Dan heb je ook geen ruk aan die Telestick.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:17 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gues what. Natres heeft geen toegang tot intranet
Wat moet je dan sowieso met een defensiecomputer?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen ruk aan die Telestick.
Wil jij, of jouw baas, dan aan mij uitleggen waarom dat bullshit is?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:26 schreef hoogvlieger het volgende:
Een of andere bureautijger schijnt ooits eens verzonnen te hebben dat er vanaf een mindef mail account geen email naar 'gewone' mailaccounts verzonden mag worden. Dus moet iedereen een mindef mail krijgen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Wil jij, of jouw baas, dan aan mij uitleggen waarom dat bullshit is?
Een, die beperking heb ik NOOIT wat van gemerkt.quote:
Die beperking is er dan ook helemaal niet, je reinste flauwekul. Of dacht je dat de mailtjes naar Thales of TNO via de hotmail gaan ofzo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Een, die beperking heb ik NOOIT wat van gemerkt.
Twee, als dat wel zo is snap ik het idee wel
Weet niet wat hier van klopt. Schijnt een keer door de lucht te hebben gevlogen. Maarja toch is het wel fijn als ik ook gewoon mijn persoonlijke administratie ff wat beter kan inzien via een eigen account.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Wil jij, of jouw baas, dan aan mij uitleggen waarom dat bullshit is?
Rangsafhankelijk?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die beperking is er dan ook helemaal niet, je reinste flauwekul. Of dacht je dat de mailtjes naar Thales of TNO via de hotmail gaan ofzo.
Dan moet jij intranet hebben, en ik hoorde net dat jij daar als natresser geen toegang toe hebtquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Weet niet wat hier van klopt. Schijnt een keer door de lucht te hebben gevlogen. Maarja toch is het wel fijn als ik ook gewoon mijn persoonlijke administratie ff wat beter kan inzien via een eigen account.
Nee, iedereen met een Mulan account kan gewoon mail naar "buiten" sturen. Gaat via een relay, die melding krijg je ook gewoon, "mail is relayed to blabla"quote:
Dat lijkt me stug. Je bent toch van de KMA eerst weer burger geworden?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:35 schreef hoogvlieger het volgende:
Naja als het goed is vind je mijn naam + mindef mail adres nog steeds in de grote maillijst van MinDef. Mijn oude account van toen ik nog in Breda zat hoort nog steeds te bestaan. Heb er vanuit thuis alleen geen toegang tot.
Lol. Fijn dat ze ons dat ook even vertellenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:52 schreef Schild het volgende:
@hoogvlieger; Je hebt als Natres militair ook gewoon een account + mindef mail, alleen moet je dit nog activeren. Heb ooit ergens uitleg hierover gevonden, maar kan het helaas niet meer terugvinden. Volgens mij iets met een belletje naar een helpdesk en dan wat nummers doorgeven.
Zodra je account actief is gewoon stickie aanvragen en klaar.
Geen P&O hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:11 schreef hoogvlieger het volgende:
Zal eens proberen als ik weer de moed op kan brengen om met P/O te bellen. Duurt altijd zo lang....
Service Desk Defensiequote:
je kan gewoon op die zuil op mulan inloggen dussuh.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:31 schreef Schild het volgende:
Kan dat activeren ook via z'n intranetzuil, of heeft z'n zuil te weinig mogelijkheden?
Stekker, stopcontact, raketwetenschap.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef Schild het volgende:
Ok, zal eens gaan proberen. Maar om de een of andere reden staan als ik kom altijd die zuilen allemaal uit.
Wees lief, niet zo moeilijk, iedereen blij.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Stekker, stopcontact, raketwetenschap.
quote:De opleiding is voor mij ideaal; ik wilde altijd al het leger in of iets met bouw. Bij Defensie kan ik het combineren. Ik ga straks naar de luchtmobiele infanterie.”
Het enige wat hij bij de infanterie gaat bouwen zijn schuttersputten en pubtenten. Misschien een aanvullende cursus boogtent, maar dan is het verhaal wel uit...quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:53 schreef Esses het volgende:
en dan over 3 jaar zonder fatsoenlijk diploma: Overtollig :p
Jij vond overclocken niet zo nodig toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Lol, lees net dat ik de i5 2500k van 3.3 makkelijk kan overclocken naar minstens 4.6 Ghz met mijn mobo.
11 Gencie dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het enige wat hij bij de infanterie gaat bouwen zijn schuttersputten en pubtenten. Misschien een aanvullende cursus boogtent, maar dan is het verhaal wel uit...
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het enige wat hij bij de infanterie gaat bouwen zijn schuttersputten en pubtenten. Misschien een aanvullende cursus boogtent, maar dan is het verhaal wel uit...
En je wilt nu met droge ogen verkopen dat dat infanteristen zijn?quote:
Neu zijn genisten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:10 schreef Esses het volgende:
[..]
En je wilt nu met droge ogen verkopen dat dat infanteristen zijn?
Ik zeg daar gaan we wat aan doen.quote:
Wie zei datquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Jij vond overclocken niet zo nodig toch?
Jij zei datquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wie zei dat?
Heb er ook even een Scythe Mugen rev. 2B bij besteld.
Ach, zelfs al met de FAL, 7,62, mietjes die zaten te klagen over de terugslag. Natuurlijk moet je niet je dienstfiets tegen de korrel aan plaatsenquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:24 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dan loopt na een jaar heel defensie rond met een schouderprotese
Natuurlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Bestaan SLA schutters trouwens nog steeds binnen de KL?
beetje dubbel opquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Bestaan SLA schutters trouwens nog steeds binnen de KL?
Ho ff. De korrel tegen je bril? Dat betekent dus dat de monding achter in je keel steektquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, zelfs al met de FAL, 7,62, mietjes die zaten te klagen over de terugslag. Natuurlijk moet je niet je dienstfiets tegen de korrel aan plaatsen
lol, vaudje idd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ho ff. De korrel tegen je bril? Dat betekent dus dat de monding achter in je keel steekt
Hand kwijt?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:24 schreef m.k het volgende:
Een slijptol dient met twee handen vastgehouden te worden
Op een paintball pistool.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:48 schreef hoogvlieger het volgende:
Terugstootversterker? Dat regel je toch met de gasdrukregelaar?
Oud Hollandsch voor mondingsstop...quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:48 schreef hoogvlieger het volgende:
Terugstootversterker? Dat regel je toch met de gasdrukregelaar?
Zoiets noem je niet mee gaan met je tijdquote:
quote:Als anderen slapen, mag ik waken. Ik mag werken op zaterdag en zondag. Alle feestdagen mag ik mijn uniform aan. Ik mag handhaven bij grote evenementen en sportspektakels. Ik mag mijn lijf insnoeren in een veiligheidskorset. Ik mag al mijn gereedschap, zolang het nog allemaal aan mijn koppel past, om mijn heupen hangen en het rondsjouwen tot mijn botten schrijnen.
Ik mag, soms drie avonden achter... elkaar, mijn prakje opwarmen in de magnetron. Soms wel twee keer op één avond, omdat het tussendoor nog even koud werd, door een spoedklusje. Ik mag de sleutels van een dienstauto pakken en lekker een beetje rondtoeren. Ik mag ook gas geven. Ik mag hard rijden,'met toestemming' door rood, om er wel binnen vijftien minuten te zijn. Ik moet daarbij voorzichtig zijn, maar mag risico's nemen. Ik mag door de kots van dronken horecapubliek lopen. Ik mag in de stront staan bij een ongeval in een gierput. Ik mag ook stervende mensen reanimeren omdat ik er toch vaak als eerste ben. Ik mag uitzinnig, emotioneel publiek op afstand houden.
Ik mag handschoenen aantrekken om geen bloed aan mijn handen te krijgen. Ik mag misselijk worden van de stank van een vereenzaamd en vergeten lijk. Ik mag uitleggen aan een slachtoffer van geweld, dat de rechter-commissaris in alle wijsheid heeft besloten, de dader te schorsen en naar huis te sturen.
Ja, ik mag ook stiekem huilen bij de plotselinge dood van een kind op straat. Ik mag bekeuringen uitdelen. Ik mag steeds weer aanhoren, of ik nou echt niks beters te doen heb.
Van mijn chef mag ik horen of ik mijn productie haal. Ik mag met een afgerukt been slepen op een duistere mistige spoorbaan, waar honderd meter verder een grote gele intercity stilstaat. Ik mag er de machinist als eerste opvangen. Daarna mag ik daar in macabere resten zoeken naar een naam en adres. Als het in de buurt is, mag ik gaan vertellen dat iemand nooit meer thuis zal komen en heb ik ook geen antwoord op: waarom?
Ik mag niet beledigd of vernederd worden, maar hoor dodelijke ziektes over me uitroepen. Ik mag vechten bij een aanhouding. Als het helemaal niet anders kan, mag ik zelfs schieten. Ik mag dan in een fractie van een seconde beslissen over dood en leven, van mij of een ander.....
Ik buig mijn hoofd, schaam mij diep.
Ik ben eigenlijk maar een verwende man
Er bestaat nog steeds zoiets als controle bij de grens. Alleen zijn het mobiele teams geworden in plaats van vaste posten. Maar ze zijn er nog wel. Inclusief douane.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:36 schreef Esses het volgende:
Wel jammer dat zo'n politie collega klaagt over vreemdelingen zonder iets over de vreemdelingenwet en/of grenscontroles te weten
douane...
Nee ik had geluk, hij ging over mijn arm maar alleen een licht tikje. Word je wel voorzichtig vanquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:33 schreef Jahr00n het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die zonder kwade bedoelingen die ''sport'' beoefenen.
verbieden verbieden verbieden, daar is de overheid tegenwoordig buitengewoon goed inquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:26 schreef Nibb-it het volgende:
Geen vergunning meer voor 'aanvalsgeweren'
[..]
Haha, ja joh leg ff uit aan de Kmar wat hun werk ook alweer precies is en wat de Douane daar (niet!) mee te maken heeft...quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er bestaat nog steeds zoiets als controle bij de grens. Alleen zijn het mobiele teams geworden in plaats van vaste posten. Maar ze zijn er nog wel. Inclusief douane.
als je toch zo graag wilt zeuren, doe het dan in ieder geval correct
Het type geweer verbieden vind ik onzin, maar de sportdiscipline waarover gesproken wordt in het artikel vind ik niet nodig voor een burger, wat heeft een burger te zoeken op een gevechtsbaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:26 schreef Nibb-it het volgende:
Geen vergunning meer voor 'aanvalsgeweren'
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er bestaat nog steeds zoiets als controle bij de grens. Alleen zijn het mobiele teams geworden in plaats van vaste posten. Maar ze zijn er nog wel. Inclusief douane.
als je toch zo graag wilt zeuren, doe het dan in ieder geval correct
Nee, hij moest ff terug zeuren omdat ik elders tegen hem had lopen zeuren over dat stuk :pquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:03 schreef Amootje het volgende:
[..]
Haha, ja joh leg ff uit aan de Kmar wat hun werk ook alweer precies is en wat de Douane daar (niet!) mee te maken heeft...
Uhm... De sportdiscipline zoals het EPP inclusief het dynamisch schieten is een normale sportdiscipline waarin bv. politie en kmar teams het ook opnemen tegen burgers.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:03 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Het type geweer verbieden vind ik onzin, maar de sportdiscipline waarover gesproken wordt in het artikel vind ik niet nodig voor een burger, wat heeft een burger te zoeken op een gevechtsbaan?
Zorgtoeslag, waar ik dacht geen recht op te hebben is toch okay.quote:
Wat cijfertjes invullen op B'dienst.nl en voila!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zorgtoeslag, waar ik dacht geen recht op te hebben is toch okay.
Hoe moet ik dat weten met al die ingewikkelde zaken? 8 jaar Brazilië, en je weet niks meer!
Op de reeds ingevulde lijst stond daar niks over vermeld makkerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:01 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat cijfertjes invullen op B'dienst.nl en voila!
Leuk dat dat dus niet tegen mij verteld isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:03 schreef Esses het volgende:
En
http://www.belastingdiens(...)eslag_kan_ik_krijgen
Kerel, ik ben nieuw in NL, hoe moet ik nu weten van de hoed en de rand als je al 10 jaar geen NL aangifte gedaan hebtquote:
Je autoradio aanzetten en je hoort zo verrekte veel :pquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kerel, ik ben nieuw in NL, hoe moet ik nu weten van de hoed en de rand als je al 10 jaar geen NL aangifte gedaan hebt
Ik luister niet naar radio 1 maar naar radio 2quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Je autoradio aanzetten en je hoort zo verrekte veel :p
En ik Q-musicquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik luister niet naar radio 1 maar naar radio 2
Hey, die verdienen tenminste geld. Kan ik niet zeggen van publieke belastingverslinders.quote:
Klopt, maar toch wil ik Knooppunt Kranenbarg niet missenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Hey, die verdienen tenminste geld. Kan ik niet zeggen van publieke belastingverslinders.
Enne hoeveel jaar betaal je al aan je verzekering? Want 515 euro is wel erg mager.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op de reeds ingevulde lijst stond daar niks over vermeld makker
Het is dat Lotusss net een ingeving kreeg, anders was ik ¤515 armer.
is +-43 / maand aan toeslag, hoe lang je al verzekerd bent boeit niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Enne hoeveel jaar betaal je al aan je verzekering? Want 515 euro is wel erg mager.
Ik tik nu ¤124 af per maand aan de verzekering.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Enne hoeveel jaar betaal je al aan je verzekering? Want 515 euro is wel erg mager.
Klopt, ¤43 kan ik p/m terug vragen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:19 schreef Esses het volgende:
[..]
is +-43 / maand aan toeslag, hoe lang je al verzekerd bent boeit niet.
Dan zou ik als ik jou was maar eens een herberekening maken...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Dubbel inkomen ehquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was maar eens een herberekening maken...
IK??quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Dubbel inkomen ehZo slecht verdient hij ook niet
Klopt.quote:
Rot op man, jij wil niet weten tegen welk schamel loontje ik 6 dagen in de week mn werk doe.quote:
Nou, gooi is een bedrag.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rot op man, jij wil niet weten tegen welk schamel loontje ik 6 dagen in de week mn werk doe.
Ik had achteraf gezien nog beter in de WW kunnen zitten dan mijzelf elke dag weer kapot te laten maken.
Dat bedoel ik niet, ik neem aan dat Lotusss zijn toeslagpartner is. En wij (militairen) krijgen zorgtoeslag gedeeld door twee. Ik krijg met toeslagpartner als militair 48 euro p/m...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Dubbel inkomen ehZo slecht verdient hij ook niet
Euhm, achja, jij krijgt helemaal GEEN zorgtoeslagquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik neem aan dat Lotusss zijn toeslagpartner is. En wij (militairen) krijgen zorgtoeslag gedeeld door twee. Ik krijg met toeslagpartner als militair 48 euro p/m...
En dat zou 96 zijn als ik geen militair was.
Ik bedoel dus hoe lang hij al verzekerd is in Nederland en daar dus aan betaald.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:19 schreef Esses het volgende:
Ja maar wat maakt dat uit voor zijn zorgtoeslag dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik bedoel dus hoe lang hij al verzekerd is in Nederland en daar dus aan betaald.
2 maal loonheffingskortingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Euhm, achja, jij krijgt helemaal GEEN zorgtoeslag
dus: Ff goed vermelden
@ER, nee onder de streep. Even het totaal
Over 2011 zijn wij geen toeslagpartners. En ik verdien 9,89,80 bruto per uurquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik neem aan dat Lotusss zijn toeslagpartner is. En wij (militairen) krijgen zorgtoeslag gedeeld door twee. Ik krijg met toeslagpartner als militair 48 euro p/m...
En dat zou 96 zijn als ik geen militair was.
Oh, raar dan dat ik dat toch elke maand op mijn rekening gestort krijg...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Euhm, achja, jij krijgt helemaal GEEN zorgtoeslag
dus: Ff goed vermelden
@ER, nee onder de streep. Even het totaal
http://www.belastingdiens(...)ties/ik_ben_militairquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, raar dan dat ik dat toch elke maand op mijn rekening gestort krijg...
Zal wel een foutje zijn. Maak het maar naar mij over, dan regel ik het wel met de belastingdienst.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, raar dan dat ik dat toch elke maand op mijn rekening gestort krijg...
Whehehequote:
Uhm. Wat denk je zelf? Ik heb een karig kaal basis defensie loon. Amper enige inkomsten dus!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:29 schreef Sloggi het volgende:
Esses, jij hebt waarschijnlijk een vast maandloon waar toeslagen bovenop komen?
Niet zozeer voor de hoogte maar voor de periode Sherlock. Als hij hier nu pas achter komt...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:28 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja maar wat maakt dat uit voor zijn zorgtoeslag dan?
Oh zoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet zozeer voor de hoogte maar voor de periode Sherlock. Als hij hier nu pas achter komt...
Veiliger? Nee, in the middle of nowhere staande gehouden worden vanwege "wildplassen"quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:28 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja maar wat maakt dat uit voor zijn zorgtoeslag dan?
En @ER, goh, dan verdienen we bijna het gelijke
Damn moet ook postbode worden, nog veiliger werk ook!
Dan is het ook niet helemaal eerlijk om dat te vergelijken met ER's uurloon. Als we zo gaan redeneren verdien ik meer dan jullie allebei met mijn zaterdagbaantje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Uhm. Wat denk je zelf? Ik heb een karig kaal basis defensie loon. Amper enige inkomsten dus!
Tjah, lees de eerder geplaatste tekst, 95% van de feiten heb ik actief (veel zelfs meerdere malen) mee mogen maken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Veiliger? Nee, in the middle of nowhere staande gehouden worden vanwege "wildplassen"![]()
Mocht je een dag niks te doen hebben, rij eens met me mee
Oh? Dus jij wilt zeggen dat mijn basisloon zonder toeslagen (krijg ik immers niet) niet te vergelijken is met het basisloon welke ER heeft? Beetje flauw.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan is het ook niet helemaal eerlijk om dat te vergelijken met ER's uurloon. Als we zo gaan redeneren verdien ik meer dan jullie allebei met mijn zaterdagbaantje.
Weet ik, maar ik ging uit van "met toeslagpartner", wat ik ook dacht vwb ER en Lotusss.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:31 schreef Esses het volgende:
Met andere woorden, jij krijgt het onterecht. Jouw vrouw krijgt idd de helft van haar gerechtigde zorgtoeslag kado. Jij niet.
Het kale uurloon misschien wel, maar ik kan me zo voorstellen dat jij heel andere arbeidsvoorwaarden hebt. Dertiende maand (?), ORT etc. Ik verdien bijvoorbeeld iets meer dan 9,50 bruto, maar ik krijg geen cent meer als ik op zondag of na twaalf uur nog aan het werk ben.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh? Dus jij wilt zeggen dat mijn basisloon zonder toeslagen (krijg ik immers niet) niet te vergelijken is met het basisloon welke ER heeft? Beetje flauw.
Oh, wij ook wel niet...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het kale uurloon misschien wel, maar ik kan me zo voorstellen dat jij heel andere arbeidsvoorwaarden hebt. Dertiende maand (?), ORT etc. Ik verdien bijvoorbeeld iets meer dan 9,50 bruto, maar ik krijg geen cent meer als ik op zondag of na twaalf uur nog aan het werk ben.
Hoe jong ben je?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh? Dus jij wilt zeggen dat mijn basisloon zonder toeslagen (krijg ik immers niet) niet te vergelijken is met het basisloon welke ER heeft? Beetje flauw.
Top!quote:
Welke 13e maand? Welke TOD (=ORT). Alleen VEB, nou dat is om over naar huis te schrijven. Nog geen euro bruto per uur.quote:maar ik kan me zo voorstellen dat jij heel andere arbeidsvoorwaarden hebt. Dertiende maand (?), ORT etc.
Ziektekosten betaal ik graag zelf hoor voor 200 euro hoger loonquote:Ik verdien bijvoorbeeld iets meer dan 9,50 bruto, maar ik krijg geen cent meer als ik op zondag of na twaalf uur nog aan het werk ben.
Matig (zacht uitgedrukt) dat we moeten constateren dat een zaterdagkracht bij een grote fastfoodketen meer verdient dan iemand die een vuurwapen mag dragen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Top!
[..]
Welke 13e maand? Welke TOD (=ORT). Alleen VEB, nou dat is om over naar huis te schrijven. Nog geen euro bruto per uur.
[..]
Ziektekosten betaal ik graag zelf hoor voor 200 euro hoger loon![]()
TOD daarbij, leuk hoor 180 euro bruto voor optimale onregelmatigheid. In totaal krijg ik mag 350 euro aan toeslagen op mijn loon. Maar in mijn functie bestaan GEEN toeslagen.
Ik zeg net, ik betaal met alle liefde mijn ziektekosten zelf als ik 200 euro loonsverhoging krijg. Immers met jouw zorgtoeslag (en dat wat ik dan zou krijgen) houd ik dan lachend geld over!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Matig (zacht uitgedrukt) dat we moeten constateren dat een zaterdagkracht bij een grote fastfoodketen meer verdient dan iemand die een vuurwapen mag dragen.
Wat betaal je aan ziektekosten?
Dat vraag ik niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zeg net, ik betaal met alle liefde mijn ziektekosten zelf als ik 200 euro loonsverhoging krijg. Immers met jouw zorgtoeslag (en dat wat ik dan zou krijgen) houd ik dan lachend geld over!
Toch maar generaal worden dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:42 schreef AchJa het volgende:
Overigens: Salaristabellen defensie
Kun je zelf uitrekenen wat we ongeveer krijgen.
Even ter vergelijking:quote:
Vanwege het feit dat je "lag" ipv "lach" gebruikt, had ik je al een euro per uur minder gegeven.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Even ter vergelijking:
WMR1, 6 dienstjaren. Werkzaam als AC bij een groot rechercheteam (mensensmokkel ofzo) mag rekenen op 2124,62 brutto (INCL! VEB) en dan nog een ziektekosten verzekering van 150 euro.
Als ik dat even heul simpel bij elkaar op gooi zou dat betekenen dat hij 14,22 bruto gaat verdienen.
14,22 voor werkzaamheden waarbij hij taken vervuld welke bij de politie op HBO niveau ingeschaald zijn. 6 jaar ervaring. Lag je je al kapot?
Ah, dan mag je idd 150 bruto rekenen. Was gokje, wist zo niet wat ik voor de partner betaal.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net gekeken, 138 euro p/m maar dat is voor het gezin.
Lol, typo. Ben ontzettend moe.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat je "lag" ipv "lach" gebruikt, had ik je al een euro per uur minder gegeven.
Voor 'Probeerd' door ER stel ik hetzelfde voorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat je "lag" ipv "lach" gebruikt, had ik je al een euro per uur minder gegeven.
Zeker een "lag" in je hersens, ofnie?quote:
Whahaha, gelijk! Maar nee, ben kapot van moeheid.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:52 schreef EllaN het volgende:
[..]
Voor 'Probeerd' door ER stel ik hetzelfde voor.
Nee, time-out.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zeker een "lag" in je hersens, ofnie?
Dan zit-ie onder het minimumloonquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:52 schreef EllaN het volgende:
[..]
Minimum loon voor minimum werk (A)quote:
Dat had ik vanmiddag. Nu: wijn!quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:52 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hier een passend plaatje:quote:
Dat is inderdaad niet best. Als het nou een startsalaris zou zijn.... maar zes jaar ervaring? Tsja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Even ter vergelijking:
WMR1, 6 dienstjaren. Werkzaam als AC bij een groot rechercheteam (mensensmokkel ofzo) mag rekenen op 2124,62 brutto (INCL! VEB) en dan nog een ziektekosten verzekering van 150 euro.
Als ik dat even heul simpel bij elkaar op gooi zou dat betekenen dat hij 14,22 bruto gaat verdienen.
14,22 voor werkzaamheden waarbij hij taken vervuld welke bij de politie op HBO niveau ingeschaald zijn. 6 jaar ervaring. Lag je je al kapot?
Dat is niet veel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net gekeken, 138 euro p/m maar dat is voor het gezin.
Het is dat ik mijn snor scheer...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier een passend plaatje:
[ afbeelding ]
Negatief, dat is 138 euro voor mijzelf (wat baas nu dan betaald)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet best. Als het nou een startsalaris zou zijn.... maar zes jaar ervaring? Tsja.
Ziektekostenverzekering is hier ook voor het gezin neem ik aan?
[..]
Dat is niet veel.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier een passend plaatje:
[ afbeelding ]
Da's echt niet veel. Basisverzekering > 18jaar is al ongeveer 104 euro ppquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet best. Als het nou een startsalaris zou zijn.... maar zes jaar ervaring? Tsja.
Ziektekostenverzekering is hier ook voor het gezin neem ik aan?
[..]
Dat is niet veel.
Dat is wel erg veel. Ik betaal 69,50 (basis + max. eigen risico) en krijg 69 euro zorgtoeslagquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Negatief, dat is 138 euro voor mijzelf (wat baas nu dan betaald)
Dat is dan ook nog weer 138 voor de partner.
Achja is 138 alleen voor partner.
Max Eigen Risico is dus maximaal 720 euro betalen. Kom je al heel snel aan als je een paar onderzoekjes in het ziekenhuis moet doen....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel. Ik betaal 69,50 (basis + max. eigen risico) en krijg 69 euro zorgtoeslag.
Ja, maar hoe moet ik onverwachte kosten voor max.eigen risico voor 2 personen dragen? Basis is ook leuk, maar als jij een partner hebt met wat medische kwaaltjes... vergeet het maar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel. Ik betaal 69,50 (basis + max. eigen risico) en krijg 69 euro zorgtoeslag.
Ja en ik (de wederhelft dan technisch gezien) krijg 48 euro zorgtoeslag...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
ligt aan je salaris. Als jij net begint krijg je iets toe omdat je verzekerd bent.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja en ik (de wederhelft dan technisch gezien) krijg 48 euro zorgtoeslag...
Maar ook militairen betalen iets van 15 euro p/m aan ziektekostenverzekering.
Klopt; ik zet elke maand het bedrag dat ik uitspaar door het maximale eigen risico opzij waardoor ik dat geld paraat heb. Krijg ik iets, dan ben ik eenmalig maximaal 200 à 300 euro extra kwijt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Max Eigen Risico is dus maximaal 720 euro betalen. Kom je al heel snel aan als je een paar onderzoekjes in het ziekenhuis moet doen....
200 a 300? Ga is voor de gein kijken hoe duur het knippen van amandelen isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt; ik zet elke maand het bedrag dat ik uitspaar door het maximale eigen risico opzij waardoor ik dat geld paraat heb. Krijg ik niks, dan ben ik eenmalig maximaal 200 à 300 euro extra kwijt.
Een paar onderzoekjes kost je zo >1000 euro in het ziekenhuis... reken je aub niet rijk!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt; ik zet elke maand het bedrag dat ik uitspaar door het maximale eigen risico opzij waardoor ik dat geld paraat heb. Krijg ik iets, dan ben ik eenmalig maximaal 200 à 300 euro extra kwijt.
En dan issie basis, dus zit hij niet eens op 100% vergoeding bij ehel veel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een paar onderzoekjes kost je zo >1000 euro in het ziekenhuis... reken je aub niet rijk!
ER = 220 Max = 720, verschil = 500quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:05 schreef Esses het volgende:
[..]
200 a 300? Ga is voor de gein kijken hoe duur het knippen van amandelen is
Basisverzekering is medicatie, huisarts, ziekenhuis (uitgezonderd plastische chirurgie), psychologische zorgquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:07 schreef Esses het volgende:
[..]
En dan issie basis, dus zit hij niet eens op 100% vergoeding bij ehel veel.
Kutquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
(uitgezonderd plastische chirurgie),
Have funquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kut.
Schatjes, ik ga zo op m'n vriendin liggen. Ik ben pleite.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:04 schreef Esses het volgende:
Volluk, na het tikken van een dik SBK topic ga ik pitten. Later
Goed werkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:04 schreef Esses het volgende:
Volluk, na het tikken van een dik SBK topic ga ik pitten. Later
Als je kijkt naar die 9,50 dan krijg ik als supermarkt pikkie inderdaad meer. Heel slechtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Matig (zacht uitgedrukt) dat we moeten constateren dat een zaterdagkracht bij een grote fastfoodketen meer verdient dan iemand die een vuurwapen mag dragen.
Wat betaal je aan ziektekosten?
En vergelijk dat met die wmr1 met 6 jaar ervaring.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als je kijkt naar die 9,50 dan krijg ik als supermarkt pikkie inderdaad meer. Heel slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:20 schreef Rave_NL het volgende:
Sowieso ben je zuur als je kaal loon hebt, maar als ik naar m'n jaaropgave kijk mag ik niet klagen.Vooral je spoiler vult het prachtig aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Ik spendeer mijn vrije zaterdag aan vrijwilliger zijn bij een benefietavond tgv de KWFquote:
Klopt. And proud of it!quote:
Zooo heee, op 100 meter liggend ondersteund!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:37 schreef hoogvlieger het volgende:
Vanddaag voor het eerst op bewegende doelen geschoten. Best leuk. Uiteraard gelijk 10/10 tegeschoten op 100m liggend ondersteund
Ik bedoel maar. Toch leuk. Vrijdagavond bij donker geschoten. Da's dus echt mooi klote.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Zooo heee, op 100 meter liggend ondersteund!![]()
Wij deden 50m rennen en dan liggend 5 treffers boeken op 200m in 50 secs.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat ook leuk is om eerst met volledige bepakking MET gasmasker 2 kilometer te hollen.
Dan met volledige bepakking en gama de baan op, om daarna aansluitend de hiba te doen.
Nu trek ik dat niet meer
Ik wil vergelijkende dingen horenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wij deden 50m rennen en dan liggend 5 treffers boeken op 200m in 50 secs.
Hoezo? Gewoon mikken op de breaklightsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Toch leuk. Vrijdagavond bij donker geschoten. Da's dus echt mooi klote.
Geeft een erg mooi effect ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:15 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon mikken op de breaklights
Breaklights? Bij ons hadden ze soort van canvas doek voor een lamp gezet met daarvoor de klapschijf. Schijf zie je verder wel maar je korrel nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:15 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Nog wat amateuristischquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Breaklights? Bij ons hadden ze soort van canvas doek voor een lamp gezet met daarvoor de klapschijf. Schijf zie je verder wel maar je korrel niet
Of bedoel je die paxen die een breaklight op hun helm fixen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:15 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Nee bij ons lag er de laatste keer daadwerkelijk een breaklight bij de doelenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Of bedoel je die paxen die een breaklight op hun helm fixen?
Het is een begin, Temps?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Jeuj, m'n i5 2500k draait op 4.3 Ghz met een vcore van 1.24v. Hoe vind je dat MK?
Redelijk. Ben tot nu toe in de 58/59 celcius regionen gekomen bij het draaien van Prime95 en dan de blend torture test voor een aantal minuten. Dat is al met 4.4 Ghz trouwens.quote:
Netjes, dan kan je vast nog wat hoger. Als je tevreden bent met je OC dan is het verstandig om prime voor een langere periode te laten lopen, een paar uur.quote:Op zondag 1 april 2012 00:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Redelijk. Ben tot nu toe in de 58/59 celcius regionen gekomen bij het draaien van Prime95 en dan de blend torture test voor een aantal minuten. Dat is al met 4.4 Ghz trouwens.
Ja, denk dat ik nog wel naar 4.9 (5.0 en hoger heb ik ook gehoord, maar dat verkort de levensduur heel erg) zou kunnen gaan ongeveer. Misschien later eens proberen.quote:Op zondag 1 april 2012 00:43 schreef m.k het volgende:
[..]
Netjes, dan kan je vast nog wat hoger. Als je tevreden bent met je OC dan is het verstandig om prime voor een langere periode te laten lopen, een paar uur.
Geen idee. GRIP3 ondertussen.quote:Op zondag 1 april 2012 13:18 schreef Schild het volgende:
LOL, zeemijn in de binnenstad van Leeuwarden gevonden... 1 april?
?quote:Op zondag 1 april 2012 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben er helemaal klaar mee, nu, echt! Kappen!
Invoer gegevens. Voedings info, allergie info, bereiden etc.........Op de plaats rust nu, met een biertje en zware van nellequote:
quote:Op zondag 1 april 2012 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Invoer gegevens. Voedings info, allergie info, bereiden etc.........Op de plaats rust nu, met een biertje en zware van nelle
Ik weet dat ik al 4 keer (!) gescheten heb vandaag, maar zo sjiek is dat niet.quote:
Verminderd zicht schieten vond ik best leuk, werd nog leuker met CBRN-masker in beschermstelling. En toch volle bak schietenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Toch leuk. Vrijdagavond bij donker geschoten. Da's dus echt mooi klote.
Daar heb ik ook nog gekampeerdquote:Op maandag 2 april 2012 14:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Hehe, net een telefoontje van de PC gehad: donderdag even een tripje naar de schietsimulator in Schaarsbergen met mijn toekomstige Natres peloton (charlie 3 Eibergen).
Ooooh, hij gaat een irritante colt vasthouden :pquote:Op maandag 2 april 2012 14:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Hehe, net een telefoontje van de PC gehad: donderdag even een tripje naar de schietsimulator in Schaarsbergen met mijn toekomstige Natres peloton (charlie 3 Eibergen).
Al aangenomen dan?quote:Op maandag 2 april 2012 14:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Nein, maar zij zagen mij in de administratie staan en boden me aan om eens een keertje te komen kijken als ze wat leuks gingen doen. Vrijdag psychologische keuring btw.quote:
Onterechte klacht. Afgelopen nacht was het intranet stuk.quote:
Moet je niet boos gaan kijken, ik kan er ook niks aan doenquote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Esses het volgende:
Nee age of empires online wil niet starten want ze verstrekken geen serial
Mijn oude stekquote:Op maandag 2 april 2012 22:02 schreef AchJa het volgende:
AchJa heeft weer een prima locatie betrokken, terwijl de rest in het veld dom om zich heen loopt te kijken heb ik hier weer een koelkast, bier en een mini legeringsgebouw voor mezelf. Cobra zal het wel kennen, zo'n boerderijtje op de vroegere Lets (Heidekamp).
Er is een reden voor het feit dat jij een eigen topic hebt.quote:Op maandag 2 april 2012 22:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn oude stek![]()
Ach Ja, voor vermaak:
quote:Op maandag 2 april 2012 22:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er is een reden voor het feit dat jij een eigen topic hebt.
Ja, de wekker ging sneller dan gewenst.quote:
haha, toch iets té lang door gebierd vanmiddag? ;Pquote:Op maandag 2 april 2012 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, de wekker ging sneller dan gewenst.
Ik moet gewoon te vroeg weer beginnen.quote:Op maandag 2 april 2012 22:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
haha, toch iets té lang door gebierd vanmiddag? ;P
Idd, geen poespas, gewoon degelijk.quote:Op maandag 2 april 2012 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niks mis met die WW2 gebouwen. Duitse degelijkheid.
[..]
Idd, klaar ben je! Dit itt al die moderne fratsen zonder uitstraling.quote:Op maandag 2 april 2012 22:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, geen poespas, gewoon degelijk.
En voor het oog is het ook mooi.
Al dat picasso achtige gedoe, dat modernistische, opbokken. Plek om te pitten, en natte ruimte, een Cie's bar, en het is prima!
kijk, met jou kan ik praten.quote:Op maandag 2 april 2012 22:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, klaar ben je! Dit itt al die moderne fratsen zonder uitstraling.
quote:Op maandag 2 april 2012 22:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, klaar ben je! Dit itt al die moderne fratsen zonder uitstraling.
Correct, prima stekje. Alhoewel er net 3 mariniers bij zijn gekomen in MIJN (6 persoons) gebouw...quote:
Limos ken ik verder niet. Maar een aantal topics geleden had ik het ook al over de nieuwe Kromhout in Utrecht, ook zo'n gedrocht.quote:Op maandag 2 april 2012 23:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
kijk, met jou kan ik praten.
Op de Limos, Cobra niet onbekent, was het idem zo. Pure degelijkheid.
En dan eens per week naar de PMT!
quote:Op maandag 2 april 2012 23:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, prima stekje. Alhoewel er net 3 mariniers bij zijn gekomen in MIJN (6 persoons) gebouw...
Zijn ze nog in de minderheid, daar niet van.
en de kosten, ¤450 miloen euroquote:Op maandag 2 april 2012 23:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Limos ken ik verder niet. Maar een aantal topics geleden had ik het ook al over de nieuwe Kromhout in Utrecht, ook zo'n gedrocht.
2 uur geleden zaten we nog samen bier te drinken in de bar, wisten wij veel dat we bijelkaar in het gebouw lagen...quote:Op maandag 2 april 2012 23:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Laat je autoriteit tonen, en zeg dat het JOUW gebouw is, als Opper moet je grenzen stellen
En dan morgen inspectie bij ze houdenquote:Op maandag 2 april 2012 23:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
2 uur geleden zaten we nog samen bier te drinken in de bar, wisten wij veel dat wel bijelkaar in het gebouw lagen...
Wordt een vroegertje voor ze dan waar ze niet op gerekend hadden, ik moet net wat eerder beginnen dan die lui.quote:Op maandag 2 april 2012 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dan morgen inspectie bij ze houden
quote:Op maandag 2 april 2012 23:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wordt een vroegertje voor ze dan waar ze niet op gerekend hadden, ik moet net wat eerder beginnen dan die lui.
Maar nee, geen zin in, laat ze eerst maar in de stres zitten over Doorn.
quote:
geen rijbewijsquote:
Rij jij me ff naar Roosendaal dan?quote:
Hihi, NS trein naar Den Helder vanaf Nijmegen kwam net binnen rijden toen hij eigenlijk net weg zou moeten gaan. Blijkt dat ie al weg was gegaan maar niet verder kon dan Elst ofzo. Kwam ie weer terug en ging hij opnieuw wegquote:
Met OGS aan gaat het wel iets sneller ja.quote:
Precies, plus schieten op onnodig linksrijdersquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met OGS aan gaat het wel iets sneller ja.
Een droom van velen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:31 schreef m.k het volgende:
[..]
Precies, plus schieten op onnodig linksrijders
uit het raam hangen met een gangetje van 150 en dan op de banden schietenquote:
Gaat je niet lukken. Treinen hebben geen banden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:33 schreef m.k het volgende:
[..]
uit het raam hangen met een gangetje van 150 en dan op de banden schieten![]()
Maar ik ga het nog maar een keer proberen bij de NS
Privé of werk?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:24 schreef Esses het volgende:
Ik denk, even een tweede beeldscherm aan mijn computer hangen. Kan ik dus mooi vergeten omdat hij het hele onboard VGA poortje gewoon niet detecteerd. Toch maar weer eens mijn drivers her-installen.
Moet je dan ook in DT komen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:23 schreef paintmeester het volgende:
Moet gewoon op sollicitatie voor een nieuwe functie
Nog nooit meegemaakt.
Ben alweer terug.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:41 schreef Esses het volgende:
m.k als je om de hoek gewoond (en ik dus in die hoek gewoond had) had ik het overwogen
Allebei aanklagen!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:20 schreef m.k het volgende:
[..]
Ben alweer terug.
Fisio zegt dat er een productiefout zit in de schoen, winkel zegt dat de schoen 100 % in order is, en ik geloof ze allebei. Wat nu?
Kost zo veel tijd hequote:
Kan moeilijk in het boordtenue komen opdagen.quote:
Ohh jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:13 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Kan moeilijk in het boordtenue komen opdagen.
welke functie waar? of mogen we dat (nog) niet weten?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:23 schreef paintmeester het volgende:
Nog nooit meegemaakt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:23 schreef paintmeester het volgende:
Nog nooit meegemaakt.
wat heb je dan? leg het ff duidelijk uitquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:45 schreef m.k het volgende:
Ik begin een beetje ten einde raad te komen met mijn voeten, ik ben inmiddels bij de huisarts, fisio nr1, nr2, nr 3 en diverse experts van een winkel geweest en ik kom nog nergens.
Dat is dus wat ik probeer uit te vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
wat heb je dan? leg het ff duidelijk uit
Koop andere stugge schoenen van kwaliteit. Kijk of het probleem zich weer voor doet. Maar als ik het aantrekken van jouw schoenen lees, dan zit er iets al fout.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:28 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik probeer uit te vinden.
Als ik mijn island pro's aan doe, die dus heel stug zijn. Dan is het net alsof de schoen geen ruimte geeft voor mijn hak (dit is alleen aan de rechter kant). Zodra ik hem aantrek ontstaat er een drukpunt waar je U tegen zegt. Als ik 2 km loop op die schoenen dan is mijn hele hak blauw en dik.
Ik heb er verder in geen enkele andere schoen last van, dat kan twee oorzaken hebben 1: iets aan de schoen zit niet goed 2: het probleem is alleen merkbaar met hele stugge schoenen.
Wat de experts tot nu toe allemaal hebben gezegd:
Huisarts: "op gympen heb je er geen last van zeg je? dan loop je toch de rest van je leven op gympen?"
Fisio 1: "doe wat oefeningetjes en koop andere schoenen"
Fisio 2: "er zitten twee verhogingen in de schoenzool die er noiet horen te zitten"
Winkel: " ik voel niks. Misschien even naar het ziekenhuis"
Fisio2 en 1 "ziekenhuis doen we pas als we alles geprobeerd hebben, en er zitten risico's aanvast"
Ja dat zou een optie zijn, alleen zijn dit wel de schoenen die ik tegen zou komen bij defensie. En het kan op die manier altijd weer een keer terug komen op een onverwacht en ongewenst moment.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Koop andere stugge schoenen van kwaliteit. Kijk of het probleem zich weer voor doet. Maar als ik het aantrekken van jouw schoenen lees, dan zit er iets al fout.
Schoenen van kwaliteit? Hij heeft Island Pro's.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Koop andere stugge schoenen van kwaliteit. Kijk of het probleem zich weer voor doet. Maar als ik het aantrekken van jouw schoenen lees, dan zit er iets al fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |