Like no one ever was..quote:
Nou moet je me toch echt effe zegge wtf die gast aan het doen is op je profiel pic xdquote:
Een bij ontwijken, zie je dat niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:36 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Nou moet je me toch echt effe zegge wtf die gast aan het doen is op je profiel pic xd
Skrillex.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:36 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Nou moet je me toch echt effe zegge wtf die gast aan het doen is op je profiel pic xd
Skrillexquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Skrillex.Een idiote DJ, die als een mongool beweegt.
Deze man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef Geester het volgende:
[..]
Skrillex
Dubstep hipsters
Deadmau5 vergelijken met Skrillex
Ditquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Skrillex.Een idiote DJ, die als een mongool beweegt.
sinds de vakantie is het wat doodgebloed lijkt hequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:39 schreef STING het volgende:
Say whut?En het ging zo goed tussen jullie?
Stiekem denkt ie (And i'm back in the gamequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:39 schreef STING het volgende:
[..]
Say whut?En het ging zo goed tussen jullie?
Once you're friendzoned...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Stiekem denkt ie (And i'm back in the game)
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Stiekem denkt ie (And i'm back in the game)
Geef hoop nooit op.., ze zal ooit inzien dat je niet alleen die leuke gozer ben die er altijd voor haar is..quote:
Wat een compliment. Dankje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft al met een of andere flyboy
Ah, en zit je ermee of valt het mee?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
sinds de vakantie is het wat doodgebloed lijkt he
Ah, gelukkig. Ik dacht dat je helemaal in de wolken wasquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is jammer, maar zit er momenteel niet erg mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |