Daarom komen ze hier ook.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:50 schreef GGMM het volgende:
Laten we het weer over voetbal hebben, dit gaat werkelijk helemaal nergens over.
Nee inderdaad.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:50 schreef GGMM het volgende:
Laten we het weer over voetbal hebben, dit gaat werkelijk helemaal nergens over.
Ik sla over. Parijs Roubaix staat op het schema en dat weel ik niet msisenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:49 schreef kilozout het volgende:
[..]
Bagger wedstrijden ja.
Morgen Arsenal - Manchester City.
Kom dan ook met feiten en argumenten in plaats van het wegwuiven als trollquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:50 schreef kilozout het volgende:
[..]
Omdat ik een penalty onterecht noem heb ik in 1 keer een gekleurde bril op?![]()
Onderbouwing en logica.
Supporterquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:50 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sla over. Parijs Roubaix staat op het schema en dat weel ik niet msisen
[..]
Kom dan ook met feiten en argumenten in plaats van het wegwuiven als troll
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Je bent supporter als je regelmatig naar het stadion gaat.
Ik kijk dan Arsenal-Man. City.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over de penalty. Over de penaltyquote:
Je bent niet blind toch? Die aanvaller van Zaragoza maakte een overduidelijke schwalbe, Valdes raakte de speler niet eens aan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Kom dan ook met feiten en argumenten in plaats van het wegwuiven als troll
Achja, toch gemist...quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:52 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je bent niet blind toch? Die aanvaller van Zaragoza maakte een overduidelijke schwalbe, Valdes raakte de speler niet eens aan.
Nu je zin?
Hé hé, eindelijkquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:52 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je bent niet blind toch? Die aanvaller van Zaragoza maakte een overduidelijke schwalbe, Valdes raakte de speler niet eens aan.
Nu je zin?
Fixed.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé hé, eindelijkHier heb ik wat aan. Nou, dan hebben ik het verkeerd gezien. Jammer dat jij het geen pingel vindt.
Wel bedankt voor de moeite om je mening te geven en uit te bouwen.
Het is Sport1.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:53 schreef chufi het volgende:
Film1 stop er eens mee met dat Messi geadoreer
Zeker niet in de pauze van een wedstrijd van ze
Weet jij hoelang het geleden is dat iemand 64 doelpunten maakte in een seizoen met nog zo'n 10 wedstrijden te gaan voor die speler?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:53 schreef chufi het volgende:
Film1 stop er eens mee met dat Messi geadoreer
Zeker niet in de pauze van een wedstrijd van ze
Godver.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je fix neemt een behoorlijk grammaticale fout mee helaas. 1 punt aftrek.
Er zijn 3,4,5 spelers hiervoor geweest die dit konden flikken. Messi is van onschatbare waarde voor het voetbalquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Weet jij hoelang het geleden is dat iemand 64 doelpunten maakte in een seizoen met nog zo'n 10 wedstrijden te gaan voor die speler?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zijn 3,4,5 spelers hiervoor geweest die dit konden flikken. Messi is van onschatbare waarde voor het voetbal
Blunder van de keeper, overduidelijk zelfs!quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De herhaling van die 1-2. Uit een knap lastige hoek zeg. Klasse goal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |