Wie ben jij om dat te bepalen? Laat mensen toch lekker een club aanmoedigen als ze dat willen, lekker boeiend.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voel je maar een eckte Barça-fan. Word je toch niet
Dit dus.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te bepalen? Laat mensen toch lekker een club aanmoedigen als ze dat willen, lekker boeiend.
dat zijn toch mensen die in het stadion zitten?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te bepalen? Laat mensen toch lekker een club aanmoedigen als ze dat willen, lekker boeiend.
Zegt de in Oss woonachtige PSV-supporter?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oeh, Barca heeft succes, zal ik nu ook supporter worden?
Dat hele overdreven gedrag vind ik zo triest. Ze doen alsof ze een binding hebben met Barça maar ze hebben dat stadion niet eens van binnen gezien, of ze zijn überhaupt nooit naar een wedstrijd in Camp Nou geweest.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
59 doelpunten, nog 11 en hij evenaart het meeste aantal doelpunten in één seizoen + het meeste aantal doelpunten in één seizoen inclusief interlands.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:40 schreef Silver_Shark het volgende:
Barcelona/Messi Fappers alert hieromet sierd de vos voorop
Dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:44 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dat zijn toch mensen die in het stadion zitten?
Hij heeft daar wel een punt. je bent pas een barça fan als je regelmatig naar het stadion gaat. Firefox doet alsof hij dat ook is. Maar hij doet alsof hij de voorzitter van heel de SV daar is. Je mag best een zwak voor een club hebben. Maar als je zo popiejopie gedrag levert als hij doet..quote:
Vind jij.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft daar wel een punt. je bent pas een barça fan als je regelmatig naar het stadion gaat.
Stel je even fucking aan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft daar wel een punt. je bent pas een barça fan als je regelmatig naar het stadion gaat. Firefox doet alsof hij dat ook is. Maar hij doet alsof hij de voorzitter van heel de SV daar is. Je mag best een zwak voor een club hebben. Maar als je zo popiejopie gedrag levert als hij doet..
klopt...?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zegt de in Oss woonachtige PSV-supporter?
Er zijn meer mensen die het eens met me zijn hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind jij.
Verder vind niemand het echt boeiend wat jouw criteria zijn om een "echte fan" te zijn.
Elke weekend ff naar Spanjequote:Op zaterdag 7 april 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft daar wel een punt. je bent pas een barça fan als je regelmatig naar het stadion gaat.
Je bent supporter als je regelmatig naar het stadion gaat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft daar wel een punt. je bent pas een barça fan als je regelmatig naar het stadion gaat. Firefox doet alsof hij dat ook is. Maar hij doet alsof hij de voorzitter van heel de SV daar is. Je mag best een zwak voor een club hebben. Maar als je zo popiejopie gedrag levert als hij doet..
Bagger wedstrijden ja.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:47 schreef kalinhos het volgende:
Leuk potje tot nu toe in ieder geval. Nu al beter dan de 3 uur die ik vanmiddag verspild heb aan Tottenham en Liverpool
Wil je nu een koekje?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die het eens met me zijn hoor.
Dit gedrag vertonen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:48 schreef kilozout het volgende:
[..]
Stel je even fucking aan.![]()
Dit gedrag vertonen is nog erger dan het gedrag waar jij mensen op aanspreekt.
Ok, en nu?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet dat 75% van de Ajax/Feyenoord fans niet eens in de ranstad wonen?
Omdat ik een penalty onterecht noem heb ik in 1 keer een gekleurde bril op?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit gedrag vertonen?
Ik heb een klacht.. of eerder gezegd mening. Die onderbouw ik dan ook. Problemen daarmee?
O nee, jij vindt mij een troll en kijkt door de gekleurde bril.
Dus?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet dat 75% van de Ajax/Feyenoord fans niet eens in de ranstad wonen?
Jij begint over PSV.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dus?Wat kan mij dat nou weer schelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |