okquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:22 schreef twi het volgende:
Het is nu al niet leuk meer hier. Hopelijk blijft het een langzame dood bespaard.
Workshop voor wat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:22 schreef Skv het volgende:
Ik ben een workshop aan het maken voor morgen. Dikke tyfus
Reageren op klagende mensen die niets leuks te zeggen hebben, dat werkt niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meer posten om het topic te redden.
Dwing ze tot een leuke boodschap.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef twi het volgende:
[..]
Reageren op klagende mensen die niets leuks te zeggen hebben, dat werkt niet.
Dat twi hier gepost moet hebben voor jlulie, boeit me niet.quote:
Ben ik ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:14 schreef STING het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Cue_ van de mannen was
posts van iedereen? waar staat dat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat twi hier gepost moet hebben voor jlulie, boeit me niet.
Dat Joysa de posts van iedereen kwaliteitsposts vind, tja, daarin verschillen we nu eenmaal van mening
Maak ik het zo makkelijk, en nog is het te lastig voor je.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat twi hier gepost moet hebben voor jlulie, boeit me niet.
Dat Joysa de posts van iedereen kwaliteitsposts vind, tja, daarin verschillen we nu eenmaal van mening
Precies waar een SC voor bedoeld isquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maak ik het zo makkelijk, en nog is het te lastig voor je.
Wasted words. Only wasted words.
Is er al.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef twi het volgende:
Waarom is dit een slowchat geworden trouwens? En komt er ook een serieus topique? Of kan ik hier mijn problemen met exen gewoon tussen neus en lippen door delen?
Beleidsimplementatie en netwerktheorieėn.quote:
Kan denk wel, alleen voor de serieuze dingen gewoon de normale topic gebruiken denk?..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef twi het volgende:
Waarom is dit een slowchat geworden trouwens? En komt er ook een serieus topique? Of kan ik hier mijn problemen met exen gewoon tussen neus en lippen door delen?
Jouw?quote:
van ... MAN..quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ow, zelfde verhaal als met AVNZMG dus. Nouja, leuk!
Kijk mij eens positief zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |