Dat is wel een erg riante deadline.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:52 schreef eriksd het volgende:
De collectieve missie is die arme jongen weer naar de tering te helpen voor tien uur?
Kaasstengels ook zie ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Check de borrelkaart.
Ow en:
[ afbeelding ]
Die springrolls, dat zijn gewoon mini-loempias toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zo'n Portie Utrechtse Vockingworst proberen
Geen idee, ik ben geen loempia-fan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die springrolls, dat zijn gewoon mini-loempias toch?
Geen idee. GS loopt de hele tijd te rommelen met de planning.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen loempia-fan.
Hoe laat ben jij er trouwens?
Verhip, ik had nooit gedacht dat pmb_rug nog eens paddo-gebruiker zou worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef Friek_ het volgende:
Is fc Groningen de beste?
Ondertussen houd ik me in F&L met belangrijkere zaken bezig.
Of Ype is doorgedraaid.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Verhip, ik had nooit gedacht dat pmb_rug nog eens paddo-gebruiker zou worden.
Wil je Wereld vrede ook hebben?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef Friek_ het volgende:
Is fc Groningen de beste?
Ondertussen houd ik me in F&L met belangrijkere zaken bezig.
Goede reis!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
Nou ik ga die kant op, tot over een paar uur.
Zodra dat topic in F&L staat heeft zij nieuwe hoogten bereikt qua niveau. Maar nee, bedankt.quote:
Tot straks.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
Nou ik ga die kant op, tot over een paar uur.
Whehehe.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:28 schreef du_ke het volgende:
Heeft iedereen de alternatieve locatie ontvangen om php te ontwijken?
Ah, ik wacht wel op centraal op u dan.quote:
Yup!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:28 schreef du_ke het volgende:
Heeft iedereen de alternatieve locatie ontvangen om php te ontwijken?
Mooi, hij zit namelijk vast al in lijn 26 richting Zwolle.quote:
Het gekakel van MOElanders houdt me wakker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |