Oh ja datte!quote:
Als je rijst droog is, bereid je m verkeerdquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb niks met rijst, alleen nasi (zelfgemaakt) vind ik lekker, verder voelt het altijd als een verplichting, die droge meuk ergens bij![]()
Kokos hoef ik ook niet!
Om te overnachten? Hoe vaak moet je nee zeggenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt godverdehoerende, nu zit mn zus te mailen.
Het paasweekend komt hun niet goed uit.
Dus het moet dit weekend.
Ik pas me maar aan. En oh ja of ik even iets kan bedenken waar we terecht kunnen met alle kinderen en honden.
Sterf toch gewoon zeg
Ja, nee, zelfs als het is het smeuïg, ik blijf het niks vinden. Doe mij maar pasta en piepers en en enquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je rijst droog is, bereid je m verkeerdvooral witte rijst.
Nee dat is ook raar. Als je zus het dit weekend wil doen, regelt zij het maar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik zet helemaal niemand ergens neer.
Als ze willen dat ik deze zondag kom dan hoor ik wel hoe laat en waar ik moet komen opdraven, ze moeten echt niet denken dat ik mijn afspraken af ga zeggen omdat zij niet kunnen, en dan ook nog eens regel hoe en wat
quote:
Nou dat dus, die is echt gek, tis al fucking donderdag ook nuquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat is ook raar. Als je zus het dit weekend wil doen, regelt zij het maar.
Ik fix al jaren niks meer hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Je zus vindt het wel handig, zo'n zus te hebben die alles altijd wel weet te fixen
Piepers, als ik die wil eten ga ik wel bij mn ouders etenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nee, zelfs als het is het smeuïg, ik blijf het niks vinden. Doe mij maar pasta en piepers en en en
Ja preciesquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Quiche vind ik ook meer iets als tussendoortje of voor op een feestje of zo, niet als avondeten.
Als het wel doorgegaan was, was het dan zo'n gezellig Center parcs huisje geworden met de hele familie? Huuuuuuquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Nee nee dat overnachten is van de baan hoor.
Ja over mijn lijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het wel doorgegaan was, was het dan zo'n gezellig Center parcs huisje geworden met de hele familie? Huuuuuu
Als je het had gedaan had je de pluim van het jaar verdiendquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja over mijn lijk![]()
Echt niet, dat vermoord ik ze allemaal in hun slaap.
Ja, al vraagt het bijna om meer specsquote:
Alrighty!quote:
Van de baan ja? Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Nee nee dat overnachten is van de baan hoor.
Maar ze zijn 13 april 40 jaar getrouwd, en mn broertje is dan jarig.
Ze gaan dan zelf op vakantie, dus wilden ze het met pasen vieren.
Maar dan kan mijn zus schijnbaar niet.
Dus nu moet het ineens deze zondag al?
![]()
En of ik dan even een lokatie bedenk, ik weet zeker dat zuslief ook van een gezamelijk kado dat ik nog snel mag roggelen uitgaat.
Dikke lul drie bier, ZIJ wil dat het deze zondag gevierd wordt, ze regelt het maar ook.
Door gewoon keihard nee te zeggen , duhquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Van de baan ja? Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen?
Oh, 'nee' wordt wel gewoon geaccepteerd, ik dacht dat je in de smoezen moest duikenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Door gewoon keihard nee te zeggen , duh![]()
Maar goed, zusjelief kon ook niet schijnbaar
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, 'nee' wordt wel gewoon geaccepteerd, ik dacht dat je in de smoezen moest duiken
En ik snap het locatieprobleem niet, gewoon thuis, hapje, drankje en kleinkinderen die de zooi afbreken, ouderwetsch gezellig
Hobbiton?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mn ouders wonen tegenwoordig echt in een gruwelijk klein donker kaboutergrotje zonder tuin.
Daar passen we niet eens allemaal in.
Ook geen goed plan dus
quote:
Daar ben ik geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
What's the scooooooooooooooore?quote:
Was het maar zo, dan konden we entree heffenquote:
Heb ik ook, echt leuk hequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhh, ik zit dozen in te pakken en blader even door 1 schoenendoos met oude brieven en kaarten. Wat was het vroegah toch leuk, zonder e-mailIk heb zoveel leuke brieven van oude vriendjes, klasgenootjes, vriendinnen, overleden familie. En ik zag nog een schapenkaart uit Schotland
Een houten slang voor Thessa, hele leuke handbeschilderde minipaaseitjes voor in een tak van 5 cent per stuk, en een bak om de stenen buiten in te doen, want die glazen vazen met stenen voor de hondjes binnen staan me in de wegquote:
Ja echtquote:
Ohh leuke aankopen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een houten slang voor Thessa, hele leuke handbeschilderde minipaaseitjes voor in een tak van 5 cent per stuk, en een bak om de stenen buiten in te doen, want die glazen vazen met stenen voor de hondjes binnen staan me in de weg
Dan ben je toch gewoon na de koffie weer weg, om ruimte te makenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mn ouders wonen tegenwoordig echt in een gruwelijk klein donker kaboutergrotje zonder tuin.
Daar passen we niet eens allemaal in.
Ook geen goed plan dus
Ik zag het begin heel kort, goeiemorgen 10 kinderenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon na de koffie weer weg, om ruimte te makenBen benieuwd waar je zus mee komt
![]()
Ik zit Supernanny te kijken, een gezin met TIEN kinderen. Moeder zit op een stoel, terwijl de oudere kinderen maar op de jongere moeten letten
Ze wil er nog twee he. Gestoord wijf. Niet omdat ze 12 kinderen wil, dat moet ieder voor zich weten, maar omdat ze wil dat de oudsten ervoor zorgenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag het begin heel kort, goeiemorgen 10 kinderen
Zeker een verslaving om altijd voor een piepkleine uk te willen zorgen danquote:
Nee, ze heeft gewoon van twaalf kinderen gedroomd en een huis met een hek. Dus bij twaalf is het wel klaar. Ze jankt tegen d'r man omdat 'ie het bij tien wil houden. Mensen wat een heerlijke tvquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker een verslaving om altijd voor een piepkleine uk te willen zorgen dan![]()
Ben benieuwd of die man al die 10 wilde hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gewoon van twaalf kinderen gedroomd en een huis met een hek. Dus bij twaalf is het wel klaar. Ze jankt tegen d'r man omdat 'ie het bij tien wil houden. Mensen wat een heerlijke tv
Jepquote:
quote:
Vandaar dat ik het niet kon vinden op die 600 zenders van onsquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het was op RTL, maar D had het net voor me opgenomen omdat ik zat te bellen, dus niet live
Het is ook merendeel zo lekker heerlijk Amerikaans allemaalquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Tis wel de beste anticonceptie die er is, die programma's![]()
Het zijn trouwens echt altijd de ouders hoor, die lame zijn.
Nou, D dacht dat ik dit wel heel erg komisch zou vinden. En dat is ook wel zoquote:
quote:
Oh wat goed gelukt!quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Chico in zn groter gemaakte pj
Whehe. Nou dat niet per se, maar vind hem wel érg leukquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Ja daar zou ik wel es pudding mee willen eten
Tis een andere kleur hoor, je ziet het best goed, maar de pj is te leuk om weg te doen en ze hebben geen grotere matenquote:
Leuk Bosquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:19 schreef Bos81 het volgende:
Vanavond schilderen (op doek) bij/met de begeleiding. 1.5 uur is natuurlijk te kort om een meesterwerk te fabriceren, maar deze Pabos Picasso gaat zijn best doen.
Die tijger denk ik?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk BosIk herinner je tekening nog goed, die je een keer liet zien
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:22 schreef Bos81 het volgende:
ikga denk ik wel voor iets abstracts ja. Lekker de dwarse autist uithangen door niet iets duidelijks gestructureerd te doen..
ikga denk ik wel voor iets abstracts ja. Lekker de dwarse autist uithangen door niet iets duidelijks gestructureerd te doen..
Oeh nu begin ik te twijfelen! Een klein werkje was het...quote:
Dan was het een schaal tomaten..quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh nu begin ik te twijfelen! Een klein werkje was het...
Nietquote:
Dan weet ik het niet. Ik kan me alleen maar die schaal tomaten en die tijger voor de geest halen. Ik zal dadelijk even op mijn desktop kijken of ik nog de foto's hebquote:
Het klonk als een grapje zo Bosquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet. Ik kan me alleen maar die schaal tomaten en die tijger voor de geest halen. Ik zal dadelijk even op mijn desktop kijken of ik nog de foto's heb
Die tijger was a4formaat of zelfs groter , het schaaltje tomaten niet..quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het klonk als een grapje zo Bos![]()
Nee dan was het een tijger
Ik weet alleen bepaalde kleuren en dat het klein was.
Dan moet ik wel echt op mezelf gaan wonen. Dat zit er voorlopig niet in....Maar goed wat niet is, kan nog komen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
Mocht je in de toekomst nog ooit eens meer gaan schilderen, en teveel in huis hebben, dan wil ik wel een Bos Original van je kopen!
Okee zoiets. Tja daar moet ik nog meer ruimte hebben dan nu. Hopelijk kan ik toch snel bij meriadoc terecht. Na lang twijfelen heb ik besloten me daarvoor in te schrijven. Toch weer lekker terug naar G-Twon. Maar goed dit kan best nog 2-3 jaar duren voor er plaats is, maar ook 6 maanden. Ze kijken meer naar matching dan plaats op de wachtlijst..quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
Nee niet zo groots Bos, maar gewoon, mocht je vaker iets maken (al is het een canvasje van 15x15cm)Niet een hele gallery vol (bos)
Ja precies, ik heb hier echt geen plek om te kunnen tekenen of schilderen. Als ik het geld had om iets kleins te huren om te kunnen schilderen kan ik dat best in overweging nemen....quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wacht, ik snap je nu pas, jij bedoelt niet grote ruimte om alles kwijt te kunnen, maar dat je nu niet in je huidige plek plek hebt om te gaan schilderen?
Ja misschien als ik mijn Desktopcomputer bij pa neerzet, wat al in de planning zit. Kan ik op dat bureau natuurlijk werken...quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Bos, met zo een tafelezeltje kom je al een heel eind he, kun je gewoon lekker op je bureau op werken en dat kost geen ruimte.
Ik wil een BosBoom
Die van Kees!quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een andere kleur hoor, je ziet het best goed, maar de pj is te leuk om weg te doen en ze hebben geen grotere maten![]()
Voor de rest van de pics zie FB, en hier staan er ook een paar:[centraal] Honden met foto's #60
Ja daarom schreef ik ook 'toekomst', gewoon voor ooit!quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja misschien als ik mijn Desktopcomputer bij pa neerzet, wat al in de planning zit. Kan ik op dat bureau natuurlijk werken...
Ik zie wel, voorlopig ben ik eigenlijk druk met andere dingen. (mijn crew-schap bij FOK!, gewoon werken etcetera, maar als het me straks weer bevalt, ga ik misschien wel even bij de Action langs binnenkort..
Wat leuk Bos!quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:19 schreef Bos81 het volgende:
Vanavond schilderen (op doek) bij/met de begeleiding. 1.5 uur is natuurlijk te kort om een meesterwerk te fabriceren, maar deze Pabos Picasso gaat zijn best doen.
Een van je bazen was gisteren zeer charmant bij P&W!quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb laatst nog es zitten tekenen maar ik kan er echt geen zak van
Ja echt wel! Leuk van dat boek!quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:19 schreef oh-oh het volgende:
haha ja ik heb t vanmorgen terug zitten kijken, die dame aan de overkant met dat decoleté die was onder de indruk van hem he![]()
De boekpresentatie is as we speak bezig
Neem een lineaal mee en kalk er per kwartier een mondriaan uitquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:19 schreef Bos81 het volgende:
Kak, ik check bijna altijd wat er bij P&W zit, heb ik gister hier te lang zitten beppen en dus gemistquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:19 schreef oh-oh het volgende:
haha ja ik heb t vanmorgen terug zitten kijken, die dame aan de overkant met dat decoleté die was onder de indruk van hem he![]()
Schilder jij nog bepaalde dingen Strega?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat leuk Bos!Ik wil ook de kwast weer eens ter hand nemen. (Maar heb zo een last van m'n handen
)
Wat dee je bij de zuiderburen?quote:
Ooh, die wisten niet wat het wasquote:
Vrij veel gebaseerd op het oude Egypte en bloemen aquarellen, maar het ligt al een tijd op z'n gat omdat mijn handen het niet zo goed doen. Maar na nu drie jaar niet kunnen, ga we mijn serre opnieuw indelen zodat ik daar weer wat kan doen. Heb ook nog veel oud porselein liggen enz. waar ik etagères van maak.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schilder jij nog bepaalde dingen Strega?
nee, ik moet eerst m'n bureau opruimen voordat ik daar weer aan kan werken, maar ik kan die rommel pas kwijt als de wandkast in m'n kamer leeg gehaald is en geschilderd is, wat een project van m'n moeder is.quote:
Nou, ik hoop toch zo voor je dat Woerden je gauw kan helpen en dat het echt resultaat heeft!quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:27 schreef Qwea het volgende:
Dus we blijven gewoon bij Woerden. En Woerden zorgt maar dat ze haar beloofde OK datum van half april waarmaakt, want ik kan amper meer lopenHet gaat met de dag slechter
Ja nou ja, ze heeft me toegezegd half april. Dat dat volgens de planning niet kan enkel als het spoed is, is niet mijn probleem. Toegezegd is toegezegd, dus ze regelt het maar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, ik hoop toch zo voor je dat Woerden je gauw kan helpen en dat het echt resultaat heeft!
Ja. En ik mag een week voor en een week na geen bier/alcohol, Zwabberquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. En ik mag een week voor en een week na geen bier/alcohol, Zwabber
Ohhhh wat leuk, en wat aparte dingen allemaalquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Vrij veel gebaseerd op het oude Egypte en bloemen aquarellen, maar het ligt al een tijd op z'n gat omdat mijn handen het niet zo goed doen. Maar na nu drie jaar niet kunnen, ga we mijn serre opnieuw indelen zodat ik daar weer wat kan doen. Heb ook nog veel oud porselein liggen enz. waar ik etagères van maak.
Deer God x2quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben me nu al geestelijk aan het voorbereiden op een dieet waar ik aan ga beginnen waarbij ik de komende maanden geen alcohol kan drinken [ afbeelding ]
Ik ga het makkelijk volhouden, maar ik baal als een stekker, want er komen dit seizoen een hoop mooie maar gelimiteerde bieren uitquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:44 schreef Pheno het volgende:
Ik sta al acht maanden droog qua alcohol, stel je niet aan
NOES!quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben me nu al geestelijk aan het voorbereiden op een dieet waar ik aan ga beginnen waarbij ik de komende maanden geen alcohol kan drinken [ afbeelding ]
Wat een mooi V&A dealtje!quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Sluis maar door, komen ze goed terecht.
Heb je de texelse springtij al gehad? Ik moet nog steeds naar dld, ik ben nog niet weer in het helhol geweestquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga het makkelijk volhouden, maar ik baal als een stekker, want er komen dit seizoen een hoop mooie maar gelimiteerde bieren uit
Als je 5 tot 10 euro over hebt voor een 330ml flesje...quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Sluis maar door, komen ze goed terecht.
nee, stom, helemaal vergeten terwijl het vlakbij te koop isquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je de texelse springtij al gehad? Ik moet nog steeds naar dld, ik ben nog niet weer in het helhol geweest
O nee, dan ga ik voor massabier.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je 5 tot 10 euro over hebt voor een 330ml flesje...
Ja maar Zwabje, dat krijg je van al die zware biertjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb ergens een lijst van wat ik heb liggen trouwens, gewoon omdat ik niet meer uit m'n hoofd wist wat ik had liggen
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja maar Zwabje, dat krijg je van al die zware biertjes(Hersenverweking)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door DeZwabber op 29-03-2012 18:19:18 ]🐙
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
Hebbes, probeer dit maar eens uit je hoofd te lerenIk zal het de grote bierkenner hier thuis laten lezen als hij weer thuis isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(hoewel....of dat nu verstandig is)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ik zit terug te kijken, na een half uur zie ik wat je bedoelt, die glimmende oogjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:19 schreef oh-oh het volgende:
LEUK Bosquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:23 schreef Bos81 het volgende:
Schilderen was erg leuk. 2 schilderijen gefabriceerd
Ze liggen nu nog op kantoor, maar heb ze met mijn telefoon wel gefotografeerd. Zo even kijken of uploaden lukt..
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
Hebbes, probeer dit maar eens uit je hoofd te lerenDie mardesous is ronduit goor gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Molen - Hel en Verdoemenis
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Het schijnt dat ze tegenwoordig anders smaken omdat de brouwerij is overgenomen en ze niet meer nagisten op fles, maar zeker weten doe ik het nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die mardesous is ronduit goor gewoon![]()
De Molen - Hel en Verdoemenis
Houdbaarheidsdatum van bier moet je je helemaal niets van aan trekken. Kasteel heeft eens een stel 750 cc flessen kasteel Brune 10 jaar laten rijpen op fles, het scheen als port zo lekker te smaken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
Gelukkig zijn de meeste bieren lang houdbaar, moet ze denk ik even op houdbaarheid gaan sorteren, kijken wat ik nog redelijkerwijs op kan drinken voordat ik begin, zonder dat het een zuipfestijn wordt
Leuk Bos, vooral die boom ook!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwaliteit is dus brak, maar dit zijn ze. De bovenste heb ik in ca 45 minuten gemaakt, de onderste was een vluggere in 30 minuten. Mede daardoor vind ik de boom beter geslaagd.
ik zei ook houdbaarheid, niet houdbaarheidsdatumquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Houdbaarheidsdatum van bier moet je je helemaal niets van aan trekken. Kasteel heeft eens een stel 750 cc flessen kasteel Brune 10 jaar laten rijpen op fles, het scheen als port zo lekker te smaken.
Doe mij maar een kistje Rochefort 10 die over datum is.
Ja klopt. En kan eventueel straks pa bellen, of hij morgen mijn desktop al komt ophalen.. Zit er momenteel alleen maar op om in te scannen en die scanner kan ik ook op mijn laptop gebruiken..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Doen, schilderen kan toch ook op je bureau als je bv je toetsenbord opzij zet?
Haha Bos, met die doekjes van 15x15cm van Action kun je zelfs op schoot schilderenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:26 schreef Bos81 het volgende:
Hoi.
Zal ik toch zometeen al naar de Action gaan om schilder spullen te kopen? Of wacht ik toch maar tot ik de ruimte heb. Kom toch vrijwel langs de Action als ik naar huis fiets![]()
![]()
Ik kan de spullen wel veilig wegzetten zodat ze niet in de weg staan..
Hee, beetje respekt voor je medecreas zegquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:15 schreef Bos81 het volgende:
O ja collega's zeiden al dat ik wat werk mee mocht nemen naar daar en daar ophangen![]()
![]()
Er hangen al schilderijen van clienten op de gang, maar er zitten er echt bij waar ik zo iets van heb, moet dat nu echt...
crea is in deze wel een erg groot woord. Zelfs Chico, Billy, Kees en Sjon kunnen beter..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hee, beetje respekt voor je medecreas zeg![]()
Leuk dat je het daar op mag hangen
Sjon is strontkunstenaar en die kotst ook met effectquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
crea is in deze wel een erg groot woord. Zelfs Chico, Billy, Kees en Sjon kunnen beter..
Dat is in the eye of the beholderquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
crea is in deze wel een erg groot woord. Zelfs Chico, Billy, Kees en Sjon kunnen beter..
Ja dat klopt, maar als iedereen die ik spreek zegt dat een bepaaald schilderij erg lelijk wordt gevonden (en dan praat ik over 15 verschillende mensen)...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, iets hoeft niet persé jouw smaak te zijn om toch door mensen de moeite om aan de muur te hangen gevonden te worden he?
Dat is waar,...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:41 schreef oh-oh het volgende:
En al was je het wel, dan is het nog niet netjes vind ik, je weet zelf hoe leuk het is om iets te maken toch? En je vindt het zelf ook leuk dat het daar op mag hangen, zo zal die maker er ook over denken
quote:
Hey ik ben ook een epilepsiegeval, maar ben wel geen kind meerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:33 schreef Bos81 het volgende:
Ja okee, het zijn mensen met een psychische beperking, maar volgens mij geen down of epilepsiegevallen waardoor het net kinderen zijn..
Maar het is dus totaal niet mijn smaak..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, okee. Maar hierin duidt ik op de mensen waarmee mijn vader werkt. Die kunnen en mogen niet zelfstandig wonen. Die krijgen wekelijks zoniet dagelijks aanvallen..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey ik ben ook een epilepsiegeval, maar ben wel geen kind meer
Ja, ik zie wel. Misschien dat ik maandag al iets meeneem. Misschien wel die boom. Daar heb ik al een foto van laten zien. Of anders iets wat ik dit weekend fabriceer..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
En wat TOF als je iets op mag hangen Bos!
Toch kunnen die vaak ook best tof schilderen hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, okee. Maar hierin duidt ik op de mensen waarmee mijn vader werkt. Die kunnen en mogen niet zelfstandig wonen. Die krijgen wekelijks zoniet dagelijks aanvallen..
Jij kunt kleding maken, dus ben je ook al enorm creaquote:
Oh nee wacht, ik kan ook prachtige dino's kleienquote:
Tuurlijk kunnen die dat, Ik heb ook prachtige werken van hun gezien hoor, maar laat ook maar. Ik heb al lang ingezien dat ik iets te hard ben geweest in mijn woorden..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toch kunnen die vaak ook best tof schilderen hoor
Zag je die tetten?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
En dat wijf met die glimmende ogen, ik ben heel benieuwd of zij niet altijd die geile bakkes heeft, bij elke willekeurige man waar ze tegenover zitZe praat ook op zo'n bepaalde manier...
dafak?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zag je die tetten?
Sodeju![]()
Zo mooi, in het P&W topic las ik ff terug, zei iemand, oh dat is vast ooit een lekker wijf geweest
Fixed!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
En dat wijf met die glimmende ogen tieten, ik ben heel benieuwd of zij niet altijd die geile bakkes heeft, bij elke willekeurige man waar ze tegenover zitZe praat ook op zo'n bepaalde manier...
* Pagan moet eerst bijlezen en dan posten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zag je die tetten?
Sodeju![]()
Zo mooi, in het P&W topic las ik ff terug, zei iemand, oh dat is vast ooit een lekker wijf geweest
Ik zweer erbij dat deze griet wel vaker zo als een nat slipje tegenover kerels zitquote:
Leuke Bosquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn overigens de schilderijen die ik een paar jaar terug samen met iemand anders heb gemaakt. Maar de credits gaan groot en deels naar haar...
Nee de jurk was érg laag gesneden maar het was toch geen bijzondere maat tieten?quote:
dan is het iemand anders geweest, denk ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke BosMaar dit ken ik niet geloof ik, ik twijfel of het iets uit je kindertijd is geweest óf iets dat je toen net als proef ergens had gemaakt
Ja dat zou heel goed kunnen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:38 schreef Bos81 het volgende:
Of was het die tekening van die workshop van een tijd terug?
Ze pronkte er nogal mee zegquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee de jurk was érg laag gesneden maar het was toch geen bijzondere maat tieten?
Haha jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Ze glibberde ook bijna van haar stoel toen ze het over Strauss Kahn had
gatverderrie, denk ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
ging even eitjes koken, vergeet ik ze, hebben nu een half uur in kokend water gelegen
inderdaadquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Nee, die zijn gewoon hard, meer niet, denk ik
Het wordt pas gadverderrie als je ze droog laat koken en ze door de kamer gaan dansen. Gelukkig geen ervaring, maar van horen zeggenquote:
Ik wil em, ik wil em!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag kwamen we Döpke weer eens tegen, heerlijk bulletje is dat
[ afbeelding ]
Volgens mij geilde ze ook bijzonder op Strauss/Kahnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
En dat wijf met die glimmende ogen, ik ben heel benieuwd of zij niet altijd die geile bakkes heeft, bij elke willekeurige man waar ze tegenover zitZe praat ook op zo'n bepaalde manier...
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Volgens mij geilde ze ook bijzonder op Strauss/Kahn
Een schatje!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja echt he, jeminee
![]()
Döpke is een meisje trouwens
Moet je nu zondag naar je ouders?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja ze is echt erg leuk![]()
Zelfs Kees mot dr wel![]()
Boh, bijna weekend, ik ben er wel aan toe, jammer dat het weer zo een haastgedoe gaat worden
Hebben jullie het over dat mens bij P&W dat heel erg haar best deed om Moszko te verleiden?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Volgens mij geilde ze ook bijzonder op Strauss/Kahn
Ja. Geen voorbeeld als vrouw, zeg maar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hebben jullie het over dat mens bij P&W dat heel erg haar best deed om Mozko te verleiden?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hebben jullie het over dat mens bij P&W dat heel erg haar best deed om Moszko te verleiden?
Ik zat me maar af te vragen of ze het bewust deed of dat dat haar standaard houding tegenover mannen isquote:
wat heeft dat met een vriendin te maken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:25 schreef Bos81 het volgende:
Hoe krijg ik ooit een vriendin als ze dit soort dingen gaan uitvinden![]()
Hoe kom ik anders aan mijn bier als er voetbal op is..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat heeft dat met een vriendin te maken?
Ik zet in op het laatste!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zat me maar af te vragen of ze het bewust deed of dat dat haar standaard houding tegenover mannen is![]()
De La-z-boy Cool Chair.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
Persoonlijk ben ik eigenlijk wel pro minibar-in-bankleuning
quote:
Bedoel je nu Koko slikken of kokos likken?quote:
zwaai ff als je langskomtquote:
quote:
Likken als lassie! Over die harige bende.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedoel je nu Koko slikken of kokos likken?
Da's zo jaren 80.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Likken als lassie! Over die harige bende.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Kokosnoten zijn nog steeds niet glad toch?
Ah, dat is duidelijk. NOT. Vertel, vertel.quote:
quote:Om 16.00 uur gaan we van start met een speciale rondleiding in de HTC Experience area’s. Hierbij wordt onder meer de HTC One X getoond en kun je het toestel uitgebreid bekijken. Vervolgens krijg je een primeur te zien… Bij binnenkomst krijg je verder een lot uitgereikt waarmee je tijdens het event een mooie prijs kunt winnen!
Om 17.00 uur gaan de deuren open voor de overige genodigden. Vanaf dan kun je genieten van de beats van DJ’s als Apster, Quintino en Hardwell Ook zorgen we uiteraard voor een hapje en drankje. Het feest is om 23.00 uur ten einde.
Nicequote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
Yeah, zondag naar de HTC One X launch parteh
[..]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:29 schreef Bos81 het volgende:
Zo weer geschilderd. Nu even laten drogen en daarna de puntjes op de i zetten
Nee hoor! Prima tijd voor zo'n kleiner doekquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:36 schreef Bos81 het volgende:
Is dat niet een beetje snel Visje zo'n doek van 20 bij 20 in ca 40 minuten of valt dat reuzemee? Ik schilder natuurlijk nu eerst even wat makkelijken dingen. Een hond gaat me echt te ver momenteel. Ik denk zelfs dat dat gezien mijn motoriek ook nooit gaat lukken..?
Of is dit wel vrij normaal..
Okeequote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor! Prima tijd voor zo'n kleiner doekVoor zover er een tijd 'hoort' te zijn
Ik klodder soms uren en soms heb ik ineens in korte tijd iets... veel variatie
En je kunt natuurlijk in lagen werken, dan blijf je er een tijdje mee bezig, alles kan!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Ik denk ook dat de "tijd" ook wel te maken heeft met het soort schilderij. Als je bijvoorbeeld een Zebra ofzo schildert, duurt dat wat langer dan bijvoorbeeld de zon..
Maandag a.s maartenskliniek woerdenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ah, dat is duidelijk. NOT. Vertel, vertel.
Hhhhijaaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |