quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hier gaat hij niks van snappen man
Met z'n onsamenhangende posts.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:08 schreef Garisson72 het volgende:
Is HyperViper nu aan het proberen om in het broekje van Cher- te komen?
Jij hebt blijkbaar niet veel ervaring met vrouwen aangezien smsjes van het andere geslacht krijgen al een wereldwonder voor je is. Laat me raden, wanneer je een sms krijgt van je moeder heb je al trillende vingertjes?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Welk onderwijs heb jij genoten? Het fietsenhok?
Zeg ik dat?quote:
O werkelijk? Je hebt me al? Nou dan laat ik mijn broek maar zakken, niet dan?quote:Uiteindelijk gaat het om de seks. Bewijzen hoeft niet. Het gaat erom dat ik autisten zoals jij heel makkelijk om mijn vinger wind, zo zwak. Helaas. Ik heb je nu al, je blijft maar inhaken op mij en zelfs als ik niet aanwezig ben zit ik in je hoofd (want je vraagt naar mij). Haha.
Nee, mijn argument toont jouw gebrek aan vermogen aan. Daar ga ja.quote:Ja, jij in hen. Daar ga je al, falertje.
Ik moet wel hè? Want ze heeft me al. Blijkbaar. Zo pakt ze dat aan; lekker dom reageren en schelden als een ongesteld kutje van 12. Om vervolgens te claimen dat ze me om haar vingers gewikkeld heeft.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:09 schreef twi het volgende:
Zie je er Arabisch uit, Cher-? Want ik geloof dat HyperViper dat wel ziet zitten.
Jongen, niet zo onzeker doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik moet wel hè? Want ze heeft me al. Blijkbaar. Zo pakt ze dat aan; lekker dom reageren en schelden als een ongesteld kutje van 12. Om vervolgens te claimen dat ze me om haar vingers gewikkeld heeft.
Bam, weer een autistische reactie: alles letterlijk nemen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik moet wel hè? Want ze heeft me al. Blijkbaar. Zo pakt ze dat aan; lekker dom reageren en schelden als een ongesteld kutje van 12. Om vervolgens te claimen dat ze me om haar vingers gewikkeld heeft.
Laat je eens niet zo opnaaien door de eerste de beste als je me nog ooit wenst in te halenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
Bam, weer een autistische reactie: alles letterlijk nemen.
quote:
Het lijkt me een principekwestie, dus ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:18 schreef Cher- het volgende:
[..]
Haha. Wie weet word je ooit nog monogaam. Wie weet.
Ook een discussiepunt: blijven vreemdgangers voor altijd vreemdgangers? Sommige mensen beweren van wel.
Discussiepunten zijn leuk, maar met jou valt neit echt te discussieren. Jij hebt een mening, 'omdat jij het vindt', en ieder argument wordt weggeveegd als onwaar 'omdat jij het vindt'.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:18 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ook een discussiepunt: blijven vreemdgangers voor altijd vreemdgangers? Sommige mensen beweren van wel.
Principes kunnen ook veranderen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:19 schreef twi het volgende:
[..]
Het lijkt me een principekwestie, dus ja.
Ik denk van niet, zelfs bij vreemdgangers kan het voorkomen dat ze er heel erg veel spijt van hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:18 schreef Cher- het volgende:
[..]
En voor sommige vreemdgangers is dat ook zo, omdat ze vinden dat zij er mee weg zouden moeten komen of zo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:18 schreef Cher- het volgende:
Dan discussiëren wij niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Discussiepunten zijn leuk, maar met jou valt neit echt te discussieren. Jij hebt een mening, 'omdat jij het vindt', en ieder argument wordt weggeveegd als onwaar 'omdat jij het vindt'.
Einde discussie dan, he?
Relaties ook....iedereen praat hier alsof een relatie een waarde van x heeft. Iedere relatie is uniek en wat er in de ene relatie wel kan kan in de andere weer niet.quote:
Dat, of omdat ze door levenservaring anders in het leven komen te staan. Hoeven ze niet eens aan de andere kant te komen staan en het te ervaren, maar ze kunnen toch hun principes bijstellen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar, wanneer ze zelf eens bedrogen worden misschien.
En voor veel vreemdgangers geldt, dat de omstandigheden op dát moment toevallig zo waren dat ze het verboden fruit aannamen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:20 schreef Id_do_her het volgende:
Ik denk van niet, zelfs bij vreemdgangers kan het voorkomen dat ze er heel erg veel spijt van hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |