Daar zit ook wat in ja!... hmmzquote:Op zondag 8 april 2012 20:21 schreef Miezziej het volgende:
Mama original haatte alle vampieren dus ik denk eerder dat zij die spreuk zo bedoelt heeft. Maar dat kon ze Elena natuurlijk niet vertellen, want dan zou ze haar bloed nooit hebben gegeven. Daarom komen wij er nu pas achterdas mijn theorie haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ookquote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef janeway het volgende:
hahaha ja om kijkers te trekken, ik zat vrijdag al klaar.. Weer niks.. (opletten is ook een kunst hoor) Ik ben dan toch wel erg benieuwd naar de volgende aflevering.. Hier een Delena fan hihi
Laten we hopen dat er een dezer aflevering toch iets gaat gebeuren! Volgende aflevering ziet er iig goed uit.quote:Op zondag 15 april 2012 20:43 schreef janeway het volgende:
Jah man.. het schiet maar niet op.. Hihihi. Of ze blijven er omheen draaien kan ook natuurlijk, wel niet wel niet..
Esther had of al haar kracht aan Rebecca gegeven of haar lichaam overgenomen, het was duidelijk 1 van de 2.quote:Op vrijdag 20 april 2012 06:43 schreef loezzzje het volgende:
Deze aflevering![]()
![]()
oh my hij was zo gaaf![]()
En dat eindeDie zag ik ff niet aankomen!
Het is me idd nog niet helemaal duidelijk wat ze gedaan heeft. Ook omdat ze zoiets zei van; 'it was easy to fool klaus'quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:01 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Esther had of al haar kracht aan Rebecca gegeven of haar lichaam overgenomen, het was duidelijk 1 van de 2.
En Damon, " i said scary, not ugly"
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:42 schreef Goofoyou het volgende:
Ja is toch gewoon zoKan er niets aan doen. Iemand moet hier voor Stefan en Elena zijn!
Ik mag die Rose trouwens wel. Zij was wel goed. Jammer dat ze dood is.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:28 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Jij liever dan ikDamon & Elena all the way!
Hier nog iemand!!! Damon past echt niet bij haar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:42 schreef Goofoyou het volgende:
Ja is toch gewoon zoKan er niets aan doen. Iemand moet hier voor Stefan en Elena zijn!
Rebekah is overgenomen door haar moeder. Zoals Klaus ook had gedaan bij Alaric.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hier nog iemand!!! Damon past echt niet bij haar.
Ben benieuwd hoe het zit met Rebekah, snapte het nog niet helemaal.
Precies wat ik dacht!quote:Op vrijdag 20 april 2012 06:43 schreef loezzzje het volgende:
Deze aflevering![]()
![]()
oh my hij was zo gaaf![]()
En dat eindeDie zag ik ff niet aankomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:53 schreef loezzzje het volgende:
Dadelijk nog een keer kijken![]()
Promo voor volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |