quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Stiekem denkt ie (And i'm back in the game)
Geef hoop nooit op.., ze zal ooit inzien dat je niet alleen die leuke gozer ben die er altijd voor haar is..quote:
Wat een compliment. Dankje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft al met een of andere flyboy
Ah, en zit je ermee of valt het mee?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
sinds de vakantie is het wat doodgebloed lijkt he
Ah, gelukkig. Ik dacht dat je helemaal in de wolken wasquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is jammer, maar zit er momenteel niet erg mee
Nop. Daar kom ik niet zo snel, zeker niet als je in zo'n fase zit van net geen relatie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:43 schreef STING het volgende:
Ah, gelukkig. Ik dacht dat je helemaal in de wolken was
Dood bloeien?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:45 schreef STING het volgende:
[..]
Nu denk ik te snappen waarom het wellicht doodgebloeid is
Beetje te veel..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als iemand met veel levenservaring.
Vanwege een spelfout?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe moet ik je nu nog kunnen vergeven?
Zorg dat je daar nooit inkom dan!quote:
Statistiek is een eitje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben alweer gestopt met statistiek want ik snap het niet
Ik ga zaterdag uit..wel in gouda, but you are more then welcome to joinquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef muhahaha het volgende:
Dacht dat dit over meets en dates ging
Ik was ontopicquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef muhahaha het volgende:
Dacht dat dit over meets en dates ging
Ik vrijdag en zaterdag in Enschede.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:11 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag uit..wel in gouda, but you are more then welcome to join
Enschede...Gouda.. vlakbij elkaar joh xdquote:
Drom een keer ergens centraal meten, ofterwijl Utrecht.. A'dam etc etc.quote:
Ik duik iig eerst de Pakkerij in en zie wel waar ik eindig.quote:
Aaah.. studentje?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Skv het volgende:
Ik duik iig eerst de Pakkerij in en zie wel waar ik eindig.
Nog nét. Paar maandjes nog!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |