Da minde gij nie?quote:Op zondag 1 april 2012 22:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Gaat lekker bij PSV. Weer een seizoen geen kampioen
De relmarokkaantjes tegen elkaar.quote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon terugzetten naar Jong Psv. Kan hij tegen zijn landgenoot bij Ajax ballen
Ik doelde op El Hamdaoui.quote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax heeft niet zoveel mocro´s in de jeugd, meer Antilianen en Denen
moet hij doen, en graag ook het teveel otnvangen salaris overmaken gaarnequote:
Ik zie het hem in Portugal nog best maken hoor. Maar ik hou neit van gezeik. Zeg dan gewoon dat je de contractverlenging aanvecht. En niet dreigen en geouwehoer. Wees een vent.quote:Op zondag 1 april 2012 22:30 schreef Doublepain het volgende:
Na dit seizoen zal niemand meer wat van Zaka zien. Die gaat lekker een Quincy carriere krijgen
Ja flink F5'n en stressenquote:Op zondag 1 april 2012 21:26 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Dat heb je dan goed gedaan, ze waren toch binnen 6 minuten uitverkocht of zit je niet op het vak waar de PSV-ers zitten?
Zijn haar zat niet goedquote:Op maandag 2 april 2012 00:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Toivonen realiseert zich dat hij bij PSV speelt
Hihihahahahahoohooquote:Op maandag 2 april 2012 00:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, echt supergrappig en alles.quote:Op maandag 2 april 2012 00:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie manier om het goed te krijgen jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kent de grootste troll van VBL nog niet?quote:Op maandag 2 april 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, echt supergrappig en alles.
Maar wat wil je hier nou mee bereiken?
Even met NL kampioen worden en 20 miljoen vragenquote:Op maandag 2 april 2012 01:00 schreef Doublepain het volgende:
PSV moet Strootman na het EK verkopen, dikke profit ga je maken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |