Misschien moet je eens een abonnement nemen op Sport1. Ik kan me voorstellen dat je op die blokkerige streams niet alles goed ziet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Die speler wordt gewoon duidelijk geschept door de keeper hoor .
Ik heb ook Sport1? En daar zie ik dat het een juist gegeven penalty is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:31 schreef kilozout het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een abonnement nemen op Sport1. Ik kan me voorstellen dat je op die blokkerige streams niet alles goed ziet.
Loop niet zo te trollen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook Sport1? En daar zie ik dat het een juist gegeven penalty is.
Loop niet zo te trollen?quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Loop niet zo te trollen?![]()
Het is gewoon een penalty. Valdes schept de speler gewoon. Niets onterechte penalty aan. Ik constateer wat ik zie. En dat zien velen met mij.
Waar heb je het over kneus?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht.. Kilozout schijt Barçakleuren.![]()
Dan is het niet zo onbegrijpelijk dat hij het geen penalty vond.
Het is een penalty. Ben je nou zo scheel. Je mag toch niet de speler scheppen in het strafschopgebied. Dan weet je dat het een penalty is. Wat zag jij dan?quote:
Loop niet zo te trollen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een penalty. Ben je nou zo scheel. Je mag toch niet de speler scheppen in het strafschopgebied. Dan weet je dat het een penalty is. Wat zag jij dan?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een penalty. Ben je nou zo scheel. Je mag toch niet de speler scheppen in het strafschopgebied. Dan weet je dat het een penalty is. Wat zag jij dan?
Nee, wees eens wat specifieker.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet heus wel waar ik het over heb.
Ik ben specifiek genoeg. Jij probeert je argumenten achterwege te laten door alles weg te wuiven met. Stop eens met trolelnquote:
Nogmaals, loop niet zo te trollen kneus. Je bent niet grappig en je bent al helemaal niet een overtuigende trol.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nogmaals, wat zag jij dan? Ik troll niet.
Gaat ie weer... Ik troll niet. Ik heb iets geconstateerd. En jij wuift het weg als troll. Wat heb je geconstateerd? Probeer nou niet weg te lopen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:38 schreef kilozout het volgende:
[..]
Nogmaals, loop niet zo te trollen kneus. Je bent niet grappig en je bent al helemaal niet een overtuigende trol.
Ga lekker voetbal kijken.
dit dus... hij juicht net zo hard als zaragoza scoortquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Sierd is geen barca fapper....hoe durf je
Tissue nodig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |