abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111124972
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
zouden al die vampier-nakomelingen dan ook niet dood moeten zijn ?
Dat vond ik dus ook vreemd. Maar ik dacht eigenlijk dat Klaus zat te bluffen toen hij dat zei, anders was de rest wel dood.
pi_111125422
Klaus is toch maar tijdelijk dood. De moeder van Bonnie had Mikael toch voor 15 jaar uitgeschakeld met behulp van deze spreuk? Ik dacht ten minste dat ze dat zeiden.

Maar belangrijkere vraag: what the hell happened met Elena op het eind?!
pi_111127324
Mensen volgende keer beter opletten klaus is niet dood hij is uitgeschakeld zoals Crohnjurist zegt :D
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:50:28 #180
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111127444
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:47 schreef Pvoesss het volgende:
Mensen volgende keer beter opletten klaus is niet dood hij is uitgeschakeld zoals Crohnjurist zegt :D
Hoe je dat kan missen snap ik ook niet zo goed.
pi_111128042
"Klaus is dead" werd er herhaaldelijk op het eind geroepen, en erop geproost , vandaar mn twijfels
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:06:47 #182
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111128196
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:03 schreef EilandjeOnline het volgende:
"Klaus is dead" werd er herhaaldelijk op het eind geroepen, en erop geproost , vandaar mn twijfels
Ja,maar ze hadden het over die spreuk, ze deden die spreuk, er kwam geen staak aan te pas...
pi_111128401
Klaus is niet dood, maar tijdelijk uitgeschakeld. Ik begreep dat ze dat eerst bij Alaric wilde proberen.
Elena snap ik nu ook niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111128423
Ik dacht ook dat ie dood was omdat dat gezegd werd. Ik vond het nog vreemd dat ze hier niet eerder aan hadden gedacht :')
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:12:21 #185
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111128477
Nee, waarom Elena ineens een beetje lag te bloeden snapte ik ook niet.
pi_111128537
Ik vond het mooi om te zien hoe Damon en Stefan samenwerkten met Klaus. Was echt zo'n superteam vond ik 8-)
Ook wel schattig dat Klaus bezorgd was om Caroline O+ Ik ben ook benieuwd wat Elena precies heeft. Heb werkelijk waar geen idee.

En:
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:26 schreef Poemgirl het volgende:
Ik ben voor Damon/Rose en Stefan/Elena.

Wel jammer dat Rose dood is.
Precies mijn gedachten! ^O^
pi_111128627
Het zal wel met Alaric te maken hebben, iets anders kan ik niet verzinnen.

Klaus & Caroline begon net op gang te komen en nou is hij 'dood' :{
pi_111128746
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:10 schreef Koningin het volgende:
Klaus is niet dood, maar tijdelijk uitgeschakeld. Ik begreep dat ze dat eerst bij Alaric wilde proberen.
Elena snap ik nu ook niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
SPOILER
pi_111128875
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:15 schreef loezzzje het volgende:
Klaus & Caroline begon net op gang te komen en nou is hij 'dood' :{
Ja! :'( Ik dacht jaaaa eindelijk, Klaus laat weer zijn gevoelens voor haar zien hoor en nu is hij dood. Maar ik weet eigenlijk niet of ik wel wil dat ze bij elkaar komen. Zeg maar, in het begin met Tyler vond ik het ook heel leuk dat ze om elkaar heendraaiden, maar nu zijn ze een beetje saai :P Nu zit er bij Caroline en Klaus die (seksuele) spanning en dat is denk ik veel leuker dan dat er echt een beslissing wordt genomen. Vind het trouwens ook gewoon leuk om die jaloerse trekjes te zien van Klaus.
pi_111129085
Klaus en Caroline vind ik ook veel beter bij elkaar passen maar gelukkig is hij dus alleen maar 'uitgeschakeld', wordt dus hoop ik vervolgt :)
pi_111129833
Maar Damon & Stefan gingen hem in het lake dumpen dus die denken wel dat hij dood is ofniet? Waarom zouden hem daar anders dumpen?

Damon & Stefan scene was trouwens wel mooi :)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:47:06 #192
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111130118
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:40 schreef loezzzje het volgende:
Maar Damon & Stefan gingen hem in het lake dumpen dus die denken wel dat hij dood is ofniet? Waarom zouden hem daar anders dumpen?

Damon & Stefan scene was trouwens wel mooi :)
Hij is een hele tijd zo goed als dood dus waarom niet in de zee gooien?
pi_111130245
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:47 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Hij is een hele tijd zo goed als dood dus waarom niet in de zee gooien?
Nou, Ik zou juist wel willen weten waar hij is, voor het geval dat...

Zullen we Katherine trouwens nog eens zien?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:51:52 #194
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111130334
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:50 schreef Koningin het volgende:

[..]

Nou, Ik zou juist wel willen weten waar hij is, voor het geval dat...

Nu kan ie ook niet voortijdig tot leven gewekt worden natuurlijk, zo in de zee.

Een vampier in de zee, waar hebben we dat eerder gezien? :P

SPOILER
pi_111130585
wie weet komt rebekkah nog tijdig in actie ... soort van
pi_111133535
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:50 schreef Koningin het volgende:

[..]

SPOILER
pi_111144981
Nog maar 1 aflevering? :(
pi_111145269
Ik loop nog wat achter met de eps, maar allejezus de tranen vloeien rijkelijk bij ep. 20 :'(.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_111145535
Heerlijk dat kleuterlijke 'laat me naar binnen' gebeuren. Had trouwens het idee dat er iets anders was aan Klaus, kan alleen mn vinger er niet helemaal opleggen. Iets donkerder haar misschien?

Bonnie ook: Mn beste vriendin wordt gegijzeld door vampire hunter, andere evil vampie probeert binnen te komen....laat ik even uitgebreid mn haar gaan stijlen.

Damon O+ "Mmm digital locator spell....why the hell do we need you then?" _O_ _O-
Subtiele reclame ook weer voor AT&T, Samsung en locatie appje.

Aaawwwhhh Klaus, toch ook wel een beetje O+

Alle plannen en complottheorieėn gaan boven Elena dr hoofd en deze heeft ze dan eindelijk eens door. Applaus!

Oh toch niet zo'n lieve Klaus. En dan toch weer beetje sneu dat ie "on hold" is. Maar goed iig niet permanent dood.

Wow zal Elena gewoon een normale mensen kwaal hebben? (bloeding in dr hoofd, doordat ze nogal hard op de rand van dat tafeltje/kastje viel). Beter die tequila laten staan...maakt je bloed alleen maar dunner :P

Nieuwsgierig naar volgenden week *O*

Wat ik me nog afvroeg zouden die Originals (1 van de overgeblevene) zeker weten van wie de Salvatores afstammen?
pi_111147689
Wat ik denk dat er gaat gebeuren;

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')