ik de rooie van dat is n meisjequote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Jhhhoooaaaa
![]()
Ik ben de Groene !!
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik de rooie van dat is n meisje
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:26 schreef Compliment het volgende:
Door het sleutelgat naar de meisjeskleedkamer loeren![]()
Toen ik het deed spoten ze er net deo doorheen![]()
Ik daarna rood oog. Toen wisten ze meteen wie het gedaan had.
![]()
Dat deed ik ook toen ik nog geen bril had. Spoten ze sinaasappelsap in mijn oogquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:26 schreef Compliment het volgende:
Door het sleutelgat naar de meisjeskleedkamer loeren![]()
![]()
Bullshit, dat is uit een scene van "Schatjes".quote:Door het sleutelgat naar de meisjeskleedkamer loeren
\quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:25 schreef DerekB het volgende:
[..]
Bullshit, dat is uit een scene van "Schatjes".
Je hoeft niks te verzinnen als je niks weet hoor.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:48 schreef Anon4c het volgende:
[..]
En als je niets had gedaan in je weekend, gewoon totaal iets randoms verzinnen, omdat je niet wilde vertellen dat je niets had gedaan in je weekendHaha ik heb echt hele verhalen verzonnen inderdaad haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Dan geloof jij het niet, zal me werkelijk een rotzorg zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:25 schreef DerekB het volgende:
[..]
Bullshit, dat is uit een scene van "Schatjes".
Je hoeft niks te verzinnen als je niks weet hoor.
Herkenbaar. Deed het in groep 7 over DNA. Leraar iets teveel onder de indruk, mocht ik het nog is doen voor groep 8. Scheet alle kleuren van de regenboog aangezien ik daar opeens alleen stond voor al die gasten die ik en mijn vriendjes totaal niet mochten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef Haifisch het volgende:
Spreekbeurten van iedereen: Ik hou het over mijn hond Doodle
Spreekbeurten van Haifisch: Radioactiviteit, Inpoldering van Flevoland, de werking van de oosterscheldekering, het principe van actie=reactie
hey lillyquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:17 schreef x-Lily het volgende:
Tien tellen in de rimboe spelen
Jeugdcrimineeltjesop mijn basisschool stikte het ervan en pas nadat mijn groep 8 weg was werden ze van school gestuurd
![]()
Bitches![]()
Koerd vs Marokkaan vs Nederlander
Dat in gr 8 een meisje naar de jongenskleedkamer ging met gym we allemaal gejuich hoorden en ze terugkwam zonder bh
Rebelse tijden
thuis in het millieuquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:40 schreef Cl3tusss het volgende:
Op school hadden we 1 Dos 6.22 / Windows 3.11 computer (op zo'n 20 klassen) en daar speelde we altijd spelletjes op!
[ afbeelding ]
Thuis in het milieu!
Kan helaas de plaatjes niet vinden van De Zuivelfabriek en Het Grote Waterschapsspel!
Edit: Plaatjes even erbij gescreenshotted vanaf mn Dosbox project
De zuivelfabriek!
[ afbeelding ]
Het Grote Waterschapsspel!
[ afbeelding ]
we hebben daar zelfs een topic overquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:44 schreef Impect het volgende:
Wij keken altijd "Ik, Mik Loreland" met Karbonkel:D
Goeie tijd dat
Same here, 13 scholen totaal....quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
Betreft de TT, ik ben vroeger in de lagere klassen zo erg gepest dat ik van school gewisseld ben
True Story kan ik beaamen ja... gelukkig veranderen mensen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:21 schreef bobbernaut het volgende:
Als we pauze hadden kwam er dus soms zo gozer, beetje rare gozer..
Hij had dan zijn keyboard mee, ging wat spelen, en OPEENS werd ie HE-LE-MAAL gek!
Helemaal schreeuwen en zn keyboard op de grond gooien!
Kwam ik laatst achter dat ie ook op FOK! zit, hoi Braddie!
True story!
Bonte avond, prachtig... heb 2 x de 1e prijs gewonnen met m`n keyboardquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik heb nog geplaybackt voor de hele school. Het kabouterlied. Verkleed als kabouter Kwebbel![]()
![]()
Er keiharde schijt aan hebben hoe je eruit zag of wat je deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef Haifisch het volgende:
Spreekbeurten van iedereen: Ik hou het over mijn hond Doodle
Spreekbeurten van Haifisch: Radioactiviteit, Inpoldering van Flevoland, de werking van de oosterscheldekering, het principe van actie=reactie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |