Aww, hier, een troostende en begripvolle knuffel:quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Aww, hier, een troostende en begripvolle knuffel:![]()
(Waarom heb je hier eigenlijk geen normale knuffels?)
Overschat.... Van die mensen die zich voortdoen als 'ontwikkeld' door oude films te kijkenquote:
pijnlijke realisatie jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De fokleeftijd ligt hoger he
Ik vind het leuk om films uit die tijd te kijkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Overschat.... Van die mensen die zich voortdoen als 'ontwikkeld' door oude films te kijken
Omdat precies 100 jaar geleden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom is dit een onderwerp?
Omdat de nieuwe 3D film?
Omdat het dit jaar 100 jaar geleden is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom is dit een onderwerp?
Omdat de nieuwe 3D film?
Errol Flynn in de jaren 30.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
hele oude films trek ik tbh ook niet echt.. jaren 50 is toch wel mijn ondergrens, die westerns zijn nog wel tof.
M-m-mooi voor jullie, maar ik ben weg!quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:49 schreef Specularium het volgende:
De SS Mariska Veres.
"Ik was blij dat ik weg was."
"Mijn vrouw houdt van vis, ik hou helemaal niet van vis."quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
M-m-mooi voor jullie, maar ik ben weg!
Kennis ergens van hebben is soms wel handig, ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wel geinig hoe deze man overal direct een antwoord op heeft
Omdat er dan minder compartimenten open waren gescheurd inderdaad. Nu lag de halve zijkant open.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:58 schreef Eenskijken het volgende:
Er is ook een verhaal dat als de titanic direct op de ijsberg gebotst was, het schip niet was gezonken
hoezo> Dan hadden ze gered kunnen worden door een ander schipquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:06 schreef Specularium het volgende:
Als ie maar half was gezonken op een ijsschots was de eindstrijd voor de meeste passagiers nog erger geweest.
Het is wel jammer, want het was best een veilig schip. het is gewoon ontzettend ongelukkig hoe alles gebeurd is.. maarja dat is altijd zo met ongelukken natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:05 schreef golfer het volgende:
Hoe dan ook. Voor een onzinkbaar geacht schip is het best slecht afgelopen. Ook zonder Italiaanse kapitein.
Binnen een half uurtje?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hoezo> Dan hadden ze gered kunnen worden door een ander schip
postte jij die nu net ook al in een ander topic of ben ik in de war?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:49 schreef Specularium het volgende:
De SS Mariska Veres.
"Ik was blij dat ik weg was."
Ik moest laatst aan 'Buitenlandse man' denken toen ik het verhaal van de vriend van Robert M hoorde. 'Ik ging dan net even boodschappen doen en hij was dan met die kinderen bezig tja nooit iets doorgehad.'quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:13 schreef Specularium het volgende:
Kan kloppen, ik ben in een 'De Mannen van de Radio' vibe.
Dan kan je toch op het droge gedeelte blijven staan.. dan is er niets aan de hand.quote:
best een goede film hoor....als je dat love story met dicaprio buiten beschouwing laat blijft er een heel mooie film over.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:37 schreef Specularium het volgende:
Ik heb de film Titanic trouwens nooit gezien, uit principe.
Zat die ook al in die versie uit 1912quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:16 schreef Eenskijken het volgende:
best een goede film hoor....als je dat love story met dicaprio buiten beschouwing laat blijft er een heel mooie film over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |