ja dat touchscreen is niet echt een succes gewordenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:22 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De andere Peter is nog erger met computers
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:22 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De andere Peter is nog erger met computers
Zo geeft ze toe vind ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
Met andere woorden: Anita ziet het heel anders.
Ze had het over, iedereen heeft zijn eigen waarheid, vandaar dat ik dacht dat ze het anders zag.quote:
Zelf slaan wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eh zomaar iemand laten slaan heeft niks te maken met overleven...
Ik kijk nog even een stukje AZ, al denk ik niet dat ze nog gaan winnenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand in voor Nanny in TV SC?
Andere afleveringen zijn een stuk boeiender inderdaad. Eerste die me tot nu toe eigenlijk tegenvaltquote:Op donderdag 5 april 2012 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
slappe hap, dit programma.
leuk voor servie, maar voor de kijker absoluut niet boeiend
Ja dat zegt ze, ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze had het over, iedereen heeft zijn eigen waarheid, vandaar dat ik dacht dat ze het anders zag.
Werd aangekondigd ja... maar óf ze komen nog, óf het idee is afgeblazen of in een nieuw seizoen. Het is iig nieuwe TV. Bijzonder interessant lijkt me, het is echt een taboe-onderwerpquote:Op donderdag 5 april 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de pesten op de werkvloer aflevering(en), dat zou toch ook komen dacht ik?
Veel meer taboe dan pesten op school, een volwassene die zich laat pesten en volwassenen die pesten, dat kan toch niet? Ik heb het zelf nooit gezien of meegemaakt. Lijkt me heel erg.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Werd aangekondigd ja... maar óf ze komen nog, óf het idee is afgeblazen of in een nieuw seizoen. Het is iig nieuwe TV. Bijzonder interessant lijkt me, het is echt een taboe-onderwerp
Toch schijnt het echt veel te gebeuren. Heb het zelf niet meegemaakt, daarom vind ik het ook maatschappelijk gezien best belangrijk en interessant om er een programma over te maken. Misschien konden ze gewoonweg geen mensen vinden.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel meer taboe dan pesten op school, een volwassene die zich laat pesten en volwassenen die pesten, dat kan toch niet? Ik heb het zelf nooit gezien of meegemaakt. Lijkt me heel erg.
Ik denk niet dat dit er gaat komen. Dit zal hoogstwaarschijnlijk tot ontslagen leiden en in deze crisis is het al moeilijk genoeg om een baan te vinden/behouden. Je stelt je werkgever hiermee toch in een kwaad daglicht en in de meeste contracten staat dat het verboden is je werkgever schade toe te brengen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de pesten op de werkvloer aflevering(en), dat zou toch ook komen dacht ik?
Het hoeft natuurlijk niet te gaan om een huidige werkgever, het zou iets van jaren geleden kunnen zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:46 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit er gaat komen. Dit zal hoogstwaarschijnlijk tot ontslagen leiden en in deze crisis is het al moeilijk genoeg om een baan te vinden/behouden. Je stelt je werkgever hiermee toch in een kwaad daglicht en in de meeste contracten staat dat het verboden is je werkgever schade toe te brengen.
Ik denk dat het te moeilijk is om over te praten, schaamte zal een grote rol spelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toch schijnt het echt veel te gebeuren. Heb het zelf niet meegemaakt, daarom vind ik het ook maatschappelijk gezien best belangrijk en interessant om er een programma over te maken. Misschien konden ze gewoonweg geen mensen vinden.
Toch typisch dat je je werkgever geen schade mag toebrengen maar je werkgever jou wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:46 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit er gaat komen. Dit zal hoogstwaarschijnlijk tot ontslagen leiden en in deze crisis is het al moeilijk genoeg om een baan te vinden/behouden. Je stelt je werkgever hiermee toch in een kwaad daglicht en in de meeste contracten staat dat het verboden is je werkgever schade toe te brengen.
Ik zou me daar niet druk om maken, ik zou me eerder afvragen waarom ik er nooit iets van heb gemerkt, wat waarschijnlijk ook niet anders kan omdat dingen ook stiekem gebeuren.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:44 schreef pluisdraakje het volgende:
Maar meewerken aan zo'n programma leidt hoe dan ook tot een verandering in de situatie op het werk en niet altijd ten goede, ook de collega's met wie je geen problemen had/hebt, gaan hierdoor anders tegen je aan kijken en zelf zit ik daar niet op te wachten, waarschijnlijk de meeste mensen niet.
Ik vind hem helemaal niet goed.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:30 schreef Staal het volgende:
Ik vond het een heel mooie aflevering. Het liet ook duidelijk zien hoe een kind twee kanten op kan schieten.
Mooi programma. Peter van der Vorst komt wel heel integer over. Snap wel waarom hij ineens overal in zo in de kijker is. Hij doet het goed.
Waarom vind je van niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal niet goed.
Hij is een huilie en tegelijkertijd doet hij heel stoer. In dit programma vind ik hem nog wel meevallen, maar in 'mijn leven in puin' vind ik hem tenenkrommend irritant.quote:
Ik heb hem in dit programma niet zien huilen en eigenlijk vind ik dat best sterk wel. Ik heb namelijk wel een traantje gelaten.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is een huilie en tegelijkertijd doet hij heel stoer. In dit programma vind ik hem nog wel meevallen, maar in 'mijn leven in puin' vind ik hem tenenkrommend irritant.
Deze aflevering heb ik niet gezien. Wel de eerste paar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb hem in dit programma niet zien huilen en eigenlijk vind ik dat best sterk wel. Ik heb namelijk wel een traantje gelaten.
In mijn ogen maakt hij dit programma heel integer.
Verder volg ik niet alle programma's zo is het ook. Maar hij komt goed op me over in dit programma.
Hij is een homo, wat had je anders verwacht? Dat ie de gepeste persoon ff wakker zou schudden en een wijze levensles zou meegeven?quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb hem in dit programma niet zien huilen en eigenlijk vind ik dat best sterk wel. Ik heb namelijk wel een traantje gelaten.
In mijn ogen maakt hij dit programma heel integer.
Verder volg ik niet alle programma's zo is het ook. Maar hij komt goed op me over in dit programma.
Homohaterquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij is een homo, wat had je anders verwacht? Dat ie de gepeste persoon ff wakker zou schudden en een wijze levensles zou meegeven?
Nee... hij komt met waardeloze vrouwenemoties op de proppen zetten.
Ze zullen er vast een goede reden voor hebben gehad om het hem te laten presenteren.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik haat ze niet hoor, maar dergelijke emoties vind ik wel waardeloos. Wat heb je er aan?
ja, want dan zit emotioneel vrouwelijk NL aan de buis gekluisterd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze zullen er vast een goede reden voor hebben gehad om het hem te laten presenteren.
Ik kijk meer om de herkenning, anders zou ik het waarschijnlijk totaal niet interessant vinden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
ja, want dan zit emotioneel vrouwelijk NL aan de buis gekluisterd.
Nou dat is niet wat hij graag wil aantrekken natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
ja, want dan zit emotioneel vrouwelijk NL aan de buis gekluisterd.
He Jokkie,quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij is een homo, wat had je anders verwacht? Dat ie de gepeste persoon ff wakker zou schudden en een wijze levensles zou meegeven?
Nee... hij komt met waardeloze vrouwenemoties op de proppen zetten.
Ik denk wel dat hij geliefd is bij homo's, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Nou dat is niet wat hij graag wil aantrekken natuurlijk.
Ik kom daar op terug. Nu moet ik papiepapie doen, want morgen weer belangrijke afspraak bij een klant. Ciao xquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:00 schreef Staal het volgende:
[..]
He Jokkie,
Hoe stond jij in je schooltijd in het leven? Heb jij wel eens iemand gepest? Of ben je eens gepest?
Hoe heb jij je schooltijd ervaren?
Dit heb ik ook ervaren. De pesters werden wel ontslagen maar het waren wel de populaire jongens van het bedrijf die de borrels, het afdelingsuitje en andere feestjes organiseerden. Dan zit je met het stempel van klokkenluider maar de rest kijkt je met de nek aan. Ze weten dat ze niet mogen pesten maar je word dan toch buitengesloten. Opzettelijk overgeslagen met traktaties, je blijft alleen achter als ze in de pauze samen naar de plaatselijke kroeg gaan etc. Zij denken alleen van "Door jou zijn onze vrienden ontslagen en daarom mogen we je niet"quote:Op donderdag 5 april 2012 23:44 schreef pluisdraakje het volgende:
Maar meewerken aan zo'n programma leidt hoe dan ook tot een verandering in de situatie op het werk en niet altijd ten goede, ook de collega's met wie je geen problemen had/hebt, gaan hierdoor anders tegen je aan kijken en zelf zit ik daar niet op te wachten, waarschijnlijk de meeste mensen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |