Oh ja datte!quote:
Als je rijst droog is, bereid je m verkeerdquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb niks met rijst, alleen nasi (zelfgemaakt) vind ik lekker, verder voelt het altijd als een verplichting, die droge meuk ergens bij![]()
Kokos hoef ik ook niet!
Om te overnachten? Hoe vaak moet je nee zeggenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt godverdehoerende, nu zit mn zus te mailen.
Het paasweekend komt hun niet goed uit.
Dus het moet dit weekend.
Ik pas me maar aan. En oh ja of ik even iets kan bedenken waar we terecht kunnen met alle kinderen en honden.
Sterf toch gewoon zeg
Ja, nee, zelfs als het is het smeuïg, ik blijf het niks vinden. Doe mij maar pasta en piepers en en enquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je rijst droog is, bereid je m verkeerdvooral witte rijst.
Nee dat is ook raar. Als je zus het dit weekend wil doen, regelt zij het maar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik zet helemaal niemand ergens neer.
Als ze willen dat ik deze zondag kom dan hoor ik wel hoe laat en waar ik moet komen opdraven, ze moeten echt niet denken dat ik mijn afspraken af ga zeggen omdat zij niet kunnen, en dan ook nog eens regel hoe en wat
quote:
Nou dat dus, die is echt gek, tis al fucking donderdag ook nuquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat is ook raar. Als je zus het dit weekend wil doen, regelt zij het maar.
Ik fix al jaren niks meer hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Je zus vindt het wel handig, zo'n zus te hebben die alles altijd wel weet te fixen
Piepers, als ik die wil eten ga ik wel bij mn ouders etenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nee, zelfs als het is het smeuïg, ik blijf het niks vinden. Doe mij maar pasta en piepers en en en
Ja preciesquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Quiche vind ik ook meer iets als tussendoortje of voor op een feestje of zo, niet als avondeten.
Als het wel doorgegaan was, was het dan zo'n gezellig Center parcs huisje geworden met de hele familie? Huuuuuuquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Nee nee dat overnachten is van de baan hoor.
Ja over mijn lijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het wel doorgegaan was, was het dan zo'n gezellig Center parcs huisje geworden met de hele familie? Huuuuuu
Als je het had gedaan had je de pluim van het jaar verdiendquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja over mijn lijk![]()
Echt niet, dat vermoord ik ze allemaal in hun slaap.
Ja, al vraagt het bijna om meer specsquote:
Alrighty!quote:
Van de baan ja? Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Nee nee dat overnachten is van de baan hoor.
Maar ze zijn 13 april 40 jaar getrouwd, en mn broertje is dan jarig.
Ze gaan dan zelf op vakantie, dus wilden ze het met pasen vieren.
Maar dan kan mijn zus schijnbaar niet.
Dus nu moet het ineens deze zondag al?
![]()
En of ik dan even een lokatie bedenk, ik weet zeker dat zuslief ook van een gezamelijk kado dat ik nog snel mag roggelen uitgaat.
Dikke lul drie bier, ZIJ wil dat het deze zondag gevierd wordt, ze regelt het maar ook.
Door gewoon keihard nee te zeggen , duhquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Van de baan ja? Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen?
Oh, 'nee' wordt wel gewoon geaccepteerd, ik dacht dat je in de smoezen moest duikenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Door gewoon keihard nee te zeggen , duh![]()
Maar goed, zusjelief kon ook niet schijnbaar
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, 'nee' wordt wel gewoon geaccepteerd, ik dacht dat je in de smoezen moest duiken
En ik snap het locatieprobleem niet, gewoon thuis, hapje, drankje en kleinkinderen die de zooi afbreken, ouderwetsch gezellig
Hobbiton?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mn ouders wonen tegenwoordig echt in een gruwelijk klein donker kaboutergrotje zonder tuin.
Daar passen we niet eens allemaal in.
Ook geen goed plan dus
quote:
Daar ben ik geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
What's the scooooooooooooooore?quote:
Was het maar zo, dan konden we entree heffenquote:
Heb ik ook, echt leuk hequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhh, ik zit dozen in te pakken en blader even door 1 schoenendoos met oude brieven en kaarten. Wat was het vroegah toch leuk, zonder e-mailIk heb zoveel leuke brieven van oude vriendjes, klasgenootjes, vriendinnen, overleden familie. En ik zag nog een schapenkaart uit Schotland
Een houten slang voor Thessa, hele leuke handbeschilderde minipaaseitjes voor in een tak van 5 cent per stuk, en een bak om de stenen buiten in te doen, want die glazen vazen met stenen voor de hondjes binnen staan me in de wegquote:
Ja echtquote:
Ohh leuke aankopen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een houten slang voor Thessa, hele leuke handbeschilderde minipaaseitjes voor in een tak van 5 cent per stuk, en een bak om de stenen buiten in te doen, want die glazen vazen met stenen voor de hondjes binnen staan me in de weg
Dan ben je toch gewoon na de koffie weer weg, om ruimte te makenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mn ouders wonen tegenwoordig echt in een gruwelijk klein donker kaboutergrotje zonder tuin.
Daar passen we niet eens allemaal in.
Ook geen goed plan dus
Ik zag het begin heel kort, goeiemorgen 10 kinderenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon na de koffie weer weg, om ruimte te makenBen benieuwd waar je zus mee komt
![]()
Ik zit Supernanny te kijken, een gezin met TIEN kinderen. Moeder zit op een stoel, terwijl de oudere kinderen maar op de jongere moeten letten
Ze wil er nog twee he. Gestoord wijf. Niet omdat ze 12 kinderen wil, dat moet ieder voor zich weten, maar omdat ze wil dat de oudsten ervoor zorgenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag het begin heel kort, goeiemorgen 10 kinderen
Zeker een verslaving om altijd voor een piepkleine uk te willen zorgen danquote:
Nee, ze heeft gewoon van twaalf kinderen gedroomd en een huis met een hek. Dus bij twaalf is het wel klaar. Ze jankt tegen d'r man omdat 'ie het bij tien wil houden. Mensen wat een heerlijke tvquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker een verslaving om altijd voor een piepkleine uk te willen zorgen dan![]()
Ben benieuwd of die man al die 10 wilde hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gewoon van twaalf kinderen gedroomd en een huis met een hek. Dus bij twaalf is het wel klaar. Ze jankt tegen d'r man omdat 'ie het bij tien wil houden. Mensen wat een heerlijke tv
Jepquote:
quote:
Vandaar dat ik het niet kon vinden op die 600 zenders van onsquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het was op RTL, maar D had het net voor me opgenomen omdat ik zat te bellen, dus niet live
Het is ook merendeel zo lekker heerlijk Amerikaans allemaalquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Tis wel de beste anticonceptie die er is, die programma's![]()
Het zijn trouwens echt altijd de ouders hoor, die lame zijn.
Nou, D dacht dat ik dit wel heel erg komisch zou vinden. En dat is ook wel zoquote:
quote:
Oh wat goed gelukt!quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Chico in zn groter gemaakte pj
Whehe. Nou dat niet per se, maar vind hem wel érg leukquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Ja daar zou ik wel es pudding mee willen eten
Tis een andere kleur hoor, je ziet het best goed, maar de pj is te leuk om weg te doen en ze hebben geen grotere matenquote:
Leuk Bosquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:19 schreef Bos81 het volgende:
Vanavond schilderen (op doek) bij/met de begeleiding. 1.5 uur is natuurlijk te kort om een meesterwerk te fabriceren, maar deze Pabos Picasso gaat zijn best doen.
Die tijger denk ik?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk BosIk herinner je tekening nog goed, die je een keer liet zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |