Bacillen jwzquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, mag je dan ook gelijk bij hele barca team. Dat zijn pas aanstellers, gelijk janken bij aanraking.
Serieus? Het spel staat omde minuut stil, het is schwalbe na schwalbe en na elke beslissing van de scheids wordt er gezeikt. Anti-voetbal is dit eerder.quote:
1-0quote:
Was wel te verwachten ja.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk dat Barca het lastig gaat krijgen, een 0-1 winst denk ik. Valencia gaat morgen 1 punt pakken tegen Real.![]()
Nog spannender
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:00 schreef kilozout het volgende:
[..]
Zaragoza.![]()
Degradatie kandidaat.![]()
Moeilijk.![]()
Jip, daar blijft geen spaan van heel.quote:
Ik hoop het , maar heb zo mijn twijfels, dus heb ik ook mn geld op Valencia gezet ... Levert meer opquote:
Je gaat toch niet zeggen dat je dat een pingel vond?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:33 schreef chufi het volgende:
Weer een strafschop die niet wordt gegeven en Sierd dieHelder valt gewoon op de bal
Heb je net de herhaling gezien ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je dat een pingel vond?
Die met Helder Postiga? Waar hij de vrije trap tegen kreeg? Bedoel je toch? Dat vond je een pingel?quote:
'Ja dat er werd duidelijk een been voor zijn standbeen gezet waardoor hij viel en op de bal ook nog wel waardoor hij ook nog eens onterecht geel kreeg .............................quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die met Helder Postiga? Waar hij de vrije trap tegen kreeg? Bedoel je toch? Dat vond je een pingel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |