Ik heb geen idee?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik al mijn kloons zou meerekenen, dan zou ik die 100.000 allang hebben gehaald.
wie?quote:
Wat?quote:
Met welke deed je het anders?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:32 schreef vosss het volgende:
Ik werd uitgedaagd door de man van de lijstjes.
Volgens zijn statistieken zou ik pas op 25 november 2013 de 100K bereiken met dit account.
Dus ik post voortaan weer met deze
Effen reageren en weer weer gelijk een streepje op het bord.quote:
Dit zouden meer mensen moeten hebben,quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:29 schreef Rezania het volgende:
Ik heb sowieso schijt aan mijn postcount.
Wie?quote:
Hij meent het niet hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dit zouden meer mensen moeten hebben,
die is afgeleid van King Kooba. Toffe muziek maken diequote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat een wank naam.Kooba waar is die?
De waarde van gewoon balls-out zijn niet zien.quote:
Volgens mij onderschat je me een beetje maar dat geeft niet hoor, knul.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:34 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Effen reageren en weer weer gelijk een streepje op het bord.
Geralt, iets van 1200 posts ofzoquote:
DeltaHF was wel erg voorspelbaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef vosss het volgende:
[..]
die is afgeleid van King Kooba. Toffe muziek maken die
Waar is schvvmert?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat een wank naam.Kooba waar is die?
-Xerxes- ook als je tenminste bekend bent met die type-uitvoering van de Mazda 626quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
DeltaHF was wel erg voorspelbaar.
Wat wel kut is is dat ik met een kloon doorgaans veel sneller een ban te pakken heb dan met dezequote:
dan zijn we allemaal al doodquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:30 schreef plopkweker het volgende:
nog 15k
gem. 22 per dag is nog ong. 617 dagen te gaan
Doe me nog snel je wijf en je geld voor je douwt gaat.quote:
Ik kwam tot 605 dagen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:30 schreef plopkweker het volgende:
nog 15k
gem. 22 per dag is nog ong. 617 dagen te gaan
Ow ja, die heb ook aardig wat posts wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:38 schreef vosss het volgende:
[..]
-Xerxes- ook als je tenminste bekend bent met die type-uitvoering van de Mazda 626
Zo weinig pas? Dan moet je wel gelijk hebben, want er zijn mensen met 10x zoveel posts die ik nieteens ken van naamquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:40 schreef Heatseeker het volgende:
Sinds 1 maart 2005 hier, en iets meer als 8k postcount. Kwaliteit boven kwantiteit.
En ondertussen 12 klonen met ook ca. 8k, ja, nee, ik snap je wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:40 schreef Heatseeker het volgende:
Sinds 1 maart 2005 hier, en iets meer als 8k postcount. Kwaliteit boven kwantiteit.
Maakt dat wat uit?quote:
Tuurlijk gekquote:
Ziet er veel beter uit deze. Niet dat ik Geralt kende...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:43 schreef vosss het volgende:
Zo wat gezellig weer met mn eigen account.
Schvvmert natuurlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weet niet welke ik nu verder zal gebruiken?
Nope, geen kloons voor mij.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En ondertussen 12 klonen met ook ca. 8k, ja, nee, ik snap je wel.
Ow dat doet yvonne wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan vraag ik een unban aan voor de echte.
Ik word sowieso moe.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:50 schreef Dance-Commander het volgende:
Ik word ook altijd moe van oldbies die ineens onder een kloon verder posten.
Ik ook. Morgen weer vroege dienst. Ik moet zo naar mn nestquote:
Schuumert toch? Dat doet ze wel neem ik aanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan vraag ik een unban aan voor de echte.
Ik versta je pijn collega shift werker.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook. Morgen weer vroege dienst. Ik moet zo naar mn nest
Was dat een verloren F1 weddenschap of iets? Ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wanneer kom je mij dat biertje brengen?
Middag van 1500 tot 2300 vind ik het prettigst. Lekker laat naar bed (alleen jammer dat dan geen bal meer te doen is op FOK!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:53 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik versta je pijn collega shift werker.
Had je daar maar zoweinig posts mee? 264 stuks?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uit de oude doos.
Gegevens achterhalen via het internet
Nee, ik vroeg om echt bier, toen kwam jij met Echt bier.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Was dat een verloren F1 weddenschap of iets? Ik weet het niet meer.
Yvonne wilde al eens eerder maar ik ben zelf wat stijfkoppig soms.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Schuumert toch? Dat doet ze wel neem ik aan
Ik ben met je mee maatje. Je hebt voor en nadelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Middag van 1500 tot 2300 vind ik het prettigst. Lekker laat naar bed (alleen jammer dat dan geen bal meer te doen is op FOK!) en uitslapen tot 1100 ofzo.
Nachten zijn wel ok, minder kut dan de ochtenden![]()
Owja da's waar ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg om echt bier, toen kwam jij met Echt bier.
[ afbeelding ]
Die 1e had nogal snel een permban.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Had je daar maar zoweinig posts mee? 264 stuks?
Ik dacht veel meer
Dat zal dan met schvvmert geweest zijn denk ik
Heb je 3 of 5 ploegen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Middag van 1500 tot 2300 vind ik het prettigst. Lekker laat naar bed (alleen jammer dat dan geen bal meer te doen is op FOK!) en uitslapen tot 1100 ofzo.
Nachten zijn wel ok, minder kut dan de ochtenden![]()
Nee joh, gekkie. Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:07 schreef Snowbells het volgende:
Kicken mensen soms op een hoge postcount?
Tja ik weet echt niet dat ik 8026 postcounts heb.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie. Hoe kom je daar nou bij?
Ik heb wel zin in een groepsknuffel.quote:
En wij danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vosss moet op tijd naar bed en heeft ook nog een lekkere muts naast 'm.
Die is vertrokken.
Hoi nikkyquote:
Godsklere man. Als ik zeg dat dat goeie schijven zijn dan mik je er ook niet meteen 3 achterover idiootquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik noem nog even een witte terrasstoel in dit topic.
Ik schaam me ervoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:07 schreef Snowbells het volgende:
Kicken mensen soms op een hoge postcount?
Nee die is nog aan het werk. Die belde net, moet verdomme in haar uppie zo nog een stuk door het bos.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vosss moet op tijd naar bed en heeft ook nog een lekkere muts naast 'm.
Die is vertrokken.
Verpest het maar weer voor de restquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik noem nog even een witte terrasstoel in dit topic.
5 stuksquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je 3 of 5 ploegen?
5 ploegen is stuk beter, nadeel is wel in weekend werken.
Ok maar voor zo'n toffe doe je extra moeite toch.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee die is nog aan het werk. Die belde net, moet verdomme in haar uppie zo nog een stuk door het bos.![]()
Slagboom die niet opengaat en kan dus niet met de auto voor de deur komen.
Daar ben ik ook minder blij mee. Dus ik hou haar even aan de klets tot ze bij de voordeur is daar en op de terugweg ook weer
Sorry.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Verpest het maar weer voor de resten het ging net goed.
Echtquote:
5 ploegen is wel ok best goed verdeeld, niet de hele week vroege dienst zoals in 3 ploegen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef vosss het volgende:
[..]
5 stuks
Eigenlijk is het allemaal kut, maargoed, ik zat om werk verlegen en heb het gewoon aangepakt. Er moet immers pindakaas op de boterham
Bevalt me best goed, zeker voor het geld. En daar is het deur dicht en tot morgen. Dat had ik eerder nooit.
Een echte heer hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok maar voor zo'n toffe doe je extra moeite toch.
Nu tik toch al weer een keer of 7 in deze topic, dus alles oke hier.quote:
Ik speel alleen piano. Volgens mij klinkt dat vreemd in een nederhop bandjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Klinkt als een mooie songtitel voor een nederhop bandje
Ja zo eentje die je bij DWDD gaat tegenkomen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Klinkt als een mooie songtitel voor een nederhop bandje
Dr Dre styleequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik speel alleen piano. Volgens mij klinkt dat vreemd in een nederhop bandje
Mocht ik daar ooit komen dan smijt ik die vleugel dwars door Matthijs zn smoelwerk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zo eentje die je bij DWDD gaat tegenkomen.
Niemand houdt je tegen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Wel naar dadelijk met die nachtbagger enzo
Nee hoor gewoon goed dissonant spelenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik speel alleen piano. Volgens mij klinkt dat vreemd in een nederhop bandje
Reden te meer om daar eens even langs te gaan, ik verheug me er al opquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Mocht ik daar ooit komen dan smijt ik die vleugel dwars door Matthijs zn smoelwerk.
Irritante kutvent dat het is
LAAT_MENSEN_UITPRATEN_GOD_VER_DOMME!!!!![]()
!
Ga eens iemand anders pesten man, ik heb je toch niks misdaan.quote:
Kapen en stelenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee Vosss op mijn werk kun je komen uitproberen.
Snap je het begrip stoorzender?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:41 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ga eens iemand anders pesten man, ik heb je toch niks misdaan.
elke dag naar fucking breda of waar je ook alweer woont rijden. Dankje feestelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee Vosss op mijn werk kun je komen uitproberen.
Snap je een grapje?quote:
Ik ook. Cum laude.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik scoorde erg hoog in de autistentest.
Is goed maar nu moet ik toch echt geld gaan vragen. Heb je paypal?quote:
Slaap ze, binnenkort een keer zuipen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:03 schreef vosss het volgende:
Zo. Brennie zit weer in de auto. Ik kan met een gerust hart naar bed zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |