Niet als Strootman in de basis gaat staan. Want tegen de Duitsers komen dan zijn tekortkomingen flink naar boven.quote:Op maandag 2 april 2012 01:00 schreef Doublepain het volgende:
PSV moet Strootman na het EK verkopen, dikke profit ga je maken dan
Clubs zijn al bereid om 20 te bieden. Meer vragen, 25-30quote:Op maandag 2 april 2012 01:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even met NL kampioen worden en 20 miljoen vragen
Lekker realistisch. Ik denk dat je bij een bod van 15 miljoen al in de handen moet knijpen. Spelers uit de Eredivisie zijn incidenteel zo veel waard. Maar dat zijn meestal de aanvallend ingestelde spelers.quote:Op maandag 2 april 2012 01:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clubs zijn al bereid om 20 te bieden. Meer vragen, 25-30
Sowieso meer vragen.. omdat je altijd lager uit komt. Maar ook omdat hij nog een contract van 4 jaar heeft.quote:Op maandag 2 april 2012 01:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clubs zijn al bereid om 20 te bieden. Meer vragen, 25-30
Als city, real, milan, anzhi, psg etc niet bestond dan 15 mil vragen.quote:Op maandag 2 april 2012 01:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lekker realistisch. Ik denk dat je bij een bod van 15 miljoen al in de handen moet knijpen. Spelers uit de Eredivisie zijn incidenteel zo veel waard. Maar dat zijn meestal de aanvallend ingestelde spelers.
idd, voor een mindere speler zoals Suarez kregen ze 25 miljoenquote:Op maandag 2 april 2012 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso meer vragen.. omdat je altijd lager uit komt. Maar ook omdat hij nog een contract van 4 jaar heeft.
Wij moeten ook eens een keer van die bedragen vragen en krijgen zoals Ajax.
Dat komt omdat buitenslandse clubs nog steeds onder de indruk zijn van de historie van Ajax en de bijbehorende jeugdopleiding (Niet altijd terecht)quote:Op maandag 2 april 2012 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso meer vragen.. omdat je altijd lager uit komt. Maar ook omdat hij nog een contract van 4 jaar heeft.
Dit is zo lachwekkend te noemen dat ik niet eens met je in discussie ga. En dan maar huilen als er hier getrolled wordt.quote:Op maandag 2 april 2012 01:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, voor een mindere speler zoals Suarez kregen ze 25 miljoen
Voor een speler als Strootman niet echt realistisch.quote:Op maandag 2 april 2012 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
Okequote:Op maandag 2 april 2012 01:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dit is zo lachwekkend te noemen dat ik niet eens met je in discussie ga. En dan maar huilen als er hier getrolled wordt.
United heeft goede herinneringen aan Stam en vNistelrooy hoorquote:Op maandag 2 april 2012 01:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat komt omdat buitenslandse clubs nog steeds onder de indruk zijn van de historie van Ajax en de bijbehorende jeugdopleiding (Niet altijd terecht)
PSV gaat dat gewoon nooit lukken, helemaal niet zolang er geen goede Financial Fairplay komt.
Weet ik, maar je moet gewoon hoog inzetten.. we moeten goffedomme veel winst maken wil je die aankopen terug verdienenquote:Op maandag 2 april 2012 01:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een speler als Strootman niet echt realistisch.
Ja, toen stelde de competitie nog een stuk meer voor. Het niveau van de competitie is gewoon door de jaren heen flink gedaald.quote:Op maandag 2 april 2012 01:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
United heeft goede herinneringen aan Stam en vNistelrooy hoor
Je kan wel aardig wat vragen als hij een leuk EK speelt. Kijk maar naar Engelaar op het EK2008.quote:Op maandag 2 april 2012 01:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik, maar je moet gewoon hoog inzetten.. we moeten goffedomme veel winst maken wil je die aankopen terug verdienen
Driesje voor 12 verkopen en de stroot voor 25+quote:Op maandag 2 april 2012 01:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik, maar je moet gewoon hoog inzetten.. we moeten goffedomme veel winst maken wil je die aankopen terug verdienen
Het probleem is ook dat je eigenlijk voor alle aankopen muv Derijck best veel betaald hebt. Daardoor wordt het sowieso al een stuk moeilijker om echt grote winst te maken. Een Matavz en Wijnaldum zijn imo zelfs in waarde gedaald.quote:Op maandag 2 april 2012 01:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die sjeiks zitten niet te wachten op een speler als Strootman.quote:Op maandag 2 april 2012 01:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Driesje voor 12 verkopen en de stroot voor 25+
Moet echt wel lukken hoor. Vooral dankzij al die oliesjakies
Driesje en Stroot worden echt wel met dubbele bedrag verkochtquote:Op maandag 2 april 2012 01:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat je eigenlijk voor alle aankopen muv Derijck best veel betaald hebt. Daardoor wordt het sowieso al een stuk moeilijker om echt grote winst te maken. Een Matavz en Wijnaldum zijn imo zelfs in waarde gedaald.
Waarom haalt lvpool carrol voor 40, als je voor 30 een Pato of Benzema kan halen?quote:Op maandag 2 april 2012 01:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, toen stelde de competitie nog een stuk meer voor. Het niveau van de competitie is gewoon door de jaren heen flink gedaald.
Waarom gaat Manchester United voor 20 miljoen euro Strootman halen terwijl ze voor 30 miljoen Mordric kunnen halen die zich al ruimschoots op niveau en in het desbetreffende land heeft bewezen?
Die twee van Utrecht hebben bij elkaar 13 miljoen gekost. Volgens mij ook nog een percentage bij doorverkoop al weet ik dat niet zeker. Maar zelfs als dat niet zo is dan moet je ze voor 26 miljoen bij elkaar verkopen. Dat gaat imo niet lukken. Daarnaast is Mertens' al redelijk "oud".quote:Op maandag 2 april 2012 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Driesje en Stroot worden echt wel met dubbele bedrag verkochtGini en Matavz moet je ook wel voor 6+ miljoen verkopen.
Binnenlandse transfers zijn altijd een stuk duurder. Helemaal in Engeland.quote:Op maandag 2 april 2012 01:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom haalt lvpool carrol voor 40, als je voor 30 een Pato of Benzema kan halen?
Engelse clubs zijn niet voorspelbaar
Uuhm, als je ze een filmpje met manolev zijn hoogtepunten laat zien. Dan betalen ze al het dubbelequote:Op maandag 2 april 2012 01:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die sjeiks zitten niet te wachten op een speler als Strootman.
Omdat voor Engelsen altijd standaard te veel betaald wordt. En een Pato of Benzema zijn echt niet haalbaar voor Liverpool hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 01:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom haalt lvpool carrol voor 40, als je voor 30 een Pato of Benzema kan halen?
Engelse clubs zijn niet voorspelbaar
14 zelfs.quote:Op maandag 2 april 2012 01:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die twee van Utrecht hebben bij elkaar 13 miljoen gekost. Volgens mij ook nog een percentage bij doorverkoop al weet ik dat niet zeker. Maar zelfs als dat niet zo is dan moet je ze voor 26 miljoen bij elkaar verkopen. Dat gaat imo niet lukken. Daarnaast is Mertens' al redelijk "oud".
Misschien een idee om er serieus op in te gaan?quote:Op maandag 2 april 2012 01:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uuhm, als je ze een filmpje met manolev zijn hoogtepunten laat zien. Dan betalen ze al het dubbele
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |