Aww, hier, een troostende en begripvolle knuffel:quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Aww, hier, een troostende en begripvolle knuffel:![]()
(Waarom heb je hier eigenlijk geen normale knuffels?)
Overschat.... Van die mensen die zich voortdoen als 'ontwikkeld' door oude films te kijkenquote:
pijnlijke realisatie jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De fokleeftijd ligt hoger he
Ik vind het leuk om films uit die tijd te kijkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Overschat.... Van die mensen die zich voortdoen als 'ontwikkeld' door oude films te kijken
Omdat precies 100 jaar geleden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom is dit een onderwerp?
Omdat de nieuwe 3D film?
Omdat het dit jaar 100 jaar geleden is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom is dit een onderwerp?
Omdat de nieuwe 3D film?
Errol Flynn in de jaren 30.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
hele oude films trek ik tbh ook niet echt.. jaren 50 is toch wel mijn ondergrens, die westerns zijn nog wel tof.
M-m-mooi voor jullie, maar ik ben weg!quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:49 schreef Specularium het volgende:
De SS Mariska Veres.
"Ik was blij dat ik weg was."
"Mijn vrouw houdt van vis, ik hou helemaal niet van vis."quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
M-m-mooi voor jullie, maar ik ben weg!
Kennis ergens van hebben is soms wel handig, ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wel geinig hoe deze man overal direct een antwoord op heeft
Omdat er dan minder compartimenten open waren gescheurd inderdaad. Nu lag de halve zijkant open.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:58 schreef Eenskijken het volgende:
Er is ook een verhaal dat als de titanic direct op de ijsberg gebotst was, het schip niet was gezonken
hoezo> Dan hadden ze gered kunnen worden door een ander schipquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:06 schreef Specularium het volgende:
Als ie maar half was gezonken op een ijsschots was de eindstrijd voor de meeste passagiers nog erger geweest.
Het is wel jammer, want het was best een veilig schip. het is gewoon ontzettend ongelukkig hoe alles gebeurd is.. maarja dat is altijd zo met ongelukken natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:05 schreef golfer het volgende:
Hoe dan ook. Voor een onzinkbaar geacht schip is het best slecht afgelopen. Ook zonder Italiaanse kapitein.
Binnen een half uurtje?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hoezo> Dan hadden ze gered kunnen worden door een ander schip
postte jij die nu net ook al in een ander topic of ben ik in de war?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:49 schreef Specularium het volgende:
De SS Mariska Veres.
"Ik was blij dat ik weg was."
Ik moest laatst aan 'Buitenlandse man' denken toen ik het verhaal van de vriend van Robert M hoorde. 'Ik ging dan net even boodschappen doen en hij was dan met die kinderen bezig tja nooit iets doorgehad.'quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:13 schreef Specularium het volgende:
Kan kloppen, ik ben in een 'De Mannen van de Radio' vibe.
Dan kan je toch op het droge gedeelte blijven staan.. dan is er niets aan de hand.quote:
best een goede film hoor....als je dat love story met dicaprio buiten beschouwing laat blijft er een heel mooie film over.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:37 schreef Specularium het volgende:
Ik heb de film Titanic trouwens nooit gezien, uit principe.
Zat die ook al in die versie uit 1912quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:16 schreef Eenskijken het volgende:
best een goede film hoor....als je dat love story met dicaprio buiten beschouwing laat blijft er een heel mooie film over.
Zonnebank-bruin en spierblond gaat sowieso niet erg goed samen...quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Gvd ik zie dat wezen nu pasde moeder van die cholera Barbie?
Ik sla over en ga een mooi filmpie kijken.quote:Wijngaarden en Strik
Advocaat en GL-politica over rapport omgekomen bootvluchtelingen.
Ruding en Van Dam
Debat tussen oud-politici over de bezuinigingsplannen vanuit het Catshuis.
Dorian van Rijsselberghe
Windsurfer bereidt zich voor op de Olympische Spelen van deze zomer.
Van deze eeuw.quote:
Hoe nietszeggend en bingokaartachtig moet een item worden?quote:Dorian van Rijsselberghe
Windsurfer bereidt zich voor op de Olympische Spelen van deze zomer.
ik vind al die olympische spelen interviews maar erg matig en weinig interessant.. en dat terwijl ik groot sportfan ben...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe nietszeggend en bingokaartachtig moet een item worden?
Hij woont wel erg mooi, die man heeft niets te klagen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:13 schreef Omnifacer het volgende:
Van DamNiet te geloven dat hij nu weer die bezuinigingen moet gaan becommentarieren. Het blijft toch een afgrijselijke propaganda-machine die VARA, en Van Dam is een walgelijke man
En dan toch zo'n zure muil.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij woont wel erg mooi, die man heeft niets te klagen.
Rustig in laten slapen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef Specularium het volgende:
Weet je wat een treurig verhaal is? Marcel van Dam.
Ja, ze hebben dan ook relatief veel last van die bootfiguren vanaf het zuiden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef NDAsilenced het volgende:
"italië: de beroerste plek voor vluchtelingen"
Nee, wel zijn haar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Omnifacer het volgende:
Zo eens even kijken of Van Dam inmiddels zijn tanden gepoetst heeft.
Jeroen zou het moeten vragen, "was u opgelucht toen u hoorde dat Fortuyn was doodgeschoten?"quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef Omnifacer het volgende:
"U bent een minderwaardig mens". Iemand uitmaken voor Untermensch en gewoon nog gefeteerd worden tot en met. Het kan, bij de VARA.
Ik zie het hem nog doen ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jeroen zou het moeten vragen, "was u opgelucht toen u hoorde dat Fortuyn was doodgeschoten?"
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:25 schreef borisz het volgende:
overigens de vrienden van boven hebben bepaald dat KvdB 14 mei weer mogen beginnen.
Om de een of andere reden kiest ie altijd de verkeerde kant.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik was wel fan van hem. "Toen ik zo oud was als jullie.."
Sinds Pim's dood wordt hij helaas achtervolgd door dat debatje uit '98 ofzo.
'Dat debatje'? Hij liet zijn ware aard zien bedoel je.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik was wel fan van hem. "Toen ik zo oud was als jullie.."
Sinds Pim's dood wordt hij helaas achtervolgd door dat debatje uit '98 ofzo.
Ja joh, de Holocaust was ook een grapje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef feeling_sinister het volgende:
![]()
Dat ze nog boos kunnen worden over iets wat dertig(!) jaar geleden gebeurde.
![]()
Is ook lekker te vergelijken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja joh, de Holocaust was ook een grapje.
(is die vast gemaakt.)
Hij ging altijd staan alsof ie al gewonnen had.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij Het Lagerhuis vond ik Van Dam altijd wel ok.
Zijn ware aard is denk ik dat hij geen reet om die 'onrendabelen' geeftquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
'Dat debatje'? Hij liet zijn ware aard zien bedoel je.
Zijn ware aard is dat je geen kritiek mag hebben op minderheden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn ware aard is denk ik dat hij geen reet om die 'onrendabelen' geeft
Zijn ware aard is dat hij altijd met alles gelijk heeft. Altijd (en als je vindt van nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn ware aard is dat je geen kritiek mag hebben op minderheden.
Na Luxemburg.quote:
Als rijk land heb je wel een bepaalde verantwoordelijkheid. Dan kun je het niet maken om je ogen te sluiten en de 3e wereld in de stront te laten zakken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:57 schreef Eenskijken het volgende:
ik snap al dat drama om ontwikkelingshulp nietzorg eerst eens dat dat geld goed besteed wordt: nu valt 90% in een bodemloze put en wordt het verkwist..
Dat doe je op deze manier ook.. je kan wel miljaren weggeven en dan je ogen dichtdoen met 'zie je, we hebben geld gegeven, kktnxbye'.. maar je kan beter kijken HOE het geld besteed wordt. Liever 10x zo weinig geven die wel effectief is, dan alles weggooien om onszelf beter te voelen..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als rijk land heb je wel een bepaalde verantwoordelijkheid. Dan kun je het niet maken om je ogen te sluiten en de 3e wereld in de stront te laten zakken.
Je hebt als rijk land helemaal geen bepaalde verantwoordelijkheid voor anderen, dat fabeltje wordt er van kleins af aan ingepeperd, compleet met zielige beelden, alles.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als rijk land heb je wel een bepaalde verantwoordelijkheid. Dan kun je het niet maken om je ogen te sluiten en de 3e wereld in de stront te laten zakken.
Waar haalt Marcel van Dam altijd die arrogantie vandaan dat hij alle gelijk heeft, en het nog wel even wil uitleggen. Als een Calvinistische Schoolmeester aan Zijn Leerlingen. Hij heeft ook zo'n spits mondje wat elke keer beweegt alsof hij op een zure bom zit te sabbelen. Ik heb nog even het historisch debat met Pim Fortuyn op YouTube bekeken waarin hij zei: "U bent een buitengewoon minderwaardig mens". En dan later beweren dat hij dat niet gezegd heeft.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij ging altijd staan alsof ie al gewonnen had.
De minimumlonen worden daar middels cao's bepaald, dus het is niet helemaal een free for all hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Duitsland heeft geen minimumloon, Marcel. Dat scheelt ook een slok op een borrel.
Nu jij nog een keer een fatsoenlijk artikeltje op de FP, en we zijn er.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:20 schreef pberends het volgende:
Goed inhoudelijk debat tussen Van Dam en Ruding, Pauw en Witteman kunnen het dus wel!
Die was er gisteren natuurlijk al: 'HRA bizar, krankzinnig en gevaarlijk'quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nu jij nog een keer een fatsoenlijk artikeltje op de FP, en we zijn er.
Vooruit, redelijk nieuwswaardig, en correct opgesteld.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Die was er gisteren natuurlijk al: 'HRA bizar, krankzinnig en gevaarlijk'
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:26 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Vooruit, redelijk nieuwswaardig, en correct opgesteld.
Uit wiens kokertje zal hij komen?quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef golfer het volgende:
Johannes Leertouwer
Dirigent en violist over de mooiste momenten uit Mätthaus-Passion.
Aangevuld metquote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef golfer het volgende:
Eerste gasten voor vanavond zijn alweer bekend:
Richard Korver
Advocaat eist 1 miljoen schadevergoeding in Amsterdamse zedenzaak.
Johannes Leertouwer
Dirigent en violist over de mooiste momenten uit Mätthaus-Passion.
De Jong en Knoth
Fotograaf en journalist volgden heroïne spoor vanuit Afghanistan.
Het is dan ook een morele verantwoordelijkheid, daar zit misschien het moeilijke punt voor je?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt als rijk land helemaal geen bepaalde verantwoordelijkheid voor anderen, dat fabeltje wordt er van kleins af aan ingepeperd, compleet met zielige beelden, alles.
Ja, zag het. Maar heb de eerste delen gemist.quote:Op maandag 2 april 2012 23:06 schreef Omnifacer het volgende:
Interessante docu op Ned 2, van Bromet.
Opzich wel ja. Maar geld staat natuurlijk helemaal niet in verhouding..quote:Op maandag 2 april 2012 23:10 schreef DrDentz het volgende:
1 miljoen is wel vrij weinig als je het deelt door het aantal kinderen dat hij misbruikte
Kunnen ze een mooie designbank kopenquote:Op maandag 2 april 2012 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Het verneuken van je leven is 8.000,- waard
Die heeft het te druk met alle bakstenen die door zijn kantoor vliegen en terug moet koppen.quote:Op maandag 2 april 2012 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is de advocaat van Robert M eigenlijk al eens geweest?
Lijkt me reuze interessant als die zou komen. Deze vent is nu wel 5 keer geweestquote:Op maandag 2 april 2012 23:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met alle bakstenen die door zijn kantoor vliegen en terug moet koppen.
Dit meen jequote:Op maandag 2 april 2012 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Hij deed een reconstructie van zijn handelingen op een Baby Born
Moet je naar Man Bijt Hond kijken, Don en Elly.quote:Op maandag 2 april 2012 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
30 jaar heroïne gebruiken, hoe doe je dat zonder dood te gaan
Hmm ik vind hem niet op youtube ..quote:Op maandag 2 april 2012 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Moet je naar Man Bijt Hond kijken, Don en Elly.
Goede verzorging en back up....en liefst een beetje rijk om het te kunnen betalen.quote:Op maandag 2 april 2012 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
30 jaar heroïne gebruiken, hoe doe je dat zonder dood te gaan
Moet ie HansieHansie inhuren, die weet hoe dat moet.quote:Op maandag 2 april 2012 23:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met alle bakstenen die door zijn kantoor vliegen en terug moet koppen.
Iets gemist?quote:Op maandag 2 april 2012 23:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet ie HansieHansie inhuren, die weet hoe dat moet.
Sssstttt ik was stilletjes aan het genieten....quote:Op maandag 2 april 2012 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Weinig comments over de Matthäus-passion, wat een barbaren hier, luisteren zeker alleen LMFAO.
Je zult maar een geweten hebben he, lastig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:07 schreef eriksd het volgende:
Oh god, daar zijn de moreel bezwaarde figuren weer.
Als het af en toe opspeelt kan dat knap lastig zijn ja. Even op TV de barmhartige uithangen en daarna weer klagen over van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Je zult maar een geweten hebben he, lastig.
Vertel eens?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:13 schreef alors het volgende:
Ja wat zou het probleem nou zijn? Ben je zo debiel of doe je alsof?
Idd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als het af en toe opspeelt kan dat knap lastig zijn ja. Even op TV de barmhartige uithangen en daarna weer klagen over van alles en nog wat.
Wat is het probleem eigenlijk? Hij is hier illegaal, wist al die tijd dat hij weg moest en nu het uur-U nadert wordt de pers ingeschakeld.
Het probleem is ten eerste dat regels nooit boven menselijkheid moet gaan staan, anders krijg je eichmann taferelen (uiteindelijk, dit is geen godwinnetje).quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is het probleem eigenlijk? Hij is hier illegaal, wist al die tijd dat hij weg moest en nu het uur-U nadert wordt de pers ingeschakeld.
Dat moet dus wel. Anders krijg je willekeur.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:15 schreef thettes het volgende:
[..]
Het probleem is ten eerste dat regels nooit boven menselijkheid moet gaan staan, anders krijg je eichmann taferelen (uiteindelijk, dit is geen godwinnetje).
Wel. Nationale overheid is niet per definitie hoger dan lagere overheden, zeker niet als de burgemeester net zo goed de wet aan haar zijde heeft als Leers.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:15 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
En die burgemeester doet iets wat helemaal niet aan haar is. Trut.
Die willekeur is zelfs geinstitutionaliseerd, dat noemen we discretionaire ruimte.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat moet dus wel. Anders krijg je willekeur.
Wel een Godwin...maar een juist geplaatste in deze...quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:15 schreef thettes het volgende:
[..]
Het probleem is ten eerste dat regels nooit boven menselijkheid moet gaan staan, anders krijg je eichmann taferelen (uiteindelijk, dit is geen godwinnetje).
Ten tweede zijn de regels op meerdere manieren te interpreteren. Dat doet de burgemeester, en dat lijdt daardoor niet tot uitzetting.
Hoe dan? Een riedeltje over openbare orde? Dat is altijd zo met een uitzetting.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:15 schreef thettes het volgende:
[..]
Wel. Nationale overheid is niet per definitie hoger dan lagere overheden, zeker niet als de burgemeester net zo goed de wet aan haar zijde heeft als Leers.
Ze zegt net zelf, dit is een speciaal geval. Een eerdere uitzetting heeft ze totaal niet in de weg gelegen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe dan? Een riedeltje over openbare orde? Dat is altijd zo met een uitzetting.
Dat klopt. En die wordt hier niet benut. Einde verhaal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Die willekeur is zelfs geinstitutionaliseerd, dat noemen we discretionaire ruimte.
En wat zei de rechter er ook weer over?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:15 schreef thettes het volgende:
[..]
Wel. Nationale overheid is niet per definitie hoger dan lagere overheden, zeker niet als de burgemeester net zo goed de wet aan haar zijde heeft als Leers.
Ik heb oprecht niet geluisterd naar wat er net gebeurde op tv doordat ik druk aan het typen was. Sorry, kan dus geen antwoord geven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:17 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
En wat zei de rechter er ook weer over?
Maar ik hoor net dat het EVRM nog uitkomsten biedt dus de juridische weg is allesbehalve uitgeput.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:18 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik heb oprecht niet geluisterd naar wat er net gebeurde op tv doordat ik druk aan het typen was. Sorry, kan dus geen antwoord geven.
Dat bleek al uit je vorige bericht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:18 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik heb oprecht niet geluisterd naar wat er net gebeurde op tv doordat ik druk aan het typen was. Sorry, kan dus geen antwoord geven.
En dat is dus ook weer zo'n gebed zonder einde. Die roep om kortere procedures komt van dezelfde groep mensen die ook niet zal rusten tot de meest exotische rechtsmiddelen zijn uitgeput.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:19 schreef thettes het volgende:
[..]
Maar ik hoor net dat het EVRM nog uitkomsten biedt dus de juridische weg is allesbehalve uitgeput.
Mijn vorige bericht was een direct citaat uit het programma beste vriend.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat bleek al uit je vorige bericht.
Laat maar, aan jou is geen eer te behalen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:20 schreef thettes het volgende:
[..]
Mijn vorige bericht was een direct citaat uit het programma beste vriend.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Laat maar, aan jou is geen eer te behalen.
Ik vind het een veel mooier lijstje dan wat er uit het Catshuis gelekt is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:25 schreef Masyl het volgende:
Er staat helemaal niets nieuws op die flipover, wat een creativiteit zeg.
Ze zagen de crisis totaal niet aankomen en gaan nu wel even vertellen hoe het moet.
Ja want alles is zwart witquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
Onschuldig... Alsof die veiligheidsdienst gefunctioneerd had zonder logistieke afdeling
Vermeend was wel de beste staatssecretaris van fiscale zaken van de afgelopen 20 jaar. Hele Wet IB komt uit zijn koker.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:25 schreef Masyl het volgende:
Ze zagen de crisis totaal niet aankomen en gaan nu wel even vertellen hoe het moet.
Volgens mij zijn beide heren al een tijdje uit de actieve politiek verdwenen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:25 schreef Masyl het volgende:
Laatste wapenfeit van Van der Ploeg was dat hij reclame maakte voor het VVD-programma, bij TK2010quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:26 schreef thettes het volgende:
[..]
Volgens mij zijn beide heren al een tijdje uit de actieve politiek verdwenen.
Ik vond hem ook wel goed, maar hij mag wat mij betreft nu wel met pensioen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vermeend was wel de beste staatssecretaris van fiscale zaken van de afgelopen 20 jaar. Hele Wet IB komt uit zijn koker.
Het zijn ook twee vrij 'rechtse' PvdA'ers. Vermeend heeft best een leuk boekje geschreven afgelopen jaar, dan zie je waarom hij zegt wat hij zegt en tóch een sociaal democraat is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Laatste wapenfeit van Van der Ploeg was dat hij reclame maakte voor het VVD-programma, bij TK2010
Nee.quote:
Jij wilde iemand betrappen in de slaapkamer ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:45 schreef MilaNL het volgende:
Sommige delen van het paleis kom ik niet in
Woont er iemand dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:46 schreef Baszh het volgende:
[..]
Jij wilde iemand betrappen in de slaapkamer ?
Ja serieusquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Meen je niet? Een grotere trol bestaat er niet!
Dit is geen smaken verschillen meer...maar regelrechte poep in je ogen....pardon my french.....quote:
Zal je eigen politieke voorkeur misschien niet onbewust een rol spelen? Ik denk oprecht dat je dat niet helemaal kunt scheiden als mens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit is geen smaken verschillen meer...maar regelrechte poep in je ogen....pardon my french.....
Nee hoor, Femke was/is een mooie vrouw. En zelfs dat Limburgs Drupke zou ik nog 10 keer eerder doen dan deze Illuminatie Heks.......quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:50 schreef thettes het volgende:
[..]
Zal je eigen politieke voorkeur misschien niet onbewust een rol spelen? Ik denk oprecht dat je dat niet helemaal kunt scheiden als mens.
Fail viel me ook opquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:54 schreef MilaNL het volgende:
Google ruzie met Adobe?Eerder Apple met Adobe.
De PowNews-journalistiek is al tijden doorgedrongen in de hoofden van de heren P&Wquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:20 schreef waxmask het volgende:
P&W moeten heeeel snel deze stijl van interviewen weer terugdraaien. Wat een stel irritante wijsneuzen met een vooringenomen standpunt zijn het de laatste weken.
PvdA-economen geven college in P&Wquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:25 schreef Masyl het volgende:
Ja, laten we meteen op de man spelenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:56 schreef dawg het volgende:
dat jullie blijkbaar een revolutionair plan hadden verwacht zegt meer over jullie dan die economen.
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, laten we meteen op de man spelen
Ze pretenderen met hervormingen te komen, maar dat doen ze niet. Ze gooien de belastingen omhoog, hoe origineel. Dat deden ze 1500 jaar geleden ook. Ze geven bovendien veel te weinig concrete informatie. Eigen risico omhoog voor veelverdieners. Hoeveel dan?
Nee, zwak verhaal van de heren. En nog zwakkere feedback.
als jij je aangevallen voelt ligt dat aan jezelf. verder vind ik dat je echt te hoge verwachtingen hebt, of misschien had? hoeveel diepgang of concrete informatie wil je hebben in een programma van een uur waar er 6 gasten aan tafel zitten?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, laten we meteen op de man spelen
Ze pretenderen met hervormingen te komen, maar dat doen ze niet. Ze gooien de belastingen omhoog, hoe origineel. Dat deden ze 1500 jaar geleden ook. Ze geven bovendien veel te weinig concrete informatie. Eigen risico omhoog voor veelverdieners. Hoeveel dan?
Nee, zwak verhaal van de heren. En nog zwakkere feedback.
Haha, het ligt allemaal aan een ander en niet aan hoe jij overkomt in dit topic. Beetje introspectie kan geen kwaad volgens mijquote:Op woensdag 4 april 2012 19:59 schreef dawg het volgende:
als jij je aangevallen voelt ligt dat aan jezelf.
overdrijven is ook een vak zeg.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:16 schreef starla het volgende:
[..]
Haha, het ligt allemaal aan een ander en niet aan hoe jij overkomt in dit topic. Beetje introspectie kan geen kwaad volgens mij
Frits Huffnagel & Tofik Dibitwitter:pauwenwitteman twitterde op woensdag 04-04-2012 om 21:27:29Er is nog plek in ons publiek vanavond! Mail jeroen.winkelman@vara.nl of kom spontaan langs. Eerste consumptie van het huis! reageer retweet
Waarom zit ze er eigenlijk? Ze heeft toch niets te melden hierover?quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:02 schreef OProg het volgende:
PenW is echt aan een historische serie slechte gasten bezig...
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:12 schreef Hexagon het volgende:
Die Frits is echt een strontvervelend figuur
Afgemaakt? Fritsie gilt er wat overheen maar echte argumenten kan ik ook niet vinden bij hem.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:13 schreef Specularium het volgende:
Tofik wordt afgemaakt door een homo.
Zal zijn familie leuk vinden.
Jij valt stiekem op Tofik.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Afgemaakt? Fritsie gilt er wat overheen maar echte argumenten kan ik ook niet vinden bij hem.
Ja vond ik ook, maar als politicus is hij weer ouderwets nietszeggend.quote:
Hij heeft het toch ook heel vaak niet over politiek?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zolang Fritsie het niet over politiek heeft, is het een prima kerel.
Lijken wel getrouwd.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef eriksd het volgende:
Frits en Tofik zouden wel een leuk stel zijn.
Je ziet je lieve Tofik al vermorzeld worden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |