Een echte heer hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok maar voor zo'n toffe doe je extra moeite toch.
Nu tik toch al weer een keer of 7 in deze topic, dus alles oke hier.quote:
Ik speel alleen piano. Volgens mij klinkt dat vreemd in een nederhop bandjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Klinkt als een mooie songtitel voor een nederhop bandje
Ja zo eentje die je bij DWDD gaat tegenkomen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Klinkt als een mooie songtitel voor een nederhop bandje
Dr Dre styleequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik speel alleen piano. Volgens mij klinkt dat vreemd in een nederhop bandje
Mocht ik daar ooit komen dan smijt ik die vleugel dwars door Matthijs zn smoelwerk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zo eentje die je bij DWDD gaat tegenkomen.
Niemand houdt je tegen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Wel naar dadelijk met die nachtbagger enzo
Nee hoor gewoon goed dissonant spelenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik speel alleen piano. Volgens mij klinkt dat vreemd in een nederhop bandje
Reden te meer om daar eens even langs te gaan, ik verheug me er al opquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Mocht ik daar ooit komen dan smijt ik die vleugel dwars door Matthijs zn smoelwerk.
Irritante kutvent dat het is
LAAT_MENSEN_UITPRATEN_GOD_VER_DOMME!!!!![]()
!
Ga eens iemand anders pesten man, ik heb je toch niks misdaan.quote:
Kapen en stelenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee Vosss op mijn werk kun je komen uitproberen.
Snap je het begrip stoorzender?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:41 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ga eens iemand anders pesten man, ik heb je toch niks misdaan.
elke dag naar fucking breda of waar je ook alweer woont rijden. Dankje feestelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee Vosss op mijn werk kun je komen uitproberen.
Snap je een grapje?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |