Ik ook nietquote:Op zondag 1 april 2012 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Dat bedoel ik dus met plaatsvervangende schaamte.
Ik versta er echt geen kut van wat die gast zegt
Wel grappig na vertaling btw![]()
Dat van Strootman lijkt mij een 1 april grap. Die gaan gewoon voor Modric.quote:Op zondag 1 april 2012 18:06 schreef Kenju het volgende:
Keeper heeft nu niet bepaald een prioriteit. En wat Strootman betreft, 18 miljoen is inderdaad veel geld. Maar we moeten eerst technisch nog cashen. Dat is immers waar het voetbal om gaat, goed voetbal spelen. Niet om geld te verdienen. Wanneer Strootman nog 4 jaar op zijn contract over heeft, het het potentieel bij lange na nog niet bereikt is, zou het nergens op slaan om hem te verkopen.
Gedeeld zesdequote:
Theoretisch kan het zeker, maar als je al thuis al moeite hebt met VVV.... En het is niet bepaald de eerste keer dat het stroef loopt....quote:Op zondag 1 april 2012 19:28 schreef BeamofLight het volgende:
En toch kan het nog. Zeg maar theoretisch....niet op basis van het vertoonde spel. Ajax uit naar Twente, heerenveen, Vitesse. Wij echt makkelijker programma
Met het veldspel wat PSV vertoont krijgen ze het al moeilijk tegen RKC.quote:Op zondag 1 april 2012 19:36 schreef Zorro het volgende:
Als ajax 1 wedstrijdje verliest blijft het al spannend tot de laatste dag (als PSV tenminste alles wint) want uit bij Vitesse is alles mogelijk.
Vandaarquote:Op zondag 1 april 2012 19:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met het veldspel wat PSV vertoont krijgen ze het al moeilijk tegen RKC.
Alex kun je vergeten, is net verkocht aan PSGquote:Op zondag 1 april 2012 09:22 schreef Geo4kant het volgende:
Gaan we nu proberen (als fan) elke oud voetballer te halen die ooit gepresteerd heeft (in het verleden) bij PSV?
Gaat nu alweer over Gomes en Alex..
quote:Op zondag 1 april 2012 19:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
En Gomes zal ook niet doorgaan, zat vandaag ook sneaky bij Vitesse op de tribune, en daar word ie de laatste tijd wel vaker gezien
Nouja ... meteen?quote:
gast, hij is gewoon gespot, en later door koenie van zijn stoel gerukt...quote:Op zondag 1 april 2012 19:55 schreef Devv het volgende:
Ik vond het een beetje gênant hoe Gomez zichzelf openlijk aanbood bij PSV. Het was net alsof hij zichzelf had uitgenodigd bij een feestje.
Haha, dat was ook zijn bodyguard voor Oostquote:Op zondag 1 april 2012 20:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gast, hij is gewoon gespot, en later door koenie van zijn stoel gerukt...
Oost is een tribune waar de 'fanatieke' boys zitten.quote:Op zondag 1 april 2012 21:05 schreef Devv het volgende:
Wat is Oost nou weer? En koenie is de lokale patatboer?
klopt. Op 200 naquote:Op zondag 1 april 2012 21:17 schreef Devv het volgende:
Ik wist niet dat PSV fanatieke boys had. Ik dacht altijd dat het van dat brave kijkpubliek was.
Ik met een groep vrienden met eigen vervoer.quote:Op zondag 1 april 2012 21:22 schreef ploegende_boer het volgende:
PSV zou eigenlijk moeten winnen, maar ik kan niet bepaald zeggen dat ik met een gerust hart naar Rotterdam ga. Ga er overigens wel van uit dat ze winnen, meeste spelers in de huidige selectie hebben nog niet één echte prijs gewonnen voor zover ik weet, wordt dus tijd. Gaan er overigens meer FOK!kers naar de bekerfinale?
Nee, alleen maar bejaarden, kinderen en studentjes bij inderdaad. Gelukkig zijn ze bij jouw club hartstikke gek en volle bak sfeer natuurlijk.quote:Op zondag 1 april 2012 21:17 schreef Devv het volgende:
Ik wist niet dat PSV fanatieke boys had. Ik dacht altijd dat het van dat brave kijkpubliek was.
Ja, ik ga met zeven vrienden met de buscombi.quote:Op zondag 1 april 2012 21:22 schreef ploegende_boer het volgende:
PSV zou eigenlijk moeten winnen, maar ik kan niet bepaald zeggen dat ik met een gerust hart naar Rotterdam ga. Ga er overigens wel van uit dat ze winnen, meeste spelers in de huidige selectie hebben nog niet één echte prijs gewonnen voor zover ik weet, wordt dus tijd. Gaan er overigens meer FOK!kers naar de bekerfinale?
Dat heb je dan goed gedaan, ze waren toch binnen 6 minuten uitverkocht of zit je niet op het vak waar de PSV-ers zitten?quote:Op zondag 1 april 2012 21:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik met een groep vrienden met eigen vervoer.
Ik met één vriend, heb wel met meerdere afgesproken bij het 'Fanplein', waar vertrekt je bus?quote:Op zondag 1 april 2012 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, ik ga met zeven vrienden met de buscombi.
Haha inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2012 21:26 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Dat heb je dan goed gedaan, ze waren toch binnen 6 minuten uitverkocht of zit je niet op het vak waar de PSV-ers zitten?
Bij het stadion gewoon.quote:Op zondag 1 april 2012 21:27 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Ik met één vriend, heb wel met meerdere afgesproken bij het 'Fanplein', waar vertrekt je bus?
In het stadion is het gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Dus je moet op tijd vanaf dat fanplein De Kuip ingaan. Maar volgens mij zijn er al een paar honderd plaatsen gereserveerd voor de mannen van De Aftrap en LM.quote:Op zondag 1 april 2012 21:29 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Ik vertrek vanaf Weert, hopelijk krijg ik een mooie plek in het stadion.
Welke bus kut.quote:Op zondag 1 april 2012 21:29 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Ik vertrek vanaf Weert, hopelijk krijg ik een mooie plek in het stadion.
Je krijgt wel gewoon een vak toegewezen hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 21:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
In het stadion is het gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Dus je moet op tijd vanaf dat fanplein De Kuip ingaan. Maar volgens mij zijn er al een paar honderd plaatsen gereserveerd voor de mannen van De Aftrap en LM.
Ik denk dezequote:
Ja, maar niemand gaat daadwerkelijk braaf op zijn toegewezen plaats staan. Mijn vrienden en ik zouden dan allemaal over vijftien verschillende rijen verspreid staan. Dikke lul.quote:Op zondag 1 april 2012 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Je krijgt wel gewoon een vak toegewezen hoor.
WOOO Steven dat filmpje had ik nog niet gezien Ierse maat had die eerder gepost hahaha xDxDquote:
Ja, ok. Maar als je straks in GG zit heb je dus alsnog een kutplek. Kan je helemaal niks aan doen, behalve wisseltruc toepassen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, maar niemand gaat daadwerkelijk braaf op zijn toegewezen plaats staan. Mijn vrienden en ik zouden dan allemaal over vijftien verschillende rijen verspreid staan. Dikke lul.
sorry hoorquote:Op zondag 1 april 2012 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
WOOO Steven dat filmpje had ik nog niet gezien Ierse maat had die eerder gepost hahaha xDxD
Ja, dat is tweede ring neem ik aan? Ach, we zullen zien.quote:Op zondag 1 april 2012 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar als je straks in GG zit heb je dus alsnog een kutplek. Kan je helemaal niks aan doen, behalve wisseltruc toepassen.
dit wel dusquote:Op zondag 1 april 2012 22:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, dat is tweede ring neem ik aan? Ach, we zullen zien.
Trouwens, weet iemand wat ik van dat Fanplein kan verwachten? Toch geen Gerard Joling, lauwe cola, alcoholvrij bier en kleffe broodjes hamburger?
Dat is het uitvak.quote:Op zondag 1 april 2012 22:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, dat is tweede ring neem ik aan? Ach, we zullen zien.
Trouwens, weet iemand wat ik van dat Fanplein kan verwachten? Toch geen Gerard Joling, lauwe cola, alcoholvrij bier en kleffe broodjes hamburger?
HAHAHA DIE STEVEN!!1111!!quote:
Je krijgt wel veel curry op je hamburgerquote:
OOOH DANquote:Op zondag 1 april 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je krijgt wel veel curry op je hamburger
Da minde gij nie?quote:Op zondag 1 april 2012 22:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Gaat lekker bij PSV. Weer een seizoen geen kampioen
De relmarokkaantjes tegen elkaar.quote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon terugzetten naar Jong Psv. Kan hij tegen zijn landgenoot bij Ajax ballen
Ik doelde op El Hamdaoui.quote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax heeft niet zoveel mocro´s in de jeugd, meer Antilianen en Denen
moet hij doen, en graag ook het teveel otnvangen salaris overmaken gaarnequote:
Ik zie het hem in Portugal nog best maken hoor. Maar ik hou neit van gezeik. Zeg dan gewoon dat je de contractverlenging aanvecht. En niet dreigen en geouwehoer. Wees een vent.quote:Op zondag 1 april 2012 22:30 schreef Doublepain het volgende:
Na dit seizoen zal niemand meer wat van Zaka zien. Die gaat lekker een Quincy carriere krijgen
Ja flink F5'n en stressenquote:Op zondag 1 april 2012 21:26 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Dat heb je dan goed gedaan, ze waren toch binnen 6 minuten uitverkocht of zit je niet op het vak waar de PSV-ers zitten?
Zijn haar zat niet goedquote:Op maandag 2 april 2012 00:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Toivonen realiseert zich dat hij bij PSV speelt
Hihihahahahahoohooquote:Op maandag 2 april 2012 00:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, echt supergrappig en alles.quote:Op maandag 2 april 2012 00:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie manier om het goed te krijgen jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kent de grootste troll van VBL nog niet?quote:Op maandag 2 april 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, echt supergrappig en alles.
Maar wat wil je hier nou mee bereiken?
Even met NL kampioen worden en 20 miljoen vragenquote:Op maandag 2 april 2012 01:00 schreef Doublepain het volgende:
PSV moet Strootman na het EK verkopen, dikke profit ga je maken dan
Niet als Strootman in de basis gaat staan. Want tegen de Duitsers komen dan zijn tekortkomingen flink naar boven.quote:Op maandag 2 april 2012 01:00 schreef Doublepain het volgende:
PSV moet Strootman na het EK verkopen, dikke profit ga je maken dan
Clubs zijn al bereid om 20 te bieden. Meer vragen, 25-30quote:Op maandag 2 april 2012 01:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even met NL kampioen worden en 20 miljoen vragen
Lekker realistisch. Ik denk dat je bij een bod van 15 miljoen al in de handen moet knijpen. Spelers uit de Eredivisie zijn incidenteel zo veel waard. Maar dat zijn meestal de aanvallend ingestelde spelers.quote:Op maandag 2 april 2012 01:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clubs zijn al bereid om 20 te bieden. Meer vragen, 25-30
Sowieso meer vragen.. omdat je altijd lager uit komt. Maar ook omdat hij nog een contract van 4 jaar heeft.quote:Op maandag 2 april 2012 01:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clubs zijn al bereid om 20 te bieden. Meer vragen, 25-30
Als city, real, milan, anzhi, psg etc niet bestond dan 15 mil vragen.quote:Op maandag 2 april 2012 01:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lekker realistisch. Ik denk dat je bij een bod van 15 miljoen al in de handen moet knijpen. Spelers uit de Eredivisie zijn incidenteel zo veel waard. Maar dat zijn meestal de aanvallend ingestelde spelers.
idd, voor een mindere speler zoals Suarez kregen ze 25 miljoenquote:Op maandag 2 april 2012 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso meer vragen.. omdat je altijd lager uit komt. Maar ook omdat hij nog een contract van 4 jaar heeft.
Wij moeten ook eens een keer van die bedragen vragen en krijgen zoals Ajax.
Dat komt omdat buitenslandse clubs nog steeds onder de indruk zijn van de historie van Ajax en de bijbehorende jeugdopleiding (Niet altijd terecht)quote:Op maandag 2 april 2012 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso meer vragen.. omdat je altijd lager uit komt. Maar ook omdat hij nog een contract van 4 jaar heeft.
Dit is zo lachwekkend te noemen dat ik niet eens met je in discussie ga. En dan maar huilen als er hier getrolled wordt.quote:Op maandag 2 april 2012 01:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, voor een mindere speler zoals Suarez kregen ze 25 miljoen
Voor een speler als Strootman niet echt realistisch.quote:Op maandag 2 april 2012 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
Okequote:Op maandag 2 april 2012 01:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dit is zo lachwekkend te noemen dat ik niet eens met je in discussie ga. En dan maar huilen als er hier getrolled wordt.
United heeft goede herinneringen aan Stam en vNistelrooy hoorquote:Op maandag 2 april 2012 01:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat komt omdat buitenslandse clubs nog steeds onder de indruk zijn van de historie van Ajax en de bijbehorende jeugdopleiding (Niet altijd terecht)
PSV gaat dat gewoon nooit lukken, helemaal niet zolang er geen goede Financial Fairplay komt.
Weet ik, maar je moet gewoon hoog inzetten.. we moeten goffedomme veel winst maken wil je die aankopen terug verdienenquote:Op maandag 2 april 2012 01:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een speler als Strootman niet echt realistisch.
Ja, toen stelde de competitie nog een stuk meer voor. Het niveau van de competitie is gewoon door de jaren heen flink gedaald.quote:Op maandag 2 april 2012 01:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
United heeft goede herinneringen aan Stam en vNistelrooy hoor
Je kan wel aardig wat vragen als hij een leuk EK speelt. Kijk maar naar Engelaar op het EK2008.quote:Op maandag 2 april 2012 01:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik, maar je moet gewoon hoog inzetten.. we moeten goffedomme veel winst maken wil je die aankopen terug verdienen
Driesje voor 12 verkopen en de stroot voor 25+quote:Op maandag 2 april 2012 01:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik, maar je moet gewoon hoog inzetten.. we moeten goffedomme veel winst maken wil je die aankopen terug verdienen
Het probleem is ook dat je eigenlijk voor alle aankopen muv Derijck best veel betaald hebt. Daardoor wordt het sowieso al een stuk moeilijker om echt grote winst te maken. Een Matavz en Wijnaldum zijn imo zelfs in waarde gedaald.quote:Op maandag 2 april 2012 01:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die sjeiks zitten niet te wachten op een speler als Strootman.quote:Op maandag 2 april 2012 01:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Driesje voor 12 verkopen en de stroot voor 25+
Moet echt wel lukken hoor. Vooral dankzij al die oliesjakies
Driesje en Stroot worden echt wel met dubbele bedrag verkochtquote:Op maandag 2 april 2012 01:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat je eigenlijk voor alle aankopen muv Derijck best veel betaald hebt. Daardoor wordt het sowieso al een stuk moeilijker om echt grote winst te maken. Een Matavz en Wijnaldum zijn imo zelfs in waarde gedaald.
Waarom haalt lvpool carrol voor 40, als je voor 30 een Pato of Benzema kan halen?quote:Op maandag 2 april 2012 01:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, toen stelde de competitie nog een stuk meer voor. Het niveau van de competitie is gewoon door de jaren heen flink gedaald.
Waarom gaat Manchester United voor 20 miljoen euro Strootman halen terwijl ze voor 30 miljoen Mordric kunnen halen die zich al ruimschoots op niveau en in het desbetreffende land heeft bewezen?
Die twee van Utrecht hebben bij elkaar 13 miljoen gekost. Volgens mij ook nog een percentage bij doorverkoop al weet ik dat niet zeker. Maar zelfs als dat niet zo is dan moet je ze voor 26 miljoen bij elkaar verkopen. Dat gaat imo niet lukken. Daarnaast is Mertens' al redelijk "oud".quote:Op maandag 2 april 2012 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Driesje en Stroot worden echt wel met dubbele bedrag verkochtGini en Matavz moet je ook wel voor 6+ miljoen verkopen.
Binnenlandse transfers zijn altijd een stuk duurder. Helemaal in Engeland.quote:Op maandag 2 april 2012 01:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom haalt lvpool carrol voor 40, als je voor 30 een Pato of Benzema kan halen?
Engelse clubs zijn niet voorspelbaar
Uuhm, als je ze een filmpje met manolev zijn hoogtepunten laat zien. Dan betalen ze al het dubbelequote:Op maandag 2 april 2012 01:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die sjeiks zitten niet te wachten op een speler als Strootman.
Omdat voor Engelsen altijd standaard te veel betaald wordt. En een Pato of Benzema zijn echt niet haalbaar voor Liverpool hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 01:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom haalt lvpool carrol voor 40, als je voor 30 een Pato of Benzema kan halen?
Engelse clubs zijn niet voorspelbaar
14 zelfs.quote:Op maandag 2 april 2012 01:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die twee van Utrecht hebben bij elkaar 13 miljoen gekost. Volgens mij ook nog een percentage bij doorverkoop al weet ik dat niet zeker. Maar zelfs als dat niet zo is dan moet je ze voor 26 miljoen bij elkaar verkopen. Dat gaat imo niet lukken. Daarnaast is Mertens' al redelijk "oud".
Misschien een idee om er serieus op in te gaan?quote:Op maandag 2 april 2012 01:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uuhm, als je ze een filmpje met manolev zijn hoogtepunten laat zien. Dan betalen ze al het dubbele
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |