Sowieso niet naar m'n partner toe nee, die zal weinig begrip kunnen opbrengen voor mijn vergissing. Maar naar jezelf toe; och. Ligt aan de omstandigheden, nogmaals.quote:Op maandag 16 april 2012 10:12 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Naar de ander toe wel
Maar het gaat mij erom dat je niet te makkelijk moet zijn met jezelf vrijpleiten als het gebeurt.
Ben al ruim in de 30 en heb genoeg gezien om te weten dat het ideaalbeeld wat mensen van zichzelf en anderen hebben vaak helemaal niet zo goed klopt.quote:Op maandag 16 april 2012 10:08 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Er kan vanalles, ook dat. Maar mensen die zich op voorhand al vrijpleiten... Hoe oud ben je nou?
Ik was verbaasd hoe weinig ik er mee zat destijdsquote:Op maandag 16 april 2012 10:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Sowieso niet naar m'n partner toe nee, die zal weinig begrip kunnen opbrengen voor mijn vergissing. Maar naar jezelf toe; och. Ligt aan de omstandigheden, nogmaals.
Ik heb er nooit mee gezeten.quote:Op maandag 16 april 2012 10:40 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ik was verbaasd hoe weinig ik er mee zat destijds
maar ik ging dan ook vreemd met mijn nieuwe vriendin.
De grootste fout die veel mensen maken is een relatie aangaan met iemand die niet is wat ze zoeken. En dat is begrijpelijk, maar wel hoe het is.quote:Op maandag 16 april 2012 10:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Ben al ruim in de 30 en heb genoeg gezien om te weten dat het ideaalbeeld wat mensen van zichzelf en anderen hebben vaak helemaal niet zo goed klopt.
Ben oud genoeg om te weten dat mensen fouten maken, dat dat lang niet altijf gebeurd met slechte intentie's, dat dat niet eens betekend dat iemand zwak is, of een naarling is.
Het is niet een op voorhand vrijpleiten, het is realistisch tegen het leven aankijken.
Was ik monogaam geweest dat had ik een keer struikelen pijnlijk gevonden, maar overkomelijk, iemand die een affaire heeft zou ik dan anders inschatten, net als iemand die bewust opzoek gaat naar vreemdgaan.
Dat is heel fok al een tijdje duidelijk als ik me niet vergis.quote:
Misschien, maar toch, van de paar die ik ken die gestruikeld zijn zijn er toch nog een paar bij elkaar en naar mijn idee prima gelukkig met elkaar.quote:Op maandag 16 april 2012 10:47 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
De grootste fout die veel mensen maken is een relatie aangaan met iemand die niet is wat ze zoeken. En dat is begrijpelijk, maar wel hoe het is.
Of is het zo dat struikelen bij die mensen een aanleiding is geweest om te werken aan de relatie? En is het bij hun daardoor weer goed/dan wel beter geworden?quote:Op maandag 16 april 2012 10:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Misschien, maar toch, van de paar die ik ken die gestruikeld zijn zijn er toch nog een paar bij elkaar en naar mijn idee prima gelukkig met elkaar.
Het is simpelweg niet zo dat als de relatie goed is struikelen niet voorkomt.
Dat weet ik niet zo goed, de meeste mensen hangen niet al hun vuile was zomaar even buiten.quote:Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Of is het zo dat struikelen bij die mensen een aanleiding is geweest om te werken aan de relatie? En is het bij hun daardoor weer goed/dan wel beter geworden?
Sommige mensen zijn bijzonder slecht/incapabel om eigen gevoelens,onder ogen te zoen of ze te vertellen tegen hun partner. Een keer struikelen kan dan soms heel veel duidelijk maken aan hun zelf maar ook hun partner.
En niet bij uitzondering leid dat dan naar een solidere relatie.
Het is onbegrijpelijk voor mij om een relatie aan te gaan met personen die je niet ziet zitten. Waar is de logica?quote:Op maandag 16 april 2012 10:47 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
De grootste fout die veel mensen maken is een relatie aangaan met iemand die niet is wat ze zoeken. En dat is begrijpelijk, maar wel hoe het is.
Je kunt op een bepaald moment open staan voor een bepaald type mens door waar je op dat moment staat in het leven, terwijl je op een ander moment die persoon inderdaad niet zou zien zitten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:38 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is onbegrijpelijk voor mij om een relatie aan te gaan met personen die je niet ziet zitten. Waar is de logica?
Yep...truequote:Op maandag 16 april 2012 10:47 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
En hoe komt men over het algemeen erachter of een relatie met iemand hetgeen is iemand zoekt?quote:Op maandag 16 april 2012 10:47 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |