quote:Op maandag 2 april 2012 14:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Dacht dat het heel fris was, dus veel te warm aangekleed. Onderweg steeds wat uitgetrokken en had een hele berg kleren om mijn buik gebonden.....
Hmm, ik ga zo wel in korte broek..quote:Op maandag 2 april 2012 15:10 schreef Bisamrat het volgende:
Na het werk eerst even snel boodschappen doen en daarna weer hardlopen. Weer met lange broek en t-shirt in verband met het weer, maar het is even niet anders. Bijna uit de min met de challange dus dat is wel een leuke motivator.
oei oei oei!quote:Op maandag 2 april 2012 15:29 schreef robdriessen het volgende:
Vandaag ga ik er ook weer aan geloven. Twee weken geleden was mijn laatste run en toen stak even wat bronchitis de kop op. En ondertussen wat kilootjes er aan gesnoept. En over twee weken is de 5km AD loop in R'dam. Tijd voor strengheid en regime en geen verwennerij meer. Potjandikkie.
Tnx voor de info, kan wel weer wat fatsoenlijke shirts gebruiken.quote:Op maandag 2 april 2012 14:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Voor de mensen in Noord-brabant, de Decatlon is net geopend is Best en zeker de moeite waar om te gaan kijken als je nog sportkleding wilt!
Ze hebben gewoon de A merken zoals nike en adidas voor iets fijner prijs, maar vooral de goedkopere merken zijn leuk om in te slaan.
Ik had voor 50 euro 2 lichtblauwe shirtjes, 1 hempje, 2 3kwartsbroeken hardloopsokken
De broeken waren wel fitness broeken geen hardloopbroeken.
Had ik achteraf kunnen doenquote:
Oei, beterschap!quote:Op maandag 2 april 2012 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
Zat me de hele dag al te verheugen op m'n rondje, maar m'n gesteldheid is even wat achteruit gegaan: zit hier te gloeien, hoofdpijn en net m'n nek een beetje verrekt, zo'n moment van algehele misère... dus vanavond vroeg naar bed en morgen in de herkansing als 't meezit!![]()
Vind ik altijd een garantie voor spierpijn.quote:Op maandag 2 april 2012 18:13 schreef mosselmossel het volgende:
Jammer, mooi weer hier, maar vanavond binnen zaalvoetballen. Morgen maar evy9 doen dan en hopen op net zo mooi weer als nu.
Loop je op straat? Ik vind het verschil altijd heel groot tussen lopen in het bos of op het veld en op straat. Dat laatste trekt echt in je benen gedurende de week. Het is niet echt vermoeidheid, maar wel een soort vaag zeurend gevoel in je kuiten.quote:Op maandag 2 april 2012 18:25 schreef mosselmossel het volgende:
Haha, ik heb nooit spierpijn met zaalvoetballen. Met hardlopen daarentegen...
Ja, op straat. En ach, die spierpijn komt gewoon omdat ik nooit aan hardlopen heb gedaan. Dat wordt nu al minder merk in, in de derde week.quote:Op maandag 2 april 2012 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is niet echt vermoeidheid, maar wel een soort vaag zeurend gevoel in je kuiten.
Maar je voetbalde of sportte wel al? Wat loop je nu voor afstanden ongeveer en hoe vaak?quote:Op maandag 2 april 2012 18:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, op straat. En ach, die spierpijn komt gewoon omdat ik nooit aan hardlopen heb gedaan. Dat wordt nu al minder merk in, in de derde week.
het bijschrift zegt dit:quote:Op maandag 2 april 2012 19:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo..
Ik ga volgende week dinsdag beginnen met een hardloopcursus.
Nu ben ik een van iets nieuws proberen en snel uitgekeken zijnDus ik wil geen dure hardloopschoenen kopen.
Is zoiets http://www.decathlon.nl/NL/ekiden-50-199923108/# echt funesse voor je of zou dat prima kunnen om te proeven aan het hardlopen?
meer is dus niet aan te raden. ik zou sowieso niet beknibbeln op schoenen, al heb ik zelf ook 3 maanden met gewone Adidasjes gelopen.quote:Geschikt voor loopsters die fit en gezond willen blijven en tot 30 min. lopen op wegen en op verharde ondergrond.
Gelet op de pijntjes en dergelijke die ik heb vraag ik me af of ik ook al niet aan nieuwe schoenen toe ben. Ondanks dat ik er pas 610KM op gelopen heb.quote:Op maandag 2 april 2012 17:30 schreef MvN_Rdam het volgende:
Vanavond ook weer een lekker rondje lopen (12 KM)
Hopelijk word het weer vanaf volgende week weer beter, en dan vooral 15 april![]()
Je ziet ineens veel minder mensen op straat hardlopen, dat is wel erg opvallend.
Na 15 april ga ik mezelf weer eens belonen met nieuwe schoenen aangezien de onderkant alweer aan het slijten is.
ik weeg ongeveer het zelfde Swets en mijn schoenen zijn ook aan vervanging toe na zo'n 600kmquote:Op maandag 2 april 2012 20:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gelet op de pijntjes en dergelijke die ik heb vraag ik me af of ik ook al niet aan nieuwe schoenen toe ben. Ondanks dat ik er pas 610KM op gelopen heb.
Maar ja ik ben wel aan de zware kant (ongeveer 90KG)
Dan toch maar eens kijken voor nieuwe. Ik ben al aan het googlen of ik mijn huidige schoenen nog gewoon online ergens kan bestellen, maar adidas heeft een nieuwe versie gereleased en het vorige model vind ik nergens meerquote:Op maandag 2 april 2012 20:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik weeg ongeveer het zelfde Swets en mijn schoenen zijn ook aan vervanging toe na zo'n 600km
dan moet je het even aan Swets vragen, die kan het voor je aanpassenquote:Op maandag 2 april 2012 20:08 schreef Fuszy het volgende:
Bescheiden afstand toegevoegd aan de OP. 350km
Dat zou betekenen dat ik iedere week ongeveer 10km ga lopen. Weet niet of ik het tussentijds nog kan aanpassen? Voortgang kan wel, maar verder?
bron: http://www.facebook.com/runnersworldnlquote:Gezocht: Voor een fotoreportage zijn we op zoek naar lopers en loopsters die verknocht zijn aan 'lopen met Evy'. Wil jij op de foto en vertellen waarom je graag met Evy loopt, of hoe Evy je (loop)leven heeft veranderd? Stuur dan een mailtje naar barbara@studioarnhem.nl.
Swets zal niet blij zijn...een derde plaats voor hem op hedenquote:Op maandag 2 april 2012 20:19 schreef AntiChrist het volgende:
zo ff m'n best gedaan (15km gelopen) en sta weer op 1 in de challenge
He die zag ik ook voorbij vliegen..quote:Op maandag 2 april 2012 20:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bron: http://www.facebook.com/runnersworldnl
iemand?
Deze week sowieso gas terug ivm pijntjes in mijn rechterscheen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Swets zal niet blij zijn...een derde plaats voor hem op heden
Heb er nog over getwijfeldquote:Op maandag 2 april 2012 20:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
iemand?
Achteraf gezien, denk dat ik meer gelletjes had moeten meenemen. De laatste 3km ging het tempo van 6:05 naar 6:30 en ik zat er gewoon doorheen. Heb ook 18 km met minimaal 1 pijnlijke kuit gelopen, al denk ik achteraf gezien dat ik gewoon meer voedsel tot me had moeten nemen om de man met de hamer van me af te houden. Maar ging dood in het Vondelpark, daar heb ik m.i. de race verloren.quote:Op maandag 2 april 2012 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
Slacker, waarom redde je het niet tot de 21? Vind ik extra interessant omdat ik me nu ook ingeschreven heb. Wilde je én snelheid én afstand? (ben te lui om FB chat te starten (en werkt ook voor geen meter) en zo heeft de rest er ook nog iets aan)
Zal ik?quote:Op maandag 2 april 2012 20:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
iemand?
Nou ben je toch streng voor jezelf, vind ik. Op zich was het feit dát je hem uitgelopen hebt, toch al erg gaaf? Of voor jou niet voldoende (weet niet of dat je eerste halve marathon was)? Vraag me ook echt af of voedsel en/of vloeistof fijn is, want dat gaat ook weer klotsen tijdens het lopen, toch? Merk dat ik dat bij de 10 iig nog niet nodig heb, maar 21 is uiteraard een ander verhaal.quote:Op maandag 2 april 2012 20:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Achteraf gezien, denk dat ik meer gelletjes had moeten meenemen. De laatste 3km ging het tempo van 6:05 naar 6:30 en ik zat er gewoon doorheen. Heb ook 18 km met minimaal 1 pijnlijke kuit gelopen, al denk ik achteraf gezien dat ik gewoon meer voedsel tot me had moeten nemen om de man met de hamer van me af te houden. Maar ging dood in het Vondelpark, daar heb ik m.i. de race verloren.
Heb laatst mezelf deze tip gegeven en denk dat je op die manier beter zo'n 21 km aankan op 6min/km.
De doelstelling van 'm uitlopen in 6min/km, dat is me net niet gelukt, was 6 minuten te langzaam...
go on...be brave!quote:
Ik was hartstikke blij dat ik 'm had uitgelopen!! Hell, ik ben er nog blij over, maar als ik nu een paar maanden later terugkijk dan denk ik wel, ow, ik had dat moeten doen...quote:Op maandag 2 april 2012 20:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nou ben je toch streng voor jezelf, vind ik. Op zich was het feit dát je hem uitgelopen hebt, toch al erg gaaf? Of voor jou niet voldoende (weet niet of dat je eerste halve marathon was)? Vraag me ook echt af of voedsel en/of vloeistof fijn is, want dat gaat ook weer klotsen tijdens het lopen, toch? Merk dat ik dat bij de 10 iig nog niet nodig heb, maar 21 is uiteraard een ander verhaal.
Misschien ga ik er dan met een andere insteek in, ik wil hem gewoon in mijn eigen tempo uitlopen en genieten, wat mijn tijden zullen zijn kan me dan niet zoveel schelen.
Ik kan je nu al garanderen dat het stuk tussen het einde van stratum en de finish alles behalve genieten isquote:Op maandag 2 april 2012 20:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nou ben je toch streng voor jezelf, vind ik. Op zich was het feit dát je hem uitgelopen hebt, toch al erg gaaf? Of voor jou niet voldoende (weet niet of dat je eerste halve marathon was)? Vraag me ook echt af of voedsel en/of vloeistof fijn is, want dat gaat ook weer klotsen tijdens het lopen, toch? Merk dat ik dat bij de 10 iig nog niet nodig heb, maar 21 is uiteraard een ander verhaal.
Misschien ga ik er dan met een andere insteek in, ik wil hem gewoon in mijn eigen tempo uitlopen en genieten, wat mijn tijden zullen zijn kan me dan niet zoveel schelen.
quote:Op maandag 2 april 2012 20:44 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ik kan je nu al garanderen dat het stuk tussen het einde van stratum en de finish alles behalve genieten is
Ubergaaf, je PMquote:Op maandag 2 april 2012 20:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik was hartstikke blij dat ik 'm had uitgelopen!! Hell, ik ben er nog blij over, maar als ik nu een paar maanden later terugkijk dan denk ik wel, ow, ik had dat moeten doen...
Jazeker, heb me vorige maand alweer ingeschreven.quote:Op maandag 2 april 2012 20:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ubergaaf, je PMEn wat als-en zul je altijd
Ga je dit jaar nog een halve doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |