Beter jezelf sexy vinden dan lelijk lijkt mij ;aquote:
Join the club... Ik heb zo'n typisch ' ik heb een gevoel alsof het vrijdag is maar het is donderdag' gevoelquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
OKE ik moet dus eigenlijk gaan studeren maar ik wil niet
Ik moet statistiek doen, daarom wil ik nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Join the club... Ik heb zo'n typich ' ik heb een gevoel alsof het vrijdag is maar het is donderdag' gevoel
Ik zou je doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zuigtquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik moet statistiek doen, daarom wil ik niet
Algemene sociale wetenschappenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:17 schreef Geester het volgende:
[..]
Dat zuigtwat voor opleiding doe je?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou je doen.1/3 woeeeeeew geylSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker sociaal.....quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Algemene sociale wetenschappen
[..]
1/3 woeeeeeew geyl
Jaja vet sociaal zijn wequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:19 schreef Geester het volgende:
[..]
Lekker sociaal.....Ik doe iets met rechten .. de sociale kant daarvan..dus we zijn beiden sociaal bezig
Sign of god dit..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jaja vet sociaal zijn we
Ik ga nu echt studeren anders haal ik een 2kusjes en omhelzingen
Dat we hele sociale kinderen krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:21 schreef Geester het volgende:
[..]
Dat we hele sociale kinderen krijgenSorry mijn vriend is technisch, dat gaat 'm niet worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meer posten om het topic te redden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:22 schreef twi het volgende:
Het is nu al niet leuk meer hier. Hopelijk blijft het een langzame dood bespaard.
aaaaaaauw... die voelde ikquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sorry mijn vriend is technisch, dat gaat 'm niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |