevallenquote:
En dat scheidt het gewone volk van de speurneuzenquote:Op zondag 1 april 2012 01:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Aan de mensen die 'm gevonden hebben; niks doorvertellen/DM'en/PM'en aub
Dit houdt de grap leuker voor iedereen
Pijnlijke ervaring was dat ja.quote:Op zondag 1 april 2012 01:20 schreef kanovinnie het volgende:
Nuchter zeker? Ïk kom net van een BBQ af
Vinnie! Hij is echt niet zo moeilijk, denk even na en je ziet het.quote:Op zondag 1 april 2012 01:19 schreef kanovinnie het volgende:
Hmm, ik kom morgen wel terug. Dan heeft vast iemand de grap al gelekt.
Ben nu een beetje te moe om te gaan zoeken
Hehe, dankzij jou post heb ik 'm door. Eigenlijk issie geeneens zo heel leukquote:
Zie bovenstaand bericht, niet meer nodig!quote:Op zondag 1 april 2012 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vinnie! Hij is echt niet zo moeilijk, denk even na en je ziet het.
Ik ha je een Dm sturen, blijf nog 2 tellen wakker ok?
Wacht, wat.quote:Op zondag 1 april 2012 01:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hehe, dankzij jou post heb ik 'm door. Eigenlijk issie geeneens zo heel leukEn echt obvious.
ikl ook nietquote:Op zondag 1 april 2012 01:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wacht, wat.Ik heb 'm zelf nog niet eens door.
Ik ga nu naar bed, stuur ff een pm/dm als je 'm straks nog niet gevonden hebt. Morgenochtend mogen we vast wel verklappenquote:Op zondag 1 april 2012 01:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wacht, wat.Ik heb 'm zelf nog niet eens door.
Ik kan hier dus niet tegen.quote:Op zondag 1 april 2012 01:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hehe, dankzij jou post heb ik 'm door. Eigenlijk issie geeneens zo heel leukEn echt obvious.
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 01:27 schreef SpecialK het volgende:
Dit topic is dus de grap? Iedereen lekker zoeken.
Dit dusquote:Op zondag 1 april 2012 01:26 schreef LookAtMe het volgende:
volgens mij is de grap dat er geen grap is.
quote:Op zondag 1 april 2012 01:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga nu naar bed, stuur ff een pm/dm als je 'm straks nog niet gevonden hebt. Morgenochtend mogen we vast wel verklappen
quote:
Nee want ik hoor je typen.quote:
verlult is met een dquote:Op zondag 1 april 2012 01:30 schreef kanovinnie het volgende:
Dan staat er iets mis met je settings. Maargoed, ik ga niet meer tips geven. Dan ben ik straks weer degene die alles verlult heeft.
Je schrijfd het zelf ook met een t?quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 01:36 schreef Dimens het volgende:
Er wordt niet eens iets qua geluid geladen.
Jawel er is een kip aan het herkauwen.quote:Op zondag 1 april 2012 01:36 schreef Dimens het volgende:
Er wordt niet eens iets qua geluid geladen.
Ja om jou te verbeterenquote:Op zondag 1 april 2012 01:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je schrijfd het zelf ook met een t?
Dat staat er al minstens 2 maanden.quote:Op zondag 1 april 2012 01:40 schreef Dimens het volgende:
In de index staat er Biobips en geen Biogarde. Is dat het nou?
Valt nu pas op. Ik kom dan ook nooit in de Index.quote:Op zondag 1 april 2012 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat staat er al minstens 2 maanden.
Ik ook niet.quote:Op zondag 1 april 2012 01:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Valt nu pas op. Ik kom dan ook nooit in de Index.
Jij weet alle forumnummers uit je hoofd?quote:Op zondag 1 april 2012 01:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Valt nu pas op. Ik kom dan ook nooit in de Index.
Ja dat zeg je nu.quote:Op zondag 1 april 2012 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat staat er al minstens 2 maanden.
Nieuwe topics, My At en Actieve topics zijn alles wat je nodig hebt.quote:Op zondag 1 april 2012 01:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij weet alle forumnummers uit je hoofd?
Ik moet zeggen dat ik ook zelden via de index browse.quote:Op zondag 1 april 2012 01:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nieuwe topics, My At en Actieve topics zijn alles wat je nodig hebt.
Wie gaat er nou zoeken naar van die onzin.quote:Op zondag 1 april 2012 01:45 schreef kanovinnie het volgende:
Als we het nu zeggen zijn er morgen een hoop users die dit topic zien, het antwoord lezen en denken.
"Is dat nou alles?"
Dus zoek maar lekker door, dan hebben ze morgenochtend ook nog wat te doen.
Leuk dat je het zo probeertquote:Op zondag 1 april 2012 01:44 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb denk ik de js functie gevonden die ervoor zorgt, nu de bron nog
Zoek je toch niet? Als we het nu gaan verklappen is het voor de mensen die morgen willen zoeken verpest.quote:Op zondag 1 april 2012 01:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wie gaat er nou zoeken naar van die onzin.
Kweenie,s tond wel wat over in het topic. Maar mijn oude nokia heeft geen inet.quote:
Hoeft ook niet gezegd te worden, maar meer van of je komt het vanzelf tegen en als dat niet zo is dan vergaat de wereld ook niet dus.quote:Op zondag 1 april 2012 01:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoek je toch niet? Als we het nu gaan verklappen is het voor de mensen die morgen willen zoeken verpest.
Het is dan ook niet de makkelijkste grap die er is...quote:Op zondag 1 april 2012 02:13 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die het nog niet gezien hebben
Ondanks de vele hints
Dit dusquote:Op zondag 1 april 2012 01:27 schreef SpecialK het volgende:
Dit topic is dus de grap? Iedereen lekker zoeken.
Ik moest twee maal kijken, echt niet normaal hoorquote:Op zondag 1 april 2012 02:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de makkelijkste grap die er is...
Ik snapte 'm eerst niet eens
Dat zijn ze bijna altijd he, maar ik moet zeggen dat deze grap toch wel briljant bedacht isquote:
Post even een screenshot van je mobiel, ik ben wel benieuwd hoe het er dan uitziet, ik heb geen mobiel internet.quote:Op zondag 1 april 2012 09:34 schreef Herpderphawk het volgende:
Kan je hem ook zien op je mobiel? :'o
Waarvan? Dit topic? De index?quote:Op zondag 1 april 2012 10:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Post even een screenshot van je mobiel, ik ben wel benieuwd hoe het er dan uitziet, ik heb geen mobiel internet.
De 1 april grap, ik wil even zien hoe het er mobiel uitziet.quote:
Ben ik ook heel benieuwd naar.quote:Op zondag 1 april 2012 10:21 schreef Karina het volgende:
[..]
De 1 april grap, ik wil even zien hoe het er mobiel uitziet.
quote:
Ja, blijf er lekker over door gaan. Hoe moest ik weten dat ik geen tips mocht posten?quote:Op zondag 1 april 2012 10:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb de 1 april grap van FOK! gevonden!
Zie edithistory, was niet zo handig om dat te posten
Dat kun je toch bedenken man?quote:Op zondag 1 april 2012 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, blijf er lekker over door gaan. Hoe moest ik weten dat ik geen tips mocht posten?
quote:Op zondag 1 april 2012 10:36 schreef datisstom het volgende:
Er is op de mobiele site geen header dus hoe moeten we hem dan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 april 2012 10:42 schreef Dale. het volgende:
De grap is er is geen grapWHAHAHAHAHA brilljant!
Als je te lui bent om te zoeken, kom iig nie trollen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
We willen gewoon weten wat die garp is.quote:Op zondag 1 april 2012 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je te lui bent om te zoeken, kom iig nie trollen.
Had je de PM van Danny maar moeten lezen.quote:Op zondag 1 april 2012 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, blijf er lekker over door gaan. Hoe moest ik weten dat ik geen tips mocht posten?
De subtiele zijn de bestenquote:Op zondag 1 april 2012 10:48 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Pfff. Hij is wel erg subtiel hoor. Volgende keer graag wel een in your face grap hoor.
Jouw DMquote:Op zondag 1 april 2012 10:47 schreef datisstom het volgende:
[..]
We willen gewoon weten wat die garp is.
quote:Op zondag 1 april 2012 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je te lui bent om te zoeken, kom iig nie trollen.
Hij DM't iedereen denk ikquote:
quote:
? Ik heb BrandX en computerfluisteraar geDMt, jou niet.quote:Op zondag 1 april 2012 11:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij DM't iedereen denk ikik had er ook al 1.
quote:
Dit dus!quote:
Iemand haalt grappen met mij uit dan. Even op zoek naar de daderquote:Op zondag 1 april 2012 11:04 schreef datisstom het volgende:
[..]
? Ik heb BrandX en computerfluisteraar geDMt, jou niet.
Dat is omat er geen garp is. Het is allemaal een groot complot om ons te laten denken dat er wel een garp is.quote:Op zondag 1 april 2012 11:05 schreef stefanhaan het volgende:
Ik kan hem niet vinden. en ik geef het eerlijk toe.
Ik heb jou niet ge-DMt, serieus niet.quote:Op zondag 1 april 2012 11:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dit dus!
[..]
Iemand haalt grappen met mij uit dan. Even op zoek naar de dader
sorry Ik wou even fappen op een Geile dm van jequote:Op zondag 1 april 2012 11:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dit dus!
[..]
Iemand haalt grappen met mij uit dan. Even op zoek naar de dader
Laat maar, wij zijn gewoon kneuzen!!!quote:Op zondag 1 april 2012 11:07 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Zijn er echt mensen die in zo'n doorzichtige garp trappen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 april 2012 11:13 schreef Dale. het volgende:
Voor de domme mensen...
Gefeliciteerd FOK!Ik had al een vermoeden jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het verkeerde vermoeden dan.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 11:20 schreef datisstom het volgende:
[..]
Op Wikipedia staat 1 oktober, dus dan is FOK! vandaag idd 12,5 jaar.
quote:
Er is geen userr die de_grap heetquote:Op zondag 1 april 2012 11:36 schreef raptorix het volgende:
Kan iemand de grap dm'en, zoek al een kwartier
Er is geen user die userr met 2 rr-en heet.quote:
Anders haal je dat even wegquote:
Er is geen grap lieve schat.quote:Op zondag 1 april 2012 13:20 schreef Faux. het volgende:
Mensen die hem nu nog steeds niet gevonden hebben
Kijk eens goed uit je doppen, zo moeilijk is het echt niet hoor
Ik geef geen neuk meer. Kutgrap is kut.quote:Op zondag 1 april 2012 13:20 schreef Faux. het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2012 13:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk meer. Kutgrap is kut.
[..]
Stoere man.quote:Op zondag 1 april 2012 13:20 schreef Faux. het volgende:
[..]
Of te dom om uit je doppen te kunnen kijkenquote:Op zondag 1 april 2012 13:21 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Er is geen grap lieve schat.
Ik ben gelukkig wel intelligent genoeg bevonden om dat te kunnen zien.
Als je niet op het idee komt om het uit te voeren dan weet je het niet.quote:Op zondag 1 april 2012 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of te dom om uit je doppen te kunnen kijken
Juist als je niet zoekt kom je 'm tegenquote:Op zondag 1 april 2012 13:40 schreef Fopje het volgende:
Waarom een grap maken waar je naar moet zoeken? Als niemand zoekt heeft niemand iets door. Leuke grap
Nee want ik kom niet in sommige krochten van FOK!. Ik zocht niks gebruik het nu alweer een dag sinds de garp. En niet gevonden.quote:Op zondag 1 april 2012 13:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Juist als je niet zoekt kom je 'm tegen
Ik heb niks gezocht, en ik merk geen verschilquote:Op zondag 1 april 2012 13:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja maar ik zoek niet, en ik kom hem ook niet tegen.quote:Op zondag 1 april 2012 13:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het kan net zo goed een bug zijn, maarja het is 1 april he.quote:
Nee.quote:Op zondag 1 april 2012 14:07 schreef First het volgende:
Is de grap "vis een optie?" onder het fok logo?
quote:Op zondag 1 april 2012 14:09 schreef DrNick het volgende:
Zijn het de gingerbiggen in de header? Wijzend op Danny "Roodbol"?
1 April dat willen ze helemaal niet met jouquote:Op zondag 1 april 2012 14:11 schreef datisstom het volgende:
Het zullen die mooie dames aan de zijkant wel zijn die zeggen dat ze een date willen.
Abo hier.quote:Op zondag 1 april 2012 14:11 schreef datisstom het volgende:
Het zullen die mooie dames aan de zijkant wel zijn die zeggen dat ze een date willen.
Waarom zet je dames aan de zijkant.quote:Op zondag 1 april 2012 14:11 schreef datisstom het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2012 14:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom zet je dames aan de zijkant.
Lijkt me een slappe grap, het weer heeft wel meer gekke dingen gedaan dus.quote:Op zondag 1 april 2012 14:12 schreef Morera het volgende:
Is het dat weerbericht over sneeuw en 10 graden onder 0 ?
HAHAHAHAHAHquote:Op zondag 1 april 2012 14:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom zet je dames aan de zijkant.
Nee, want vis is ALTIJD een optie.quote:Op zondag 1 april 2012 14:07 schreef First het volgende:
Is de grap "vis een optie?" onder het fok logo?
Vis is viesquote:Op zondag 1 april 2012 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want vis is ALTIJD een optie.
quote:Op zondag 1 april 2012 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want vis is ALTIJD een optie.
Je weet wat je te doen staat nu he.quote:
Nee.quote:Op zondag 1 april 2012 14:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je weet wat je te doen staat nu he.
Jij bent toch personeel, dat hoor je te weten.quote:Op zondag 1 april 2012 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, die smiley, is dat een hint dat de grap in KPD of KEL staat?
quote:Op zondag 1 april 2012 14:47 schreef datisstom het volgende:
[..]
Wie is Bubba?![]()
Dafuq, wat is er hier gaande.
Een kat heeft personeel, FOK! heeft vrijwilligersquote:Op zondag 1 april 2012 14:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent toch personeel, dat hoor je te weten.
yvonne kan soms best kittig uit de hoek komen andersquote:Op zondag 1 april 2012 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een kat heeft personeel, FOK! heeft vrijwilligers
Betaald of onbetaald, het principe is hetzelfde.quote:Op zondag 1 april 2012 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een kat heeft personeel, FOK! heeft vrijwilligers
Die is er dus niet.quote:Op zondag 1 april 2012 15:01 schreef StephanL het volgende:
Ik heb geen idee wat de grap is, maar lees morgen wel wat ik heb gemist.
Hij werkt ook maar half.quote:Op zondag 1 april 2012 15:13 schreef datisstom het volgende:
Met stip de meeste kutte forum april-grap ooit.
Downtimequote:Op zondag 1 april 2012 15:01 schreef StephanL het volgende:
Ik heb geen idee wat de grap is, maar lees morgen wel wat ik heb gemist.
12.5 jaar fok ?quote:Op zondag 1 april 2012 15:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja wat is dit voor stoms dan, alsof ik die grap ooit ga vinden zo.
Ik geloof er niks van dat dat de grap is.quote:Op zondag 1 april 2012 15:51 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
12.5 jaar fok ?
1 april 2012- 1 juli 1999
Als dat de grap is, is deze wel heel erg lame.quote:Op zondag 1 april 2012 15:51 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
12.5 jaar fok ?
1 oktober 1999quote:Op zondag 1 april 2012 15:51 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
12.5 jaar fok ?
Toen kwam de FP erbij.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 15:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als dat de grap is, is deze wel heel erg lame.
Ik vertrouw Blauwquote:Op zondag 1 april 2012 16:21 schreef Dimens het volgende:
Altijd eerst met de muis op de link staan en kijken waar de link naartoe gaat.
Ja, sorry, in mijn zwarte tijd was dit een wekelijks rotgrapje. Dit en foto's van String Emilquote:Op zondag 1 april 2012 16:22 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik vertrouw Blauwtot heden dus
Laagste filezwaarte sinds 2006quote:Op zondag 1 april 2012 16:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
volgens mij staat er een hint op de frontpage!
Het laatste stukje vertrouwen dat ik had in de mensheid weggeslagenquote:Op zondag 1 april 2012 16:26 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, sorry, in mijn zwarte tijd was dit een wekelijks rotgrapje. Dit en foto's van String Emil
Ik ken ook nog een leuk rotgrapje. Wat heeft heel veel kleuren en lacht je uit?quote:Op zondag 1 april 2012 16:26 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, sorry, in mijn zwarte tijd was dit een wekelijks rotgrapje. Dit en foto's van String Emil
epi epi epilepsie!quote:Op zondag 1 april 2012 16:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ken ook nog een leuk rotgrapje. Wat heeft heel veel kleuren en lacht je uit?
[ link | afbeelding ]
Godver ik klikte weerquote:Op zondag 1 april 2012 16:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ken ook nog een leuk rotgrapje. Wat heeft heel veel kleuren en lacht je uit?
[ link | afbeelding ]
Nee, maar hij is dan wel makkelijker te vinden.quote:Op zondag 1 april 2012 16:32 schreef Elvi het volgende:
Werkt de grap alleen als je met je mobiel online gaat?
Mijn aaioverdebolsmiley doet het niet.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 16:38 schreef Fopje het volgende:
Toch niet het vraagtekentje waar je UI hoort te staan he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
quote:Op zondag 1 april 2012 16:39 schreef Fendy het volgende:
[..]![]()
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Vast niet.quote:Op zondag 1 april 2012 16:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gebruik je wel de juiste layout op je mobiel?
Ik zie gewoon de layout zoals ik die altijd zie :pquote:Op zondag 1 april 2012 16:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gebruik je wel de juiste layout op je mobiel?
WAT IS HETquote:Op zondag 1 april 2012 16:48 schreef KritischeMassa het volgende:
Yes!!!!!!!! ik heb hem ook door...ik vind hem wel leuk
Jaquote:Op zondag 1 april 2012 16:32 schreef Elvi het volgende:
Ja, werkt ook op mobiel. Ik heb hem ook gezien op mijn iPhone.quote:Op zondag 1 april 2012 16:32 schreef Elvi het volgende:
Neehoor, ik zie hem ook als ik gewoon achter m'n PC zit, wat Cobra4 hier aankaart is juist:quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 16:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, maar hij is dan wel makkelijker te vinden.
Ja , ik moest de I-Phone van mijn vrouw lenen om hem te zien, maar op de PC zie ik hem nu ookquote:Op zondag 1 april 2012 16:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja, werkt ook op mobiel. Ik heb hem ook gezien op mijn iPhone.
Een punt waar je de focus op legt? Ik zie iig niets. Wanneer wordt het bekend gemaakt??quote:Op zondag 1 april 2012 16:56 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Je moet gewoon goed kijken... ik bleef er bijna in
Dat is een feature, geen "grap".quote:Op zondag 1 april 2012 16:58 schreef yosander het volgende:
Enige dat op de mobiel opvalt, is dat alle quotes groen zijn.
Ja en nee, het heeft wel iets met de blinde vlek te maken in de vertequote:Op zondag 1 april 2012 16:58 schreef Blester het volgende:
[..]
Een punt waar je de focus op legt? Ik zie iig niets. Wanneer wordt het bekend gemaakt??
Oja, was niet ingelogdquote:
Ik heb het op zowel mobiel als pc geprobeerd en op pc werkt het normaal en op mobiel is ermee geknoeid.quote:Op zondag 1 april 2012 16:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor, ik zie hem ook als ik gewoon achter m'n PC zit, wat Cobra4 hier aankaart is juist:
Dat is vreemd, hier geeft hij het op verschillende browsers goed weer. Onder een VM met Windows ook gewoon.quote:Op zondag 1 april 2012 16:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het op zowel mobiel als pc geprobeerd en op pc werkt het normaal en op mobiel is ermee geknoeid.
Samequote:Op zondag 1 april 2012 17:01 schreef IrCute het volgende:
Ik geef het op, ik zie niks, volgens mij is het gewoon een stomme troll
Met firefox had ik even wel problemen net, maar dan is hij ook gewoon duidelijk...quote:Op zondag 1 april 2012 17:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is vreemd, hier geeft hij het op verschillende browsers goed weer. Onder een VM met Windows ook gewoon.
Neuh, niet echt, want het zal wel héél duidelijk zijn als men 't eenmaal bekend maaktquote:Op zondag 1 april 2012 17:05 schreef Fopje het volgende:
Maar het is wel een klein beetje mislukt? aangezien bijna niemand hem kan vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |