Tja wat moet je met zulke mensen. Je kan op een aantal dingen kritiek hebben op Barca, maar mensen als jij zoeken echt alles om maar wat tegen Barca te vinden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar het was gewoon duidelijk te zien in de herhaling
Vroeger was ik voor Barca ...quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja wat moet je met zulke mensen. Je kan op een aantal dingen kritiek hebben op Barca, maar mensen als jij zoeken echt alles om maar wat tegen Barca te vinden.
Successupporterquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien als Affelay weer mee gaat spelen ...
en dan nog met 1-4 winnenquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:44 schreef Hierro het volgende:
Zo slecht spelen tegen 10 man van een degradatiekandidaat.
Hierro... iets zegt me dat je voor Real Madrid bentquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:44 schreef Hierro het volgende:
Zo slecht spelen tegen 10 man van een degradatiekandidaat.
Aan de ene kant wel ja, maar aan de andere kant wordt Barca dan kampioenquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Vond jij Barca wel goed spelen dan? Messi speelde aardig maar de rest verprutste veel kansen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hierro... iets zegt me dat je voor Real Madrid bent
Heb je het veld gezien?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:03 schreef Hierro het volgende:
[..]
Vond jij Barca wel goed spelen dan? Messi speelde aardig maar de rest verprutste veel kansen.
Er gaat sowieso geen Affelay meedoen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heet Afellay, je zegt toch ook geen Van Boomel.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
dubbel ff of dubbell ll ......Maakt niet uit je weet wat ik bedoel ...
Dat zeg ik wel maar ik schrijf vBmmlquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij heet Afellay, je zegt toch ook geen Van Boomel.
Ik geloof niet dat er een goede close-up van het veld geweest is en om Sierd maar op zn woord te volgen .......quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je het veld gezien?Daar viel niet op te voetballen man
Ik denk een 5-1quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:33 schreef chufi het volgende:
Morgen Real - Valencia !!!
Ik hoop dat Real wint maar voor het geld hoop ik dat Valencia wint ... EN volgens sommige normen ben ik een fan want ik ben al 2 keer in het stadion geweest.
1) Heel lang terug concert van Prince met Candy Dulfer en Lois Lane in het voorprogramma
2) Een paar weken geleden Valencia - PSV
En dan benoem ik me geen fan van PSV maar van Valencia als dat mag
Leuk cynisme van jequote:Op zaterdag 7 april 2012 22:40 schreef Nober het volgende:
Ik geloof niet dat Valencia verliest, ze hebben PSV en AZ uitgeschakeld in de EL dus dan ben je gewoon favoriet tegen Real Madrid.
Ik denk ook dat ze kansen makenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:40 schreef Nober het volgende:
Ik geloof niet dat Valencia verliest, ze hebben PSV en AZ uitgeschakeld in de EL dus dan ben je gewoon favoriet tegen Real Madrid.
Fijn voor jequote:Op zaterdag 7 april 2012 22:33 schreef chufi het volgende:
Morgen Real - Valencia !!!
Ik hoop dat Real wint maar voor het geld hoop ik dat Valencia wint ... EN volgens sommige normen ben ik een fan want ik ben al 2 keer in het stadion geweest.
1) Heel lang terug concert van Prince met Candy Dulfer en Lois Lane in het voorprogramma
2) Een paar weken geleden Valencia - PSV
En dan benoem ik me geen fan van PSV maar van Valencia als dat mag
Alsof Real thuis gaat verliezenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze kansen maken
zou de competitie weer open gooien
Dat zal onlogisch zijn.quote:
hehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |