quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Daarom heb ik meestal wel wat te lezen bij mij, heb het regelmatig in de taxi gehad, en als ze dan niet achteruitgingen ging ik gewoon mijn urenregistratie invullen, en de berichten/ritten in de datacom doorlezen...
mijn record is toch wel zo'n 5 minuten voordat de andere auto weer achteruit ree..
Overigens ga ik op de smalle weggetjes hier altijd aan de kant, tenzij de tegenligger dat niet doet en gewoon met dezelfde snelheid door blijft rijden, dan ga ik echt niet de berm in, maar ga ik gewoon tegen de rand van de weg aan rijden.. Heeft wel eens wat spiegels gekost, maar dan leren ze het wel.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Mijn vader heeft zo eens een kwartier een stadsbus vastgezet. Hij stond half over een drempel toen de bus de hoek om kwam suizen en zijn weg compleet blokkeerde. Bus kwam van links, te hard, verkeerde weghelft en alles maar nee, het was toch echt de bedoeling dat mijn vader hem in zijn achteruit zette hoor
Wij met zijn drieën achterin (leeftijd van 11 tot 4 ofzo) met grote ogen kijken hoe de buschauffeur toeterde en intimiderend opreed, mijn moeder jammerend naast hem, allemaal toeschouwers (aan de rand van een winkelcentrum) maar mijn pappie vertikte het. Motor uit en vriendelijk zwaaien naar de meneer in de bus jongens!
Overigens heeft hij hem uiteindelijk toch aan de kant gezet omdat een nogal opgewonden volks type scheldend uit de bus rende en op de ramen begon te bonken "dat ie hem zelf wel even weg ging zetten". Mijn moeder kon mijn vader toen nét overtuigen dat hij misschien toe moest geven.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:12 schreef muhahaha het volgende:
Mijn zwager zit op de bus en die zei dat hij onder geen enkel beding die bus in zijn achteruit mag zetten, geen zicht achter en wel de verantwoordelijkheid.
Mocht ook 15 minuten op een bus wachten omdat een vrouw haar bak in de bocht had gezet waardoor de bus de bocht niet kon maken (even achteruit mag dus echt niet). Van niet van de werkgever overigens.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:18 schreef Pizza_Boom het volgende:
Leuk zijn die weggetjes. Vooral opvallend, ten minste, dat valt mij op, is dat je de locals er zo uitpikt. 60 Weggetjes waar er, met lege paardentrailer erachter, gewoon met 80 tot 90 doorgereden wordtEn dan zit je iets daarna achter een Aygo die 40 rijdt
![]()
Vind dat wel enigszins moeilijk doen om het moeilijk doen. Zelfde als die mensen in de Rijdende Rechter met 'mien recht is mien recht'quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Mijn vader heeft zo eens een kwartier een stadsbus vastgezet. Hij stond half over een drempel toen de bus de hoek om kwam suizen en zijn weg compleet blokkeerde. Bus kwam van links, te hard, verkeerde weghelft en alles maar nee, het was toch echt de bedoeling dat mijn vader hem in zijn achteruit zette hoor
Wij met zijn drieën achterin (leeftijd van 11 tot 4 ofzo) met grote ogen kijken hoe de buschauffeur toeterde en intimiderend opreed, mijn moeder jammerend naast hem, allemaal toeschouwers (aan de rand van een winkelcentrum) maar mijn pappie vertikte het. Motor uit en vriendelijk zwaaien naar de meneer in de bus jongens!
Overigens heeft hij hem uiteindelijk toch aan de kant gezet omdat een nogal opgewonden volks type scheldend uit de bus rende en op de ramen begon te bonken "dat ie hem zelf wel even weg ging zetten". Mijn moeder kon mijn vader toen nét overtuigen dat hij misschien toe moest geven.
Koud en regen? Mietjequote:auto is ook nice omdat je lekker hard muziek kan luisteren zonder dat iemand er last van heeft!
Daarnaast lijkt me motoren wel stoer, snel optrekken enzo
Als dat niet mag, dan moeten ze ook zo rijden dat het niet hoeft. Het merendeel van de buschauffeurs rijdt te hard en neemt vaak voorrang op gelijkwaardige kruisingen, ook al hebben ze dat niet. En ja, ik reis ongeveer elke dag met de busquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn zwager zit op de bus en die zei dat hij onder geen enkel beding die bus in zijn achteruit mag zetten, geen zicht achter en wel de verantwoordelijkheid.
Mocht ook 15 minuten op een bus wachten omdat een vrouw haar bak in de bocht had gezet waardoor de bus de bocht niet kon maken (even achteruit mag dus echt niet). Van niet van de werkgever overigens.
Goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:09 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als dat niet mag, dan moeten ze ook zo rijden dat het niet hoeft. Het merendeel van de buschauffeurs rijdt te hard en neemt vaak voorrang op gelijkwaardige kruisingen, ook al hebben ze dat niet. En ja, ik reis ongeveer elke dag met de bus
Dat doe ik ook niet, de bus waar ik dagelijks mee ga is zelfs altijd 5 minuten te vroegquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Goed.
Maar dan ook niet miepen dat de bus 5 minuten te laat is he?
In mijn geval moet die taart haar auto niet in de bocht zetten, daar kan de chauffeur niets aan doen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:09 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als dat niet mag, dan moeten ze ook zo rijden dat het niet hoeft. Het merendeel van de buschauffeurs rijdt te hard en neemt vaak voorrang op gelijkwaardige kruisingen, ook al hebben ze dat niet. En ja, ik reis ongeveer elke dag met de bus
Klopt, was ook meer voor die andere bedoeld. Maar er rijden hier in de stad wel eens bussen een stukje achteruit. Over het algemeen alleen als een andere bus ze tegen zit, bij personenauto's wachten ze lekker totdat die auto achteruit gaatquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In mijn geval moet die taart haar auto niet in de bocht zetten, daar kan de chauffeur niets aan doen...
Hoe vaak ik bussen achteruit zie steken... Niet op te noemen, gebeurt echt heel veel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:33 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Klopt, was ook meer voor die andere bedoeld. Maar er rijden hier in de stad wel eens bussen een stukje achteruit. Over het algemeen alleen als een andere bus ze tegen zit, bij personenauto's wachten ze lekker totdat die auto achteruit gaat
Oh ja zeker. Mijn vader is zeg maar een chagrijnig moeilijk oud mannetje sinds zijn geboortequote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:20 schreef Palomar het volgende:
[..]
Vind dat wel enigszins moeilijk doen om het moeilijk doen. Zelfde als die mensen in de Rijdende Rechter met 'mien recht is mien recht'
Zou denk ik lafjes een duimpje omhoog hebben gestoken (zo van 'goed gedaan chauffeur') en dan rustig stukje achteruit rijden. Dan ben jij de morele winnaar van dit duel
Da's wel een idee ja. Een kostbaar grapje bij dat soort directeuren auto's, met regensensoren en voorruitverwarming en dingen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
@gebrokenglas
Als je links hangt kun je ook een stuk strook links van de streep pakken, daar waar de steentjes liggen zo pats pats op zijn ruit
ruitensproeier heb je daarvoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Probaat middel tegen bumperkleverts... Flink gas geven en laten roken.
Situatie: uurtje of 6 's avonds, nawee van spits, een vrachtwagen haalt in en en nog wat busjes enzo, dus de linkerbaan kuiert eventjes met 95, 100 voort. Een tijdelijke situatie. Komt er een golfje / directeur / vertegenwoordiger aansuizen en gaat knaldicht achterop rijden. Kan via de spiegel zn speldje in de stropdas zien.
Idioot, want 't is makkelijk te ziendat het eventjes druk is maar straks weer rustig is en vrij baan.
Nou, dan hop in de vier, en flink gas. De diesel komt grommend tot leven, en alle opgehoopte roet en troep blaast walmend en rokend de uitlaat uit, en zo hop zijn kachel in.
Hee, wat gek, nu houdt hij ineens wel afstand fatsoenlijk afstand.
Ow gut daar heb ik ook nog een mooi verhaal van.quote:
Heb ik ook wel eens overwogen, maar vind dat toch een tikje te link. Vooral omdat mijn auto 2 mistachterlichten heeft en het dus net remlichten lijken. Voor hetzelfde geld gaat zo iemand vol op zn rem staan, met de gevolgen van dien...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef Grielen het volgende:
Ik doe meestal m'n mistachterlicht aan als ik vind dat m'n achterligger te kort op me zit. Werkt altijd.
Ik ben precies hetzelfde, maar ik was vergeten te nuanceren dat ik dat licht alleen aandoe als er ook niemand achter die klever rijdt, of in ieder geval niet dicht erachter. Kan ik er wat aan doen dat ik achter een langzaam iemand rij of op m'n hoede ben voor flitsersquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:25 schreef Palomar het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens overwogen, maar vind dat toch een tikje te link. Vooral omdat mijn auto 2 mistachterlichten heeft en het dus net remlichten lijken. Voor hetzelfde geld gaat zo iemand vol op zn rem staan, met de gevolgen van dien...
Niet dat ik zo vaak bumperklevers heb, maar als ik ze heb dan is het onterechtRij nl. altijd wel zo'n 20km te hard als het kan en ga op de snelweg altijd netjes naar rechts. Als iemand gaat bumperkleven is dat omdat er voor mij ook een langzamere rijdt en dan ben je bij mij aan het verkeerde adres als bumperklever
Als ruitensproeier niet werkt laat ik gewoon gas los. Meetsal zie je ze daarna meteen 20/30 meter afzakken.
Ik ben blij met ruitensproeiers die direct aan m'n ruitenwisser vast zitten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow gut daar heb ik ook nog een mooi verhaal van.
Ik rijd op de linkerbaan, ik sproei mijn ruit even, en ga even later na het inhalen naar rechts.
Komt mijn achterligger mij inhalen, gaat vlak voor mij direct naar rechts, voor mij rijden, remt af, en gaat dan zijn ruiten sproeien.
Vervolgens geeft hij gas en vliegt ervandoor.
Dat was echt even letterlijk zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijkbaar had ik met mijn gesproei hem besproeid en dacht hij dat ik hem vond kleven of zo. Terwijl ik daar totaal niet bij stil stond.
Dat dus, een stukje beschaafder dan steentjes op laten spatten. ;pquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef Grielen het volgende:
Ik doe meestal m'n mistachterlicht aan als ik vind dat m'n achterligger te kort op me zit. Werkt altijd.
Dat is dan ook bewust zieken, vraag jezelf eens af waar je mee bezig bent.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:23 schreef OEM het volgende:
Vandaag weer de A15 heen en weer moeten rijden. Overal inhalende truckers ondanks het inhaalverbod. Gaan ze nog seinen en toeteren ook als je ze eindelijk ingehaald hebt en 70 voor ze gaat rijden.
En inhalen bij een inhaalverbod en een mini-file veroorzaken is dat niet?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat is dan ook bewust zieken, vraag jezelf eens af waar je mee bezig bent.
Eigen rechter spelenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:07 schreef OEM het volgende:
[..]
En inhalen bij een inhaalverbod en een mini-file veroorzaken is dat niet?
Inhalen bij een inhaalverbod is irritant, maar gold dat verbod wel toen jij er reed?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:07 schreef OEM het volgende:
[..]
En inhalen bij een inhaalverbod en een mini-file veroorzaken is dat niet?
=+1quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Inhalen bij een inhaalverbod is irritant, maar gold dat verbod wel toen jij er reed?
Bovendien is het een overtreding van die chauffeur, wat jij doet is veel gevaarlijker.
Sommige mensen voelen zich onaantastbaar en veranderen in een beest zodra ze hun autoportier dichttrekken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Inhalen bij een inhaalverbod is irritant, maar gold dat verbod wel toen jij er reed?
Bovendien is het een overtreding van die chauffeur, wat jij doet is veel gevaarlijker.
Ik houd de borden per wegdeel wel in de gaten hoor, incl. de tijden op de onderbordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Inhalen bij een inhaalverbod is irritant, maar gold dat verbod wel toen jij er reed?
Voor een vrachtwagen gaan rijden en gas loslaten tot 70 is gevaarlijker dan met 85 op een baan gaan rijden waar 120 wordt gereden? (waar automobilisten er min of meer vanuit mogen gaan dat vrachtwagenchauffeurs dat niet doen?)quote:Bovendien is het een overtreding van die chauffeur, wat jij doet is veel gevaarlijker.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Sommige mensen voelen zich onaantastbaar en veranderen in een beest zodra ze hun autovrachtwagenportier dichttrekken.
Whehehe ik had zo'n oom. Schat van een man, kon nog geen druppeltje bloed zien maar achter het stuur was het net een weerwolf.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Sommige mensen voelen zich onaantastbaar en veranderen in een beest zodra ze hun autoportier dichttrekken.
Waarom zou je dat doen? Die borden zijn niet voor jou bestemd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:26 schreef OEM het volgende:
[..]
Ik houd de borden per wegdeel wel in de gaten hoor, incl. de tijden op de onderborden
Wat jij doet is niet logisch, niemand verwacht dat en dus gevaarlijker.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:26 schreef OEM het volgende:
[..]
Voor een vrachtwagen gaan rijden en gas loslaten tot 70 is gevaarlijker dan met 85 op een baan gaan rijden waar 120 wordt gereden? (waar automobilisten er min of meer vanuit mogen gaan dat vrachtwagenchauffeurs dat niet doen?)
Dat is wel een beetje heel erg lompquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
@gebrokenglas
Als je links hangt kun je ook een stuk strook links van de streep pakken, daar waar de steentjes liggen zo pats pats op zijn ruit
Ben ik niet met je eens. Alle borden langs de weg geven weggebruikers inzicht in wat hij kan verwachten op het betreffende wegdeel. Of dat borden zijn die een specifieke groep weggebruikers iets verbiedt of gebiedt, maakt verder niet uit. Sterker nog, die geven juist specifieke informatie.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:57 schreef vannelle het volgende:
Waarom zou je dat doen? Die borden zijn niet voor jou bestemd.
Lees nou je eigen posts eens terug.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:38 schreef OEM het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Alle borden langs de weg geven weggebruikers inzicht in wat hij kan verwachten op het betreffende wegdeel. Of dat borden zijn die een specifieke groep weggebruikers iets verbiedt of gebiedt, maakt verder niet uit. Sterker nog, die geven juist specifieke informatie.
In dit geval zijn die borden indirect voor de automobilisten bestemd: om te voorkomen dat de doorstroming te veel belemmerd wordt.
Iddquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Yreal het volgende:
Oh, deze hoort hier ook wel thuis
Je vizier open hebben en dan sprayt iemand lekker ruitenwisser vloeistof
![]()
![]()
Wie was ook alweer degene die op plekken en tijdstippen waar het te druk is bewust file creert?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:00 schreef vannelle het volgende:
Wie was ook alweer degene die een vrachtwagen inhaalt om vervolgens 70 km/h te gaan rijden?
ik had vroeger de sproeier van mijn achterruit wisser omgedraaid zodat deze niet op het raam spoot maar rechtstreeks naar achterquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef Grielen het volgende:
Ik doe meestal m'n mistachterlicht aan als ik vind dat m'n achterligger te kort op me zit. Werkt altijd.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:17 schreef OEM het volgende:
[..]
Wie was ook alweer degene die op plekken en tijdstippen waar het te druk is bewust file creert?
Dat wat ik doe op zieken neerkomt weet ik ook wel. Leren doen ze toch niet.
Jij. Jij remt de boel bewust.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:17 schreef OEM het volgende:
[..]
Wie was ook alweer degene die op plekken en tijdstippen waar het te druk is bewust file creert?
Je geeft dus toe dat het zieken is.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:17 schreef OEM het volgende:
Dat wat ik doe op zieken neerkomt weet ik ook wel. Leren doen ze toch niet.
So true.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
expres 70 rijden doet dat niet???
Jij bent ZO DOM
Een vrachtwagen op de linkerstrook die 85 rijdt en een vrachtwagen op de rechterstrook die 80 rijdt die samen het achteropkomende verkeer met een significant snelheidsverschil tov v-max ophouden is een file.quote:
Ik hoop dat de betreffende vrachtwagenchauffeur zich ook ergert aan mij.quote:Om bij het topic te blijven: ik irriteer me aan jou.
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_weg_dumpen_.htmlquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:17 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Idd![]()
. Of figuren die op de snelweg besluiten hun asbak te legen.
Check eerst even wat een file is, voordat je mensen voor dom uit gaat maken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
expres 70 rijden doet dat niet???
Jij bent ZO DOM
Ik reageer eigenlijk nooit op Fok!, maar dit is te erg voor woorden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:39 schreef OEM het volgende:
Ik hoop dat de betreffende vrachtwagenchauffeur zich ook ergert aan mij.
Alleen als de zich structureel misdragende vrachtwagenchauffeur ook meegaat naar de EMGquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:54 schreef Instructorix het volgende:
Misschien wordt het eens tijd voor een EMG voor je, met je asociale rijgedrag.
Snap je nou echt niet dat jij degene bent die het niet snapt?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:57 schreef OEM het volgende:
[..]
Alleen als de zich structureel misdragende vrachtwagenchauffeur ook meegaat naar de EMG
Helaas doen ze er in de praktijk weinig mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:03 schreef vannelle het volgende:
Die vrachtwagenchauffeur is degene die verkeerstechnisch meer scholing heeft gehad dan jou en regelmatig bijscholing krijgt.
Je blijft maar volharden in je gedrag he?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:09 schreef OEM het volgende:
[..]
Helaas doen ze er in de praktijk weinig mee.
wat is een filequote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:39 schreef OEM het volgende:
[..]
Een vrachtwagen op de linkerstrook die 85 rijdt en een vrachtwagen op de rechterstrook die 80 rijdt die samen het achteropkomende verkeer met een significant snelheidsverschil tov v-max ophouden is een file.
Een auto met twee vrachtwagens erachter die 70-80 rijden op de rechterstrook met een vrije linkerstrook is geen file (geen significant snelheidsverschil tov v-max + vrije doorgang)
De vrachtwagenchauffeur die mij weer probeert in te halen negeert vervolgens weer het inhaalverbod en creert weer een file.
Ik creeer geen files. De enige die dat doet is de vrachtwagenchauffeur.
[..]
Ik hoop dat de betreffende vrachtwagenchauffeur zich ook ergert aan mij.
niks 70/80.quote:In Nederland hanteert Rijkswaterstaat voor de verkeersinformatie de definitie dat een file een verzamelbegrip is van drie soorten stagnerend verkeer:
langzaam rijdend verkeer: verkeer dat over ten minste 2 kilometer nergens sneller rijdt dan 50 km/h, maar doorgaans wel sneller dan 25 km/h
stilstaand verkeer: verkeer dat over ten minste 2 kilometer vrijwel overal minder dan 25 km/h rijdt
langzaam rijdend tot stilstaand verkeer: langzaam rijdend verkeer over veelal wat grotere lengte met hierin op sommige stukken stilstaand verkeer.
Je kan prijs stellen op wat je wil. Zolang vrachtwagenchauffeurs het inhaalverbod negeren en ik heb er zin in (ook niet altijd hoor) om er 70-80 voor te gaan rijden, dan doe ik dat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je blijft maar volharden in je gedrag he?
Kijk eerst eens naar jezelf en dan pas naar een ander.
Ik zou het op prijs stellen als je je eigen acties zou verdedigen ipv de vinger naar een ander te wijzen.
Uitleggen lukt dus niet dus dan maar de stoermodus aan. Goed voor jou.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:21 schreef OEM het volgende:
[..]
Je kan prijs stellen op wat je wil. Zolang vrachtwagenchauffeurs het inhaalverbod negeren en ik heb er zin in (ook niet altijd hoor) om er 70-80 voor te gaan rijden, dan doe ik dat.
Dat is het filebegrip wat gebruikt wordt voor (waarschijnlijk) filemeldingen. Het begrip file is niet gedefinieerd in de RVV. Het begrip file is wel uitgelegd in jurisprudentie. Dat stuk komt hier wel eens voorbij (zaak over een zooi auto's die opgehouden worden rechts inhalen).quote:
Ben jij die golf bestuurder van een tijd terug op BOW die 60 voor een vrachtwagen ging rijden..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:21 schreef OEM het volgende:
[..]
Je kan prijs stellen op wat je wil. Zolang vrachtwagenchauffeurs het inhaalverbod negeren en ik heb er zin in (ook niet altijd hoor) om er 70-80 voor te gaan rijden, dan doe ik dat.
geen file. op zijn hoogstens hinderquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:24 schreef OEM het volgende:
[..]
Dat is het filebegrip wat gebruikt wordt voor (waarschijnlijk) filemeldingen. Het begrip file is niet gedefinieerd in de RVV. Het begrip file is wel uitgelegd in jurisprudentie. Dat stuk komt hier wel eens voorbij (zaak over een zooi auto's die opgehouden worden rechts inhalen).
Ik heb het over de vrachtwagenchauffeur, jij over mij. Denk je dat ik me ga verdedigen tegenover jou?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Uitleggen lukt dus niet dus dan maar de stoermodus aan. Goed voor jou.
Ja, en?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:25 schreef blup het volgende:
Wat die chauffeur doet is feitcode r593 gewoon een muldertje
Wat jij doet is artikel 5 (strafwet)
File.quote:geen file. op zijn hoogstens hinder
Euh, jij bent degene die stommiteiten post en ik spreek je er op aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:26 schreef OEM het volgende:
[..]
Ik heb het over de vrachtwagenchauffeur, jij over mij. Denk je dat ik me ga verdedigen tegenover jou?
Nounou, dat zal m'n leven veranderen zeg.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:31 schreef vannelle het volgende:
Besef je wel dat je jezelf als een complete mongool neerzet voor heel Fok?
Argumenten zijn je blijkbaar vreemd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:38 schreef OEM het volgende:
[..]
Nounou, dat zal m'n leven veranderen zeg.
Ik heb nergens gezegd of ik goed of fout bezig ben, aangezien ik het over de trucker heb. Ik had toch al gezegd dat ik bewust de trucker ziek? Djies, dan snap je hoop ik ook wel dat ik ook wel weet dat wat ik doe niet in de haak is. Net zoals al die andere artikel-5-posters hier (kleven, mistachterlichtknipperaars, ruitensproeiers, redresseerstrookrijders, etc)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Argumenten zijn je blijkbaar vreemd.
De reden dat je je niet verdedigt is omdat je weet hoe fout je bent en je probeert je er uit te lullen met een flauwekulletje.
Je komt er nog wel een keer achter als je zo bezig blijft.
Ziek is idd de goede omschrijving.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:53 schreef OEM het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd of ik goed of fout bezig ben, aangezien ik het over de trucker heb. Ik had toch al gezegd dat ik bewust de trucker ziek? Djies, dan snap je hoop ik ook wel dat ik ook wel weet dat wat ik doe niet in de haak is.
Een vrachtwagen heeft geen remmen? Ik geef geen remtest he, ik laat me rustig terugzakken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:57 schreef vannelle het volgende:
Enig idee wat 40 ton in je kofferbak doet?
Dat is geen artikel 5, zijn omschreven overtredingen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:53 schreef OEM het volgende:
Net zoals al die andere artikel-5-posters hier (kleven, mistachterlichtknipperaars, ruitensproeiers, redresseerstrookrijders, etc)
Jij niet me je selectief quotegedrag?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:02 schreef OEM het volgende:
[..]
En hiermee maak je jezelf compleet ongeloofwaardig.
Dat is echt zo irritant als auto's twee mistachterlichten hebben. Lijkt net alsof ze constant aan het remmen zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:25 schreef Palomar het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens overwogen, maar vind dat toch een tikje te link. Vooral omdat mijn auto 2 mistachterlichten heeft en het dus net remlichten lijken. Voor hetzelfde geld gaat zo iemand vol op zn rem staan, met de gevolgen van dien...
Niet dat ik zo vaak bumperklevers heb, maar als ik ze heb dan is het onterechtRij nl. altijd wel zo'n 20km te hard als het kan en ga op de snelweg altijd netjes naar rechts. Als iemand gaat bumperkleven is dat omdat er voor mij ook een langzamere rijdt en dan ben je bij mij aan het verkeerde adres als bumperklever
Als ruitensproeier niet werkt laat ik gewoon gas los. Meetsal zie je ze daarna meteen 20/30 meter afzakken.
Nah, je laat zien dat je doelbewuste gedragingen om anderen te hinderen afdoet als niet zo erg. Maar ohwee als de gehinderde een vrachtwagenchauffeur is. Dan is het huis te klein.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij niet me je selectief quotegedrag?
Er valt met jou geen discussie te voeren. Je loopt te trollen en daar heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:05 schreef OEM het volgende:
[..]
Nah, je laat zien dat je doelbewuste gedragingen om anderen te hinderen afdoet als niet zo erg. Maar ohwee als de gehinderde een vrachtwagenchauffeur is. Dan is het huis te klein.
Argumenten zijn je blijkbaar vreemd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:08 schreef vannelle het volgende:
Er valt met jou geen discussie te voeren. Je loopt te trollen en daar heb ik geen zin in.
Moest lachen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:09 schreef OEM het volgende:
[..]
Argumenten zijn je blijkbaar vreemd.
De reden dat je je niet verdedigt is omdat je weet hoe fout je bent en je probeert je er uit te lullen met een flauwekulletje.
Oh wacht, ja.quote:
quote:De definitie van een file of congestie is niet eenduidig. In de perceptie van weggebruikers is soms al sprake van filevorming als de doorstroming wordt bemoeilijkt.
Zeg even waar ik dat doe voordat je als een blinde op je toetsenbord ramtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:27 schreef CoolGuy het volgende:
Een vrachtwagen inhalen, 70 gaan rijden en dat gaan proberen recht te lullen
Ja dag, alsof je dat zelf niet snaptquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:29 schreef OEM het volgende:
[..]
Zeg even waar ik dat doe voordat je als een blinde op je toetsenbord ramt
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:29 schreef OEM het volgende:
[..]
Zeg even waar ik dat doe voordat je als een blinde op je toetsenbord ramt
Dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:23 schreef OEM het volgende:
Vandaag weer de A15 heen en weer moeten rijden. Overal inhalende truckers ondanks het inhaalverbod. Gaan ze nog seinen en toeteren ook als je ze eindelijk ingehaald hebt en 70 voor ze gaat rijden.
Fijn dat je hem er even bij zoekt zo snap ik hoe hij tot die uitspraak gekomen is. Dat is duidelijk een situatie waar een hele rij links blijft tuffen waar rechts leeg is.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:28 schreef OEM het volgende:
[..]
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=AO0788
There you go, in de PV stond niet dat er géén file was.quote:Nu daarmee niet is uitgesloten, dat de sanctie is opgelegd in een situatie, waarin sprake was van een file op de linkerrijstrook en door het ontbreken van een nadere omschrijving van het opvallende rijgedrag daaromtrent niets naders kan worden vastgesteld, staat niet vast dat de betrokkene de gedraging heeft verricht.
Hetgeen de situatie is die ontstaat als een vrachtwagen een andere inhaalt bij een bepaalde drukte op de weg.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:38 schreef blup het volgende:
Fijn dat je hem er even bij zoekt zo snap ik hoe hij tot die uitspraak gekomen is. Dat is duidelijk een situatie waar een hele rij links blijft tuffen waar rechts leeg is.
sorry, my bad. Kan er gewoon niet tegen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Laat je nou niet zo uit de tent lokken man
Jij dacht gewoon van 'ik lul tof mee in dit topic' maar iemand anders dacht van 'ja, maar jij bent in die situatie eigenlijk het grote probleem'. Dus een backfire en ipv dat gewoon toe te geven etc wil je hier het laatste woord hebben omdat je niet wil toegeven, toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:43 schreef OEM het volgende:
[..]
Hetgeen de situatie is die ontstaat als een vrachtwagen een andere inhaalt bij een bepaalde drukte op de weg.
En waarna ji de vrachtwagen ingehaald hebt en gaat hinderen zodat hij weer in wil gaan halen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:43 schreef OEM het volgende:
[..]
Hetgeen de situatie is die ontstaat als een vrachtwagen een andere inhaalt bij een bepaalde drukte op de weg.
Nee dat is geen CBR faal. Hij heeft ooit laten zien dat hij zich op een verantwoorde manier door het verkeer kan begeven. Dat is waar het CBR op toetst.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
sorry, my bad. Kan er gewoon niet tegen.
Zoveel stupiditeit én een rijbewijs hebben. CBR faal.
Sjuust.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij dacht gewoon van 'ik lul tof mee in dit topic' maar iemand anders dacht van 'ja, maar jij bent in die situatie eigenlijk het grote probleem'. Dus een backfire en ipv dat gewoon toe te geven etc wil je hier het laatste woord hebben omdat je niet wil toegeven, toch?
Als de vrachtwagen rechts blijft rijden is er niks aan de hand. Veroorzaak geen (extra) file, want ik rij ongeveer vmax voor vrachtwagens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
En waarna ji de vrachtwagen ingehaald hebt en gaat hinderen zodat hij weer in wil gaan halen.
En nog een keer:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee dat is geen CBR faal. Hij heeft ooit laten zien dat hij zich op een verantwoorde manier door het verkeer kan begeven. Dat is waar het CBR op toetst.
Dat hij zich nu als een triangeljosti door het verkeer beweegt is puur en alleen zijn eigen faal. Daar tof over lopen te lullen is nog een grotere faal en (half) dood gereden worden doordat hij denkt het wel allemaal te weten is de grootste faal (en overigens ook de oplossing).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |