quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:15 schreef Pvoesss het volgende:
Nee Caroline moet met stefan en Damon met Elena
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:15 schreef Pvoesss het volgende:
Kijk je ook OTH? Ik denk dat dat de enige serie is waren de meningen ongeveer gelijk verdeeld warenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:18 schreef Goofoyou het volgende:
Volgensmij ben ik altijd in de minderheid hahaha. Bij PPL ook al. Iedereen wil EzraCaleb
![]()
Ik mis Jenna. Matt en Elena zijn nog als enige een mens. Matt komt de laatste tijd wel wat meer in beeld merk ik. Hij was een tijd weggeweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:38 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Kijk je ook OTH? Ik denk dat dat de enige serie is waren de meningen ongeveer gelijk verdeeld waren
Ik weet niet of dat zo goed is dat Matt nu meer in beeld is, misschien willen ze ons wel iets zeggen. Maarja ik zou hem niet missen, vindt hem best saai.Waarom ging ik die spoiler lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, ik keek wel ooit One Tree Hill maar stopte vlak nadat iedereen volwassen was geworden. Heb het verder ook nooit op internet gevolgd dus daar is het bij gebleven
Waar waren de meningen dan over verdeeld? Lucas/Peyton, Lucas/ander meisje (of Brooke) ?
Wil het wel weer een keer volgen, maar dan is het alweer te laat om mee te posten in het OTH topic hier
![]()
Omdat je te nieuwschierig was?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:43 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Waarom ging ik die spoiler lezenNou, ik keek wel ooit One Tree Hill maar stopte vlak nadat iedereen volwassen was geworden. Heb het verder ook nooit op internet gevolgd dus daar is het bij gebleven
Waar waren de meningen dan over verdeeld? Lucas/Peyton, Lucas/ander meisje (of Brooke) ?
Wil het wel weer een keer volgen, maar dan is het alweer te laat om mee te posten in het OTH topic hier
Ik vind Elijah ook vele malen interessanter dan Matt ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:52 schreef EilandjeOnline het volgende:
voor mij mag elijah weer terugkomen
matt vind ik totaal oninteressant
Ik denk nog steeds aan ATWTquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:08 schreef Pvoesss het volgende:
Matt is nu inderdaad niet boeiend,
maar er zit zo veel meer in hem als acteur en ik vind het jammer dat ze dat niet benutten..
Nee, das geen combinatie.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:15 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil graag een paar episodes lang een strijd zien tussen Tyler en Klaus om Caroline. Lijkt me wel interessant. En het lijkt me ook grappig om nog een paar keer te zien dat Caroline Klaus afwijstquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, das geen combinatie.
Stiekem moet Caroline naar Klaus, misschien vinden ze nog een goede kant van hem.
Tyler kan blijven waar hij zit...boeit niet.
Even over het filmpje voor de volgende keer, wat zegt Rose precies over Elena?
Dat principe moeten ze echt bij meer shows doorvoerenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:20 schreef Pvoesss het volgende:
en begrepen ze iig dat als die geen tekst heeft dan zet je hem half bloot er neer, want dat is ook prima
quote:Op zondag 1 april 2012 11:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat principe moeten ze echt bij meer shows doorvoeren
Dat is merendeel echt gewoon meer dan 7 jaar terug, hij was toen een jaar of 18/19quote:Op zondag 1 april 2012 13:26 schreef Goofoyou het volgende:
Ik heb naar aanleiding van dit topic naar Zack Roerig geken in ATWT, maar in TVD is hij toch veel leuker. Ook het kapsel is veel beter.
Ik denk niet dat ze het extra gedaan heeft. Esther had toch spijt van het feit dat ze vampieren heeft gecreeerd?quote:Op maandag 2 april 2012 11:40 schreef Koningin het volgende:
Maar heeft Bonnie het nu extra zo gedaan of zal het een foutje van haar spreuk zijn geweest?
Ik vind Bonnie ook maar lafjes, ze kunnen veel meer van haar rol maken maar ipv is ze continu huilie aan het doen. Beetje boring.quote:Op maandag 2 april 2012 12:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Geloof niet dat Bonnie zo goed is...volgens mij kloot ze aardig wat aan en moet ze precies het receptenboek volgen voor dr spreukjes.
Toch denk ik dat Bonnie haar rol groter gaat worden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ik vind Bonnie ook maar lafjes, ze kunnen veel meer van haar rol maken maar ipv is ze continu huilie aan het doen. Beetje boring.
Iemand ook een Buffy flashbackquote:Op woensdag 4 april 2012 22:59 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Bonnie haar rol groter gaat worden.
Zoveel ellende te verduren krijgen daar moet ze een keer flink woest van worden, en niets erger als een kwade heks.
Bah ik haat het als er weer een aantal weken tussen zitquote:Op donderdag 5 april 2012 18:52 schreef J-net het volgende:
Nee herhaling van de uitzending met de bal van de Originals. pas de 19e weer een nieuwe aflevering.
Ik ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef Devv het volgende:
Bonnie is irritant en ik hoop dat ze door een vrachtwagen overreden wordt.
Goetjes D.
Mikael is zo dood als een pier. En zijn bloedlijn is uitgestorven toen hij doodging. Als hij al vampires had geturned, ik denk het niet omdat hij een hekel aan ze had. Ik zie geen plothole dus.quote:Op vrijdag 6 april 2012 06:45 schreef Devv het volgende:
Ik heb een plot hole ontdekt. Ze zeggen dat als de Originals dood gaan, alle vampiers uitsterven. Maar dit kan niet meer omdat er één bloedlijn blijft bestaan, die van Mikael.
Juist, Mikael is al dood. Dus die spell heeft sowieso geen invloed op zijn bloedlijn. En er is nergens gezegd dat zijn bloedlijn dood ging toen hij stierf (of ik moet iets gemist hebben). Het verhaal is dus niet waterdicht.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:08 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Mikael is zo dood als een pier. En zijn bloedlijn is uitgestorven toen hij doodging. Als hij al vampires had geturned, ik denk het niet omdat hij een hekel aan ze had. Ik zie geen plothole dus.
Dit. Ik zie niet wat nou het probleem is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:01 schreef Pvoesss het volgende:
nee jij wil er meer van maken dan er is...
19 april pas weer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:37 schreef Koningin het volgende:
Geen aflevering??
Geen wonder dat ik niets kan vinden....
Ik zeg nergens dat het een probleem is. Het zeg alleen dat de uitleg van het verhaal niet helemaal klopt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:36 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Dit. Ik zie niet wat nou het probleem is.
Dat hoeft ook helemaal niet. De bloedlijn zou eeuwen de tijd gehad hebben om zich uit te breiden. Er is immers maar één "nazaat" nodig om een bloedlijn te creëren.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik denk dat Mikael gewoon bijna niemand geturned had dus het zou best kunnen dat niemand dat gemerkt heeft toen ie doodging.
Dat bedoel ik dus met plot hole. Voor die spell had ze het bloed van alle Originals nodig. Maar Mikael was al dood dus dat ging een beetje lastig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Of ze zijn pas allemaal verbonden met die spell van die moeder en toen was Mikael al dood.
Wie zegt dat die niet zijn doodgegaan? Niet alle vampiren op de wereld leven in Mystic Falls. Stefan and Damon merken toch niks van vampieren die ineens dood gaan aan de andere kant van de wereld.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:29 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet. De bloedlijn zou eeuwen de tijd gehad hebben om zich uit te breiden. Er is immers maar één "nazaat" nodig om een bloedlijn te creëren.
Ze heeft het bloed van alle nog levende origils nodig ja. Mikael was dood dus wat heeft hij er mee te maken?quote:[..]
Dat bedoel ik dus met plot hole. Voor die spell had ze het bloed van alle Originals nodig. Maar Mikael was al dood dus dat ging een beetje lastig.
Ze had ook al het bloed, alle levende (hihi) vampires had ze nodig en dat was de hele boom.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:29 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet. De bloedlijn zou eeuwen de tijd gehad hebben om zich uit te breiden. Er is immers maar één "nazaat" nodig om een bloedlijn te creëren.
[..]
Dat bedoel ik dus met plot hole. Voor die spell had ze het bloed van alle Originals nodig. Maar Mikael was al dood dus dat ging een beetje lastig.
Dat is mijn punt juistquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:32 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft het bloed van alle nog levende origils nodig ja. Mikael was dood dus wat heeft hij er mee te maken?
Waar is gezegd dat ze Mikaels bloed nodig heeft dan?/??? Hij is dood dus hij heeft er niks meer mee te maken. Ik ga hier mee ophouden je zoekt dingen die er niet zijn.quote:
Het gaat om een hypothese die berust op het feit dat deze in het verhaal nergens tegen gesproken wordt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:42 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Waar is gezegd dat ze Mikaels bloed nodig heeft dan?/??? Hij is dood dus hij heeft er niks meer mee te maken. Ik ga hier mee ophouden je zoekt dingen die er niet zijn.
Na een paar dagen is hij ook met ondertiteling te downloaden. Soms als ik echt de helft heb gemist dan kijk ik hem nog een keerquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:38 schreef Mentos79 het volgende:
via bierdopje.com kan je nl ondertitelingen downloaden
Dit dus...quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:26 schreef Devv het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel prettig zonder ondertiteling. Die ondertitels leiden alleen maar af.
das waar. maar als ik die theorieen hier dan hoor dan denk ik huh? daar dacht ik niet eens aanquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:43 schreef 67Impala het volgende:
[..]
In dit soort series heb je het ook niet nodig toch? Geen moeilijke theorieën en zinnen die gebruikt worden..
Die snap ik ook met ondertitels nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:48 schreef loezzzje het volgende:
bij greys anatomy/private practice heb ik het wel nodig. die dokters termen he
Maar dan snap ik de verhaallijnen nog een beetje, nou zit ik echt met mijn oren te klapperenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:16 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Die snap ik ook met ondertitels niet
Er zijn wel opvallend veel feesten voor een klein dorpjequote:Op zaterdag 7 april 2012 00:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Toch weer een dance binnenkort: "At the school’s 1920s Decade Dance"
Daar zit ook wat in ja!... hmmzquote:Op zondag 8 april 2012 20:21 schreef Miezziej het volgende:
Mama original haatte alle vampieren dus ik denk eerder dat zij die spreuk zo bedoelt heeft. Maar dat kon ze Elena natuurlijk niet vertellen, want dan zou ze haar bloed nooit hebben gegeven. Daarom komen wij er nu pas achterdas mijn theorie haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ookquote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef janeway het volgende:
hahaha ja om kijkers te trekken, ik zat vrijdag al klaar.. Weer niks.. (opletten is ook een kunst hoor) Ik ben dan toch wel erg benieuwd naar de volgende aflevering.. Hier een Delena fan hihi
Laten we hopen dat er een dezer aflevering toch iets gaat gebeuren! Volgende aflevering ziet er iig goed uit.quote:Op zondag 15 april 2012 20:43 schreef janeway het volgende:
Jah man.. het schiet maar niet op.. Hihihi. Of ze blijven er omheen draaien kan ook natuurlijk, wel niet wel niet..
Esther had of al haar kracht aan Rebecca gegeven of haar lichaam overgenomen, het was duidelijk 1 van de 2.quote:Op vrijdag 20 april 2012 06:43 schreef loezzzje het volgende:
Deze aflevering![]()
![]()
oh my hij was zo gaaf![]()
En dat eindeDie zag ik ff niet aankomen!
Het is me idd nog niet helemaal duidelijk wat ze gedaan heeft. Ook omdat ze zoiets zei van; 'it was easy to fool klaus'quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:01 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Esther had of al haar kracht aan Rebecca gegeven of haar lichaam overgenomen, het was duidelijk 1 van de 2.
En Damon, " i said scary, not ugly"
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:42 schreef Goofoyou het volgende:
Ja is toch gewoon zoKan er niets aan doen. Iemand moet hier voor Stefan en Elena zijn!
Ik mag die Rose trouwens wel. Zij was wel goed. Jammer dat ze dood is.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:28 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Jij liever dan ikDamon & Elena all the way!
Hier nog iemand!!! Damon past echt niet bij haar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:42 schreef Goofoyou het volgende:
Ja is toch gewoon zoKan er niets aan doen. Iemand moet hier voor Stefan en Elena zijn!
Rebekah is overgenomen door haar moeder. Zoals Klaus ook had gedaan bij Alaric.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hier nog iemand!!! Damon past echt niet bij haar.
Ben benieuwd hoe het zit met Rebekah, snapte het nog niet helemaal.
Precies wat ik dacht!quote:Op vrijdag 20 april 2012 06:43 schreef loezzzje het volgende:
Deze aflevering![]()
![]()
oh my hij was zo gaaf![]()
En dat eindeDie zag ik ff niet aankomen!
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:53 schreef loezzzje het volgende:
Dadelijk nog een keer kijken![]()
Promo voor volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |