Een van de beste vragen uit de DWDD geschiedenis.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:53 schreef Tegan het volgende:
"Zie jij jezelf als muzikant?"
Wat een kutvraag.
Wel smerig.quote:
Ik dacht een afwasborstel.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:57 schreef Elusive het volgende:
ik dacht dat claudia een irritante lach had.. maar deze.....
praat voor u zelfquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:57 schreef AryaMehr het volgende:
Die Turk is irritant en ziet er bovendien ook niet uit.
klopt, scherpe knieënquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:57 schreef AryaMehr het volgende:
Die Turk is irritant en ziet er bovendien ook niet uit.
Maar eerst dicht0n met Nic0quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Die hikkende maasbal is nog irritanter dan Claudia.
Hij verwerkt vaak dingen van de uitzending in z'n woensdag-dwdd gedichten. Je kijkt toch niet voor het eerst?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
Nico heeft meteen de Brabantball0n er in verwerkt.
Zijn niet natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:01 schreef alors het volgende:
Ik vind haar leuk, ontwapenendze moeten de volgende keer alleen wel weer dr krullen in doen
inderdaad een apart slag triestheidquote:
Ja, ik heb dit nog nooit gezien. Is dit een leuk programma? Dan ga ik het misschien volgen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Hij verwerkt vaak dingen van de uitzending in z'n woensdag-dwdd gedichten. Je kijkt toch niet voor het eerst?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:00 schreef Elusive het volgende:
hahaha!!! haaaaaaaaaaaa haaahah ahaaaaaa!
Allebei niet denk ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij haar krullen juist wel en dit steile niet.
Nee. doe maar niet. Je ergert je rot.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, ik heb dit nog nooit gezien. Is dit een leuk programma? Dan ga ik het misschien volgen.
ik ook, elke keer als je er dan naar kijkt geniet je er gewoon weer vanquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik ook, elke keer als je er dan naar kijkt geniet je er gewoon weer van
niet zo haten, het was echt een horrorwinter! een week noodregeling waardig!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:06 schreef BlueMage het volgende:
NS & ProRail is ook wel 'n terechte #1.
Er zijn te veel wissels in Nederland.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:07 schreef HenkieVdV het volgende:
De NS zou aangepakt moeten worden zoals het openbaar vervoer in Japan als het niet op tijd rijdt.
gedwongen hara kiri?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:07 schreef HenkieVdV het volgende:
De NS zou aangepakt moeten worden zoals het openbaar vervoer in Japan als het niet op tijd rijdt.
de trein laten ontsporen om een vertraging in te halen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:07 schreef HenkieVdV het volgende:
Een leiendakjequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]je quote jezelf, dat weet je toch he?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
en anders helpt de scheids wel een handje.
Lucky is bijna altijd actueel toch?quote:
Vabdaag geen Spaanse scheids gelukkig ...quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
en anders helpt de scheids wel een handje.
Bosvelt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Er zijn te veel wissels in Nederland.
Naar mijn weten wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lucky is bijna altijd actueel toch?
Ik wist niet zeker of Hexje dat ook wist.quote:
Rustig maar jongen, rustig maar.quote:
Ik maakte niet die domme opmerking bij Nic0 zijn gedicht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of Hexje dat ook wist.
En gewoon elke keer weer opnieuw op happen he.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:31 schreef Ritmo het volgende:
![]()
![]()
Die reacties hier bij dat item over Armin.. only @ Fok.
Mooi m'n gelijk bevestigd dat het hier vol zit met stinkend half-autistisch rock-tuig.
Happen? Alsof die reacties niet gemeend waren...quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef Modus het volgende:
[..]
En gewoon elke keer weer opnieuw op happen he..
Ja precies. Niet dat ik de FEM goed vind ofzo, maar ze helemaal niet kennen van naam is wel een faal als je zo hip wil overkomen. Nu zal ie waarschijnlijk even aan z'n redactie gevraagd hebben "wie die Kenje West is".quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:39 schreef DrDentz het volgende:
Matthijs deed nu bij Armin wel stoer dat hij al die artiesten kent en ze te gek vindt terwijl hij vorige week nog aangaf nooit van Far East Movement gehoord te hebben.
Oh ja nee, dan moet je wel natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef Ritmo het volgende:
Happen? Alsof die reacties niet gemeend waren...
Zaten ze je favoriete elektroridder af te zeiken hier?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Happen? Alsof die reacties niet gemeend waren...
Ja, maar dat zegt meer over dit forum.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zaten ze je favoriete elektroridder af te zeiken hier?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:13 schreef Ringo het volgende:
Wat een saaie vinexlul is die Van Buuren ook hè. Boegbeeld van het stampende klootjesvolk.
Google is your best friendquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze lacht wel hard ja..Maar wie is zij?
Wat klets jij nou.. ik heb dwdd gezien hoor ..En wat heeft het met Google te maken als ik haar hardop zie lachen bij dwdd!quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat klets jij nou.. ik heb dwdd gezien hoor ..En wat heeft het met Google te maken als ik haar hardop zie lachen bij dwdd!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef TheGOAT het volgende:
Hahahahaha ik ga zo stuk om het gehaat hier altijd he. DWDD is gewoon een gezellig programma, niet zo zeuren op gasten, stiekem zijn jullie allemaal jaloers op Armin die de hele wereld overreist en feestjes draait. En dat gezeik over Jack de Vries of Prem, kijk dan gewoon niet of neem het op en spoel het door, maar ik word soms zo moe van mensen die zeuren (ja ik doe dat nu zelf ook, maar niet zeuren 'om het zeuren' zoals veel van jullie wel doen..)
Nee, ik kijk nu even op de ena laatste pagina of er nog interessante dingen gezegd zijn, of misschien nog leuke weetjes ofzo. Maar wat ik tegenkom is alleen maar gezeik en gehaat. Het vorige topic wat al dicht is heb ik niet eens meer geopend dus..quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Jij vindt dit stiekem ook gewoon een gezellig topic, anders kijk je hier toch gewoon niet, zeurkous.
zeur niet zo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef TheGOAT het volgende:
Hahahahaha ik ga zo stuk om het gehaat hier altijd he. DWDD is gewoon een gezellig programma, niet zo zeuren op gasten, stiekem zijn jullie allemaal jaloers op Armin die de hele wereld overreist en feestjes draait. En dat gezeik over Jack de Vries of Prem, kijk dan gewoon niet of neem het op en spoel het door, maar ik word soms zo moe van mensen die zeuren (ja ik doe dat nu zelf ook, maar niet zeuren 'om het zeuren' zoals veel van jullie wel doen..)
Wat is deze?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef TheGOAT het volgende:
Je bent gewend geraakt aan de waardeloze bagger die ze elke avond weer even weten te produceren, en denkt dat dat goed is. Hier in dit topic zijn we gewoon realistisch.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eens. Het mag hier allemaal wat minder cynisch zeg. Stelletje balkon-Muppets hier.
Hij heeft in college tour onlangs nog gezegd dat hij gastheer is en dus niet mensen tot op het bot dood gaat gooien met suggestieve vragen en ze in een hoekje moet drijven. DWDD is geen 'harde ' talkshow, ik denk dat veel mensen hier in dit topic wel met dat beeld leven. Bij DWDD wordt gewoon aandacht geschonken aan 'nieuwe' dingen of interessante dingen uit allerlei interesse gebieden, en er wordt dan over gesproken met betrokken om meer info te geven.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Nou ik wilde niet zeurderig overkomen over Matthijs want ik vind het niet echt heel vreemd dat een man van over de 50 'Far East Movement' niet kent en ik heb ook niks tegen hem uiteraard. Maar ik vermoed dat als Armin zei: 'Ja ik ga dus met Far East Movement werken' dat Matthijs zei 'Ongelofelijk goed man!'. Ik weet niet wat het is, hij heeft niet echt een mening ofzo. Ik wil gewoon dat Matthijs eens zegt: "wat een kut plaat is dit!". Zijn eigen mening een keer, maar misschien is dat ook wel zijn taak niet.
Zeg dat even tegen Martijn van Dam.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:15 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Hij heeft in college tour onlangs nog gezegd dat hij gastheer is en dus niet mensen tot op het bot dood gaat gooien met suggestieve vragen en ze in een hoekje moet drijven. DWDD is geen 'harde ' talkshow, ik denk dat veel mensen hier in dit topic wel met dat beeld leven.
Als je het bagger vindt, KIJK DAN NIET.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:06 schreef arucard het volgende:
[..]
Je bent gewend geraakt aan de waardeloze bagger die ze elke avond weer even weten te produceren, en denkt dat dat goed is. Hier in dit topic zijn we gewoon realistisch.
jij vraagt toch: "wie is zij"quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat klets jij nou.. ik heb dwdd gezien hoor ..En wat heeft het met Google te maken als ik haar hardop zie lachen bij dwdd!
Altijd weer zo'n figuur die dit moet roepenquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:38 schreef Knuck-les het volgende:
Armin
Prima gast maar wat een simplistische kutmuziek maakt die jongen. Nu ben ik een groot liefhebber van elektronische muziek (luister eigenlijk niet anders), maar elke keer schaam ik me weer als ik tiesto, armin en afrojack en consorten voorbij zie komen. En het maar raar vinden dat elektronische muziek nog steeds niet volledig geaccepteerd is door velen
Ik hoop dat dwdd ook nog eens de echte pioneers uitnodigd op het gebied van elektronische muziek.
Dat weet onderhand iedereen wel maar daarmee maken ze niet ineens geweldige muziek.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:55 schreef Ritmo het volgende:
Item met Armin/Miss Nine was leuk, vooral omdat heel veel (vooral oudere en FOK!'ende) mensen in Nederland nog steeds niet weten hoe inmens grote wereldsterren mensen als Armin en Tiesto zijn.
Eens. Het is goed dat Amerika een beetje goede muziek bijgebracht wordt en dat lijkt nu eindelijk aan te slaanquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je het bagger vindt, KIJK DAN NIET.![]()
Natuurlijk zitten er kut-items bij zoals met Leo Blokdinges of Felix Rottenberg, maar dat hou je altijd. Item met Armin/Miss Nine was leuk, vooral omdat heel veel (vooral oudere en FOK!'ende) mensen in Nederland nog steeds niet weten hoe inmens grote wereldsterren mensen als Armin en Tiesto zijn. En voor de rest sowieso genoeg interessante items. Wel eens gevolgd door een kut-item, maar je kan geen dagelijkse show maken met alleen geweldige top-onderwerpen/gasten die iedereen leuk vindt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:38 schreef Knuck-les het volgende:
Armin
Prima gast maar wat een simplistische kutmuziek maakt die jongen. Nu ben ik een groot liefhebber van elektronische muziek (luister eigenlijk niet anders), maar elke keer schaam ik me weer als ik tiesto, armin en afrojack en consorten voorbij zie komen. En het maar raar vinden dat elektronische muziek nog steeds niet volledig geaccepteerd is door velen
Ik hoop dat dwdd ook nog eens de echte pioneers uitnodigd op het gebied van elektronische muziek.
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:30 schreef TheGOAT het volgende:
Hahahahahaha, Afrojack, Tiesto, en Armin afkrakenDude, of je bent jaloers, of je zeurt enorm vanwege het zeuren. Hahahahahaha, post van het jaar ongeveer hoor.
Toch denk ik dat meer dan 99% van de wereldbevolking deze 'wereldsterren' niet kent, het is echt niet te vergelijken qua bekendheid met artiesten zoals Robbie Williams of Lady Gaga bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Item met Armin/Miss Nine was leuk, vooral omdat heel veel (vooral oudere en FOK!'ende) mensen in Nederland nog steeds niet weten hoe inmens grote wereldsterren mensen als Armin en Tiesto zijn.
Je pakt er nu ook wel twee heel grote bijquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Toch denk ik dat meer dan 99% van de wereldbevolking deze 'wereldsterren' niet kent, het is echt niet te vergelijken qua bekendheid met artiesten zoals Robbie Williams of Lady Gaga bijvoorbeeld.
Je moet voor de grap eens de reacties op Twitter lezen via #dwdd en dan daarna eens hier kijken in het DWDD-topic. Dan is het idd of het over 2 verschillende programma's gaat. Het azijn druipt gewoon van dit forum af.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, hij heeft wel gelijk hoor. Heb het net in de herhaling gekeken, echt een geweldig leuk programma gezien, interessant over politiek en dat dance-item. Gelachen om de vrolijke sfeer die er hing. En dan lees je dit en dan denk je echt dat je naar iets anders hebt zitten kijken.
Balkonmuppets, inderdaad!
Geweldig slechte muziek maken die kutbandjes als die alto-gastjes van DeWolfs ofzo en Tim vetklep Knol die ze er vaak hebben staan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat weet onderhand iedereen wel maar daarmee maken ze niet ineens geweldige muziek.
Ja, geweldig slecht, dat dan weer wel.
Juist de artiesten die je noemt willen nu dolgraag samenwerken met mensen als Tiesto.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Toch denk ik dat meer dan 99% van de wereldbevolking deze 'wereldsterren' niet kent, het is echt niet te vergelijken qua bekendheid met artiesten zoals Robbie Williams of Lady Gaga bijvoorbeeld.
Hm, als er wel ergens veel gechagerijn en ongenuanceerd gekankerd wordt, is het wel op twitter. Daar op onderwerpen zoeken en lezen als #DWDD en je wordt spontaan suicidaal en pessimistisch. Oneindig maal liever dat gezeik hierquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens de reacties op Twitter lezen via #dwdd en dan daarna eens hier kijken in het DWDD-topic. Dan is het idd of het over 2 verschillende programma's gaat. Het azijn druipt gewoon van dit forum af.
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat dance een klein genre zou zijn, alleen dat ze het niet leuk vinden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:43 schreef Ritmo het volgende:
Maar het ging me er vooral om dat ik nog erg vaak (vooral oudere) mensen hoor doen alsof dance een klein genre is en mensen als Armin wekelijks een keer voor 100 man in een boerendisco plaatjes mag draaien. Intussen doen ze alsof Go Back To The Zoo ofzo de supersterren van nu zijn... terwijl die blij mogen zijn als ze een concert mogen geven met 1/10e van wat Tiesto/Armin etc. trekken.
Natuurlijk zitten er wel eens zeik-reacties op Twitter tussen (bij DWDD valt dat overigens heel erg mee, kijk maar eens) Maar dat is echt niets vergeleken met FOK! hoor. De enige Nederlandse site waar meer gekankerd wordt (op letterlijk alles) dan hier is Geenstijl.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hm, als er wel ergens veel gechagerijn en ongenuanceerd gekankerd wordt, is het wel op twitter. Daar op onderwerpen zoeken en lezen als #DWDD en je wordt spontaan suicidaal en pessimistisch. Oneindig maal liever dat gezeik hier
Volgens mij weet iedereen intussen wel voor hoeveel publiek ze draaien, waar het denk ik meer om gaat, is dat veel mensen zich afvragen wat er zo bijzonder goed is aan zo'n Armin van Buren bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Juist de artiesten die je noemt willen nu dolgraag samenwerken met mensen als Tiesto.
Dat zag je ook met Madonna gisteren.
Natuurlijk is een zanger(es) iets anders dan een DJ maar tegenwoordig trekken de top-DJ's ook zo 50.000 man publiek.
Maar het ging me er vooral om dat ik nog erg vaak (vooral oudere) mensen hoor doen alsof dance een klein genre is en mensen als Armin wekelijks een keer voor 100 man in een boerendisco plaatjes mag draaien.
En dag magquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat dance een klein genre zou zijn, alleen dat ze het niet leuk vinden.
Logisch dat je het dan niet snapt, want hij maakt zelf platen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen intussen wel voor hoeveel publiek ze draaien, waar het denk ik meer om gaat, is dat veel mensen zich afvragen wat er zo bijzonder goed is aan zo'n Armin van Buren bijvoorbeeld.
Ik ben 29, dus ik hoor misschien wel bij de doelgroep, maar ik snap gewoon niet wat er zo knap is aan het aan elkaar draaien van wat platen. (verder gun ik ze het succes van harte hoor)
Die DJ prijzen gaan ook meer naar producers dan naar DJs ... ze maken dus ook gewoon hun eigen nummers.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen intussen wel voor hoeveel publiek ze draaien, waar het denk ik meer om gaat, is dat veel mensen zich afvragen wat er zo bijzonder goed is aan zo'n Armin van Buren bijvoorbeeld.
Ik ben 29, dus ik hoor misschien wel bij de doelgroep, maar ik snap gewoon niet wat er zo knap is aan het aan elkaar draaien van wat platen. (verder gun ik ze het succes van harte hoor)
Waarom zou radio geen vruchtbaar medium zijn?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die DJ prijzen gaan ook meer naar producers dan naar DJs ... ze maken dus ook gewoon hun eigen nummers.
Maarja zo nieuw is het in amerika ook niet, 'house' muziek is er al vanaf 87 -88 en komt uit amerika, het grote verschil is wat armin zegt ze draaien het nu op de radio (alsof dat nog een vruchtbaar medium is) Amerika is gewoon ontzettend conservatief, ook hip-hop sloeg daar pas echt aan in de jaren 90 terwijl dat ook al vanaf eind jaren 70 bestaat...
Ik ben het met je eens hoor dat het hier veel te negatief is, maar doe jij niet hetzelfde op andere muziekgenres als rock/metal? Ik snap echt niet wat er zo moeilijk is om voor te stellen dat iemand anders een andere muzieksmaak heeft dan jezelf.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Natuurlijk zitten er wel eens zeik-reacties op Twitter tussen (bij DWDD valt dat overigens heel erg mee, kijk maar eens) Maar dat is echt niets vergeleken met FOK! hoor. De enige Nederlandse site waar meer gekankerd wordt (op letterlijk alles) dan hier is Geenstijl.
Ik heb geen groot muzikaal gehoor en dance is mijn favoriete muziek maar als je hoort hoe vaak het nog fout gaat bij het "aan elkaar draaien van plaatjes"quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om zeiken op 1 of 2 dingen, dat mag.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor dat het hier veel te negatief is, maar doe jij niet hetzelfde op andere muziekgenres als rock/metal? Ik snap echt niet wat er zo moeilijk is om voor te stellen dat iemand anders een andere muzieksmaak heeft dan jezelf.
Ben je serieus? Loooooooooooool jij leeft echt onder een steen + je hebt het gesprek gister niet gevolgd. Mathijs vroeg Armin namelijk of hij zichzelf als muzikant zag, omdat vroeger DJ's alleen maar aan elkaar draaiden maar nu ook zelf muziek maakte. Armin zei 'ik vind mezelf wel muzikant, omdat ik ook m'n eigen melodie-lijnen maak etc.'quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Daaruit blijkt toch alleen maar dat het gewoon moeilijker is dan het lijkt?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb geen groot muzikaal gehoor en dance is mijn favoriete muziek maar als je hoort hoe vaak het nog fout gaat bij het "aan elkaar draaien van plaatjes"En dan hebben we het niet over de leuke en niet leuke nummers aan elkaar draaien
Stel je niet zo ontzettend aan zeg, ik vind het gewoon niet echt wat, dat mag toch.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:08 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ben je serieus? Loooooooooooool jij leeft echt onder een steen + je hebt het gesprek gister niet gevolgd. Mathijs vroeg Armin namelijk of hij zichzelf als muzikant zag, omdat vroeger DJ's alleen maar aan elkaar draaiden maar nu ook zelf muziek maakte. Armin zei 'ik vind mezelf wel muzikant, omdat ik ook m'n eigen melodie-lijnen maak etc.'
Dus wat kom je praten dan als je het niet eens gezien hebtNog een nominatie voor post van het jaar hoor
Gaan praten en je mening geven over bepaalde dingen als je het niet eens gezien hebt. Ik zeg toch ook niet dat een muziek album kut is als ik het niet geluisterd heb (het is een scheve vergelijking, maar whatever) OMG zeg
Hardstyle-DJ's (ook al kan ik het soms wel een hardstylenummertje waarderen op z'n tijd) zijn ook niet echt representatief voor de dance-scene. Niet voor niets staan die niet of nauwelijks in de DJ Mag top 100. Dus dan snap ik wel dat je niet onder de indruk bent.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Stel je niet zo ontzettend aan zeg, ik vind het gewoon niet echt wat, dat mag toch.
Ik ben zelf bij allerlei soort live optredens geweest, ook wel bij bepaalde dance feesten (iets ander genre dat wel: Qlimax o.a.).
Ik ben gewoon niet zo onderdruk van die DJ's
Dat zeg je niet. Je zegt op denigrerende wijze dat je niet snapt wat er zo knap is aan plaatjes draaien. Ik vind er ook niks aan, maar je mag natuurlijk wel gewoon erkennen dat het een muzikant is, die z'n instrumenten beheerst.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Stel je niet zo ontzettend aan zeg, ik vind het gewoon niet echt wat, dat mag toch.
De barman in menig stamkroeg draait ook vaak de leukste plaatjes voor de bezoekers.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:01 schreef Ritmo het volgende:
Logisch dat je het dan niet snapt, want hij maakt zelf platen.
Voor de rest wat betreft het draaien zelf: mensen onderschatten hoe moeilijk het is om 50.000 man publiek aan te voelen, te vermaken en constant een 100 % focus moeten hebben dat je niet 1 beat uit de maat laat lopen.
Dat is meer achtergrondmuziek. In menig stamkroeg staan mensen wat te praten en aan de bar te hangen en staat de top 40 MP3-lijst op de computer op shuffle. Bij b.v. Armin Only staan tig duizend man met hun gezicht naar elke beweging van de DJ te kijken en komen ze speciaal voor hem.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:26 schreef Modus het volgende:
[..]
De barman in menig stamkroeg draait ook vaak de leukste plaatjes voor de bezoekers.
En ik heb het idee dat het publiek dat naar Tiesto en vergelijkbare muk gaat nou niet bepaald het meest veeleisende is, ik bedoel, 95% ervan staat al te swingen als ze ergens in de verte een beat horen. En ze gaan echt niet massaal weglopen als hij een keer 2 overgangen miskleunt.
Dat gebeurt bij de meeste rockbands ook, da's ook zelden een strakke show. Daar wordt toch ook al gejuicht bij de intro van een bekend hitje, die vervolgens ook vaak afgeraffeld wordt en zeker niet rete-strak en perfect gespeeld wordt. Wat een stomme discussie dit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:26 schreef Modus het volgende:
[..]
De barman in menig stamkroeg draait ook vaak de leukste plaatjes voor de bezoekers.
En ik heb het idee dat het publiek dat naar Tiesto en vergelijkbare muk gaat nou niet bepaald het meest veeleisende is, ik bedoel, 95% ervan staat al te swingen als ze ergens in de verte een beat horen. En ze gaan echt niet massaal weglopen als hij een keer 2 overgangen miskleunt.
Wees maar blij dat het niet uit je discopenis komt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het azijn druipt gewoon van dit forum af.
Proest. Dat heeft helemaal niks met muziek maken te maken. Da's alleen maar commercieel denken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:11 schreef Ritmo het volgende:
Daaruit blijkt toch alleen maar dat het gewoon moeilijker is dan het lijkt?
Bovendien is er iets wat nog veel belangrijker is: het publiek aanvoelen en daarop in spelen...
Heb wel eens een interview met AvB gelezen waarin ie echt hele tactieken uitlegt die hij gebruikt. Bijvoorbeeld: te weinig vrouwen op de dansvloer: meer meezingbare nummers met vocals draaien.. en zo had ie nog allerlei dingen. Dat onderschatten mensen enorm.
Commercieel? Of een volle dansvloer wat iedereen leuker vindt?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Proest. Dat heeft helemaal niks met muziek maken te maken. Da's alleen maar commercieel denken.
Sterker nog, dat is een soort Pavlov reactie als een onderdeel van het figuur 'Ritmo'.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor dat het hier veel te negatief is, maar doe jij niet hetzelfde op andere muziekgenres als rock/metal?
precies net zo glad als armin zelf, er is een markt voorquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:41 schreef NoCigar het volgende:
Wel typisch dat de favoriete (rock) acts van Armin v Buren Dire Straits en Coldplay zijn.
Armin zal het meer van de shows moeten hebben dan van de platen vergeleken met Coldplay.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
precies net zo glad als armin zelf, er is een markt voor
Hoeveel muzikanten passen halverwege hun setlist aan omdat er te weinig vrouwen vooraan staan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:42 schreef opgebaarde het volgende:
Commercieel? Of een volle dansvloer wat iedereen leuker vindt?
En is dan niet alle muziek commercieel, dit in tegenstelling tot die zwerver om de hoek die wel een echt nieuwe verfrissende sound heeft waar men een paar honderd jaar geleden goed kon gebruiken in een symfonie?
@NoCigar: whots so typisch 'bout that dan?
Nee, das gevoel voor entertainen. U2 en Coldplay zijn absoluut niet zo populair omdat ze alleen goede muziek maken, maar ook omdat die snappen hoe je een stadion bespeelt en hoe je een geweldige act neerzet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Proest. Dat heeft helemaal niks met muziek maken te maken. Da's alleen maar commercieel denken.
Wat is daar typisch aan? Met name Coldplay zit een beetje tussen rock en dance in.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:41 schreef NoCigar het volgende:
Wel typisch dat de favoriete (rock) acts van Armin v Buren Dire Straits en Coldplay zijn.
Ook Armins singles en studio-albums en radioprogramma (20 miljoen luisteraars per aflevering) doen het ontzettend goed, dus je aanname klopt niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Armin zal het meer van de shows moeten hebben dan van de platen vergeleken met Coldplay.
Hun setlist wellicht niet, maar Chris Martin staat ook een hele show z'n publiek te bespelen met z'n geren, gedraai en gerol hoor. Want zo geweldig zingt ie live nou ook weer niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoeveel muzikanten passen halverwege hun setlist aan omdat er te weinig vrouwen vooraan staan?.
erm nee!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met name Coldplay zit een beetje tussen rock en dance in.
Uh ja. Coldplay's muziek zit veel dichter bij dance dan b.v. Bruce Springsteen of [insert andere echte rockband/artiest] dat zit.quote:
Jij zegt letterlijk dat Armin de plaatjes aan elkaar draait, maar dat is niet zo, je spreekt gewoon onwaarheden. Daarom zeg ik dat je niet moet komen praten over iets waar je niet van weet hoe het precies gaat. Je hebt een menig over iets waarvan je helemaal niet weet hoe het in elkaar steekt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik ben zelf bij allerlei soort live optredens geweest, ook wel bij bepaalde dance feesten (iets ander genre dat wel: Qlimax o.a.).
Ik ben gewoon niet zo onderdruk van die DJ's
Nou ja, het klopt wel dat Armin 'de plaatjes aan elkaar draait' (waaronder z'n eigen platen) maar dat is net zoiets als zeggen dat Jimi Hendrix 'op wat snaartjes pielde'. Natuurlijk is het zo als je het feitelijk bekijkt, maar het klinkt veels te simpel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:01 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Jij zegt letterlijk dat Armin de plaatjes aan elkaar draait, maar dat is niet zo, je spreekt gewoon onwaarheden. Daarom zeg ik dat je niet moet komen praten over iets waar je niet van weet hoe het precies gaat. Je hebt een menig over iets waarvan je helemaal niet weet hoe het in elkaar steekt.
Bij een combinatie van Dance en Rock moet ik toch eerder aan bands als The Chemical Brothers/Fatboy Slim/The Prodigy denken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uh ja. Coldplay's muziek zit veel dichter bij dance dan b.v. Bruce Springsteen of [insert andere echte rockband/artiest] dat zit.
Ja ok, dat is echt een combinatie van beide stijlen idd. Coldplay is geen combinatie, maar zit er gewoon tussenin.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij een combinatie van Dance en Rock moet ik toch eerder aan bands als The Chemical Brothers/Fatboy Slim/The Prodigy denken.
Waar je dat op baseert is mij een raadsel. Misschien dat een paar liedjes in de buurt komen - Viva la Vida ? - maar daar houdt het wel mee op. Het beste album van Coldplay in mijn optiek is Parachutes en daarmee is geen enkele connectie te leggen met het dance-genre. Gewoon rock.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja ok, dat is echt een combinatie van beide stijlen idd. Coldplay is geen combinatie, maar zit er gewoon tussenin.
Zij hebben die luxe niet? Dat maakt het vak van een DJ moeilijker, omdat de ene avond neit de andere avond is? Men in Nederland iets andere plaatjes wil dan die lui in Frankrijk maar jij nog steeds die Armin bent waar iedereen naar wilt luisteren?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoeveel muzikanten passen halverwege hun setlist aan omdat er te weinig vrouwen vooraan staan?.
Maar volgens mij heb jij ook niet gekeken want Matthijs vroeg dat niet, dat vroeg die tafeldame.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:08 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ben je serieus? Loooooooooooool jij leeft echt onder een steen + je hebt het gesprek gister niet gevolgd. Mathijs vroeg Armin namelijk of hij zichzelf als muzikant zag, omdat vroeger DJ's alleen maar aan elkaar draaiden maar nu ook zelf muziek maakte. Armin zei 'ik vind mezelf wel muzikant, omdat ik ook m'n eigen melodie-lijnen maak etc.'
Dus wat kom je praten dan als je het niet eens gezien hebtNog een nominatie voor post van het jaar hoor
Gaan praten en je mening geven over bepaalde dingen als je het niet eens gezien hebt. Ik zeg toch ook niet dat een muziek album kut is als ik het niet geluisterd heb (het is een scheve vergelijking, maar whatever) OMG zeg
Het enige dat je moet snappen bij plaatjes mixen is hoeveel bpm een track is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja, het klopt wel dat Armin 'de plaatjes aan elkaar draait' (waaronder z'n eigen platen) maar dat is net zoiets als zeggen dat Jimi Hendrix 'op wat snaartjes pielde'. Natuurlijk is het zo als je het feitelijk bekijkt, maar het klinkt veels te simpel.
Oeh belangrijke nuance zeg... Misschien gaat het meer om het antwoord dan om wie de vraag stelde? Kansloos dit, sws de hele discussie al. Je vindt nergens , op welk gebied dan ook, iets waar je 'makkelijk' aan de top kan komen zoals hier gesuggereerd wordt. Of het nou sport, muziek, politiek of voor mijn part eet wedstrijden zijn. Maar dat heeft nog niet iedereen door denk ik zo..quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar volgens mij heb jij ook niet gekeken want Matthijs vroeg dat niet, dat vroeg die tafeldame.
Klopt, net zoals een voetballer alleen hoeft de snappen dat er maar 2 mensen de bal met de handen mogen aanraken en dat de bal tussen die 3 palen moet. En politiek is ook niet zo moeilijk, het is alleen maar een beetje met elkaar praten, zoals die buurvrouw ook elke dag doetquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het enige dat je moet snappen bij plaatjes mixen is hoeveel bpm een track is.
Als je dan nog tot 8 kan tellen lukt het wel.
3 palen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Klopt, net zoals een voetballer alleen hoeft de snappen dat er maar 2 mensen de bal met de handen mogen aanraken en dat de bal tussen die 3 palen moet. En politiek is ook niet zo moeilijk, het is alleen maar een beetje met elkaar praten, zoals die buurvrouw ook elke dag doet
Het leven is is niet zo lastig
waarom mag men niet discussieren? Stoort het je?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ongelooflijk, nog steeds deze discussie?
Iedereen heeft wel een punt, nu tevreden?
Het is geen dance, maar ook geen echte rock. Door b.v. de synths is de afstand met dance niet zo heel groot. Bij rock denk ik echt aan stevige gitaren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:07 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Waar je dat op baseert is mij een raadsel. Misschien dat een paar liedjes in de buurt komen - Viva la Vida ? - maar daar houdt het wel mee op. Het beste album van Coldplay in mijn optiek is Parachutes en daarmee is geen enkele connectie te leggen met het dance-genre. Gewoon rock.
Precies, dit is dus wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Klopt, net zoals een voetballer alleen hoeft de snappen dat er maar 2 mensen de bal met de handen mogen aanraken en dat de bal tussen die 3 palen moet. En politiek is ook niet zo moeilijk, het is alleen maar een beetje met elkaar praten, zoals die buurvrouw ook elke dag doet
Het leven is is niet zo lastig
Nouja je zei dat coldplay tussen dance en rock inzit, ik vind eerder dat coldplay gewoon dance en rock combineerd/mengt... een plaat als kid a van radiohead of dingen van fennesz dat zit wat mij betreft tussen dance en rock in, als het is geen dance maar het is ook geen rock meer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uh ja. Coldplay's muziek zit veel dichter bij dance dan b.v. Bruce Springsteen of [insert andere echte rockband/artiest] dat zit.
Ja ok, en op ad.nl is ook alles 'ergelijk'.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet overigens nog wel een plek op internet waar men bozer is dan op FOK! hoor, op NuJij. Daar klik ik wel eens op via mn telefoon, onder zo'n nieuwsberichtje. Het enige dat je leest is "Misselijk figuur" en "Van onze belastingcenten", maar dat is soms ook wel vermakelijk, omdat het voorspelbaar is aan de hand van het nieuwsbericht.
Het is veel eerder pop dan dance, vind ik. YouTube 'Goose' maar eens, is ook wel eens in DWDD geweest en dat is een beter voorbeeld van een band die tussen dance en rock in zit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is geen dance, maar ook geen echte rock. Door b.v. de synths is de afstand met dance niet zo heel groot. Bij rock denk ik echt aan stevige gitaren.
Draait Armin überhaupt echt platen? Of komt het allemaal uit de computer?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:02 schreef Knuck-les het volgende:
Deze discussie![]()
Armin maakt gewoon hap-slik-weg muziek voor de grote massa. Net als bands als Coldplay en Robbie Williams. En als Armin voor 50k man staat te spelen, staat z'n setlist hoogstwaarschijnlijk voor 90% al vast. Daar zit net zoveel improvisatie in als de shows van bovengenoemde bands. Waarom denk je anders dat hij constant met z'n handjes in de lucht staat? Als het niet het geval was zou die wel druk opzoek zijn naar de juiste platen in z'n platenkoffer.
Ik denk dat Armin Van Buren met de naam Coldplay op de proppen kwam omdat hun muziek zich wel heel erg goed leent om te verwerken in een trancenummer. Zo is er een geweldig mooie versie van Talk door Jacques Lu Cont (The Thin White Duke Remix) en ook bij andere nummers van Coldplay is dat gedaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:07 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Waar je dat op baseert is mij een raadsel. Misschien dat een paar liedjes in de buurt komen - Viva la Vida ? - maar daar houdt het wel mee op. Het beste album van Coldplay in mijn optiek is Parachutes en daarmee is geen enkele connectie te leggen met het dance-genre. Gewoon rock.
Synrisequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:01 schreef Slickk het volgende:
[..]
Het is veel eerder pop dan dance, vind ik. YouTube 'Goose' maar eens, is ook wel eens in DWDD geweest en dat is een beter voorbeeld van een band die tussen dance en rock in zit.
Omdat ze hun shit baseren op de godfathers van de elektronische muziek Kraftwerk, Leo Blokhuis heeft dat ook in een college verteld.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Armin Van Buren met de naam Coldplay op de proppen kwam omdat hun muziek zich wel heel erg goed leent om te verwerken in een trancenummer. Zo is er een geweldig mooie versie van Talk door Jacques Lu Cont (The Thin White Duke Remix) en ook bij andere nummers van Coldplay is dat gedaan.
Wat voor verschil maakt het dat hij die nummers op een usb stick heeft dan op vinyl?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Draait Armin überhaupt echt platen? Of komt het allemaal uit de computer?
Ook zo dom, je kan niet eens zien wat hij doet want ze staan allemaal achter een tafeltje. Ik dacht dat dance muziek om te dansen was. Wat is er boeiend aan een dj die op z'n laptop aan het pielen isquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:29 schreef Ritmo het volgende:
Bij b.v. Armin Only staan tig duizend man met hun gezicht naar elke beweging van de DJ te kijken en komen ze speciaal voor hem.
Ik begrijp niet waarom je zo reageert, het was gewoon een vraag, ik weet helemaal niets van Armin en heb ook geen flauw idee of hij op een computer zit te rammen of een plaatje draait of zelf een instrument bespeelt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:36 schreef Slickk het volgende:
[..]
Wat voor verschil maakt het dat hij die nummers op een usb stick heeft dan op vinyl?
Ik begrijp de discussie hier ook niet goed, mensen willen hier gewoon niet toegeven dat Armin ook een muzikant is. Ik vond de vraag van Matthijs dan ook bijzonder slecht en geeft maar weer toe hoe dat Mathijs van alles een beetje maar te weinig weet.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik op de radio een nummer van hem zou horen, zou ik niet weten dat het van hem was (maar dat zegt niet zoveel, ik weet zelden van wie een bepaald nummer is, ik ben nog uit de discotijd).
Stel dan gewoon normale, niet-insenuerende vragen en geef niet je mening. Dat geldt niet alleen voor jou, maar ook voor anderen hier. Als je ergens niet zoveel van weet kun je altijd vragen stellen, maar om gelijk een mening te geven als je de helft niet weet moet je niet doen. Dat geldt voor alles in het leven jongensquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je zo reageert, het was gewoon een vraag, ik weet helemaal niets van Armin en heb ook geen flauw idee of hij op een computer zit te rammen of een plaatje draait of zelf een instrument bespeelt.
Als ik op de radio een nummer van hem zou horen, zou ik niet weten dat het van hem was (maar dat zegt niet zoveel, ik weet zelden van wie een bepaald nummer is, ik ben nog uit de discotijd).
Ja hij draait echt platen. Hij gebruikt Pioneer CDJ 2000 draaitafels, waar hij dus z'n cd's/USB inpropt. Deze mixt hij vervolgens aan elkaar. Wat een redelijk koud kunstje is voor iemand met veel ervaring. Echter is dit toch een stuk moeilijker dan het lijkt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Draait Armin überhaupt echt platen? Of komt het allemaal uit de computer?
Wat kan jou dat schelen, jij bent Armin van Buren toch niet? Het lijkt wel alsof je je beledigd voelt als hij hier een schapenzak met het muzikale talent van een knikker genoemd wordt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:42 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Stel dan gewoon normale, niet-insenuerende vragen en geef niet je mening. Dat geldt niet alleen voor jou, maar ook voor anderen hier. Als je ergens niet zoveel van weet kun je altijd vragen stellen, maar om gelijk een mening te geven als je de helft niet weet moet je niet doen. Dat geldt voor alles in het leven jongens
maar matthijs kon wel heul goed met zn hoofd 'bobben'quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:36 schreef Slickk het volgende:
[..]
Wat voor verschil maakt het dat hij die nummers op een usb stick heeft dan op vinyl?
Ik begrijp de discussie hier ook niet goed, mensen willen hier gewoon niet toegeven dat Armin ook een muzikant is. Ik vond de vraag van Matthijs dan ook bijzonder slecht en geeft maar weer toe hoe dat Mathijs van alles een beetje maar te weinig weet.
Het kan toch zijn dat Armin daar wakker van ligt dat hij kritiek krijgt op het FOK! Forum?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:45 schreef arucard het volgende:
[..]
Wat kan jou dat schelen, jij bent Armin van Buren toch niet? Het lijkt wel alsof je je beledigd voelt als hij hier een schapenzak met het muzikale talent van een knikker genoemd wordt.
Volgens mij gaf ik geen mening, ik stelde een vraag, naar aanleiding van een post voor mij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:42 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Stel dan gewoon normale, niet-insenuerende vragen en geef niet je mening. Dat geldt niet alleen voor jou, maar ook voor anderen hier. Als je ergens niet zoveel van weet kun je altijd vragen stellen, maar om gelijk een mening te geven als je de helft niet weet moet je niet doen. Dat geldt voor alles in het leven jongens
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vandaar dat je de muziekitems bij DWDD altijd zo boeiend vindt en het als een oud muppetbalkonmannetje zit af te kraken...
Uiteraard, dat zeker. Dat ik daar om moest lachen geeft wel goed weer hoe ik het met die man te doen heb. Van alles iets weten (bij die verhalen over kunst trekt die ook zo'n heerlijke 'Waar heeft die man het over?'-hoofdquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar matthijs kon wel heul goed met zn hoofd 'bobben'
Nee hem ben ik zeker niet. Ik voel mij niet beledigd, ik vind alleen dat mensen er nogal makkelijk over denken. Wat ik eerder heb gezegd is dat je niet zomaar zo groot wordt. Of je nou een app voor mobieltjes maakt of boogschutter bent of kok of Lionel Messi; zonder hard te werken, veel tijd erin stoppen, veel opgeven ervoor, elke minuut van de dag ermee bezig zijn zul je nooit goed worden en in de 'top' komen. Veel van jullie doen net alsof het enige wat hij doet plaatjes aan elkaar draaien is. Dat doet hij ook, maar daarnaast doet hij veel meer, en zelfs dat 'alleen plaatjes aan elkaar draaien' is een kunst opzich, waar je je in kunt onderscheiden. Want de DJ in de kroeg draait ook plaatjes aan elkaar, maar als Armin of Tiesto of Guetta daar zou staan zou je dat zeker merken. Dat is nou juist de grapquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:45 schreef arucard het volgende:
[..]
Wat kan jou dat schelen, jij bent Armin van Buren toch niet? Het lijkt wel alsof je je beledigd voelt als hij hier een schapenzak met het muzikale talent van een knikker genoemd wordt.
Jij luisterd zeker metal ofzo of hardrockquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Achja de beste stuurlui staan toch aan wal ik kan hier mijn 'muziek' wel weer neerzetten maar daar gaat niemand z'n hoofd op 'bobben'
ik luister alles ik ben zo een iemand zonder smaakquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef arucard het volgende:
[..]
Jij luisterd zeker metal ofzo of hardrock
Of juist heel veel smaak.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik luister alles ik ben zo een iemand zonder smaak
heel veel smaakjesquote:
Zonder argumenten moet het op gevoel, en ze weten dat ze achter staan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je zo reageert, het was gewoon een vraag,
Hij is DJ én muzikant. Zoals dat b.v. Chris Martin zanger én pianist is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:36 schreef Slickk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het kan toch zijn dat Armin daar wakker van ligt dat hij kritiek krijgt op het FOK! Forum?
Uh, als je Armin van Buuren talentloos noemt dan noem je z'n luisteraars dus smakeloos.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:45 schreef arucard het volgende:
[..]
quote:Op dit moment is er veel te doen rondom zogenaamde bangalijstjes. DWDD komt voor de uitzending van vanavond in contact met meiden die onterecht op zo'n lijst staan. Ben/ken jij meisjes (of hun ouders) die erover willen praten? Stuur dan een reactie en vergeet in het formulier niet je telefoonnummer te vermelden, zodat de redactie contact met je kan opnemen. Het spreekt voor zich dat we discreet met de gegevens om gaan.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet hij ook weleens zijn geluidsfabriek stemmen?
Niet smakeloos, simpel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uh, als je Armin van Buuren talentloos noemt dan noem je z'n luisteraars dus smakeloos.
Ah ze hebben bij DWDD weer iets horen fluisteren over een nieuwe hype en gelukkig zijn ze bij DWDD nog gek op lijstjes ook, dat komt even mooi uit.quote:
Of het Birdy clubje van Gielquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die meisjes die al een keer aan tafel zaten met Mildred Roethof komen terug?
Mildred kon het gewoon niet hebben dat zij nooit was uitgenodigd voor zo'n kelderbang.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die meisjes die al een keer aan tafel zaten met Mildred Roethof komen terug?
Bij hardstyle zou je redenatie nog op kunnen gaan, maar over het algemeen zijn trance-liefhebbers niet simpel hoor.quote:
Nodigt DWDD 2 van die players/mooiboys uit die dan 2 meisjes uit de lijst mogen gooien en 2 grotere sletjes in mogen zetten. Zo krijg je na een aantal weken een lijst met alleen maar echte makkelijke sletjes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ze hebben bij DWDD weer iets horen fluisteren over een nieuwe hype en gelukkig zijn ze bij DWDD nog gek op lijstjes ook, dat komt even mooi uit.
Ik vind dat echt treurig nieuws, maar het hele bangalijst & twitter gebeuren als ontwikkeling in Nederland is nog treuriger.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:41 schreef StephanL het volgende:
O, lees net op twitter dat een meisje een eind aan haar leven heeft gemaakt omdat ze op een bangalijstje stond. Beetje overdreven, maar sommige kunnen ver gaan.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:45 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Nodigt DWDD 2 van die players/mooiboys uit die dan 2 meisjes uit de lijst mogen gooien en 2 grotere sletjes in mogen zetten. Zo krijg je na een aantal weken een lijst met alleen maar echte makkelijke sletjes.De Ultieme Bangalijst
Was ook toen Take That uit elkaar ging.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:41 schreef StephanL het volgende:
O, lees net op twitter dat een meisje een eind aan haar leven heeft gemaakt omdat ze op een bangalijstje stond. Beetje overdreven, maar sommige kunnen ver gaan.
[..]
Nodigt DWDD 2 van die players/mooiboys uit die dan 2 meisjes uit de lijst mogen gooien en 2 grotere sletjes in mogen zetten. Zo krijg je na een aantal weken een lijst met alleen maar echte makkelijke sletjes.De Ultieme Bangalijst
Vind ik ook, die kinderen zitten elkaar helemaal gek te maken op twitter/facebook.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat echt treurig nieuws, maar het hele bangalijst & twitter gebeuren als ontwikkeling in Nederland is nog treuriger.
Dit schijnt hij ook weleens tegen zijn geslacht te zeggen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:51 schreef DrDentz het volgende:
Matthijs met z'n lijstjesfetisj.![]()
'Wie staat er op 1 jongens?'
Ik sta achter deze postquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:21 schreef Felagund het volgende:
Nu we het toch over muziek hebben, in dit topic topic kun je dagelijks je top 5 muzieknummers/albums posten. Met vandaag instrumentale muziek, lijkt mij dus ideaal voor dance/elektronica liefhebbers?
[..]
Ja, die wisselen wij hier sinds 2 maanden dagelijks uit bij de koffieautomaat.quote:Op dit moment is er veel te doen rondom zogenaamde bangalijstjes.
Daar dacht ik ook aan toen ik voor het eerst die naam van die pedo las. Waar komt de DJ Robert M eigenlijk vandaan? Als dat uit Nederland is, dan heeft ie hoop ik al een half jaar geleden een nieuwe artiestennaam gekozen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die dancemakerts zijn natuurlijk allemaal pure evil..
Die Lammers is wel een verdomd interessant persoon, jammer dat hij niet in zijn eentje 12 minuten zitquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:32 schreef TheGOAT het volgende:
Vanavond de ouders van Floortje van der Wal, Arie Boomsma als gast, de sport anders clip (alleen met Tuitert en Lammers, zie Lammers er wel voor aan om Jordan ofzo eruit te gooien) wordt weer lekker kijken
Reggeaton vind ik soms wel leuk om naar te luisterenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:13 schreef Bosbeetle het volgende:
reggeaton, daggeren, bangalijst één pot nat
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Reggeaton vind ik soms wel leuk om naar te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |