Gewoon opbokken met die huichelaars.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:30 schreef Asphias het volgende:
misschien is een optie om een daadwerkelijke minderheidsregering van cda en vvd te hebben, die in de 2e kamer aan de hand van een open debat proberen de hervormingen door te voeren?
Nee, er moet nu gewoon weer een solide meerderheidskabinet komen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:30 schreef Asphias het volgende:
misschien is een optie om een daadwerkelijke minderheidsregering van cda en vvd te hebben, die in de 2e kamer aan de hand van een open debat proberen de hervormingen door te voeren?
Geniaalquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het kabinet staat op het punt om op te rutte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het sprokkelen van meerderheden ben ik meer dan zat. Ik wil net als remlof een solide meerderheidskabinet. Dus ik wil niks minder dan nieuwe verkiezingen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:30 schreef Asphias het volgende:
Zitten PVV stemmers zo enorm te wachten op het einde van dit kabinet? Ik kan het me moeilijk voorstellen..quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:37 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk trouwens dat Wilders vooral moeilijk doet om zich te profileren en de beschadigingen van de afgelopen weken zo wil wegwerken.
Er zijn een hoop PVV-stemmers die menen dat Wilders al veel teveel water bij de wijn heeft gedaan. Wat hen betreft trekt Wilders weldegelijk de stekker eruit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:38 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Zitten PVV stemmers zo enorm te wachten op het einde van dit kabinet? Ik kan het me moeilijk voorstellen..
Waarom? De oppositie heeft nog nooit zoveel invloed kunnen uitoefenen op het kabinetsbeleid. En we hebben nog nooit een kabinet gehad die zoveel met de Kamerfracties heeft samengewerkt. De huidige constructie is eigenlijk democratie zoals het ooit bedoeld is. Een bestuur en een volksvertegenwoordiging die deze controleert en de wetten maakt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, er moet nu gewoon weer een solide meerderheidskabinet komen.
Ik denk juist dat Wilders zal verliezen bij nieuwe verkiezingen. Maar stel hij wordt de grootste, wat dan? Er gaat niemand meer met hem regeren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:40 schreef Jojoke het volgende:
Enige reden waarom Wilders toch de boel zou laten ploffen, is omdat hij denkt de grootste partij te worden naar verkiezingen of omdat hij zich verveeld als de grote gedoger en liever vol op het orgel wil in de oppositie.
Ik vraag me af of hem dat veel kan schelen. Sowieso een verkiezing verder is iedereen alles toch weer vergeten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:42 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Wilders zal verliezen bij nieuwe verkiezingen. Maar stel hij wordt de grootste, wat dan? Er gaat niemand meer met hem regeren.
Ja wellicht, maar dat zou Wilders echt never nooit doen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:42 schreef Hexagon het volgende:
Het zou ook kunnen dat Mark probeert de steun aan het eurobeleid door de strot van Wilders te duwen om zo van de PvdA af te zijn
zelfde potje als nu, want je kan niet om zo'n grote partij heenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:42 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Wilders zal verliezen bij nieuwe verkiezingen. Maar stel hij wordt de grootste, wat dan? Er gaat niemand meer met hem regeren.
dit begrijp ik niet. dit wisten we namelijk bij de formatie en coalitieonderhandelingen al. een voorbeeld is het uit de onderhandelingen stappen van klink, of het cda-congres. dat hij geen betrouwbare partner zou kunnen zijn. en dat blijkt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:39 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat Wilders echt dwars gaat liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |