Dat vond ik dus ook vreemd. Maar ik dacht eigenlijk dat Klaus zat te bluffen toen hij dat zei, anders was de rest wel dood.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
zouden al die vampier-nakomelingen dan ook niet dood moeten zijn ?
Hoe je dat kan missen snap ik ook niet zo goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:47 schreef Pvoesss het volgende:
Mensen volgende keer beter opletten klaus is niet dood hij is uitgeschakeld zoals Crohnjurist zegt
Ja,maar ze hadden het over die spreuk, ze deden die spreuk, er kwam geen staak aan te pas...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:03 schreef EilandjeOnline het volgende:
"Klaus is dead" werd er herhaaldelijk op het eind geroepen, en erop geproost , vandaar mn twijfels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies mijn gedachten!quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:26 schreef Poemgirl het volgende:
Ik ben voor Damon/Rose en Stefan/Elena.
Wel jammer dat Rose dood is.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:10 schreef Koningin het volgende:
Klaus is niet dood, maar tijdelijk uitgeschakeld. Ik begreep dat ze dat eerst bij Alaric wilde proberen.
Elena snap ik nu ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:15 schreef loezzzje het volgende:
Klaus & Caroline begon net op gang te komen en nou is hij 'dood'
Hij is een hele tijd zo goed als dood dus waarom niet in de zee gooien?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:40 schreef loezzzje het volgende:
Maar Damon & Stefan gingen hem in het lake dumpen dus die denken wel dat hij dood is ofniet? Waarom zouden hem daar anders dumpen?
Damon & Stefan scene was trouwens wel mooi
Nou, Ik zou juist wel willen weten waar hij is, voor het geval dat...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hij is een hele tijd zo goed als dood dus waarom niet in de zee gooien?
Nu kan ie ook niet voortijdig tot leven gewekt worden natuurlijk, zo in de zee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nou, Ik zou juist wel willen weten waar hij is, voor het geval dat...
Zullen we Katherine trouwens nog eens zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zullen we Katherine trouwens nog eens zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |