quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:15 schreef Pvoesss het volgende:
Nee Caroline moet met stefan en Damon met Elena
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:15 schreef Pvoesss het volgende:
Kijk je ook OTH? Ik denk dat dat de enige serie is waren de meningen ongeveer gelijk verdeeld warenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:18 schreef Goofoyou het volgende:
Volgensmij ben ik altijd in de minderheid hahaha. Bij PPL ook al. Iedereen wil EzraCaleb
![]()
Ik mis Jenna. Matt en Elena zijn nog als enige een mens. Matt komt de laatste tijd wel wat meer in beeld merk ik. Hij was een tijd weggeweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:38 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Kijk je ook OTH? Ik denk dat dat de enige serie is waren de meningen ongeveer gelijk verdeeld waren
Ik weet niet of dat zo goed is dat Matt nu meer in beeld is, misschien willen ze ons wel iets zeggen. Maarja ik zou hem niet missen, vindt hem best saai.Waarom ging ik die spoiler lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, ik keek wel ooit One Tree Hill maar stopte vlak nadat iedereen volwassen was geworden. Heb het verder ook nooit op internet gevolgd dus daar is het bij gebleven
Waar waren de meningen dan over verdeeld? Lucas/Peyton, Lucas/ander meisje (of Brooke) ?
Wil het wel weer een keer volgen, maar dan is het alweer te laat om mee te posten in het OTH topic hier
![]()
Omdat je te nieuwschierig was?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:43 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Waarom ging ik die spoiler lezenNou, ik keek wel ooit One Tree Hill maar stopte vlak nadat iedereen volwassen was geworden. Heb het verder ook nooit op internet gevolgd dus daar is het bij gebleven
Waar waren de meningen dan over verdeeld? Lucas/Peyton, Lucas/ander meisje (of Brooke) ?
Wil het wel weer een keer volgen, maar dan is het alweer te laat om mee te posten in het OTH topic hier
Ik vind Elijah ook vele malen interessanter dan Matt ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:52 schreef EilandjeOnline het volgende:
voor mij mag elijah weer terugkomen
matt vind ik totaal oninteressant
Ik denk nog steeds aan ATWTquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:08 schreef Pvoesss het volgende:
Matt is nu inderdaad niet boeiend,
maar er zit zo veel meer in hem als acteur en ik vind het jammer dat ze dat niet benutten..
Nee, das geen combinatie.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:15 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil graag een paar episodes lang een strijd zien tussen Tyler en Klaus om Caroline. Lijkt me wel interessant. En het lijkt me ook grappig om nog een paar keer te zien dat Caroline Klaus afwijstquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, das geen combinatie.
Stiekem moet Caroline naar Klaus, misschien vinden ze nog een goede kant van hem.
Tyler kan blijven waar hij zit...boeit niet.
Even over het filmpje voor de volgende keer, wat zegt Rose precies over Elena?
Dat principe moeten ze echt bij meer shows doorvoerenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:20 schreef Pvoesss het volgende:
en begrepen ze iig dat als die geen tekst heeft dan zet je hem half bloot er neer, want dat is ook prima
quote:Op zondag 1 april 2012 11:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat principe moeten ze echt bij meer shows doorvoeren
Dat is merendeel echt gewoon meer dan 7 jaar terug, hij was toen een jaar of 18/19quote:Op zondag 1 april 2012 13:26 schreef Goofoyou het volgende:
Ik heb naar aanleiding van dit topic naar Zack Roerig geken in ATWT, maar in TVD is hij toch veel leuker. Ook het kapsel is veel beter.
Ik denk niet dat ze het extra gedaan heeft. Esther had toch spijt van het feit dat ze vampieren heeft gecreeerd?quote:Op maandag 2 april 2012 11:40 schreef Koningin het volgende:
Maar heeft Bonnie het nu extra zo gedaan of zal het een foutje van haar spreuk zijn geweest?
Ik vind Bonnie ook maar lafjes, ze kunnen veel meer van haar rol maken maar ipv is ze continu huilie aan het doen. Beetje boring.quote:Op maandag 2 april 2012 12:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Geloof niet dat Bonnie zo goed is...volgens mij kloot ze aardig wat aan en moet ze precies het receptenboek volgen voor dr spreukjes.
Toch denk ik dat Bonnie haar rol groter gaat worden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ik vind Bonnie ook maar lafjes, ze kunnen veel meer van haar rol maken maar ipv is ze continu huilie aan het doen. Beetje boring.
Iemand ook een Buffy flashbackquote:Op woensdag 4 april 2012 22:59 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Bonnie haar rol groter gaat worden.
Zoveel ellende te verduren krijgen daar moet ze een keer flink woest van worden, en niets erger als een kwade heks.
Bah ik haat het als er weer een aantal weken tussen zitquote:Op donderdag 5 april 2012 18:52 schreef J-net het volgende:
Nee herhaling van de uitzending met de bal van de Originals. pas de 19e weer een nieuwe aflevering.
Ik ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef Devv het volgende:
Bonnie is irritant en ik hoop dat ze door een vrachtwagen overreden wordt.
Goetjes D.
Mikael is zo dood als een pier. En zijn bloedlijn is uitgestorven toen hij doodging. Als hij al vampires had geturned, ik denk het niet omdat hij een hekel aan ze had. Ik zie geen plothole dus.quote:Op vrijdag 6 april 2012 06:45 schreef Devv het volgende:
Ik heb een plot hole ontdekt. Ze zeggen dat als de Originals dood gaan, alle vampiers uitsterven. Maar dit kan niet meer omdat er één bloedlijn blijft bestaan, die van Mikael.
Juist, Mikael is al dood. Dus die spell heeft sowieso geen invloed op zijn bloedlijn. En er is nergens gezegd dat zijn bloedlijn dood ging toen hij stierf (of ik moet iets gemist hebben). Het verhaal is dus niet waterdicht.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:08 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Mikael is zo dood als een pier. En zijn bloedlijn is uitgestorven toen hij doodging. Als hij al vampires had geturned, ik denk het niet omdat hij een hekel aan ze had. Ik zie geen plothole dus.
Dit. Ik zie niet wat nou het probleem is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:01 schreef Pvoesss het volgende:
nee jij wil er meer van maken dan er is...
19 april pas weer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:37 schreef Koningin het volgende:
Geen aflevering??
Geen wonder dat ik niets kan vinden....
Ik zeg nergens dat het een probleem is. Het zeg alleen dat de uitleg van het verhaal niet helemaal klopt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:36 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Dit. Ik zie niet wat nou het probleem is.
Dat hoeft ook helemaal niet. De bloedlijn zou eeuwen de tijd gehad hebben om zich uit te breiden. Er is immers maar één "nazaat" nodig om een bloedlijn te creëren.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik denk dat Mikael gewoon bijna niemand geturned had dus het zou best kunnen dat niemand dat gemerkt heeft toen ie doodging.
Dat bedoel ik dus met plot hole. Voor die spell had ze het bloed van alle Originals nodig. Maar Mikael was al dood dus dat ging een beetje lastig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Of ze zijn pas allemaal verbonden met die spell van die moeder en toen was Mikael al dood.
Wie zegt dat die niet zijn doodgegaan? Niet alle vampiren op de wereld leven in Mystic Falls. Stefan and Damon merken toch niks van vampieren die ineens dood gaan aan de andere kant van de wereld.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:29 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet. De bloedlijn zou eeuwen de tijd gehad hebben om zich uit te breiden. Er is immers maar één "nazaat" nodig om een bloedlijn te creëren.
Ze heeft het bloed van alle nog levende origils nodig ja. Mikael was dood dus wat heeft hij er mee te maken?quote:[..]
Dat bedoel ik dus met plot hole. Voor die spell had ze het bloed van alle Originals nodig. Maar Mikael was al dood dus dat ging een beetje lastig.
Ze had ook al het bloed, alle levende (hihi) vampires had ze nodig en dat was de hele boom.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:29 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet. De bloedlijn zou eeuwen de tijd gehad hebben om zich uit te breiden. Er is immers maar één "nazaat" nodig om een bloedlijn te creëren.
[..]
Dat bedoel ik dus met plot hole. Voor die spell had ze het bloed van alle Originals nodig. Maar Mikael was al dood dus dat ging een beetje lastig.
Dat is mijn punt juistquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:32 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft het bloed van alle nog levende origils nodig ja. Mikael was dood dus wat heeft hij er mee te maken?
Waar is gezegd dat ze Mikaels bloed nodig heeft dan?/??? Hij is dood dus hij heeft er niks meer mee te maken. Ik ga hier mee ophouden je zoekt dingen die er niet zijn.quote:
Het gaat om een hypothese die berust op het feit dat deze in het verhaal nergens tegen gesproken wordt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:42 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Waar is gezegd dat ze Mikaels bloed nodig heeft dan?/??? Hij is dood dus hij heeft er niks meer mee te maken. Ik ga hier mee ophouden je zoekt dingen die er niet zijn.
Na een paar dagen is hij ook met ondertiteling te downloaden. Soms als ik echt de helft heb gemist dan kijk ik hem nog een keerquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:38 schreef Mentos79 het volgende:
via bierdopje.com kan je nl ondertitelingen downloaden
Dit dus...quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:26 schreef Devv het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel prettig zonder ondertiteling. Die ondertitels leiden alleen maar af.
das waar. maar als ik die theorieen hier dan hoor dan denk ik huh? daar dacht ik niet eens aanquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:43 schreef 67Impala het volgende:
[..]
In dit soort series heb je het ook niet nodig toch? Geen moeilijke theorieën en zinnen die gebruikt worden..
Die snap ik ook met ondertitels nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:48 schreef loezzzje het volgende:
bij greys anatomy/private practice heb ik het wel nodig. die dokters termen he
Maar dan snap ik de verhaallijnen nog een beetje, nou zit ik echt met mijn oren te klapperenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:16 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Die snap ik ook met ondertitels niet
Er zijn wel opvallend veel feesten voor een klein dorpjequote:Op zaterdag 7 april 2012 00:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Toch weer een dance binnenkort: "At the school’s 1920s Decade Dance"
Daar zit ook wat in ja!... hmmzquote:Op zondag 8 april 2012 20:21 schreef Miezziej het volgende:
Mama original haatte alle vampieren dus ik denk eerder dat zij die spreuk zo bedoelt heeft. Maar dat kon ze Elena natuurlijk niet vertellen, want dan zou ze haar bloed nooit hebben gegeven. Daarom komen wij er nu pas achterdas mijn theorie haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ookquote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef janeway het volgende:
hahaha ja om kijkers te trekken, ik zat vrijdag al klaar.. Weer niks.. (opletten is ook een kunst hoor) Ik ben dan toch wel erg benieuwd naar de volgende aflevering.. Hier een Delena fan hihi
Laten we hopen dat er een dezer aflevering toch iets gaat gebeuren! Volgende aflevering ziet er iig goed uit.quote:Op zondag 15 april 2012 20:43 schreef janeway het volgende:
Jah man.. het schiet maar niet op.. Hihihi. Of ze blijven er omheen draaien kan ook natuurlijk, wel niet wel niet..
Esther had of al haar kracht aan Rebecca gegeven of haar lichaam overgenomen, het was duidelijk 1 van de 2.quote:Op vrijdag 20 april 2012 06:43 schreef loezzzje het volgende:
Deze aflevering![]()
![]()
oh my hij was zo gaaf![]()
En dat eindeDie zag ik ff niet aankomen!
Het is me idd nog niet helemaal duidelijk wat ze gedaan heeft. Ook omdat ze zoiets zei van; 'it was easy to fool klaus'quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:01 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Esther had of al haar kracht aan Rebecca gegeven of haar lichaam overgenomen, het was duidelijk 1 van de 2.
En Damon, " i said scary, not ugly"
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:42 schreef Goofoyou het volgende:
Ja is toch gewoon zoKan er niets aan doen. Iemand moet hier voor Stefan en Elena zijn!
Ik mag die Rose trouwens wel. Zij was wel goed. Jammer dat ze dood is.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:28 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Jij liever dan ikDamon & Elena all the way!
Hier nog iemand!!! Damon past echt niet bij haar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:42 schreef Goofoyou het volgende:
Ja is toch gewoon zoKan er niets aan doen. Iemand moet hier voor Stefan en Elena zijn!
Rebekah is overgenomen door haar moeder. Zoals Klaus ook had gedaan bij Alaric.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hier nog iemand!!! Damon past echt niet bij haar.
Ben benieuwd hoe het zit met Rebekah, snapte het nog niet helemaal.
Precies wat ik dacht!quote:Op vrijdag 20 april 2012 06:43 schreef loezzzje het volgende:
Deze aflevering![]()
![]()
oh my hij was zo gaaf![]()
En dat eindeDie zag ik ff niet aankomen!
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:53 schreef loezzzje het volgende:
Dadelijk nog een keer kijken![]()
Promo voor volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:13 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:15 schreef loezzzje het volgende:
[..]Daar heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht. Ik hoop het niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:53 schreef loezzzje het volgende:
niet lezen als je niet gespoilert wil wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:30 schreef loezzzje het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:33 schreef Crohnjurist het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:53 schreef loezzzje het volgende:
niet lezen als je niet gespoilert wil wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hier nog iemand!!! Damon past echt niet bij haar.
Ben benieuwd hoe het zit met Rebekah, snapte het nog niet helemaal.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:29 schreef Poemgirl het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2012 00:01 schreef loezzzje het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2012 00:03 schreef Goofoyou het volgende:
Ik heb ook echt een hekel aan Elenaquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:27 schreef Poemgirl het volgende:
Ik begin me echt te ergeren aan Elena.
En Rebekah is zo leuk, vooral die lach nadat ze uit Matt's auto uitstapte.
Dat had ik ook op zijn Twitter gezien, maar ik dacht, dat kun je nooit winnen......ben jaloers.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:58 schreef MissRelin het volgende:
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Win je ook es wat, kan je niet eens de TVD EW cover opsturen naar Ian *zucht* Tijdje terug had hij zo'n Twitter actie dat honderd mensjes uitgekozen werden en die konden dan een TVD cover plus iets anders opsturen en dan zou Ian dat signeren en terug sturen.
Nou jah, ik ben dus 1 van die honderd mensjes, maar ik heb eigenlijk geen flauw benul wat ik moet opsturen, want die TVD cover hebben we hier niet en ik zou niet weten wat ik anders moet opsturen *zucht* Verwacht toch ook niet dat ik uitgekozen wordt...![]()
Ga maar es denken wat ik kan sturen. Misschien maar gewoon m'n DVD hoesje ofzo?
quote:Op woensdag 25 april 2012 07:41 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:48 schreef Jill-RMC het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:08 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Episode descriptions van de laatste afleveringen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee! Wat een verrassing! Dat gebeurd nou nooit als ze een dance hebben!quote:The dance takes a deadly turn.....
Ja, leuk zijn die.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:13 schreef djenneke het volgende:
Lezen jullie ook wel eens de recaps van tv.com? Hilarisch
http://www.tv.com/news/th(...)i-photo-recap-28445/
Haha supergrappig! Kon ik nog niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:13 schreef djenneke het volgende:
Lezen jullie ook wel eens de recaps van tv.com? Hilarisch
http://www.tv.com/news/th(...)i-photo-recap-28445/
quote:In related news, 100 percent of Jeremy's friends died.
Oooh jaaaah! Want begin juni zijn Ian, Paul en nog wat anderen in Bonn voor zo'n Vampire Convention ofzo, kunnen ze meteen wel even langskomen om dat af te leveren, zo ver om is dat nou ook weer niet. Goed plan!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Gefeliciteerd!
Ja, gewoon hoesje opsturen. Mss even briefje erbij "helemaal uit Holland, geen EW Cover *zielig zielig* mss moet je ter compensatie mn DVD hoesje even persoonlijk terug komen brengen"
Hier ook, heb zwaar oncharmant zitten brullenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:46 schreef loezzzje het volgende:
Oh man, ik heb me hier toch een partij zitten janken
Dat stuk waar Alaric naar buiten kwam en ze daar allemaal op een rijtje heel zielig keken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hier ook, heb zwaar oncharmant zitten brullen
Ik dacht ook Caro Emerald te horen idd
Idd, toen gingen bij mij de sluizen openquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat stuk waar Alaric naar buiten kwam en ze daar allemaal op een rijtje heel zielig keken.
Zo sad
Mijn vriend was nog net thuis toen ik begon te kijken en toen Caroline zei dat Elena & Stefan een epic love waren deed ik zo hard pfff geluidje, mijn vriend; heb je ergens last van?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, toen gingen bij mij de sluizen open. Ik ben zo blij dat m'n vriend op dat moment niet thuis was
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:55 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Mijn vriend was nog net thuis toen ik begon te kijken en toen Caroline zei dat Elena & Stefan een epic love waren deed ik zo hard pfff geluidje, mijn vriend; heb je ergens last van?![]()
quote:
natuurlijk niet , alaric is een vampier maar haat vampieren en hun eetgewoontesquote:
quote:
Ja dat is altijd leuk om te horen idd. Net als toen met Within Temptationquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:51 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]Toen ik dat hoorde was ik wel trots! Dat een Nederlandse artiest het zo ver schopt vind ik echt gaaf!
Geen Nederlandse band, maar wel leuk in VD The Fray met Be Still.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:48 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ja dat is altijd leuk om te horen idd. Net als toen met Within Temptation
Als we zo bezig zijn, dan noem ik ook nog even Hurtsquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Geen Nederlandse band, maar wel leuk in VD The Fray met Be Still.
yesssquote:Op zaterdag 28 april 2012 08:44 schreef loezzzje het volgende:
Dat liedje tijdens de zoen van DE vond ik zo mooi. Was van Florence & The Machine denk ik.
Goede edit ook onder die scene.quote:
Jouw reactiequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:56 schreef Vlindur het volgende:
Caro Emerald![]()
Jammer dat ze haar daar promoten
Nu weer even helemaal dubbel liggen om de briljante plaatjesquote:But I do have one quibble and it's that Esther sort of sucks? Hear me out. Okay, that was basically it. Does Esther suck, you guys? Maybe she doesn't, I don't know. I mean, the character is fine, and her story was fine when it first played out. But that's the problem: To me it played out already! But she keeps coming back! I guess the thing that bugs me about her the most is that her grimoire isn't even a book, it's just a napkin with the word "ANYTHING" scrawled on it. Because that's what she's able to do: Anything. She's invincible. She can create vampires from scratch. She can swap bodies like it ain't even a thing. She can possess (allegedly) powerful witches to do whatever. This show has taken pains to write out a supposedly strict set of rules the vampires must live by, but then some viking witch ghost strolls in and does tons of crazy powerful stuff without precedent. And her motives don't even make a ton of sense. Has she been preying on ring-wearing citizens of Mystic Falls this whole time, even when her children weren't living there? And if she can possess Bonnie to overtake Damon like that, why did she even need an Alaric vampire? Can't Esther just pick up the dang stake on her own?
So to me a lot of this endgame stuff just seems a bit random now, which is fine if we're going by dream logic. I like dream logic! I still remember last year when TVD was like, "Oh, that Sun & Moon curse we were yammering on about for half the season? That was sort of fake, forget about it." Cool, thanks!
quote:If these two are gonna get back together, Elena's got A LOT of free f*ck-up tickets she'll get to redeem. He'll be like, "Did you dent my fender?" and she'll be like "Did you eat a family in Tennessee? That's what I thought."
Klaus liet al doorschemeren dat ie Stefan terug wildequote:Op maandag 30 april 2012 09:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mss moet ie met Stefan daten, passen goed bij elkaar
Hij is dood. Maar mijn gevoel zegt dat hij volgende week wel weer terug is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
Is Klaus echt dood of gewoon tijdelijk uitgeschakeld?
Dat vond ik dus ook vreemd. Maar ik dacht eigenlijk dat Klaus zat te bluffen toen hij dat zei, anders was de rest wel dood.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
zouden al die vampier-nakomelingen dan ook niet dood moeten zijn ?
Hoe je dat kan missen snap ik ook niet zo goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:47 schreef Pvoesss het volgende:
Mensen volgende keer beter opletten klaus is niet dood hij is uitgeschakeld zoals Crohnjurist zegt
Ja,maar ze hadden het over die spreuk, ze deden die spreuk, er kwam geen staak aan te pas...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:03 schreef EilandjeOnline het volgende:
"Klaus is dead" werd er herhaaldelijk op het eind geroepen, en erop geproost , vandaar mn twijfels
Precies mijn gedachten!quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:26 schreef Poemgirl het volgende:
Ik ben voor Damon/Rose en Stefan/Elena.
Wel jammer dat Rose dood is.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:10 schreef Koningin het volgende:
Klaus is niet dood, maar tijdelijk uitgeschakeld. Ik begreep dat ze dat eerst bij Alaric wilde proberen.
Elena snap ik nu ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:15 schreef loezzzje het volgende:
Klaus & Caroline begon net op gang te komen en nou is hij 'dood'
Hij is een hele tijd zo goed als dood dus waarom niet in de zee gooien?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:40 schreef loezzzje het volgende:
Maar Damon & Stefan gingen hem in het lake dumpen dus die denken wel dat hij dood is ofniet? Waarom zouden hem daar anders dumpen?
Damon & Stefan scene was trouwens wel mooi
Nou, Ik zou juist wel willen weten waar hij is, voor het geval dat...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hij is een hele tijd zo goed als dood dus waarom niet in de zee gooien?
Nu kan ie ook niet voortijdig tot leven gewekt worden natuurlijk, zo in de zee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nou, Ik zou juist wel willen weten waar hij is, voor het geval dat...
Zullen we Katherine trouwens nog eens zien?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zullen we Katherine trouwens nog eens zien?
Dan moeten we helemaal terug naar Mary Porter, maar wie haar geturned heeft?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat ik me nog afvroeg zouden die Originals (1 van de overgeblevene) zeker weten van wie de Salvatores afstammen?
Dat dus. Klaus was wel heel stoer aan het doen van dat ie wist wie ze niet moesten doden. Maar zou ie dat ook echt weten?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:09 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dan moeten we helemaal terug naar Mary Porter, maar wie haar geturned heeft?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef loezzzje het volgende:
Wat ik denk dat er gaat gebeuren;Dat is wel een mooie theorie jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:53 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie theorie ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:53 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie theorie ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Spoiley spoiley spoilerHet valt allemaal wel mee....geen grote plotreveals....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en:Vraag me af wat haar keuze wordt dan. Maar ik denk niet tussen S & D, maar eerder of ze een vampier wilt worden of niet. En dan denk ik dat ze het wel wordt, omdat ze anders op sterven ligt ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of ze maakt de keuze om geen van beide te kiezen.
Ik moet me morgen echt inhouden om niet gelijk naar het einde van de aflevering te scrollen.......![]()
![]()
Of Elena kiest Stephan en Catherina komt terug en gaat met Damon, allemaal gelukkig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:53 schreef Koningin het volgende:
Of ze maakt de keuze om geen van beide te kiezen.
Ik moet me morgen echt inhouden om niet gelijk naar het einde van de aflevering te scrollen.......
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
Dat zou wel vreemd zijn hahahaha, eigenlijk allebei dezelfde vrouw.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:03 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Of Elena kiest Stephan en Catherina komt terug en gaat met Damon, allemaal gelukkig.![]()
hahahaha zal wel leuk zijn, Damon en Cath zijn toch de slechterikken zeg maar, passen beter bij elkaar net zo als de brave Stephan en Elena.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:05 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat zou wel vreemd zijn hahahaha, eigenlijk allebei dezelfde vrouw.“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
FlashbacksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van de ene kant baal ik dat het de laatste aflevering is..
Maar van de andere kant hoop ik gewoon dat het echt een aflevering wordt die me verbaasd..
Want in dat opzicht vond ik dit seizoen niet echt super..
Ik hoop btw toch voor een Delena einde. Of dat ze geturned word.
Of voor een Stelena einde en dat Damon dan iets enorms gaat doen..
Hmm lastig.
Gandhi said that whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it, 'cause nobody else will.![]()
Katherine zou zelf Stefan kiezen, had ze volgens mij ergens in seizoen 2 gezegd. Bovendien, als je kijk waar Stefan allemaal voor bekend staat is hij eerder de "slechterik" (quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:07 schreef Curiosity het volgende:
[..]
hahahaha zal wel leuk zijn, Damon en Cath zijn toch de slechterikken zeg maar, passen beter bij elkaar net zo als de brave Stephan en Elena.) dan Damon..
![]()
Stukje uit interview met Nina over finale:quote:Finally, we had to ask Nina about that tiny, inconsequential decision Elena will be making between Stefan and Damon. No big deal or anything. "I respect her decision, and I think that the audience will understand where she's coming from and how she formulated this choice and they'll understand as well," she says of her reaction to Elena's choice. "Some people will be happy and some people will be very mad. I'm already anticipating a Twitter explosion."![]()
Ik ben benieuwd wat de finale gaat worden!
Which reminds me, ik moet eigenlijk ook nog zo'n TVD EW Cover aanschaffen om die naar Ian te sturen, hihi![]()
Zoooo...besteld via E-Bay. Nu maar wachten tot hij binnenkomt en dan op naar de US met die zooi![]()
![]()
Whaaaaaah OMGG!!!!!!
Dat klaus nog leeft vind ik wel een bummer..
En Alaric dood had ik wel verwacht..
Ik vind het stukje dat damon haar eerst heeft ontmoet zo mooi![]()
En damon en jeremy die besefte wat de betekenis is van alaric zijn dood![]()
![]()
Was dit de laatste aflevering van het seizoen? Elena geturnd was natuurlijk wel te verwachten.. Nu zal ze zich ook die eerste keer herinneren dat ze Damon heeft ontmoet, dat vond ik ook een mooi stukjeJammer dat ze nu toch voor Stefan heeft gekozen, ik hoop dat dat nog wel om zal slaan nu ze ook vampier is!
Idd wel bummer dat Klaus nu nog leeft (althans, dat hij uit die tijdelijke toestand is, de rest mag natuurlijk niet echt dood). Wat zal er met Tyler zijn gebeurd? Ik hoop voor Caroline dat hij nog wel leeft.![]()
Wat een *** finale. Ik had zo gehoopt dat ze Damon zou kiezen
Maar dat ze Damon als eerste onmoet heeft was wel heel mooi, en dat hij dat al die tijd voor zich heeft gehoudenNu Elena een vamp is zal ze zich dat herinneren en ook dat hij ILY tegen haar zei in S2.
Ik ben ook benieuwd wat er met Tyler gebeurd is en ik hoop dat Klaus wel in zijn eigen lijf terug gaat want Joseph is de enige die Klaus kan spelen.
Volgend seizoen SE, ugh kijk er nou al naar uitHopelijk neemt ze nog geen beslissing nu ze vamp wordt.
![]()
Lijkt mij dat er geen lichaam meer is van Klaus (gezien deze verbrand is) maar ik hoop dat hij nu een beetje op de achtergrond blijft..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:39 schreef loezzzje het volgende:
Maar dat ze Damon als eerste onmoet heeft was wel heel mooi, en dat hij dat al die tijd voor zich heeft gehoudenNu Elena een vamp is zal ze zich dat herinneren en ook dat hij ILY tegen haar zei in S2.
Ik ben ook benieuwd wat er met Tyler gebeurd is en ik hoop dat Klaus wel in zijn eigen lijf terug gaat want Joseph is de enige die Klaus kan spelen.
Volgend seizoen SE, ugh kijk er nou al naar uitHopelijk neemt ze nog geen beslissing nu ze vamp wordt.
Wat ik altijd jammer vind aan dit soort series is dat er nooit een einde aan komt.. --> ze worden nooit echt gelukkigFuck the EBU![]()
pfff die hard TVD-fanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:39 schreef loezzzje het volgende:
ik was dat allang alweer vergeten
Ik hoopte eigelijk dat Tyler gewoon dood zou gaan, ik vind die hele personage niet boeiend, wel weer jammer dat Klaus 'dood' is, ik had hem liever levend in eigen lichaam gezien.quote:Ik ben ook benieuwd wat er met Tyler gebeurd is en ik hoop dat Klaus wel in zijn eigen lijf terug gaat want Joseph is de enige die Klaus kan spelen.
Maar ik dnek neit dat hij nog veel te zoeken heeft in Mystic Falls nu Elena een vampier is.
En erg fijn om Elijah weer eens te zien![]()
Verder, een hele goede aflevering![]()
Wow wat weer een cliffhanger. Leek een beetje op Twilight, zoals Elena daar lag.... Ben benieuwd wat ze doet als vampier.![]()
Daar dacht ik ook meteen aan ja. Was ook precies hetzelfde einde volgens mij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:13 schreef Koningin het volgende:
Wow wat weer een cliffhanger. Leek een beetje op Twilight, zoals Elena daar lag.... Ben benieuwd wat ze doet als vampier.![]()
Nu Klaus in Tyler zijn lichaam zit heeft hij wel een kans bij Caroline, althans moeite hoeft hij er niet voor te doen zolang zij denkt dat Tyler nog leeft.
Dus ik denk dat Klaus zich voorlopig even koest houd.
Oké Bonnie weet het, maar wat zij allemaal niet geflikt heeft, of ze dat gaat melden bij de groep?“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
De kist werd wel direct gesloten toen Klaus in brand stond, dus geen zuurstof meer.
Waarschijnlijk is het vuur op tijd gedoofd.
[ Bericht 100% gewijzigd door Curiosity op 11-05-2012 15:08:45 ]“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
Echt, deze serie wordt drama op drama en een eeuwige gebrei van bs. Komt er ooit een einde aan alles? Nee, natuurlijk niet want niemand gaat maar dood.![]()
Niemand gaat dood? Dat zou ik niet willen zeggen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:20 schreef Pollore het volgende:
Echt, deze serie wordt drama op drama en een eeuwige gebrei van bs. Komt er ooit een einde aan alles? Nee, natuurlijk niet want niemand gaat maar dood.![]()
Wat een ep.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
Net gekeken. What in the holy crap holy what, what? Ik moet 't even laten bezinken.
De vraag 'Kiest ze Damon of Stefan' blijft me trouwens totaal niet boeien, alsof de keuze die ze maakt bindend is. Dus ik hecht er geen waarde aan.
Maar what in the WHAT!![]()
![]()
Ahww vond het zo sneu voor Damon. Iedere keer als je denk het kan niet sneuer voor 'm, whoopa weer een schepje er boven op. Keihard gedumpt met als sideline "Tsja, als ik je eerder had ontmoet" en dan hups flashback. Beter gaat ze het nu ernstig goedmaken als vampie.
Dat was ook wel een juichmomentje. Zat me al af te vragen hoe ze dan idd aan vampie bloed was gekomen. Stom ook want in het begin toen ze zei dat ze alleen een hersenschudding had, had ik al zoiets van WTF en dat bloed dan?
Oh trouwens lekker sociaal van Bonnie ook om Tyler gewoon ff op te offeren. Maar dat kan idd nog wel leuk worden volgend seizoen met Caroline. Oh en lekker belangrijk dat Matt ook in die auto zat...niets meer over gehoord![]()
September weer he?![]()
Matt werd toch uit de auto gehaald?, als zijnde flashback vader en Matt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Ahww vond het zo sneu voor Damon. Iedere keer als je denk het kan niet sneuer voor 'm, whoopa weer een schepje er boven op. Keihard gedumpt met als sideline "Tsja, als ik je eerder had ontmoet" en dan hups flashback. Beter gaat ze het nu ernstig goedmaken als vampie.
Dat was ook wel een juichmomentje. Zat me al af te vragen hoe ze dan idd aan vampie bloed was gekomen. Stom ook want in het begin toen ze zei dat ze alleen een hersenschudding had, had ik al zoiets van WTF en dat bloed dan?
Oh trouwens lekker sociaal van Bonnie ook om Tyler gewoon ff op te offeren. Maar dat kan idd nog wel leuk worden volgend seizoen met Caroline. Oh en lekker belangrijk dat Matt ook in die auto zat...niets meer over gehoord![]()
September weer he?
Ze zat toch te wijzen van Matt eerst.
Zoals haar vader naar haar wees.“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
Het is nooit zomer geweestquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef Cee het volgende:
Godver, september ja. Kunnen ze niet gewoon meteen beginnen, het is toch al herfst hier.
Die gezichten van Damon & Jeremy toen ze zich realiseerden dat Elena dood was. Echt![]()
![]()
Ja, maar hij was toen al een tijdje non-responsive. Maar goed zal wel goed met m gaan anders had Jeremy het helemaal druk gehadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:45 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Matt werd toch uit de auto gehaald?, als zijnde flashback vader en Matt.
Ze zat toch te wijzen van Matt eerst.
Zoals haar vader naar haar wees.![]()
![]()
Volgens mij leeft Matt nog wel. Ik vraag me eerder af waar Tyler is. De rest leeft nog dus hij ook. Is het dan zo'n soort spell net als Esther/Becca toen? Want dan komt Tyler daarna weer gewoon tevoorschijn.![]()
hmm denk dat Klaus van gedaante heeft veranderd met Tyler, net zoals ie in seizoen 2 met Rick had gedaan.
Klaus is dus nog in leven vandaar dat niemand anders dood is gegaan.
Wanneer begint seizoen 4?![]()
Echt heb de laatste paar minuten toch wel met tranen in m'n ogen gezeten hoormaar wat een finale
september gaat lang duren
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Halverwege September.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:26 schreef SilverBrooke het volgende:
hmm denk dat Klaus van gedaante heeft veranderd met Tyler, net zoals ie in seizoen 2 met Rick had gedaan.
Klaus is dus nog in leven vandaar dat niemand anders dood is gegaan.
Wanneer begint seizoen 4?![]()
Pffff wat een finale.
En die schrijvers mogen Damon niet zo ofzo, want dat ze hem weer laat vallen.
Ik hoop dat ze zich nu al die compelldingen van Damon herinnert......
Nou idd, wanneer is het weer september
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Wachten tot september... bleeeegh... Ik had overigens helemaal niet door dat het een finale was totdat ik dat hier las. Ik dacht vrolijk oooh we krijgen 24 afleveringen![]()
Tevens als mannelijke fan van de serie hoop ik op een beetje evil vampie Elena![]()
![]()
maar we hebben al een Catherinequote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:16 schreef 67Impala het volgende:
Tevens als mannelijke fan van de serie hoop ik op een beetje evil vampie Elena![]()
Ja maar die is een poosje verdwenen. Dus 2x evil kan bestquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
maar we hebben al een Catherine
Laat ze maar is een beetje anders voorkomen dan als mens.![]()
Klaus heeft het nu mooi voor elkaar zeg. In het lichaam zitten van Caroline's vriendjeDaarnaast ben ik echt benieuwd hoe Elena wordt als vampier. Waarschijnlijk wordt ze dan als goede Stephan, op konijntjes leven of op bloedbanken en geen enkel mens willen doden
Ik vind het jammer dat Alaric dood is. Vind echt wel dat de (menselijke) volwassenen niet geheel uit de serie moeten verdwijnen.
Trouwens mensen, Julie Plec heeft in een interview naar mijn mening een beetje laten doorschemeren datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (Even voor de zekerheid (ondanks geen echte bevestiging) toch maar in een spoiler gedaan)
In dat interview zegt ze ook:
[Caroline is] going to be, excuse my language, f—ing pissed at Klaus, who is doing some and will continue to do some subterfuge as far as who he’s pretending to be inside of Tyler’s body. [Laughs] We’ll see how much play he gets out of that.Ik ben benieuwd!
![]()
Hele interview waarin ze nog meer dingen uitlegt over de laatste aflevering en een beetje dingen vertelt over het 4e seizoen: http://insidetv.ew.com/20(...)season-finale-elena/
[ Bericht 0% gewijzigd door Goofoyou op 12-05-2012 11:45:20 ]![]()
Wist Elena trouwens dat ze dat bloed in haar systeem had? Trouwens ik denk dat ze sowieso wel wilde dat Stefan Matt zou redden. Gewoon omdat er al zoveel mensen dood zijn die haar wilde redden.![]()
Nee, ik denk het niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:01 schreef loezzzje het volgende:
Wist Elena trouwens dat ze dat bloed in haar systeem had? Trouwens ik denk dat ze sowieso wel wilde dat Stefan Matt zou redden. Gewoon omdat er al zoveel mensen dood zijn die haar wilde redden.“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
Ik denk niet dat ze het wist, hoewel Damon haar eerder al wel eens zijn bloed heeft laten drinken. Maar weet niet hoe lang dat in je systeem blijft.
Dat die dokter dan ook zegt van ja ze had een bloeding in haar hersenen, maar dat had ik niet tegen hem gezegd...........
Ow ik ben zo team Delenamhe, dat het san gewoon pijnlijk is om haar hem zo te horen afwijzen over de telefoon.
Maar gelukkig wel die scene van dat ze hem al heeft ontmoet. Ben echt benieuwd of ze zich dat nu herinnert nu die compells zijn weggevallen net als de ILY scene uit 2x12 (of was het 2x10)~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Als je vampier wordt dan vervallen alle compellings dus ja dat zal ze zich gaan herinneren. En ik las ook in een interview dat het een grote impact zal zijn op de relatie van SE. Dus ik ben benieuwd! Team DE
Volgens mij als je vampier bloed in je hebt en je gaat binnen 24 uur dood dan wordt je een vampier. Daarna 'vervliegt' het volgens mij.![]()
Ik heb een deel van seizoen 3 me echt afgevraagd of een seizoen 4 nog wel nodig was, maar ja dus echt wel.
En ik hoop dat Elijah weer een grotere rol krijgt, hij is cool!~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Heerlijk ook dat interview met Julie Plec, ze geeft echt op geen enkele vraag concreet antwoord. She's should go in to politics
Uit het interview, niet echt een spoiler...maar toch even er tussen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het al september?![]()
![]()
Voor degenen die hem nog niet hebben, de DVD van het 2e seizoen is uit! Vandaag gekocht, was net binnen bij de FRS![]()
En idd. Is het al bijna september? *zucht*![]()
Ligt hij nou pas in de winkels? Schandalig zeg. Ik heb hem een maand of 3 geleden op internet besteldquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:25 schreef MissRelin het volgende:
Voor degenen die hem nog niet hebben, de DVD van het 2e seizoen is uit! Vandaag gekocht, was net binnen bij de FRS![]()
En idd. Is het al bijna september? *zucht*![]()
![]()
Heeft ze dan niet een beetje vampierenbloed toegediend gekregen van die vrouwelijke arts (what was her name?) terwijl ze in het ziekenhuis lag? Want die speelt toch "vals" volgens Alaric (toen hij die buisjes kapot maakte), maar kort daarna was Elena door haar vrienden al meegenomen naar huis? En kort daarna verdronk ze dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:42 schreef J-net het volgende:
Ik denk niet dat ze het wist, hoewel Damon haar eerder al wel eens zijn bloed heeft laten drinken. Maar weet niet hoe lang dat in je systeem blijft.
Dat die dokter dan ook zegt van ja ze had een bloeding in haar hersenen, maar dat had ik niet tegen hem gezegd...........![]()
Of kijk even die laatste 5 minuten nog even.
Ze had idd meer dan hersenschudding, namelijk hersenbloeding en doktermiepje had dr dus vampierenbloed gegeven zodat ze zou herstellen. Vandaar dus het vampierenbloed in d'r lichaam.![]()
Precies. Toen ze werd binnen gebracht heeft ze haar gelijk dat bloed toegediend. Ik vind het alleen vreemd dat ze niet aan Jeremy heeft verteld dat het meer dan een hersenschudding was. Dan had ze het bloed wel moeten verklaren maar dat maakt in principe toch niet uit, als Elena zich dan ff 24 uur koest houdt dan is het bloed weer uit haar lichaam.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ja Fell heeft het dr gewoon gegeven dat zei ze toch letterlijk.![]()
17 sep ? Waarom is het leven zo oneerlijk.I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!![]()
17 sep is op een maandag. Ik denk dat ze 13 of 20 september weer beginnen, meestal halverwege september.![]()
Denk het wel. Die vampier heeft haar dan "gesired" en daar hebben ze toch altijd een speciale band mee?http://www.instagram.com/frozenaction
Canon EOS 6D![]()
Ja want ze moeten weten welke original die persoon heeft geturned. Bijv. als Elijah iemand heeft geturned en Elena heeft dat bloed van die vampier in haar systeem, vervolgens wordt Elijah gedood dan is Elena ook dood. Dus als ze niet weten van wie het bloed afkomt kan dan wel een klein probleempje worden![]()
![]()
alleen hybrids kunnen worden "gesired" dacht ikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:43 schreef SP22 het volgende:
Denk het wel. Die vampier heeft haar dan "gesired" en daar hebben ze toch altijd een speciale band mee?![]()
Of ik ben in de war met True Blood, waar ze een speciale band hebben met hun "maker"http://www.instagram.com/frozenaction
Canon EOS 6D![]()
uhhh neequote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:43 schreef SP22 het volgende:
Denk het wel. Die vampier heeft haar dan "gesired" en daar hebben ze toch altijd een speciale band mee?alleen wat er al staat over het doden van de original..
![]()
![]()
Heb het fve opgezocht : http://nl.wikipedia.org/w(...)en_3_.282010-2011.29quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:37 schreef loezzzje het volgende:
17 sep is op een maandag. Ik denk dat ze 13 of 20 september weer beginnen, meestal halverwege september.
15 sepI could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!![]()
Ja seizoen 3 is op 15 september begonnen. Seizoen 4 is nog niet bekend.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:11 schreef mawtje het volgende:
[..]
Heb het fve opgezocht : http://nl.wikipedia.org/w(...)en_3_.282010-2011.29
15 sep![]()
Klopt idd. Dat is in TB.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:57 schreef SP22 het volgende:
Of ik ben in de war met True Blood, waar ze een speciale band hebben met hun "maker"I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
Oh ik ben trouwens van mening dat Elena in de flashbacks al behekst was oid. Wie wordt er om 6.45 uur zo vrolijk wakker, met je haar en make up al helemaal in orde? That's some powerfull magic![]()
![]()
Is het niet het bloed van Damon en daarmee dus de lijn van Klaus? In S03E12 neemt Dr Fell nl. bloed af van Damon wanneer hij vervained is.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:54 schreef loezzzje het volgende:
Ja want ze moeten weten welke original die persoon heeft geturned. Bijv. als Elijah iemand heeft geturned en Elena heeft dat bloed van die vampier in haar systeem, vervolgens wordt Elijah gedood dan is Elena ook dood. Dus als ze niet weten van wie het bloed afkomt kan dan wel een klein probleempje worden![]()
Op internet gaat dat verhaal idd rond ja. Het is in ieder geval nog niet bevestigd maar grote kans dat het Damon's bloed is ja. Die scene met Meredith & Damon waar ze bloed aftapt van hem zat er natuurlijk in met een reden.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:35 schreef Miksel het volgende:
[..]
Is het niet het bloed van Damon en daarmee dus de lijn van Klaus? In S03E12 neemt Dr Fell nl. bloed af van Damon wanneer hij vervained is.
Julie zei dat die vraag volgend seizoen beantwoord wordt.![]()
Holy shit, heftige finale!
DamonEerst dat telefoontje, die flashback en dan zijn gezicht toen Alaric ineen zakte en het besef dat dan Elena dood moet zijn.
Ook erg heftig die momenten in de auto onder water. Wat lijkt me dat afschuwelijk zeg!
Ik ben zeeeer benieuwd naar seizoen 4, nu Elena ook vampier is!Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.![]()
In een droom kan alles.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Oh ik ben trouwens van mening dat Elena in de flashbacks al behekst was oid. Wie wordt er om 6.45 uur zo vrolijk wakker, met je haar en make up al helemaal in orde? That's some powerfull magic“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
Ze twittert er zelf ook over.
Now that the TVD finale has aired, the cat is out of the bag and I can tweet freely and say :
I'm a VampireSquared. Ha ! Next seasons gonna be interesting...
Volgens mij weten ze zelf niet eens wat er seizoen 4 gaat gebeuren...![]()
Ben benieuwd wat voor gevolgen heeft voor het hele doppelganger gebeuren. Nu ze een vampier is, is dat toch ten einde?![]()
Jups. Was iig zo bij Katherine.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:20 schreef 67Impala het volgende:
Ben benieuwd wat voor gevolgen heeft voor het hele doppelganger gebeuren. Nu ze een vampier is, is dat toch ten einde?![]()
Idd lijkt me ook, ze hadden haar mensenbloed nodig voor dingen en dat kan nu niet meer. Dat betekent dus dat er helemaal geen dopperganger meer zal zijn aangezien ze geen nakomelingen heeft.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:20 schreef 67Impala het volgende:
Ben benieuwd wat voor gevolgen heeft voor het hele doppelganger gebeuren. Nu ze een vampier is, is dat toch ten einde?Feauteaux
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.![]()
Hoe? Elena was toch een heeeeeeeeeeeeeele verre familie van Catherine?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:31 schreef SilverBrooke het volgende:
misschien komt er een nieuwe doppelganger?
Zover ik weet heeft ze geen nakomelingen![]()
![]()
Of ze moeten al een of andere heeeel foute move doen dat Elena nog een tweelingzus blijkt te hebben of een nichtje oidquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:50 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hoe? Elena was toch een heeeeeeeeeeeeeele verre familie van Catherine?
Feauteaux
Ik denk dat na een seizoen als vampie Bonnie met d'r dark magic gaat proberen om d'r weer human te maken. Ze zullen het bloed van de dobbelganger wel weer nodig hebben voor een of andere reden.![]()
owja...hmm ja dan zou het wel heel fout zijn als ze opeens een tweelingzus in het verhaal schrijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:50 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hoe? Elena was toch een heeeeeeeeeeeeeele verre familie van Catherine?
![]()
Zou ik dan wel weer heel raar vinden als ze dat ineens kan, dan had ze dat bij haar moeten ook kunnen doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik denk dat na een seizoen als vampie Bonnie met d'r dark magic gaat proberen om d'r weer human te maken. Ze zullen het bloed van de dobbelganger wel weer nodig hebben voor een of andere reden.Feauteaux
Haha dan wordt het een triple role. Catherine, Elena en Gerda.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:04 schreef SilverBrooke het volgende:
[..]
owja...hmm ja dan zou het wel heel fout zijn als ze opeens een tweelingzus in het verhaal schrijven![]()
![]()
Weet niet of het hier al is gezegd, maar toen 'Tyler' afscheid nam van Caroline was hij eigenlijk al Klaus. Ik had dat geeneens doorIk dacht later pas. Nu ik het terugkijk merk je het wel: 'You have a beautiful future ahead of you' is eigenlijk typisch iets wat Klaus zou zeggen. Daarnaast zei hij bij dat afscheid ook dat hij net van Bonnie vandaan kwam.
Dusja...Klaus heeft nu al zijn eerste zoen gehad met Caroline![]()
![]()
![]()
We hebben Tatia Petrova nog. De original doppelganger. Misschien doet die haar intrede wel in seizoen 4.![]()
Indien er nog mensen zijn met interesse, oa Ian Somerhalder, Paul Wesley en Daniel Gillies zijn in het eerste weekend van juni te vinden in Bonn (Duitsland, voor degenen die een beetje wereldvreemd zijn) op zo'n vampire convention.
Weet niet of er iemand zin heeft om tussen allemaal van die hysterisch gillende keukentieners te staan (dat stel ik me er eigenlijk bij voor, but what do I know?), maar dacht ik deel het toch maar effies, aangezien we nog tot september moeten wachten...![]()
![]()
Daar had ik over gehoord... Maar ik kan helaas nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:55 schreef MissRelin het volgende:
Indien er nog mensen zijn met interesse, oa Ian Somerhalder, Paul Wesley en Daniel Gillies zijn in het eerste weekend van juni te vinden in Bonn (Duitsland, voor degenen die een beetje wereldvreemd zijn) op zo'n vampire convention.
Weet niet of er iemand zin heeft om tussen allemaal van die hysterisch gillende keukentieners te staan (dat stel ik me er eigenlijk bij voor, but what do I know?), maar dacht ik deel het toch maar effies, aangezien we nog tot september moeten wachten...
People live to learn things, and I learn to live...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: