Die van jou proberen al een uur lang een blik open te maken.quote:
Ik haak af. Was pas laat terug van de begrafenis en heb weinig trek om nog af te reizen naar Utreg.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:14 schreef remlof het volgende:
We zijn met een mannetje of 20, we missen alleen Drugshond en Koos nog.
Jammer!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik haak af. Was pas laat terug van de begrafenis en heb weinig trek om nog af te reizen naar Utreg.
Ik werd bijna opgenomen in het ziekenhuis , mijn schildklier doet een beetje vreemd schijnt.quote:
Allemaal gemene rechtsfokkertsquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef Friek_ het volgende:
We hebben serieus geen bier meer gekregen door die mentaal zwakzinnige uit Dedemsvaart. Krijgt 'ie voor elkaar.
Ik wilde nog vragen of dat waar was, maar het leek me uitgesloten dat iemand dat voor elkaar zou krijgen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef Friek_ het volgende:
We hebben serieus geen bier meer gekregen door die mentaal zwakzinnige uit Dedemsvaart. Krijgt 'ie voor elkaar.
Ik was er wel, kalequote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Attentie attentie, we hebben weer een faler gesignaleerd!
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef Friek_ het volgende:
Dit heeft me oprecht zo hard doen lachen dat ik de happy hardcorerevival van hiernaast overstemde.quote:
Woar dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:43 schreef TitusPullo het volgende:
Ik denk dat ik Voorschrift, GSbrder, Bolkestein, Picchia en yvonne zie.
Aan de tweede tafel, die blondine.quote:
Mallerdquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Aan de tweede tafel, die blondine.
(Ik ben dit weekend bij mijn vader, en ik heb al anderhalve dag opmerkingen als "d'r zat de hele nacht een zeemeeuw tegen het patrijspoortje voor mijn hut te tikken, ik denk dat 'ie contact met me wilde" en "ik ga zo mijn mooie lichaam eens wassen" moeten aanhoren, dus ik ben in zo'n zeldzame stemming waarin ik de volkshumor van Reve kan waarderen.)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit heeft me oprecht zo hard doen lachen dat ik de happy hardcorerevival van hiernaast overstemde.
Ja nogal, met php die zich irl net zo gedroeg als op het forum en een rekening die niet gedekt bleek te zijn. Maar wel gezellig!quote:
Heeft ie in de kroeg dan ook een ban gekregen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja nogal, met php die zich irl net zo gedroeg als op het forum en een rekening die niet gedekt bleek te zijn.
quote:
Jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft ie in de kroeg dan ook een ban gekregen?
Beeldend.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Die trouwring is betyar's gehele darmkanaal gepasseerd, zo vertelde hij ons tijdens het eten
Leugens, yvonne vond het goed.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:22 schreef TitusPullo het volgende:
Voor een homo ben je uitzonderlijk slecht gekleed, Voorschrift.
quote:
Remlof is gewoon een bagger fotograaf.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:34 schreef yvonne het volgende:
Het zag er in het echt beter uit dan op de foto
Ik lig er nog om dubbel haha.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:33 schreef yvonne het volgende:
Oh, en mini cavia's kunnen niet zwemmen.
O nee, toch nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:38 schreef Dutchnative het volgende:
Beeldmateriaal toch maar even gauw verwijderd?![]()
Dan was ik mooi op tijd weg.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef Friek_ het volgende:
Heeft die provinciaal van een VS zich weer eens misdragen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:57 schreef waht het volgende:
Zo, OV weer bereikt. Wat er is gebeurd: het betreft een baldadige client wiens naam niet genoemd zal worden.
Meer zon de volgende keer. We moesten toch maar eens in Rotterdam afspreken met de volgende meet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:30 schreef Friek_ het volgende:
Aardige meet, al was de vorige een stuk gaver. Dit was toch een stuk lozer en braver (ook omdat we elkaar al eens gezien hadden).
Volgende keer meer nieuwe lui en een nieuwe meetplek.
Eens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Meer zon de volgende keer. We moesten toch maar eens in Rotterdam afspreken met de volgende meet.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Betyar kan prima premier worden, weet goed om te gaan met een crisis.
Maar z'n kansen om legaal te drinken niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:56 schreef Hexagon het volgende:
Zo ook weer thuis
php heeft zn kansen om nog ooit legaal te posten voorgoed verknald
en ditquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja nogal, met php die zich irl net zo gedroeg als op het forum en een rekening die niet gedekt bleek te zijn. Maar wel gezellig!
vraagt natuurlijk om een kort verslagquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:56 schreef Hexagon het volgende:
Zo ook weer thuis
Och, hoe meer drama hoe meer vreugde.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:56 schreef Hexagon het volgende:
Zo ook weer thuis
Ik kwam php op het toilet tegen, sprak hem even toen ie naar buiten kwam, toen klonk ie niet heel erg nuchter meer, maar daarvoor heb ik geen aanwijzingen gekregen van zijn dronkenschap.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:58 schreef Cerbie het volgende:
Dit
[..]
en dit
[..]
vraagt natuurlijk om een kort verslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |