klopt. Op 200 naquote:Op zondag 1 april 2012 21:17 schreef Devv het volgende:
Ik wist niet dat PSV fanatieke boys had. Ik dacht altijd dat het van dat brave kijkpubliek was.
Ik met een groep vrienden met eigen vervoer.quote:Op zondag 1 april 2012 21:22 schreef ploegende_boer het volgende:
PSV zou eigenlijk moeten winnen, maar ik kan niet bepaald zeggen dat ik met een gerust hart naar Rotterdam ga. Ga er overigens wel van uit dat ze winnen, meeste spelers in de huidige selectie hebben nog niet één echte prijs gewonnen voor zover ik weet, wordt dus tijd. Gaan er overigens meer FOK!kers naar de bekerfinale?
Nee, alleen maar bejaarden, kinderen en studentjes bij inderdaad. Gelukkig zijn ze bij jouw club hartstikke gek en volle bak sfeer natuurlijk.quote:Op zondag 1 april 2012 21:17 schreef Devv het volgende:
Ik wist niet dat PSV fanatieke boys had. Ik dacht altijd dat het van dat brave kijkpubliek was.
Ja, ik ga met zeven vrienden met de buscombi.quote:Op zondag 1 april 2012 21:22 schreef ploegende_boer het volgende:
PSV zou eigenlijk moeten winnen, maar ik kan niet bepaald zeggen dat ik met een gerust hart naar Rotterdam ga. Ga er overigens wel van uit dat ze winnen, meeste spelers in de huidige selectie hebben nog niet één echte prijs gewonnen voor zover ik weet, wordt dus tijd. Gaan er overigens meer FOK!kers naar de bekerfinale?
Dat heb je dan goed gedaan, ze waren toch binnen 6 minuten uitverkocht of zit je niet op het vak waar de PSV-ers zitten?quote:Op zondag 1 april 2012 21:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik met een groep vrienden met eigen vervoer.
Ik met één vriend, heb wel met meerdere afgesproken bij het 'Fanplein', waar vertrekt je bus?quote:Op zondag 1 april 2012 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, ik ga met zeven vrienden met de buscombi.
Haha inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2012 21:26 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Dat heb je dan goed gedaan, ze waren toch binnen 6 minuten uitverkocht of zit je niet op het vak waar de PSV-ers zitten?
Bij het stadion gewoon.quote:Op zondag 1 april 2012 21:27 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Ik met één vriend, heb wel met meerdere afgesproken bij het 'Fanplein', waar vertrekt je bus?
In het stadion is het gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Dus je moet op tijd vanaf dat fanplein De Kuip ingaan. Maar volgens mij zijn er al een paar honderd plaatsen gereserveerd voor de mannen van De Aftrap en LM.quote:Op zondag 1 april 2012 21:29 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Ik vertrek vanaf Weert, hopelijk krijg ik een mooie plek in het stadion.
Welke bus kut.quote:Op zondag 1 april 2012 21:29 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Ik vertrek vanaf Weert, hopelijk krijg ik een mooie plek in het stadion.
Je krijgt wel gewoon een vak toegewezen hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 21:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
In het stadion is het gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Dus je moet op tijd vanaf dat fanplein De Kuip ingaan. Maar volgens mij zijn er al een paar honderd plaatsen gereserveerd voor de mannen van De Aftrap en LM.
Ik denk dezequote:
Ja, maar niemand gaat daadwerkelijk braaf op zijn toegewezen plaats staan. Mijn vrienden en ik zouden dan allemaal over vijftien verschillende rijen verspreid staan. Dikke lul.quote:Op zondag 1 april 2012 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Je krijgt wel gewoon een vak toegewezen hoor.
WOOO Steven dat filmpje had ik nog niet gezien Ierse maat had die eerder gepost hahaha xDxDquote:
Ja, ok. Maar als je straks in GG zit heb je dus alsnog een kutplek. Kan je helemaal niks aan doen, behalve wisseltruc toepassen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, maar niemand gaat daadwerkelijk braaf op zijn toegewezen plaats staan. Mijn vrienden en ik zouden dan allemaal over vijftien verschillende rijen verspreid staan. Dikke lul.
sorry hoorquote:Op zondag 1 april 2012 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
WOOO Steven dat filmpje had ik nog niet gezien Ierse maat had die eerder gepost hahaha xDxD
Ja, dat is tweede ring neem ik aan? Ach, we zullen zien.quote:Op zondag 1 april 2012 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar als je straks in GG zit heb je dus alsnog een kutplek. Kan je helemaal niks aan doen, behalve wisseltruc toepassen.
dit wel dusquote:Op zondag 1 april 2012 22:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, dat is tweede ring neem ik aan? Ach, we zullen zien.
Trouwens, weet iemand wat ik van dat Fanplein kan verwachten? Toch geen Gerard Joling, lauwe cola, alcoholvrij bier en kleffe broodjes hamburger?
Dat is het uitvak.quote:Op zondag 1 april 2012 22:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, dat is tweede ring neem ik aan? Ach, we zullen zien.
Trouwens, weet iemand wat ik van dat Fanplein kan verwachten? Toch geen Gerard Joling, lauwe cola, alcoholvrij bier en kleffe broodjes hamburger?
HAHAHA DIE STEVEN!!1111!!quote:
Je krijgt wel veel curry op je hamburgerquote:
OOOH DANquote:Op zondag 1 april 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je krijgt wel veel curry op je hamburger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |