quote:Op woensdag 25 april 2012 11:08 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Episode descriptions van de laatste afleveringen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee! Wat een verrassing! Dat gebeurd nou nooit als ze een dance hebben!quote:The dance takes a deadly turn.....
Ja, leuk zijn die.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:13 schreef djenneke het volgende:
Lezen jullie ook wel eens de recaps van tv.com? Hilarisch
http://www.tv.com/news/th(...)i-photo-recap-28445/
Haha supergrappig! Kon ik nog niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:13 schreef djenneke het volgende:
Lezen jullie ook wel eens de recaps van tv.com? Hilarisch
http://www.tv.com/news/th(...)i-photo-recap-28445/
quote:In related news, 100 percent of Jeremy's friends died.
Oooh jaaaah! Want begin juni zijn Ian, Paul en nog wat anderen in Bonn voor zo'n Vampire Convention ofzo, kunnen ze meteen wel even langskomen om dat af te leveren, zo ver om is dat nou ook weer niet. Goed plan!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Gefeliciteerd!
Ja, gewoon hoesje opsturen. Mss even briefje erbij "helemaal uit Holland, geen EW Cover *zielig zielig* mss moet je ter compensatie mn DVD hoesje even persoonlijk terug komen brengen"
Hier ook, heb zwaar oncharmant zitten brullenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:46 schreef loezzzje het volgende:
Oh man, ik heb me hier toch een partij zitten janken
Dat stuk waar Alaric naar buiten kwam en ze daar allemaal op een rijtje heel zielig keken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hier ook, heb zwaar oncharmant zitten brullen
Ik dacht ook Caro Emerald te horen idd
Idd, toen gingen bij mij de sluizen openquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat stuk waar Alaric naar buiten kwam en ze daar allemaal op een rijtje heel zielig keken.
Zo sad
Mijn vriend was nog net thuis toen ik begon te kijken en toen Caroline zei dat Elena & Stefan een epic love waren deed ik zo hard pfff geluidje, mijn vriend; heb je ergens last van?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, toen gingen bij mij de sluizen open. Ik ben zo blij dat m'n vriend op dat moment niet thuis was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |