Denk dat je daar erg laat mee bent!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:58 schreef Tante-Leen het volgende:
We zullen nog even kijken of er nog hotels o.i.d. in de buurt vrij zijn.. Dat is toch wel het handigst denk ik!
Mwah Maastricht moet toch nog wel te doen en zijn en dat is best te treinen toch?quote:
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mwah Maastricht moet toch nog wel te doen en zijn en dat is best te treinen toch?
Die van vorig jaar is toch geupdate ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:03 schreef henkde_j het volgende:
Trouwens belachelijk dat er nog geen fatsoenlijke App is
Ergens "rondom" het terrein. Staat meestal wel aangegeven. Trek in ieder geval maar goede- of wandelschoenen aanquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die van vorig jaar is toch geupdate ?
Ook hij is niet super maar wat wil je nog meer?
Ik ga alleen Bruce dag, maar ook mede voor The Hives, The Specials, en Paul Kalkbrenner. Herbert Grönemeyer ga ik ook even checken denk ik iemand ervaring hiermee?
Waar kan je het best parkeren als je alleen op maandag komt?
Bah, vorig jaar kwam ik zaterdag ochtend A aan en stond nog op dichtstbijzijnde parkeer plaats. Nouja dan maar stuk lopen helaas.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:24 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Ergens "rondom" het terrein. Staat meestal wel aangegeven. Trek in ieder geval maar goede- of wandelschoenen aan
mondo verde is vrij dichtbij denk ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bah, vorig jaar kwam ik zaterdag ochtend A aan en stond nog op dichtstbijzijnde parkeer plaats. Nouja dan maar stuk lopen helaas.
oh ik dacht dat iedereen daar kon parkeren maar klinkt logisch dat die voor b isquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Maar die is alleen voor camping B toch?
Ziet er alvast goed uit.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:20 schreef VisStick het volgende:
Zullen we het dan maar even over het weer hebben. Het lijkt zo rond de 19 graden te worden met af en toe zon en kans op een bui. Van alles wat dus
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:20 schreef VisStick het volgende:
Zullen we het dan maar even over het weer hebben. Het lijkt zo rond de 19 graden te worden met af en toe zon en kans op een bui. Van alles wat dus
Ik zal zo even 'n link of iets dergelijks in de OP plaatsen met 'n (uitgebeide) lijst van spullen die ik altijd meeneemquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:29 schreef henkde_j het volgende:
Wat zijn eigenlijk spullen die je echt mee moet nemen. Behalve een tent en slaapspullen dan
Je kaartjequote:Op woensdag 16 mei 2012 09:29 schreef henkde_j het volgende:
Wat zijn eigenlijk spullen die je echt mee moet nemen. Behalve een tent en slaapspullen dan
Blikjes bier.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:29 schreef henkde_j het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |