Starbucks? Utrecht CS? Morgen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Daarom gewoon lekker uitgaan, of chille op feestjes ed.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Echt... je weet niet wat je mist.....
In elk geval, een hoop gelach om sommige profielen...
Angle Shoot foto's kijken vind ik ook zo mooi... laatst een dame, superknappe kop... 2 foto's later komt me daar toch een lijf onder vandaan jongen... niet best.....
"Ik heb wat nare ervaringen op het gebied van mannen dus ik ben voorzichtig" stond er in haar profiel...
Dan denk ik...... Tja, als je ze voor de gek blijft houden, kan ik me dat best indenken.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:57 schreef Geester het volgende:
[..]
Starbucks? Utrecht CS? Morgen?
Omg ja ja jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt me herkennen aan mijn hipster bril en Apple laptop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Omg ja ja jaJe kunt me herkennen aan mijn hipster bril en Apple laptop
Als een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Omg ja ja jaJe kunt me herkennen aan mijn hipster bril en Apple laptop
Het is alsof je mijn gedachten las (de Apple laptop dan xd, heb zelf Avator bril:D)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
Pest is, ik heb weinig vrienden, helemaal omdat ik nu verhuisd ben... in elk geval geen voetbal vrienden zoals ik ze noem... dus ik heb geen wingman... moet alles zelf doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:59 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker uitgaan, of chille op feestjes ed.
Vrienden maken op de plek waar je nu bent?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Pest is, ik heb weinig vrienden, helemaal omdat ik nu verhuisd ben... in elk geval geen voetbal vrienden zoals ik ze noem... dus ik heb geen wingman... moet alles zelf doen.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:12 schreef Tjik het volgende:
Word ik ff sjarrel genoemd...![]()
All jealous
Die had ik... maar laten die ook mijn ex supporten.... weg vrienden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:12 schreef Geester het volgende:
[..]
Vrienden maken op de plek waar je nu bent?
Dan waren het geen vrienden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die had ik... maar laten die ook mijn ex supporten.... weg vrienden.
Heb je nog vrijgezelle vriendinnenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:12 schreef Tjik het volgende:
Word ik ff sjarrel genoemd...![]()
All jealous
Okequote:
Uh.. 1quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je nog vrijgezelle vriendinnen
32quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:18 schreef Tjik het volgende:
[..]
Uh.. 1Maar die is ook aan het daten :p
Ligt eraan hoe oud je bent?:p
23quote:
Wtf vanwaar die verbazingquote:
23, ja dat vind ik kunnen, binnen de grenzen zeg maarquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:24 schreef Tjik het volgende:
[..]
23
Me ex is 32Naja, laatste ex. Niet waarover ik postte...
Dus op zich kan het nog welVoor me vriendinnen dan..
@Hedge:
Ja![]()
![]()
2e date!
Gadverquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wtf vanwaar die verbazing![]()
dit doet me pijn
[..]
23, ja dat vind ik kunnen, binnen de grenzen zeg maar![]()
Jaja ik ga niet tussen jou en hedge komen, bro's b4 ho's etc etc en ik roer niet graag in andermans potjes
Euhm. Ondanks je wijsheid als een oude griek, heb je toch nog een lichaam als een jonge god.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wtf vanwaar die verbazing![]()
dit doet me pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm. Ondanks je wijsheid als een oude griek, heb je toch nog een lichaam als een jonge god.Ik zie eruit als een jonge hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gedraag me als een jonge hond
Ik heb alleen de leeftijd van een oude afgeschreven hond![]()
Dan ging ik dus met een oude afgeschreven hond...auquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie eruit als een jonge hond
Ik gedraag me als een jonge hond
Ik heb alleen de leeftijd van een oude afgeschreven hond
Maar hij ziet er uit als een jonge hond, dus zolang niemand zijn leeftijd weetquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:31 schreef Tjik het volgende:
[..]
Dan ging ik dus met een oude afgeschreven hond...au
En nee ik bedoel niet muhahaha
Ik zou gewoon glashard kunnen liegen inderdaad, alleen ja als je dan iets hebt wat iets langer gaat lopen en ze komt er dan achter tjah ....quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:32 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Maar hij ziet er uit als een jonge hond, dus zolang niemand zijn leeftijd weet
Dan is ze al zo gek op haar prins dat het er niet meer toe doet :pquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou gewoon glashard kunnen liegen inderdaad, alleen ja als je dan iets hebt wat iets langer gaat lopen en ze komt er dan achter tjah ....
Aaight, ik zeg doen !, we hebben al een battle plan gemaakt xdquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:42 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Dan is ze al zo gek op haar prins dat het er niet meer toe doet :p
Hahahaquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:46 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Aaight, ik zeg doen !, we hebben al een battle plan gemaakt xd
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:42 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Gaat tegenvallen denk ikquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:42 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Mijn nickname is al bijna 5 jaar zo en toen was ik een kleine gup die dat stoer vond en je kunt hem niet veranderen. Oh en hij heeft een handige afkorting.quote:
Ahh. Gelukkig maar!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn nickname is al bijna 5 jaar zo en toen was ik een kleine gup die dat stoer vond en je kunt hem niet veranderen. Oh en hij heeft een handige afkorting.
"Like a boss" maakt em ook mooi af xdquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn nickname is al bijna 5 jaar zo en toen was ik een kleine gup die dat stoer vond en je kunt hem niet veranderen. Oh en hij heeft een handige afkorting.
Don't u worry haha.quote:
Maar ik ben dan ook een echte baas.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:04 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
"Like a boss" maakt em ook mooi af xd
Vertel, wat zouden we anders missenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:07 schreef twi het volgende:
Een SC met Joysa en Murdera. Hier moet ik in gepost hebben.
Stalk je me?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:07 schreef twi het volgende:
Inderdaad belachelijk, ze moeten in Amsterdamquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef Geester het volgende:
Al die meets zijn of in groningen of in utrecht ... hier zitten geen gelderse mensenDiscriminatie
Klassieke haat-liefdequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Om mijn bodemloze onvoorwaardelijke liefde te verbergen.
Gast, Gelderland ligt tegen Utrecht aanquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef Geester het volgende:
Al die meets zijn of in groningen of in utrecht ... hier zitten geen gelderse mensenDiscriminatie
Limburg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad belachelijk, ze moeten in Amsterdam
Alleen omdat je zelf ook in de Randstad wilt komen wonen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Limburg.
Kom maar, bash maar, ik kan het hebben.
Gouda!..., maar nee a'dam of utrecht idd !quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Limburg.
Limbuuuuurg! Of Brabant.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Limburg.
Idd al die utrechters naar gelderland..gaan we gelderse worst etenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast, Gelderland ligt tegen Utrecht aan
Nee joh, Utrecht een van de mooiste steden van Nederland.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Geester het volgende:
[..]
Idd al die utrechters naar gelderland
Je hebt leuke foto's in je fobo, ik zal je matsenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Limburg.
Er staat "SC" in de TT en je verwacht kwaliteitsposts? Lief naief.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Een SC met stadbashingIdd kwaliteitsposts ...
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt leuke foto's in je fobo, ik zal je matsen
Veel korte rokjes komende tijd in utrechtquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee joh, Utrecht een van de mooiste steden van Nederland.
Jij.. jij.... MAN!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt leuke foto's in je fobo, ik zal je matsen
ik ben zo liefquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef twi het volgende:
Er staat "SC" in de TT en je verwacht kwaliteitsposts? Lief naief.
Alleen in Utrecht ja?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Veel korte rokjes komende tijd in utrecht
Geen idee, ik ben er al bijna 2 weken niet meer geweest. Volgende week mag ik weer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Veel korte rokjes komende tijd in utrecht
Geen stadbashing van Joy en van mij gezien hoor..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Want jij en zij dragen het topic?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen stadbashing van Joy en van mij gezien hoor..
Mensen die dit over zichzelf zeggenquote:
Pls god noquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Van die corpswijven die met een constant hese/schorre stem rondlopen vet sexy
jelly?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Van die corpswijven die met een constant hese/schorre stem rondlopen vet sexy
Ik studeer in Utrecht dus ik moet het wetenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:13 schreef Geester het volgende:
[..]
jelly?
Ik vind dat wel meevallen lieve HJ
Als ik nu heel hard moet lachen heb ik dan de goede voor me?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:12 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die dit over zichzelf zeggenHoe oud ben je? Ik ken nog wel een hele lieve jongen uit een ander topic die iemand zoekt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik studeer in Utrecht dus ik moet het weten
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:07 schreef twi het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk 't wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik nu heel hard moet lachen heb ik dan de goede voor me?
even quoten voor de mooie faal.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk 't wel.
[spoiler]http://0.tqn.com/d/inventors/1/0/0/2/1/parachute2.jpg[/img]
Beter jezelf sexy vinden dan lelijk lijkt mij ;aquote:
Join the club... Ik heb zo'n typisch ' ik heb een gevoel alsof het vrijdag is maar het is donderdag' gevoelquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
OKE ik moet dus eigenlijk gaan studeren maar ik wil niet
Ik moet statistiek doen, daarom wil ik nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Join the club... Ik heb zo'n typich ' ik heb een gevoel alsof het vrijdag is maar het is donderdag' gevoel
Ik zou je doen.quote:
Dat zuigtquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik moet statistiek doen, daarom wil ik niet
Algemene sociale wetenschappenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:17 schreef Geester het volgende:
[..]
Dat zuigtwat voor opleiding doe je?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou je doen.1/3 woeeeeeew geylSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker sociaal.....quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Algemene sociale wetenschappen
[..]
1/3 woeeeeeew geyl
Jaja vet sociaal zijn wequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:19 schreef Geester het volgende:
[..]
Lekker sociaal.....Ik doe iets met rechten .. de sociale kant daarvan..dus we zijn beiden sociaal bezig
Sign of god dit..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jaja vet sociaal zijn we
Ik ga nu echt studeren anders haal ik een 2kusjes en omhelzingen
Dat we hele sociale kinderen krijgenquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:21 schreef Geester het volgende:
[..]
Dat we hele sociale kinderen krijgenSorry mijn vriend is technisch, dat gaat 'm niet worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meer posten om het topic te redden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:22 schreef twi het volgende:
Het is nu al niet leuk meer hier. Hopelijk blijft het een langzame dood bespaard.
aaaaaaauw... die voelde ikquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sorry mijn vriend is technisch, dat gaat 'm niet worden.
okquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:22 schreef twi het volgende:
Het is nu al niet leuk meer hier. Hopelijk blijft het een langzame dood bespaard.
Workshop voor wat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:22 schreef Skv het volgende:
Ik ben een workshop aan het maken voor morgen. Dikke tyfus
Reageren op klagende mensen die niets leuks te zeggen hebben, dat werkt niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meer posten om het topic te redden.
Dwing ze tot een leuke boodschap.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef twi het volgende:
[..]
Reageren op klagende mensen die niets leuks te zeggen hebben, dat werkt niet.
Dat twi hier gepost moet hebben voor jlulie, boeit me niet.quote:
Ben ik ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:14 schreef STING het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Cue_ van de mannen was
posts van iedereen? waar staat dat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat twi hier gepost moet hebben voor jlulie, boeit me niet.
Dat Joysa de posts van iedereen kwaliteitsposts vind, tja, daarin verschillen we nu eenmaal van mening
Maak ik het zo makkelijk, en nog is het te lastig voor je.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat twi hier gepost moet hebben voor jlulie, boeit me niet.
Dat Joysa de posts van iedereen kwaliteitsposts vind, tja, daarin verschillen we nu eenmaal van mening
Precies waar een SC voor bedoeld isquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maak ik het zo makkelijk, en nog is het te lastig voor je.
Wasted words. Only wasted words.
Is er al.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef twi het volgende:
Waarom is dit een slowchat geworden trouwens? En komt er ook een serieus topique? Of kan ik hier mijn problemen met exen gewoon tussen neus en lippen door delen?
Beleidsimplementatie en netwerktheorieën.quote:
Kan denk wel, alleen voor de serieuze dingen gewoon de normale topic gebruiken denk?..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef twi het volgende:
Waarom is dit een slowchat geworden trouwens? En komt er ook een serieus topique? Of kan ik hier mijn problemen met exen gewoon tussen neus en lippen door delen?
Jouw?quote:
van ... MAN..quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ow, zelfde verhaal als met AVNZMG dus. Nouja, leuk!
Kijk mij eens positief zijn
gotta catch 'em all!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:30 schreef Murdera het volgende:
Ik heb je gecalled, dus ja, helaas.
VAN MIJ!
Like no one ever was..quote:
Nou moet je me toch echt effe zegge wtf die gast aan het doen is op je profiel pic xdquote:
Een bij ontwijken, zie je dat niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:36 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Nou moet je me toch echt effe zegge wtf die gast aan het doen is op je profiel pic xd
Skrillex.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:36 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Nou moet je me toch echt effe zegge wtf die gast aan het doen is op je profiel pic xd
Skrillexquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Skrillex.Een idiote DJ, die als een mongool beweegt.
Deze man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef Geester het volgende:
[..]
Skrillex
Dubstep hipsters
Deadmau5 vergelijken met Skrillex
Ditquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Skrillex.Een idiote DJ, die als een mongool beweegt.
sinds de vakantie is het wat doodgebloed lijkt hequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:39 schreef STING het volgende:
Say whut?En het ging zo goed tussen jullie?
Stiekem denkt ie (And i'm back in the gamequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:39 schreef STING het volgende:
[..]
Say whut?En het ging zo goed tussen jullie?
Once you're friendzoned...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Stiekem denkt ie (And i'm back in the game)
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Stiekem denkt ie (And i'm back in the game)
Geef hoop nooit op.., ze zal ooit inzien dat je niet alleen die leuke gozer ben die er altijd voor haar is..quote:
Wat een compliment. Dankje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft al met een of andere flyboy
Ah, en zit je ermee of valt het mee?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
sinds de vakantie is het wat doodgebloed lijkt he
Ah, gelukkig. Ik dacht dat je helemaal in de wolken wasquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is jammer, maar zit er momenteel niet erg mee
Nop. Daar kom ik niet zo snel, zeker niet als je in zo'n fase zit van net geen relatie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:43 schreef STING het volgende:
Ah, gelukkig. Ik dacht dat je helemaal in de wolken was
Dood bloeien?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:45 schreef STING het volgende:
[..]
Nu denk ik te snappen waarom het wellicht doodgebloeid is
Beetje te veel..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als iemand met veel levenservaring.
Vanwege een spelfout?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe moet ik je nu nog kunnen vergeven?
Zorg dat je daar nooit inkom dan!quote:
Statistiek is een eitje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben alweer gestopt met statistiek want ik snap het niet
Ik ga zaterdag uit..wel in gouda, but you are more then welcome to joinquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef muhahaha het volgende:
Dacht dat dit over meets en dates ging
Ik was ontopicquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef muhahaha het volgende:
Dacht dat dit over meets en dates ging
Ik vrijdag en zaterdag in Enschede.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:11 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag uit..wel in gouda, but you are more then welcome to join
Enschede...Gouda.. vlakbij elkaar joh xdquote:
Drom een keer ergens centraal meten, ofterwijl Utrecht.. A'dam etc etc.quote:
Ik duik iig eerst de Pakkerij in en zie wel waar ik eindig.quote:
Aaah.. studentje?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Skv het volgende:
Ik duik iig eerst de Pakkerij in en zie wel waar ik eindig.
Nog nét. Paar maandjes nog!quote:
Afstuderen. Werd ook wel eens tijd.quote:
Bestuurskunde, UT.quote:
Ik was ook ff weg, bijna volquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:17 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Drom een keer ergens centraal meten, ofterwijl Utrecht.. A'dam etc etc.
Edit, deze chat gaat te snel, effe 1 a 2 uur weg nu, als ik terug kom zeker de draad kwijt xd
Je vergeet dat op dit moment jij nog altijd iets verkeerds hebt gedaan hequote:Op donderdag 29 maart 2012 14:33 schreef STING het volgende:
Vrouw doet iets verkeerd.
Man:.
Vrouw schudt met kont
Man:![]()
Vrouw:
Duidelijk Cue_, duidelijk
Echt niet, woman, je was gewoon aan het zeurenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vergeet dat op dit moment jij nog altijd iets verkeerds hebt gedaan he
Volgens jouw stappenplan gebruik je nu de verkeerde smiley.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:35 schreef STING het volgende:
[..]
Echt niet, woman, je was gewoon aan het zeuren
Natuurlijk! Dit is een slowchatquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:35 schreef STING het volgende:
[..]
Echt niet, woman, je was gewoon aan het zeuren
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk! Dit is een slowchat
*wiebelt met kont*
Dan zit ik goed, volgens mij zit ik nog in de rebound fasequote:Op donderdag 29 maart 2012 14:46 schreef ovoxo het volgende:
Dit wordt het grootste rebound topic ooit
en ik maar denken dat je meer zou willenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, dat is veelal ook de kern van rebound
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat jij mij niet probeert te hosselen, daar kan ik niets aan doen
Met enkel eenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik dacht CUe's hartje sneller te laten kloppen, helaas
???quote:
Misschien hossel ik je in de stad wel vrijdag. Undercover.quote:
Alles op z'n tijdquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je meer zou willen
Wie weetquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:53 schreef Skv het volgende:
Misschien hossel ik je in de stad wel vrijdag. Undercover.
quote:
Ik ben een slechte online hosselaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie weet
Spannend
Maar of dat gaat lukken..
[..]
Of.....genieten van de vrijheidquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geduld moeten hebben als je net gedumpt bent/gedumpt hebt
Rebound ftw.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geduld moeten hebben als je net gedumpt bent/gedumpt hebt
Fixedquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:58 schreef Skv het volgende:
Of met tien fokkers je verdriet verzuipen in een kroegje.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welles je kunt iemand toch niet in 1 enkele post inpakken?
Niet?quote:
En daarna huilen.quote:
Oeeh vrijheidquote:
Als het een goede post is.. dan kan allesquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welles je kunt iemand toch niet in 1 enkele post inpakken?
You had me at '*wiebelt met kont*'quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh vrijheid
[..]
Als het een goede post is.. dan kan alles
Gaat rap ja.quote:
voor een SC vind ik dit langzaam hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Rap is een understatement, zelfs voor een SC!
Oh, je bent beter gewend?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
voor een SC vind ik dit langzaam hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |