TT moest: BBVAquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:31 schreef TLC het volgende:
Dat Bilbao is goed man, en ook een goede coach
Putjol, Teo... afgelopen woensdag deden die mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:36 schreef wieisboos het volgende:
ik wil sierd die zegt tenminste geen ksavien maskerano
quote:
Fixedquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk dat Barca het lastig gaat krijgen, een 0-1 winst denk ik. Valencia gaat morgen 3 punten pakken tegen Real.![]()
Nog spannender
Zaragoza.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk dat Barca het lastig gaat krijgen, een 0-1 winst denk ik. Valencia gaat morgen 1 punt pakken tegen Real.![]()
Nog spannender
00-000?quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Word gewoon een nulletje of 5 voorBarcelona
Je voelt je wel een eckte hé?quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Word gewoon een nulletje of 5 voorBarcelona
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:03 schreef chufi het volgende:
Sproeien mag waarschijnlijk niet ivm met de droogte
ik hoop van wel ja.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan ze dalijk over naar Live HD? Extra 1 loopt zo te kutten hier.
Hier liep het beeld net ook effe vast. En bovendien is de kwaliteit dieptriest.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is al begonnen vriend.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:05 schreef Nober het volgende:
Zaragoza
Roberto (1), Pablo Álvarez (2), Da Silva (14), Paredes (3), Abraham (21), Pintér (22), Franco Zuculini (20), Lafita (17), Rubén Micael (18), Obradovic (24), Aranda (7)
Barcelona
Víctor Valdés (1), Dani Alves (2), Mascherano (14), Puyol (5), Adriano (21), Fábregas (4), Thiago (11), Keita (15), Alexis (9), Messi (10), Pedro (17)
In Spanje heeft men veel te maken met droogte. Elke dag douchen is niet gebruikelijk en dat soort dingenquote:
Nee daar staat een Italiaanse match op de planningquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Palermo - Juve en Lazio - Napels toch?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daar staat een Italiaanse match op de planning
Maar die is al gespeeld, dus ik weet het ook niet UPC loopt soms achterquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Palermo - Juve en Lazio - Napels toch?
Lazio - Napoli komt 9 uur op HD.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die is al gespeeld, dus ik weet het ook niet UPC loopt soms achter
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:18 schreef FireFox1 het volgende:
Smeerlappen van Zaragoza. Wat een mongolen
Ja, want barca maakt enkel schwalbesquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
.
Schwalbes weer van Barça en Zaragoza is veel feller.
75% van als ze gaan liggen wel ja.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, want barca maakt enkel schwalbes
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
75% van als ze gaan liggen wel ja.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:27 schreef FireFox1 het volgende:
100% schwalbe
Wat een mongolen van Zaragoza zeg![]()
![]()
![]()
tyfesploeg
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:27 schreef FireFox1 het volgende:
100% schwalbe
![]()
![]()
tyfesploeg
Alsof Barça nooit schwalbes maakt. Hypocrietjequote:Op zaterdag 7 april 2012 20:27 schreef FireFox1 het volgende:
100% schwalbe
![]()
![]()
tyfesploeg
Penalty is onterecht gegeven, op het moment als de speler de penalty niet benut dan is het gerechtigheid. Lijkt mij niet zo lastig om te begrijpen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? Dat die penalty misgaat is gerechtigheid?
Yah man, was schwalbe.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? Dat die penalty misgaat is gerechtigheid?
Onterechte penalty?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:29 schreef kilozout het volgende:
[..]
Penalty is onterecht, op het moment als de speler de penalty niet benut dan is het gerechtigheid. Lijkt mij niet zo lastig om te begrijpen.
Neequote:Op zaterdag 7 april 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Barça nooit schwalbes maakt. Hypocrietje
Ja natuurlijk man. Maak een afspraak bij specsaversquote:
Och och, ga je het nu hier op gooien? Triest zegquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij komt nooit in het Barçastadion. Nog meer hypocriet.
Misschien moet je eens een abonnement nemen op Sport1. Ik kan me voorstellen dat je op die blokkerige streams niet alles goed ziet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Die speler wordt gewoon duidelijk geschept door de keeper hoor .
Ik heb ook Sport1? En daar zie ik dat het een juist gegeven penalty is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:31 schreef kilozout het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een abonnement nemen op Sport1. Ik kan me voorstellen dat je op die blokkerige streams niet alles goed ziet.
Loop niet zo te trollen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook Sport1? En daar zie ik dat het een juist gegeven penalty is.
Loop niet zo te trollen?quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Loop niet zo te trollen?![]()
Het is gewoon een penalty. Valdes schept de speler gewoon. Niets onterechte penalty aan. Ik constateer wat ik zie. En dat zien velen met mij.
Waar heb je het over kneus?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht.. Kilozout schijt Barçakleuren.![]()
Dan is het niet zo onbegrijpelijk dat hij het geen penalty vond.
Het is een penalty. Ben je nou zo scheel. Je mag toch niet de speler scheppen in het strafschopgebied. Dan weet je dat het een penalty is. Wat zag jij dan?quote:
Loop niet zo te trollen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een penalty. Ben je nou zo scheel. Je mag toch niet de speler scheppen in het strafschopgebied. Dan weet je dat het een penalty is. Wat zag jij dan?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een penalty. Ben je nou zo scheel. Je mag toch niet de speler scheppen in het strafschopgebied. Dan weet je dat het een penalty is. Wat zag jij dan?
Nee, wees eens wat specifieker.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet heus wel waar ik het over heb.
Ik ben specifiek genoeg. Jij probeert je argumenten achterwege te laten door alles weg te wuiven met. Stop eens met trolelnquote:
Nogmaals, loop niet zo te trollen kneus. Je bent niet grappig en je bent al helemaal niet een overtuigende trol.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nogmaals, wat zag jij dan? Ik troll niet.
Gaat ie weer... Ik troll niet. Ik heb iets geconstateerd. En jij wuift het weg als troll. Wat heb je geconstateerd? Probeer nou niet weg te lopen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:38 schreef kilozout het volgende:
[..]
Nogmaals, loop niet zo te trollen kneus. Je bent niet grappig en je bent al helemaal niet een overtuigende trol.
Ga lekker voetbal kijken.
dit dus... hij juicht net zo hard als zaragoza scoortquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Sierd is geen barca fapper....hoe durf je
Tissue nodig?quote:
Een hele rol graagquote:
Wie ben jij om dat te bepalen? Laat mensen toch lekker een club aanmoedigen als ze dat willen, lekker boeiend.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voel je maar een eckte Barça-fan. Word je toch niet
Dit dus.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te bepalen? Laat mensen toch lekker een club aanmoedigen als ze dat willen, lekker boeiend.
dat zijn toch mensen die in het stadion zitten?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te bepalen? Laat mensen toch lekker een club aanmoedigen als ze dat willen, lekker boeiend.
Zegt de in Oss woonachtige PSV-supporter?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oeh, Barca heeft succes, zal ik nu ook supporter worden?
Dat hele overdreven gedrag vind ik zo triest. Ze doen alsof ze een binding hebben met Barça maar ze hebben dat stadion niet eens van binnen gezien, of ze zijn überhaupt nooit naar een wedstrijd in Camp Nou geweest.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
59 doelpunten, nog 11 en hij evenaart het meeste aantal doelpunten in één seizoen + het meeste aantal doelpunten in één seizoen inclusief interlands.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:40 schreef Silver_Shark het volgende:
Barcelona/Messi Fappers alert hieromet sierd de vos voorop
Dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:44 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dat zijn toch mensen die in het stadion zitten?
Hij heeft daar wel een punt. je bent pas een barça fan als je regelmatig naar het stadion gaat. Firefox doet alsof hij dat ook is. Maar hij doet alsof hij de voorzitter van heel de SV daar is. Je mag best een zwak voor een club hebben. Maar als je zo popiejopie gedrag levert als hij doet..quote:
Vind jij.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft daar wel een punt. je bent pas een barça fan als je regelmatig naar het stadion gaat.
Stel je even fucking aan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft daar wel een punt. je bent pas een barça fan als je regelmatig naar het stadion gaat. Firefox doet alsof hij dat ook is. Maar hij doet alsof hij de voorzitter van heel de SV daar is. Je mag best een zwak voor een club hebben. Maar als je zo popiejopie gedrag levert als hij doet..
klopt...?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zegt de in Oss woonachtige PSV-supporter?
Er zijn meer mensen die het eens met me zijn hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind jij.
Verder vind niemand het echt boeiend wat jouw criteria zijn om een "echte fan" te zijn.
Elke weekend ff naar Spanjequote:Op zaterdag 7 april 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft daar wel een punt. je bent pas een barça fan als je regelmatig naar het stadion gaat.
Je bent supporter als je regelmatig naar het stadion gaat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft daar wel een punt. je bent pas een barça fan als je regelmatig naar het stadion gaat. Firefox doet alsof hij dat ook is. Maar hij doet alsof hij de voorzitter van heel de SV daar is. Je mag best een zwak voor een club hebben. Maar als je zo popiejopie gedrag levert als hij doet..
Bagger wedstrijden ja.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:47 schreef kalinhos het volgende:
Leuk potje tot nu toe in ieder geval. Nu al beter dan de 3 uur die ik vanmiddag verspild heb aan Tottenham en Liverpool
Wil je nu een koekje?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die het eens met me zijn hoor.
Dit gedrag vertonen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:48 schreef kilozout het volgende:
[..]
Stel je even fucking aan.![]()
Dit gedrag vertonen is nog erger dan het gedrag waar jij mensen op aanspreekt.
Ok, en nu?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet dat 75% van de Ajax/Feyenoord fans niet eens in de ranstad wonen?
Omdat ik een penalty onterecht noem heb ik in 1 keer een gekleurde bril op?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit gedrag vertonen?
Ik heb een klacht.. of eerder gezegd mening. Die onderbouw ik dan ook. Problemen daarmee?
O nee, jij vindt mij een troll en kijkt door de gekleurde bril.
Dus?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet dat 75% van de Ajax/Feyenoord fans niet eens in de ranstad wonen?
Jij begint over PSV.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dus?Wat kan mij dat nou weer schelen?
Daarom komen ze hier ook.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:50 schreef GGMM het volgende:
Laten we het weer over voetbal hebben, dit gaat werkelijk helemaal nergens over.
Nee inderdaad.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:50 schreef GGMM het volgende:
Laten we het weer over voetbal hebben, dit gaat werkelijk helemaal nergens over.
Ik sla over. Parijs Roubaix staat op het schema en dat weel ik niet msisenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:49 schreef kilozout het volgende:
[..]
Bagger wedstrijden ja.
Morgen Arsenal - Manchester City.
Kom dan ook met feiten en argumenten in plaats van het wegwuiven als trollquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:50 schreef kilozout het volgende:
[..]
Omdat ik een penalty onterecht noem heb ik in 1 keer een gekleurde bril op?![]()
Onderbouwing en logica.
Supporterquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:50 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sla over. Parijs Roubaix staat op het schema en dat weel ik niet msisen
[..]
Kom dan ook met feiten en argumenten in plaats van het wegwuiven als troll
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Je bent supporter als je regelmatig naar het stadion gaat.
Ik kijk dan Arsenal-Man. City.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over de penalty. Over de penaltyquote:
Je bent niet blind toch? Die aanvaller van Zaragoza maakte een overduidelijke schwalbe, Valdes raakte de speler niet eens aan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Kom dan ook met feiten en argumenten in plaats van het wegwuiven als troll
Achja, toch gemist...quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:52 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je bent niet blind toch? Die aanvaller van Zaragoza maakte een overduidelijke schwalbe, Valdes raakte de speler niet eens aan.
Nu je zin?
Hé hé, eindelijkquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:52 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je bent niet blind toch? Die aanvaller van Zaragoza maakte een overduidelijke schwalbe, Valdes raakte de speler niet eens aan.
Nu je zin?
Fixed.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé hé, eindelijkHier heb ik wat aan. Nou, dan hebben ik het verkeerd gezien. Jammer dat jij het geen pingel vindt.
Wel bedankt voor de moeite om je mening te geven en uit te bouwen.
Het is Sport1.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:53 schreef chufi het volgende:
Film1 stop er eens mee met dat Messi geadoreer
Zeker niet in de pauze van een wedstrijd van ze
Weet jij hoelang het geleden is dat iemand 64 doelpunten maakte in een seizoen met nog zo'n 10 wedstrijden te gaan voor die speler?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:53 schreef chufi het volgende:
Film1 stop er eens mee met dat Messi geadoreer
Zeker niet in de pauze van een wedstrijd van ze
Godver.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je fix neemt een behoorlijk grammaticale fout mee helaas. 1 punt aftrek.
Er zijn 3,4,5 spelers hiervoor geweest die dit konden flikken. Messi is van onschatbare waarde voor het voetbalquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Weet jij hoelang het geleden is dat iemand 64 doelpunten maakte in een seizoen met nog zo'n 10 wedstrijden te gaan voor die speler?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zijn 3,4,5 spelers hiervoor geweest die dit konden flikken. Messi is van onschatbare waarde voor het voetbal
Blunder van de keeper, overduidelijk zelfs!quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De herhaling van die 1-2. Uit een knap lastige hoek zeg. Klasse goal.
Nou he.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Blunder van de keeper, overduidelijk zelfs!
Hij zat een beetje tussen 2 man in , ongemakkelijke situatie zal ik maar zeggenquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
Gaat hij liggen omdat hij de bal tegen z'n kin krijgt
Kan pijn doen aan de kaak hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
Gaat hij liggen omdat hij de bal tegen z'n kin krijgt
Ja, mag je dan ook gelijk bij hele barca team. Dat zijn pas aanstellers, gelijk janken bij aanraking.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:16 schreef Saekerhett het volgende:
Eigenlijk moet je zo'n gast dan eens een keer echt dwars doormidden schoppen.
Bacillen jwzquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, mag je dan ook gelijk bij hele barca team. Dat zijn pas aanstellers, gelijk janken bij aanraking.
Serieus? Het spel staat omde minuut stil, het is schwalbe na schwalbe en na elke beslissing van de scheids wordt er gezeikt. Anti-voetbal is dit eerder.quote:
1-0quote:
Was wel te verwachten ja.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk dat Barca het lastig gaat krijgen, een 0-1 winst denk ik. Valencia gaat morgen 1 punt pakken tegen Real.![]()
Nog spannender
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:00 schreef kilozout het volgende:
[..]
Zaragoza.![]()
Degradatie kandidaat.![]()
Moeilijk.![]()
Jip, daar blijft geen spaan van heel.quote:
Ik hoop het , maar heb zo mijn twijfels, dus heb ik ook mn geld op Valencia gezet ... Levert meer opquote:
Je gaat toch niet zeggen dat je dat een pingel vond?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:33 schreef chufi het volgende:
Weer een strafschop die niet wordt gegeven en Sierd dieHelder valt gewoon op de bal
Heb je net de herhaling gezien ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je dat een pingel vond?
Die met Helder Postiga? Waar hij de vrije trap tegen kreeg? Bedoel je toch? Dat vond je een pingel?quote:
'Ja dat er werd duidelijk een been voor zijn standbeen gezet waardoor hij viel en op de bal ook nog wel waardoor hij ook nog eens onterecht geel kreeg .............................quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die met Helder Postiga? Waar hij de vrije trap tegen kreeg? Bedoel je toch? Dat vond je een pingel?
Nu maak je jezelf echt belachelijk. Is je haat dan zo groot tegen Barca dat echt alles tegen Barca moet zijn? Want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
'Ja dat er werd duidelijk een been voor zijn standbeen gezet waardoor hij viel en op de bal ook nog wel waardoor hij ook nog eens onterecht geel kreeg .............................
Nee maar het was gewoon duidelijk te zien in de herhalingquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nu maak je jezelf echt belachelijk. Is je haat dan zo groot tegen Barca dat echt alles tegen Barca moet zijn? Want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Tja wat moet je met zulke mensen. Je kan op een aantal dingen kritiek hebben op Barca, maar mensen als jij zoeken echt alles om maar wat tegen Barca te vinden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar het was gewoon duidelijk te zien in de herhaling
Vroeger was ik voor Barca ...quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja wat moet je met zulke mensen. Je kan op een aantal dingen kritiek hebben op Barca, maar mensen als jij zoeken echt alles om maar wat tegen Barca te vinden.
Successupporterquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien als Affelay weer mee gaat spelen ...
en dan nog met 1-4 winnenquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:44 schreef Hierro het volgende:
Zo slecht spelen tegen 10 man van een degradatiekandidaat.
Hierro... iets zegt me dat je voor Real Madrid bentquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:44 schreef Hierro het volgende:
Zo slecht spelen tegen 10 man van een degradatiekandidaat.
Aan de ene kant wel ja, maar aan de andere kant wordt Barca dan kampioenquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Vond jij Barca wel goed spelen dan? Messi speelde aardig maar de rest verprutste veel kansen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hierro... iets zegt me dat je voor Real Madrid bent
Heb je het veld gezien?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:03 schreef Hierro het volgende:
[..]
Vond jij Barca wel goed spelen dan? Messi speelde aardig maar de rest verprutste veel kansen.
Er gaat sowieso geen Affelay meedoen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heet Afellay, je zegt toch ook geen Van Boomel.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
dubbel ff of dubbell ll ......Maakt niet uit je weet wat ik bedoel ...
Dat zeg ik wel maar ik schrijf vBmmlquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij heet Afellay, je zegt toch ook geen Van Boomel.
Ik geloof niet dat er een goede close-up van het veld geweest is en om Sierd maar op zn woord te volgen .......quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je het veld gezien?Daar viel niet op te voetballen man
Ik denk een 5-1quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:33 schreef chufi het volgende:
Morgen Real - Valencia !!!
Ik hoop dat Real wint maar voor het geld hoop ik dat Valencia wint ... EN volgens sommige normen ben ik een fan want ik ben al 2 keer in het stadion geweest.
1) Heel lang terug concert van Prince met Candy Dulfer en Lois Lane in het voorprogramma
2) Een paar weken geleden Valencia - PSV
En dan benoem ik me geen fan van PSV maar van Valencia als dat mag
Leuk cynisme van jequote:Op zaterdag 7 april 2012 22:40 schreef Nober het volgende:
Ik geloof niet dat Valencia verliest, ze hebben PSV en AZ uitgeschakeld in de EL dus dan ben je gewoon favoriet tegen Real Madrid.
Ik denk ook dat ze kansen makenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:40 schreef Nober het volgende:
Ik geloof niet dat Valencia verliest, ze hebben PSV en AZ uitgeschakeld in de EL dus dan ben je gewoon favoriet tegen Real Madrid.
Fijn voor jequote:Op zaterdag 7 april 2012 22:33 schreef chufi het volgende:
Morgen Real - Valencia !!!
Ik hoop dat Real wint maar voor het geld hoop ik dat Valencia wint ... EN volgens sommige normen ben ik een fan want ik ben al 2 keer in het stadion geweest.
1) Heel lang terug concert van Prince met Candy Dulfer en Lois Lane in het voorprogramma
2) Een paar weken geleden Valencia - PSV
En dan benoem ik me geen fan van PSV maar van Valencia als dat mag
Alsof Real thuis gaat verliezenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze kansen maken
zou de competitie weer open gooien
Dat zal onlogisch zijn.quote:
hehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |