Starbucks? Utrecht CS? Morgen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Daarom gewoon lekker uitgaan, of chille op feestjes ed.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Echt... je weet niet wat je mist.....
In elk geval, een hoop gelach om sommige profielen...
Angle Shoot foto's kijken vind ik ook zo mooi... laatst een dame, superknappe kop... 2 foto's later komt me daar toch een lijf onder vandaan jongen... niet best.....
"Ik heb wat nare ervaringen op het gebied van mannen dus ik ben voorzichtig" stond er in haar profiel...
Dan denk ik...... Tja, als je ze voor de gek blijft houden, kan ik me dat best indenken.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:57 schreef Geester het volgende:
[..]
Starbucks? Utrecht CS? Morgen?
Omg ja ja jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt me herkennen aan mijn hipster bril en Apple laptop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Omg ja ja jaJe kunt me herkennen aan mijn hipster bril en Apple laptop
Als een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Omg ja ja jaJe kunt me herkennen aan mijn hipster bril en Apple laptop
Het is alsof je mijn gedachten las (de Apple laptop dan xd, heb zelf Avator bril:D)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
Pest is, ik heb weinig vrienden, helemaal omdat ik nu verhuisd ben... in elk geval geen voetbal vrienden zoals ik ze noem... dus ik heb geen wingman... moet alles zelf doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:59 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker uitgaan, of chille op feestjes ed.
Vrienden maken op de plek waar je nu bent?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Pest is, ik heb weinig vrienden, helemaal omdat ik nu verhuisd ben... in elk geval geen voetbal vrienden zoals ik ze noem... dus ik heb geen wingman... moet alles zelf doen.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:12 schreef Tjik het volgende:
Word ik ff sjarrel genoemd...![]()
All jealous
Die had ik... maar laten die ook mijn ex supporten.... weg vrienden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:12 schreef Geester het volgende:
[..]
Vrienden maken op de plek waar je nu bent?
Dan waren het geen vrienden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die had ik... maar laten die ook mijn ex supporten.... weg vrienden.
Heb je nog vrijgezelle vriendinnenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:12 schreef Tjik het volgende:
Word ik ff sjarrel genoemd...![]()
All jealous
Okequote:
Uh.. 1quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je nog vrijgezelle vriendinnen
32quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:18 schreef Tjik het volgende:
[..]
Uh.. 1Maar die is ook aan het daten :p
Ligt eraan hoe oud je bent?:p
23quote:
Wtf vanwaar die verbazingquote:
23, ja dat vind ik kunnen, binnen de grenzen zeg maarquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:24 schreef Tjik het volgende:
[..]
23
Me ex is 32Naja, laatste ex. Niet waarover ik postte...
Dus op zich kan het nog welVoor me vriendinnen dan..
@Hedge:
Ja![]()
![]()
2e date!
Gadverquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wtf vanwaar die verbazing![]()
dit doet me pijn
[..]
23, ja dat vind ik kunnen, binnen de grenzen zeg maar![]()
Jaja ik ga niet tussen jou en hedge komen, bro's b4 ho's etc etc en ik roer niet graag in andermans potjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |