quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:15 schreef Pvoesss het volgende:
Nee Caroline moet met stefan en Damon met Elena
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:15 schreef Pvoesss het volgende:
Kijk je ook OTH? Ik denk dat dat de enige serie is waren de meningen ongeveer gelijk verdeeld warenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:18 schreef Goofoyou het volgende:
Volgensmij ben ik altijd in de minderheid hahaha. Bij PPL ook al. Iedereen wil EzraCaleb
![]()
Ik mis Jenna. Matt en Elena zijn nog als enige een mens. Matt komt de laatste tijd wel wat meer in beeld merk ik. Hij was een tijd weggeweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:38 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Kijk je ook OTH? Ik denk dat dat de enige serie is waren de meningen ongeveer gelijk verdeeld waren
Ik weet niet of dat zo goed is dat Matt nu meer in beeld is, misschien willen ze ons wel iets zeggen. Maarja ik zou hem niet missen, vindt hem best saai.Waarom ging ik die spoiler lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, ik keek wel ooit One Tree Hill maar stopte vlak nadat iedereen volwassen was geworden. Heb het verder ook nooit op internet gevolgd dus daar is het bij gebleven
Waar waren de meningen dan over verdeeld? Lucas/Peyton, Lucas/ander meisje (of Brooke) ?
Wil het wel weer een keer volgen, maar dan is het alweer te laat om mee te posten in het OTH topic hier
![]()
Omdat je te nieuwschierig was?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:43 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Waarom ging ik die spoiler lezenNou, ik keek wel ooit One Tree Hill maar stopte vlak nadat iedereen volwassen was geworden. Heb het verder ook nooit op internet gevolgd dus daar is het bij gebleven
Waar waren de meningen dan over verdeeld? Lucas/Peyton, Lucas/ander meisje (of Brooke) ?
Wil het wel weer een keer volgen, maar dan is het alweer te laat om mee te posten in het OTH topic hier
Ik vind Elijah ook vele malen interessanter dan Matt ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:52 schreef EilandjeOnline het volgende:
voor mij mag elijah weer terugkomen
matt vind ik totaal oninteressant
Ik denk nog steeds aan ATWTquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:08 schreef Pvoesss het volgende:
Matt is nu inderdaad niet boeiend,
maar er zit zo veel meer in hem als acteur en ik vind het jammer dat ze dat niet benutten..
Nee, das geen combinatie.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:15 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil graag een paar episodes lang een strijd zien tussen Tyler en Klaus om Caroline. Lijkt me wel interessant. En het lijkt me ook grappig om nog een paar keer te zien dat Caroline Klaus afwijstquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, das geen combinatie.
Stiekem moet Caroline naar Klaus, misschien vinden ze nog een goede kant van hem.
Tyler kan blijven waar hij zit...boeit niet.
Even over het filmpje voor de volgende keer, wat zegt Rose precies over Elena?
Dat principe moeten ze echt bij meer shows doorvoerenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:20 schreef Pvoesss het volgende:
en begrepen ze iig dat als die geen tekst heeft dan zet je hem half bloot er neer, want dat is ook prima
quote:Op zondag 1 april 2012 11:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat principe moeten ze echt bij meer shows doorvoeren
Dat is merendeel echt gewoon meer dan 7 jaar terug, hij was toen een jaar of 18/19quote:Op zondag 1 april 2012 13:26 schreef Goofoyou het volgende:
Ik heb naar aanleiding van dit topic naar Zack Roerig geken in ATWT, maar in TVD is hij toch veel leuker. Ook het kapsel is veel beter.
Ik denk niet dat ze het extra gedaan heeft. Esther had toch spijt van het feit dat ze vampieren heeft gecreeerd?quote:Op maandag 2 april 2012 11:40 schreef Koningin het volgende:
Maar heeft Bonnie het nu extra zo gedaan of zal het een foutje van haar spreuk zijn geweest?
Ik vind Bonnie ook maar lafjes, ze kunnen veel meer van haar rol maken maar ipv is ze continu huilie aan het doen. Beetje boring.quote:Op maandag 2 april 2012 12:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Geloof niet dat Bonnie zo goed is...volgens mij kloot ze aardig wat aan en moet ze precies het receptenboek volgen voor dr spreukjes.
Toch denk ik dat Bonnie haar rol groter gaat worden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ik vind Bonnie ook maar lafjes, ze kunnen veel meer van haar rol maken maar ipv is ze continu huilie aan het doen. Beetje boring.
Iemand ook een Buffy flashbackquote:Op woensdag 4 april 2012 22:59 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Bonnie haar rol groter gaat worden.
Zoveel ellende te verduren krijgen daar moet ze een keer flink woest van worden, en niets erger als een kwade heks.
Bah ik haat het als er weer een aantal weken tussen zitquote:Op donderdag 5 april 2012 18:52 schreef J-net het volgende:
Nee herhaling van de uitzending met de bal van de Originals. pas de 19e weer een nieuwe aflevering.
Ik ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef Devv het volgende:
Bonnie is irritant en ik hoop dat ze door een vrachtwagen overreden wordt.
Goetjes D.
Mikael is zo dood als een pier. En zijn bloedlijn is uitgestorven toen hij doodging. Als hij al vampires had geturned, ik denk het niet omdat hij een hekel aan ze had. Ik zie geen plothole dus.quote:Op vrijdag 6 april 2012 06:45 schreef Devv het volgende:
Ik heb een plot hole ontdekt. Ze zeggen dat als de Originals dood gaan, alle vampiers uitsterven. Maar dit kan niet meer omdat er één bloedlijn blijft bestaan, die van Mikael.
Juist, Mikael is al dood. Dus die spell heeft sowieso geen invloed op zijn bloedlijn. En er is nergens gezegd dat zijn bloedlijn dood ging toen hij stierf (of ik moet iets gemist hebben). Het verhaal is dus niet waterdicht.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:08 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Mikael is zo dood als een pier. En zijn bloedlijn is uitgestorven toen hij doodging. Als hij al vampires had geturned, ik denk het niet omdat hij een hekel aan ze had. Ik zie geen plothole dus.
Dit. Ik zie niet wat nou het probleem is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:01 schreef Pvoesss het volgende:
nee jij wil er meer van maken dan er is...
19 april pas weer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:37 schreef Koningin het volgende:
Geen aflevering??
Geen wonder dat ik niets kan vinden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |