Oh ja datte!quote:
Als je rijst droog is, bereid je m verkeerdquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb niks met rijst, alleen nasi (zelfgemaakt) vind ik lekker, verder voelt het altijd als een verplichting, die droge meuk ergens bij![]()
Kokos hoef ik ook niet!
Om te overnachten? Hoe vaak moet je nee zeggenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt godverdehoerende, nu zit mn zus te mailen.
Het paasweekend komt hun niet goed uit.
Dus het moet dit weekend.
Ik pas me maar aan. En oh ja of ik even iets kan bedenken waar we terecht kunnen met alle kinderen en honden.
Sterf toch gewoon zeg
Ja, nee, zelfs als het is het smeuïg, ik blijf het niks vinden. Doe mij maar pasta en piepers en en enquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je rijst droog is, bereid je m verkeerdvooral witte rijst.
Nee dat is ook raar. Als je zus het dit weekend wil doen, regelt zij het maar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik zet helemaal niemand ergens neer.
Als ze willen dat ik deze zondag kom dan hoor ik wel hoe laat en waar ik moet komen opdraven, ze moeten echt niet denken dat ik mijn afspraken af ga zeggen omdat zij niet kunnen, en dan ook nog eens regel hoe en wat
quote:
Nou dat dus, die is echt gek, tis al fucking donderdag ook nuquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat is ook raar. Als je zus het dit weekend wil doen, regelt zij het maar.
Ik fix al jaren niks meer hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Je zus vindt het wel handig, zo'n zus te hebben die alles altijd wel weet te fixen
Piepers, als ik die wil eten ga ik wel bij mn ouders etenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nee, zelfs als het is het smeuïg, ik blijf het niks vinden. Doe mij maar pasta en piepers en en en
Ja preciesquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Quiche vind ik ook meer iets als tussendoortje of voor op een feestje of zo, niet als avondeten.
Als het wel doorgegaan was, was het dan zo'n gezellig Center parcs huisje geworden met de hele familie? Huuuuuuquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Nee nee dat overnachten is van de baan hoor.
Ja over mijn lijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het wel doorgegaan was, was het dan zo'n gezellig Center parcs huisje geworden met de hele familie? Huuuuuu
Als je het had gedaan had je de pluim van het jaar verdiendquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja over mijn lijk![]()
Echt niet, dat vermoord ik ze allemaal in hun slaap.
Ja, al vraagt het bijna om meer specsquote:
Alrighty!quote:
Van de baan ja? Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Nee nee dat overnachten is van de baan hoor.
Maar ze zijn 13 april 40 jaar getrouwd, en mn broertje is dan jarig.
Ze gaan dan zelf op vakantie, dus wilden ze het met pasen vieren.
Maar dan kan mijn zus schijnbaar niet.
Dus nu moet het ineens deze zondag al?
![]()
En of ik dan even een lokatie bedenk, ik weet zeker dat zuslief ook van een gezamelijk kado dat ik nog snel mag roggelen uitgaat.
Dikke lul drie bier, ZIJ wil dat het deze zondag gevierd wordt, ze regelt het maar ook.
Door gewoon keihard nee te zeggen , duhquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Van de baan ja? Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen?
Oh, 'nee' wordt wel gewoon geaccepteerd, ik dacht dat je in de smoezen moest duikenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Door gewoon keihard nee te zeggen , duh![]()
Maar goed, zusjelief kon ook niet schijnbaar
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, 'nee' wordt wel gewoon geaccepteerd, ik dacht dat je in de smoezen moest duiken
En ik snap het locatieprobleem niet, gewoon thuis, hapje, drankje en kleinkinderen die de zooi afbreken, ouderwetsch gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |