Ik heb allang een paar keer bevestigd dat ik zou komen, maar de luie mods zijn te lui om het erin te editen.quote:
Zo te zien 4quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:36 schreef Friek_ het volgende:
Hoeveel van die misschieners komen er nog?
Haters gonna hate.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb allang een paar keer bevestigd dat ik zou komen, maar de luie mods zijn te lui om het erin te editen.
Nah, als 't goed is staat er een link op het scherm waar je 'm besteld hebt met een pdf bestandje.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:43 schreef betyar het volgende:
NS E-ticket besteld is die in behandeling en kan het 1 uur duren voordat hij binnen is.....![]()
Ja, 't was zo klaar bij mij.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, als 't goed is staat er een link op het scherm waar je 'm besteld hebt met een pdf bestandje.
Precies, 20 seconden ofzo.quote:
Nee, want ik drukte per ongeluk na de ideal betaling het scherm weg.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, als 't goed is staat er een link op het scherm waar je 'm besteld hebt met een pdf bestandje.
Ga die lijst niet lopen updaten, stap zo op de trein.quote:
Eens een boer, altijd een boer.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, want ik drukte per ongeluk na de ideal betaling het scherm weg.
Ik heb nog een paar uur.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga die lijst niet lopen updaten, stap zo op de trein.
Ik wil er dan ook rond 2 uur zijn, immers dat heb ik afgesproken met GS.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar uur.
Maar ik woon dan ook niet in zo'n uithoek als jij
Al gebeld hoor, kan gewoon een tweede ticket op het station kopen en maandag 19,80 terug vragen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eens een boer, altijd een boer.
Overigens heb ik mijn ticket niet toegestuurd gekregen via de mail, dus ik hoop 't voor je.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Al gebeld hoor, kan gewoon een tweede ticket op het station kopen en maandag 19,80 terug vragen.
Als je chocomel voor 'm bestelt wel met een flinke scheut rum hè?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil er dan ook rond 2 uur zijn, immers dat heb ik afgesproken met GS.
Zonde van 't geld, komt er meteen weer uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je chocomel voor 'm bestelt wel met een flinke scheut rum hè?
ach het is al bijna 12 uur dus dat is niet geluktquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:52 schreef eriksd het volgende:
De collectieve missie is die arme jongen weer naar de tering te helpen voor tien uur?
Ja. Check de borrelkaart.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:52 schreef eriksd het volgende:
De collectieve missie is die arme jongen weer naar de tering te helpen voor tien uur?
Dat is wel een erg riante deadline.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:52 schreef eriksd het volgende:
Kaasstengels ook zie ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Check de borrelkaart.
Ow en:
[ afbeelding ]
Die springrolls, dat zijn gewoon mini-loempias toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zo'n Portie Utrechtse Vockingworst proberen
Geen idee, ik ben geen loempia-fan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die springrolls, dat zijn gewoon mini-loempias toch?
Geen idee. GS loopt de hele tijd te rommelen met de planning.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen loempia-fan.
Hoe laat ben jij er trouwens?
Verhip, ik had nooit gedacht dat pmb_rug nog eens paddo-gebruiker zou worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef Friek_ het volgende:
Is fc Groningen de beste?
Ondertussen houd ik me in F&L met belangrijkere zaken bezig.
Of Ype is doorgedraaid.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Verhip, ik had nooit gedacht dat pmb_rug nog eens paddo-gebruiker zou worden.
Wil je Wereld vrede ook hebben?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef Friek_ het volgende:
Is fc Groningen de beste?
Ondertussen houd ik me in F&L met belangrijkere zaken bezig.
Goede reis!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
Nou ik ga die kant op, tot over een paar uur.
Zodra dat topic in F&L staat heeft zij nieuwe hoogten bereikt qua niveau. Maar nee, bedankt.quote:
Tot straks.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
Nou ik ga die kant op, tot over een paar uur.
Whehehe.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:28 schreef du_ke het volgende:
Heeft iedereen de alternatieve locatie ontvangen om php te ontwijken?
Ah, ik wacht wel op centraal op u dan.quote:
Yup!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:28 schreef du_ke het volgende:
Heeft iedereen de alternatieve locatie ontvangen om php te ontwijken?
Mooi, hij zit namelijk vast al in lijn 26 richting Zwolle.quote:
Het gekakel van MOElanders houdt me wakker.quote:
Dat komt niet meer goed met die jasquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:57 schreef betyar het volgende:
mensen kijken maar gek als ik een borrel neem
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:57 schreef betyar het volgende:
mensen kijken maar gek als ik een borrel neem
Dan krijg ik een bijbel naar me geworpen denk ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:19 schreef du_ke het volgende:
Oh en VS gewoon heel nonchalant een telefoongesprek voeren over de details van je laatste verovering
Zoek je daarin gewoon de passages op waarin de man meester is over de vrouwen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan krijg ik een bijbel naar me geworpen denk ik
Idem hier.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:40 schreef du_ke het volgende:
Dan ga ik mij ook maar eens richting het OV begeven.
We maken wat mee in het OV.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:53 schreef waht het volgende:
Zit iemand van jullie in de trein van Leiden naar Utrecht? Iemand achter me wil het hele kabinet tegen de muur.
Ik had net als betyar wat snoep mee moeten nemen.quote:
over een paar minuten wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:53 schreef waht het volgende:
Zit iemand van jullie in de trein van Leiden naar Utrecht? Iemand achter me wil het hele kabinet tegen de muur.
Ik gok uit een waterleidingquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:09 schreef yvonne het volgende:
Goftedomme, keuken staat blank, eerst checken waar het vandaan komt
quote:
Ik beloof je dat we er blijven totdat jij er bent. En dan geeft dit groene blaadje z'n stoel wel op voor jou.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]Diagnose: 'ik weet het niet'
Jullie blijven wel daar hè? Ik ga niet half Utrecht afsjouwen, en denk aan een stoeltje voor dit oude karkas.
Attentie attentie, we hebben weer een faler gesignaleerd!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:55 schreef Nielsch het volgende:
Hmmm ik lig nog steeds in bed... Schiet niet op zo. Zeker niet aangezien ik kwart voor 6 weer weg moet.
Ik faal harder, ik kom niet eensquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Attentie attentie, we hebben weer een faler gesignaleerd!
So? Ik kom al drie meets niet.quote:
Die van jou proberen al een uur lang een blik open te maken.quote:
Ik haak af. Was pas laat terug van de begrafenis en heb weinig trek om nog af te reizen naar Utreg.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:14 schreef remlof het volgende:
We zijn met een mannetje of 20, we missen alleen Drugshond en Koos nog.
Jammer!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik haak af. Was pas laat terug van de begrafenis en heb weinig trek om nog af te reizen naar Utreg.
Ik werd bijna opgenomen in het ziekenhuis , mijn schildklier doet een beetje vreemd schijnt.quote:
Allemaal gemene rechtsfokkertsquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef Friek_ het volgende:
We hebben serieus geen bier meer gekregen door die mentaal zwakzinnige uit Dedemsvaart. Krijgt 'ie voor elkaar.
Ik wilde nog vragen of dat waar was, maar het leek me uitgesloten dat iemand dat voor elkaar zou krijgen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef Friek_ het volgende:
We hebben serieus geen bier meer gekregen door die mentaal zwakzinnige uit Dedemsvaart. Krijgt 'ie voor elkaar.
Ik was er wel, kalequote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Attentie attentie, we hebben weer een faler gesignaleerd!
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef Friek_ het volgende:
Dit heeft me oprecht zo hard doen lachen dat ik de happy hardcorerevival van hiernaast overstemde.quote:
Woar dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:43 schreef TitusPullo het volgende:
Ik denk dat ik Voorschrift, GSbrder, Bolkestein, Picchia en yvonne zie.
Aan de tweede tafel, die blondine.quote:
Mallerdquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Aan de tweede tafel, die blondine.
(Ik ben dit weekend bij mijn vader, en ik heb al anderhalve dag opmerkingen als "d'r zat de hele nacht een zeemeeuw tegen het patrijspoortje voor mijn hut te tikken, ik denk dat 'ie contact met me wilde" en "ik ga zo mijn mooie lichaam eens wassen" moeten aanhoren, dus ik ben in zo'n zeldzame stemming waarin ik de volkshumor van Reve kan waarderen.)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit heeft me oprecht zo hard doen lachen dat ik de happy hardcorerevival van hiernaast overstemde.
Ja nogal, met php die zich irl net zo gedroeg als op het forum en een rekening die niet gedekt bleek te zijn. Maar wel gezellig!quote:
Heeft ie in de kroeg dan ook een ban gekregen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja nogal, met php die zich irl net zo gedroeg als op het forum en een rekening die niet gedekt bleek te zijn.
quote:
Jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft ie in de kroeg dan ook een ban gekregen?
Beeldend.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Die trouwring is betyar's gehele darmkanaal gepasseerd, zo vertelde hij ons tijdens het eten
Leugens, yvonne vond het goed.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:22 schreef TitusPullo het volgende:
Voor een homo ben je uitzonderlijk slecht gekleed, Voorschrift.
quote:
Remlof is gewoon een bagger fotograaf.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:34 schreef yvonne het volgende:
Het zag er in het echt beter uit dan op de foto
Ik lig er nog om dubbel haha.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:33 schreef yvonne het volgende:
Oh, en mini cavia's kunnen niet zwemmen.
O nee, toch nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:38 schreef Dutchnative het volgende:
Beeldmateriaal toch maar even gauw verwijderd?![]()
Dan was ik mooi op tijd weg.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef Friek_ het volgende:
Heeft die provinciaal van een VS zich weer eens misdragen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:57 schreef waht het volgende:
Zo, OV weer bereikt. Wat er is gebeurd: het betreft een baldadige client wiens naam niet genoemd zal worden.
Meer zon de volgende keer. We moesten toch maar eens in Rotterdam afspreken met de volgende meet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:30 schreef Friek_ het volgende:
Aardige meet, al was de vorige een stuk gaver. Dit was toch een stuk lozer en braver (ook omdat we elkaar al eens gezien hadden).
Volgende keer meer nieuwe lui en een nieuwe meetplek.
Eens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Meer zon de volgende keer. We moesten toch maar eens in Rotterdam afspreken met de volgende meet.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Betyar kan prima premier worden, weet goed om te gaan met een crisis.
Maar z'n kansen om legaal te drinken niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:56 schreef Hexagon het volgende:
Zo ook weer thuis
php heeft zn kansen om nog ooit legaal te posten voorgoed verknald
en ditquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja nogal, met php die zich irl net zo gedroeg als op het forum en een rekening die niet gedekt bleek te zijn. Maar wel gezellig!
vraagt natuurlijk om een kort verslagquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:56 schreef Hexagon het volgende:
Zo ook weer thuis
Och, hoe meer drama hoe meer vreugde.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:56 schreef Hexagon het volgende:
Zo ook weer thuis
Ik kwam php op het toilet tegen, sprak hem even toen ie naar buiten kwam, toen klonk ie niet heel erg nuchter meer, maar daarvoor heb ik geen aanwijzingen gekregen van zijn dronkenschap.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:58 schreef Cerbie het volgende:
Dit
[..]
en dit
[..]
vraagt natuurlijk om een kort verslag
Ja, ik was om half twaalf in Arnhem en heb nog twee halve liters Weihe Stephaner soldaat gemaakt in m'n stamkroeg met een vriend van me.quote:
Niet winstzoekend inderdaad.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:52 schreef GSbrder het volgende:
Rare jongens, die etablissement-uitbaters in Utrecht.
Dat denk ik ook, maar hij heeft geen gsbrdrtje gedaanquote:Op zondag 1 april 2012 02:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
du_ke was trouwens ook goed gaar, die gaat morgen koppijn hebben.
Ik trapte nog op de poot van Ingrid's hontquote:Op zondag 1 april 2012 02:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
We hebben Henk en Ingrid nog gesproken.
Om daar nou nog steeds over door te zagen...quote:Op zondag 1 april 2012 02:15 schreef remlof het volgende:
Dat denk ik ook, maar hij heeft geen gsbrdrtje gedaan
Ingrid was wel een beetje een zweefteef. Ik had er meer van verwacht qua inhoud. Henk was prima te pruimen.quote:
Daar geeft zijn gedrag van afgelopen avond genoeg aanleiding toequote:Op zondag 1 april 2012 02:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Om daar nou nog steeds over door te zagen...
Ingrid vond het de schuld van haar hont dat ik op z'n poot was gaan staan. Hij was niet binnen z'n gebied geblevenquote:Op zondag 1 april 2012 02:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ingrid was wel een beetje een zweefteef. Ik had er meer van verwacht qua inhoud. Henk was prima te pruimen.
Peppie en Kokkie? Erik had toch wel het luchtalarm op de telefoon hoop ikquote:Op zondag 1 april 2012 02:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Afgaande op de foto zet ik in op poging tot aanranding van een serveerster.quote:Op zondag 1 april 2012 02:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar geeft zijn gedrag van afgelopen avond genoeg aanleiding toe
Typisch linksengedrag, de schuld bij anderen leggen. Ingrid had haar hond (t?) beter moeten sturen.quote:Op zondag 1 april 2012 02:26 schreef remlof het volgende:
Ingrid vond het de schuld van haar hont dat ik op z'n poot was gaan staan. Hij was niet binnen z'n gebied gebleven
Dat zei ze echt
Het College had wel een serveerster met een leuk decolleté.quote:Op zondag 1 april 2012 02:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Afgaande op de foto zet ik in op poging tot aanranding van een serveerster.
Deze had alleen een knap decolletéquote:Op zondag 1 april 2012 02:46 schreef robin007bond het volgende:
Vorige keer was er ook een knappe serveerster. Is het dezelfde?
Ik was er niet bij de vorige keer maar degene die aan het begin van de meet serveerde was behoorlijk mooiquote:Op zondag 1 april 2012 02:46 schreef robin007bond het volgende:
Vorige keer was er ook een knappe serveerster. Is het dezelfde?
Dat kon betyar veel beter met zijn discoportiers talentenquote:Op zondag 1 april 2012 08:49 schreef Reya het volgende:
Dat Yvonne zich niet over php heeft ontfermd.
Daar lees ik inderdaad louter lovende verslagen over.quote:Op zondag 1 april 2012 09:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat kon betyar veel beter met zijn discoportiers talenten
En dit is gelukt zonder fysiek contact?quote:Op zondag 1 april 2012 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kwam php op het toilet tegen, sprak hem even toen ie naar buiten kwam, toen klonk ie niet heel erg nuchter meer, maar daarvoor heb ik geen aanwijzingen gekregen van zijn dronkenschap.
Toen ik weer beneden was en een sigaretje ging roken bij de buitengroep vernam ik van hen dat ze geen alcoholische drank meer geschonken kregen omdat één van hen zich zou hebben misdragen. Dat bleek php te zijn. Wat hij precies heeft gedaan is mij nog steeds niet duidelijk, maar het schijnt iets met het vallen van de trap te maken te hebben, Ik heb een glas water voor hem besteld.
Vervolgens kwam php zich beklagen bij onze eetgroep en toen heeft betyar hem mee naar buiten genomen om hem eens flink de waarheid te vertellen. Die waarheid trok php niet en toen ik weer naar buiten kwam klampte hij zich aan mij vast om te proberen zijn gelijk te halen. Wat uiteraard niet lukte. Toen Voorschrift naar buiten kwam moest hij het ontgelden, maar ook daar maakte betyar korte metten mee.
Uiteindelijk is php vertrokken, en heeft netjes betaald voor de biertjes en de fles prosecco die hij in een kwartier naar binnen heeft getrokken.
Nee, waar was jij?quote:Op zondag 1 april 2012 10:07 schreef Nielsch het volgende:
Uiteindelijk om 04:00 uur in 't Pandje terecht gekomen. Waar waren jullie nou?
Klopt. En ze bleven maar doorpraten. Ik prijs uw geduld.quote:Op zondag 1 april 2012 02:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dat doe ik alleen bij jouquote:Op zondag 1 april 2012 08:49 schreef Reya het volgende:
Dat Yvonne zich niet over php heeft ontfermd.
Ik heb je telefoonhoesje nog.quote:Op zondag 1 april 2012 09:43 schreef betyar het volgende:
Ik ben mijn twee biertjes vergeten te betalen in de laatste kroeg......![]()
Klinkt als een fikse kneuzing van het eea. Dat wordt rusten.quote:Op zondag 1 april 2012 11:06 schreef Drugshond het volgende:
Ik was er niet bij....gisteren een flinke smakker gemaakt op de fiets richting het station. Wilde het trottoir snel nemen maar het gevolg was dat ik met fiets en al over de kop sloeg. Hierdoor heb ik mijn fietstuur vol in mijn buik / borstkas gekregen. Ik heb volgens omstanders ook nog even knockout gelegen. Ik verga zo'n beetje van de pijn (zelfs nu nog).
Dat was een snel middagje stappen.... gelijk game-over.
Eén geld, twee geld, drie geld..quote:Op zondag 1 april 2012 11:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij heeft evenveel permabans als er geld bijkwam op de rekening.
Was het niet de avondmaaltijden van de selecte groep?quote:Op zondag 1 april 2012 11:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het voer en bitterballen en zulks.
Ik zit mijn eigen foto van de rekening te bekijken en die zijn er gewoon wel bij, maar zoals Picchia zegt was er vast een extra rekening. In verhouding met aantal mensen klopt het wel aardig, maar natuurlijk wel bullshit dat het afgerond is ... whatever, ik ga er nooit meer heen iig.quote:Op zondag 1 april 2012 11:48 schreef waht het volgende:
[..]
Was het niet de avondmaaltijden van de selecte groep?
Mwoh, dat waren maar 6 maaltijden.quote:Op zondag 1 april 2012 11:48 schreef waht het volgende:
[..]
Was het niet de avondmaaltijden van de selecte groep?
Het was een 'verstoring van de openbare orde' boete van 400 euro door php's gedrag en de geërgerde non-Fok klanten.quote:Op zondag 1 april 2012 11:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit mijn eigen foto van de rekening te bekijken en die zijn er gewoon wel bij, maar zoals Picchia zegt was er vast een extra rekening. In verhouding met aantal mensen klopt het wel aardig, maar natuurlijk wel bullshit dat het afgerond is ... whatever, ik ga er nooit meer heen iig.
Geen enkele maaltijd was boven de 15 euro, dus dat kan het ook niet zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh, dat waren maar 6 maaltijden.
Ik denk gewoon dat ze op een gegeven moment de rekening in twee splitsten, omdat we 2 groepen vormden, en dat op de eindrekening gewoon bij elkaar hebben opgegooid. Vandaar de 400 erbij.
Ja ach, onze portefeuilles zijn in ieder geval aardig wat lichter.quote:Op zondag 1 april 2012 12:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen enkele maaltijd was boven de 15 euro, dus dat kan het ook niet zijn.
Cafe het College in Utrecht voortaan maar vermijden, oplichters.
quote:Op zondag 1 april 2012 12:00 schreef yvonne het volgende:
Cafe het College in Utrecht voortaan maar vermijden, oplichters.
Gezien ieders toestand zou klagen niet bepaald effectief of overtuigend zijn geweest.quote:Op zondag 1 april 2012 12:07 schreef 3-voud het volgende:
Shit man, veel te vette rekening en niemand heeft de ballen er direct in het cafe over te klagen en dit uit te zoeken?
Watjesmeet?
Nee nee VS. je ziet het verkeerd. Er zou hier een wet tegen moeten zijn!quote:Op zondag 1 april 2012 12:09 schreef Voorschrift het volgende:
Ach maakt ook niet uit, de meet was leuk in ieder geval.
Als alle goodwill nou niet de deur was uitgesmeten door een dronken puber dan hadden we wellicht een kans.quote:Op zondag 1 april 2012 12:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee nee VS. je ziet het verkeerd. Er zou hier een wet tegen moeten zijn!
Het doet me denken aan die sushitent waar wij toen een boete kregen. Wat is dat toch met jou een de hoereca.quote:Op zondag 1 april 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als alle goodwill nou niet de deur was uitgesmeten door een dronken puber dan hadden we wellicht een kans.
Ja datquote:Op zondag 1 april 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als alle goodwill nou niet de deur was uitgesmeten door een dronken puber dan hadden we wellicht een kans.
Voor het weggooien van eten?quote:Op zondag 1 april 2012 12:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het doet me denken aan die sushitent waar wij toen een boete kregen. Wat is dat toch met jou een de hoereca.
Dit dus. Het is niet alsof we opeens een dubbele rekening kregen.quote:Op zondag 1 april 2012 12:12 schreef Picchia het volgende:
Ik denk overigens dat het wel klopte, als je het bedrag van de vorige keer extrapoleert naar het aantal aanwezigen deze keer. Maar het boeit me allemaal niet zoveel, want het is toch betyar die alles betaalde. De sterkste schouders etc.
Neuh, maar wel vrolijk naar boven afgerond. Die rekening was nooit precies 400.quote:Op zondag 1 april 2012 12:15 schreef waht het volgende:
[..]
Dit dus. Het is niet alsof we opeens een dubbele rekening kregen.
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 1 april 2012 12:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neuh, maar wel vrolijk naar boven afgerond. Die rekening was nooit precies 400.
Zoniet biologisch danwel in gedrag.quote:Op zondag 1 april 2012 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja datIk geloof niet dat we nog veel te zeggen hadden.
Ben je met 19 eik nog steeds puber?
Eens.quote:Op zondag 1 april 2012 12:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En zoals VS. zegt, het was leuk. Lekker boeiend.
Hij had vast minder huurachterstand toen hij jouw leeftijd was.quote:Op zondag 1 april 2012 12:23 schreef TitusPullo het volgende:
Ik hoop dat ik zoveel kan zuipen als remlof als ik veertig ben.
Bolkesteijn en ik konden mooi eerste klas zitten omdat de tweede klas vol zat met de volksverhuizing van half Vietnam, wel relaxed.quote:Op zondag 1 april 2012 12:16 schreef Hexagon het volgende:
Op de terugweg konden Friek_, Betyar en ik niet zitten in de trein door hordes dronken schotten die poppers aan het snijven waren in de trein.
Daar wil ik het niet meer over hebben. Ik heb vandaag ontbeten met een LU Time Out en twee sneetjes pizza.quote:Op zondag 1 april 2012 12:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij had vast minder huurachterstand toen hij jouw leeftijd was.
Oh jaquote:Op zondag 1 april 2012 12:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoniet biologisch danwel in gedrag.
Hij wel.quote:Op zondag 1 april 2012 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja datIk geloof niet dat we nog veel te zeggen hadden.
Ben je met 19 eik nog steeds puber?
quote:Op zondag 1 april 2012 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja
http://forum.fok.nl/topic/1797449?toonverwijderd=1
Wut? Je kwam Bolkesteijn nog tegen op het station?quote:Op zondag 1 april 2012 12:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bolkesteijn en ik konden mooi eerste klas zitten omdat de tweede klas vol zat met de volksverhuizing van half Vietnam, wel relaxed.
Het is een opvoedkundig topic voor Voorschrift, erg nuttigquote:Op zondag 1 april 2012 12:27 schreef Nielsch het volgende:
yvonne mag ik toegang tot dat afgeschermde topic? thanx
De gayificatie van Voorschrift, voor zover dat nog mogelijk is.quote:Op zondag 1 april 2012 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een opvoedkundig topic voor Voorschrift, erg nuttig
Als het voor de schermen mag mag ie het zelf overschoppen, hij heeft de powers
Ja hij zag me zitten in de trein en kwam erbij.quote:Op zondag 1 april 2012 12:26 schreef waht het volgende:
[..]
Wut? Je kwam Bolkesteijn nog tegen op het station?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |