Ik vind die twee meiden niet echt succesvol. Ze zitten vol wrok, haat en zelfmedelijden. Hun pestverleden beheerst ruim 10 jaar later nog steeds hun hele leven. Daarentegen zijn die pesters dat allang vergeten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar omdat de pesters lelijker en minder succesvol zijn, hebben die 2 gepeste meisjes meer kans op blijven worstelen? Ik probeer even te lezen wat je bedoelt, maar ik heb uitleg nodig denk ikIk snap niet echt wat het uitmaakt...
die zit al 10 jaar vast in de gevangenis van Tangerquote:Op donderdag 5 april 2012 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Chouki al opgespoort hiero?
Niet...quote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
die zit al 10 jaar vast in de gevangenis van Tanger
ik roep maar wat hoorquote:
In het vorige seizoen was er ook zo een aflevering en die was ook zeker het interessantstquote:Op donderdag 5 april 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
Interessant deze, ze is gepest, maar heeft zelf ook gepest.
Oh dat kan ik me niet eens meer herinneren, of ik heb die net gemist.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In het vorige seizoen was er ook zo een aflevering en die was ook zeker het interessantst
Moeder is ook ondertiteld.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef WcPot het volgende:
Waarom is die jongen ondertiteld ik kan hem wel goed verstaan
Ze ziet er niet gezond uit in ieder geval.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is die moeder nou nog steeds verslaafd?
Ze zit er naastquote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Te lui om de kraan om te draaien
Inderdaad, je zou denken dat ze daar op zouden letten.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:40 schreef Doler12 het volgende:
Toch niet zo streng die internaat als je zo kon pesten.
Ik kijk snel even hoe Danny M wordt gekruisigd.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp die reclame niet, met dat grote kussen, van die apotheek.
Oh zielig voor hemquote:Op donderdag 5 april 2012 21:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik kijk snel even hoe Danny M wordt gekruisigd.
"niemand vond 'm leuk..."quote:Op donderdag 5 april 2012 21:57 schreef pleeborstel het volgende:
Wat zingen ze nou steeds in de leader, ik versta het niet
"verdomme wat een meuk"quote:Op donderdag 5 april 2012 21:57 schreef pleeborstel het volgende:
Wat zingen ze nou steeds in de leader, ik versta het niet
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
"verdomme wat een meuk"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |